Was me ook al opgevallen.... 285........ die blauwe loopt een beetje achter ... leeft nog in 2003 ofzo!quote:Op zondag 17 juli 2005 23:54 schreef dndiek het volgende:
Goedenavond
psst..... die blauwe heeft een fout in de TT gemaakt![]()
quote:
wat is er bluezz?quote:Op zondag 17 juli 2005 23:56 schreef Bluezz het volgende:
Tante riki
Die heeft ook uitgroei eend
Trouwens.... eendje?
* clauwheee duikt mee!quote:Op maandag 18 juli 2005 00:04 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden duikt het bed in!
Slaapzzzzzzzzzzzzzzzzzzze iedereen!
quote:Op maandag 18 juli 2005 00:06 schreef DutchGooner het volgende:
Maar goed,wie mogen we noteren voor een meet?
ik ben er zowiezoquote:Op maandag 18 juli 2005 00:06 schreef DutchGooner het volgende:
je zit hem nog een keer te kijken?quote:Op maandag 18 juli 2005 00:07 schreef rubbereend het volgende:Amalia zwaait nu al naar de fotografen, ze kan zo de goude koets in
dat wel natuurlijkquote:Op maandag 18 juli 2005 00:06 schreef DutchGooner het volgende:
Of achter een raam gaan zitten.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:07 schreef rubbereend het volgende:Amalia zwaait nu al naar de fotografen, ze kan zo de goude koets in
Trusten boertjequote:Op maandag 18 juli 2005 00:08 schreef pascalheister het volgende:
ik gan u pitten trouwens want ik ben kapot
Waarrrrrrr moet ik komen?quote:Op maandag 18 juli 2005 00:08 schreef DutchGooner het volgende:
Kijk,we staan al op 4,Bluezzzzzz komt ook hoor ik net?
nou was meer op het nieuwsquote:Op maandag 18 juli 2005 00:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
je zit hem nog een keer te kijken?
verklaar u nader met een foto, beschuit met muisjes op mijn kosten, morgen weet ik de namen en kan er een banner gemaakt worden?quote:Op maandag 18 juli 2005 00:08 schreef Bluezz het volgende:
Eendje je hebt gejongt
2 kleintjes in de badkamer die van kleur verschieten
Ik zal deze week een fotootje van het amalia en anorexia makenquote:Op maandag 18 juli 2005 00:10 schreef rubbereend het volgende:
verklaar u nader met een foto, beschuit met muisjes op mijn kosten, morgen weet ik de namen en kan er een banner gemaakt worden?
mijn jonkies en zo ga ik ze echt niet noemenquote:Op maandag 18 juli 2005 00:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zal deze week een fotootje van het amalia en anorexia maken
ja, beetje oefenen voor de vierdaagsefeesten deze week, da's ook van bar naar bar lopenquote:Op maandag 18 juli 2005 00:24 schreef popolon het volgende:
Zijn we lekker aan het heen en weer lopen rubber?
Nice, ik heb een paar keer daar gewerkt op het militaire kamp waar ze sliepen.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, beetje oefenen voor de vierdaagsefeesten deze week, da's ook van bar naar bar lopen
Ok ok, we wachten de foto's eerst af okquote:Op maandag 18 juli 2005 00:19 schreef rubbereend het volgende:
mijn jonkies en zo ga ik ze echt niet noemen
ja dat zie k elke keer op Omroep Gelderland en vrijdag liggen ze allemaal zat in de stadquote:Op maandag 18 juli 2005 00:32 schreef popolon het volgende:
[..]
Nice, ik heb een paar keer daar gewerkt op het militaire kamp waar ze sliepen.
Best lachen, komen ze binnen marcheren onder begeleiding van de doedelzakken, zo de biertent in.
ik wacht afquote:Op maandag 18 juli 2005 00:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ok ok, we wachten de foto's eerst af ok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |