nou was meer op het nieuwsquote:Op maandag 18 juli 2005 00:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
je zit hem nog een keer te kijken?
verklaar u nader met een foto, beschuit met muisjes op mijn kosten, morgen weet ik de namen en kan er een banner gemaakt worden?quote:Op maandag 18 juli 2005 00:08 schreef Bluezz het volgende:
Eendje je hebt gejongt
2 kleintjes in de badkamer die van kleur verschieten
Ik zal deze week een fotootje van het amalia en anorexia makenquote:Op maandag 18 juli 2005 00:10 schreef rubbereend het volgende:
verklaar u nader met een foto, beschuit met muisjes op mijn kosten, morgen weet ik de namen en kan er een banner gemaakt worden?
mijn jonkies en zo ga ik ze echt niet noemenquote:Op maandag 18 juli 2005 00:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zal deze week een fotootje van het amalia en anorexia maken
ja, beetje oefenen voor de vierdaagsefeesten deze week, da's ook van bar naar bar lopenquote:Op maandag 18 juli 2005 00:24 schreef popolon het volgende:
Zijn we lekker aan het heen en weer lopen rubber?
Nice, ik heb een paar keer daar gewerkt op het militaire kamp waar ze sliepen.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, beetje oefenen voor de vierdaagsefeesten deze week, da's ook van bar naar bar lopen
Ok ok, we wachten de foto's eerst af okquote:Op maandag 18 juli 2005 00:19 schreef rubbereend het volgende:
mijn jonkies en zo ga ik ze echt niet noemen
ja dat zie k elke keer op Omroep Gelderland en vrijdag liggen ze allemaal zat in de stadquote:Op maandag 18 juli 2005 00:32 schreef popolon het volgende:
[..]
Nice, ik heb een paar keer daar gewerkt op het militaire kamp waar ze sliepen.
Best lachen, komen ze binnen marcheren onder begeleiding van de doedelzakken, zo de biertent in.
ik wacht afquote:Op maandag 18 juli 2005 00:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ok ok, we wachten de foto's eerst af ok
Ben jij zijn moeder dan?quote:Op maandag 18 juli 2005 01:02 schreef fransie102 het volgende:
Kom ik hier nog even binnenlopen om MrDoegewoon te zeggen dat ie van z'n moeder naar bed moet, is ie weg!Hij staat toch niet weer buiten tegen een politiebusje aan te pissen he?
Dat kan ik hier ook wel, alleen niet in de winkel,quote:Op maandag 18 juli 2005 04:32 schreef popolon het volgende:
Ik zou het maar niet aangaan.
't Is net half 11, ga nu even bier halen want dat is op.
Da's dan weer een voordeel van dat mooie rare land, je kunt 24/7 bier halen.
nee, ik sta voor mijn lol op op dit tijdstipquote:Op maandag 18 juli 2005 06:04 schreef JaWi het volgende:
Werken?
Waar werk je danquote:Op maandag 18 juli 2005 06:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee, ik sta voor mijn lol op op dit tijdstip
Op kantoorquote:
* appelsientje geeft een lekker bakje koffie aan AZquote:
Zeg over die nominaties...quote:Op maandag 18 juli 2005 08:21 schreef Lionheaad het volgende:
Ik normaal een half uur, nu 20 minuten.....
Was hier veel te vroeg
En nu een bak koffie...
en dan eens kijken wie ik moet gaan nomineren voor de Awards...
gewoon nomineren en dan mogen jullie later stemmen...quote:Op maandag 18 juli 2005 08:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zeg over die nominaties...
hoe en wat?
Ja maar ik kan nergens het topic vinden waarvoor je iemand kan nomineren...quote:Op maandag 18 juli 2005 08:28 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
gewoon nomineren en dan mogen jullie later stemmen...![]()
en meer zeg ik niet, dan moet je maar bij Dylan Dog zijn...
Jij kan ook niet nomineren...quote:Op maandag 18 juli 2005 08:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja maar ik kan nergens het topic vinden waarvoor je iemand kan nomineren...
ik hou mijn mond al weer dichtquote:Op maandag 18 juli 2005 08:33 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Jij kan ook niet nomineren...
Dat doen: Ikke, MM, Rubbereend, Dylan Dog, Dutch Gooner en Golver
Slijmbal...quote:Op maandag 18 juli 2005 08:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik hou mijn mond al weer dicht
Het is nog vroeg ... maandag enzo ....
Goed weekend gehad trouwens ?
Belangstelling heet dat...quote:
Hoiquote:
Frankrijk is maar een tussenstation, Espana de eindbestemmingquote:Op maandag 18 juli 2005 10:13 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Merci![]()
(Ik help wel even mee, om in je Franse stemming te komen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |