Is dat net zoiets als dit?quote:Op maandag 18 juli 2005 00:39 schreef Monidique het volgende:
Ja, nu is hij alleen wel chagrijnig, omdat ik 'm natuurlijk eerst moet opfokken voordat hij de Claw of Death uitvoert.
Radical...quote:Op maandag 18 juli 2005 00:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als dit?
[afbeelding]
Dogs rulequote:Op maandag 18 juli 2005 00:43 schreef Monidique het volgende:
Wolfmans heeft alleen maar een hekel aan katten omdat de Profeet (VZMH) wel van hen hield.
Ik heb ze liever beide.quote:
Yep, maar een hond is veel lieverder als een kat en Akita's zijn de katten van hondenwereld. Hij stinkt over niet uit zijn bek, kwijlt niet en heeft nog nooit ook maar iets omver gelopen en hij heeft zelfs een eigen FOK topic! Kita, 6 maanden later.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:46 schreef Monidique het volgende:
Mja, het hebben van een hond eist meer, heeft meer gewicht... een kat hoef je niet uit te laten, stinkt over het algemeen niet uit z'n bek in een mate die hinderlijk is en kwijlt daarnaast ook wat minder, loopt minder snel een vaas van de kast...
Ik ben 21 en woon bij m'n ouders, dus ja... Daar heb ik geen hond voor nodig, al was het alleen maar omdat mijn moeder 'm toch wel zou willen uitlaten.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:52 schreef Tijger_m het volgende:
Meer werk, dat wel, maar het houdt je ook gezond als 40'er![]()
Ook, maar ik heb zelf een hond. De kattenhaat is van hond op baas overgenomen.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:43 schreef Monidique het volgende:
Wolfmans heeft alleen maar een hekel aan katten omdat de Profeet (VZMH) wel van hen hield.
* Tijger_m schenkt Monidique nog even bij.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:52 schreef Monidique het volgende:
Ja, hallo, DoG... zit ik hier zeker als enige nog met een wijntje, te walgen dat ik mijn zondagavond verpest heb aan drank en een idioot forum op het internet... Kom, zeg...
"hun zaide vaif"?quote:Op maandag 18 juli 2005 00:56 schreef Johan_de_With het volgende:
Of ik nog niet vaak genoeg de zinsnede ''hun zaide vaif'' heb gehoord! En dan staat er hier ook nog eens ''liever als''. De Luchtmobiele Brigade achtervolgt me.
Ik stuur de zwarte helicopters van de NWO die koeien verminken wel op je af.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:56 schreef Johan_de_With het volgende:
Of ik nog niet vaak genoeg de zinsnede ''hun zaide vaif'' heb gehoord! En dan staat er hier ook nog eens ''liever als''. De Luchtmobiele Brigade achtervolgt me.
Mijn hond negeert katten totaal, katten lijken hierdoor ernstig beledigd en in hun waardigheid aangestast overigensquote:Op maandag 18 juli 2005 00:55 schreef Monidique het volgende:
Sommige honden kunnen het goed met katten vinden, hoor.
Wat is dat voor idiote komma? Dominique... foei.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:59 schreef Monidique het volgende:
Na twee uur Slayer, ben je 't wel weer zat: * Monidique is playing Shavers - Goedkoop hotel (MP3@192kbps, 3.53mb, 0:35/2:24)
Er is absoluut geen aasje komedie in slecht Nederlands.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nu moet je mij helpen met het begrijpen van de kennelijk komische situatie...
Die zwarte helicopters ken ik maar veminkte koeien?quote:Op maandag 18 juli 2005 00:58 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik stuur de zwarte helicopters van de NWO die koeien verminken wel op je af.
Dat doen ze al jaren niet meer, onderknuppel.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:58 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik stuur de zwarte helicopters van de NWO die koeien verminken wel op je af.
Stond in het maandblad Kijk een tijdje geleden. Als de zwarte helicopters zijn geweest is het vee altijd ernstig verminkt. Tenminste, als we die boeren mogen geloven. Welk doel het verminken van vee dient is altijd nog onbekend gebleven.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die zwarte helicopters ken ik maar veminkte koeien?
Dus paps zai; Blaif maar dair, dan kom'k wel halen.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:02 schreef Monidique het volgende:
Kejje 't ze kwaloik neme? Ben ok maar mense, niet den?
De Kijk bestaat nog? Wow...die las ik toen ik 14-15 wasquote:Op maandag 18 juli 2005 01:03 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Stond in het maandblad Kijk een tijdje geleden. Als de zwarte helicopters zijn geweest is het vee altijd ernstig verminkt. Tenminste, als we die boeren mogen geloven. Welk doel het verminken van vee dient is altijd nog onbekend gebleven.
Niets is leuker dan Kijks/Kijken te lezen uit de jaren zeventig die gaan over hoe het er allemaal wel niet uit zou zien na de millenniumwisseling.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De Kijk bestaat nog? Wow...die las ik toen ik 14-15 was![]()
Ho, ho...de zwarte helicopters zijn toch van de VN en niet de VS?quote:Op maandag 18 juli 2005 01:08 schreef Monidique het volgende:
Nu moet ik zeggen dat een groot mysterie dat niet zomaar door TRU-genoten is bedacht, inderdaad het verminken van vee is. Uiteindelijk zal ongetwijfeld blijken dat het gewoon sadistische grappenmakers waren, desalniettemin is het fenomeen van veeverminking inderdaad... interessant.
Gezegd werd dat het misschien een proef is naar de effecten van nucleaire proeven in de omgeving. Dit omdat organen worden weggehaald die daar veel mee te maken hebben. Ofzo. Maar dat lijkt mij behoorlijk onzinnig. Als Amerikaanse overheid hoef je niet voor een onderzoek met niet te identificeren helikopters zonder toestemming vee te ontvoeren en te mutileren, dan kun je gewoon de boeren afkopen. Kul dus...
Een der Factions.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ho, ho...de zwarte helicopters zijn toch van de VN en niet de VS?
Ik heb ze niet bewaardquote:Op maandag 18 juli 2005 01:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
Niets is leuker dan Kijks/Kijken te lezen uit de jaren zeventig die gaan over hoe het er allemaal wel niet uit zou zien na de milleniumwisseling.
http://www.google.nl/search?q=cattle+mutilation&sourceid=mozilla-search&start=0&start=0&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-a&rls=org.mozilla:nl-NL:officialquote:Op maandag 18 juli 2005 01:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die zwarte helicopters ken ik maar veminkte koeien?
* Monidique is playing The Shavers - Poesie (MP3@256kbps, 4.04mb, 0:10/2:20)quote:Op maandag 18 juli 2005 00:25 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
wat een lieve kitten in die video![]()
Kaartspel? Da's zo 80's, ja, RTS is real time strategy, ik doe niet meer aan analoge spelletjes met kaartjes enzoquote:Op maandag 18 juli 2005 01:12 schreef Monidique het volgende:
RTS? Dat is Real Time Strategy toch? Nou ja, je kunt sowieso het kaartspel Illuminati spelen...
First we take Manhattan then we take Hoegaarden.quote:EBC 46
Zeer zwaar en aromatisch degustatiebier, perfect in de verhoudingen. Mout, hop, water, en toegevoegde suikers. Bier van hoge gisting met hergisting op fles.
Alcoholgehalte
8,8% alc. volume.
Schenk- & Serveerwijze
Bewaar uw Verboden Vrucht in een koele, donkere ruimte waar de thermometer niet beneden de 5 °C zakt. Zet het bier vòòr het uitschenken minstens 12 uur maar niet langer dan 14 dagen rechtop in de koelkast. De ideale schenktemperatuur is 5 à 6°C.
Serveer je Verboden Vrucht in z'n bolvormig glas met gedraaide voet, dat je eerst overvloedig onder de koudwaterkraan hebt afgespoeld. Afdrogen hoeft niet. Schenk de Verboden Vrucht zachtjes en langzaam in om het bezinksel niet te verstoren. Schenk het flesje zo in het glas dat zich een stevige romige kraag vormt. Gezondheid !
Humorquote:Op maandag 18 juli 2005 01:18 schreef Monidique het volgende:
Het is een heel leuk spel om te spelen, hoor, helaas heb ik het niet, maar een vriend van me wel. Speel het allen vrijwel nooit. Eens of tweemaal per jaar, zeg maar.
Mag ik daaruit opmaken dat wij met een Drugshond te maken hebben die onder de invloed is van Belgisch gerstennat?quote:Op maandag 18 juli 2005 01:21 schreef Drugshond het volgende:
First we take Manhattan then we take Hoegaarden.
Yupz, ik ben weer banwaardig.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:26 schreef Tijger_m het volgende:
Mag ik daaruit opmaken dat wij met een Drugshond te maken hebben die onder de invloed is van Belgisch gerstennat?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |