Nee, hij kan nog dicht, hoor. Ach ja, nu ligt de kat op een aantal matras dat hier op de grond ligt, ook leuk.quote:
Da's vast niet hun geestelijke leeftijdquote:Op zondag 17 juli 2005 23:12 schreef Tarak het volgende:
De gemiddelde leeftijd van de PUB-poster is zo te zien een jaar of vijfentwintig.![]()
OMFG wat een zoo.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:41 schreef MrX1982 het volgende:
Nog eentje om het af te leren
[afbeelding]
http://partyflock.nl/user/84424/text.html#text
http://partyflock.nl/topic/751589/PAGE/1.htmlquote:Op zondag 17 juli 2005 23:50 schreef PJORourke het volgende:
OMFG wat een zoo.
quote:liever wazi's dan buitenlanders:yes: ( over het algemeen gesien:P )
quote:naar mijn mening heeft nazi zijn niks met kleding te make tenzij je met truie met wp tekens of hakenkruizen etc gaat lope of merken die egt speciaal voor nazies zijn gemaakt (Consdaple bijv.) maare Lonsdale is niet voor nazi's gemaakt dus..
Liefdequote:Op zondag 17 juli 2005 23:50 schreef Monidique het volgende:
M'n zusje drinkt harder bier dan ik. Zestienjarige jongens zijn eikels tegenover meisjes als ze samen met vrienden in de kroeg staan. Ik had een wat ongemakkelijk moment gisteravond. Ik heb een concept-afspraak gemaakt om deze week iets te doen met een ander meisje.
quote:Op zondag 17 juli 2005 23:54 schreef MrX1982 het volgende:
http://partyflock.nl/topic/751589/PAGE/1.html
Let vooral op het taalgebruik en spelling.![]()
Ik word altijd zo verdrietig als ik daar lees.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:55 schreef Tijger_m het volgende:
Ik heb orang oetangs beter nederlands zien schrijven.
Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat mijn neefje die een VMBO diploma heeft net zo'n indrukwekkende beheersing van de Nederlandse taal heeft, ok, het is geen hoogvlieger en zijn ADHD helpt niet maar ik kon echt niet geloven dat hij een diploma had behaald.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:57 schreef MrX1982 het volgende:
Ik word altijd zo verdrietig als ik daar lees.
Het niveau is echt schokkend laag. Gaan mensen tegenwoordig niet meer naar school
Stond er een vent van ongeveer dertig tegen mijn zusje van vijftien te praten, op een manier die mij niet beviel. Toen ging ik er maar even bij staan, behoorlijk aangeschoten natuurlijk, maar de moraal van 't verhaal is dat het niet lekker uitgaan is als je zusje er ook is.quote:
Maar vertel ons over het meisje waar je een afspraak mee hebt.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:02 schreef Monidique het volgende:
[..]
Stond er een vent van ongeveer dertig tegen mijn zusje van vijftien te praten, op een manier die mij niet beviel. Toen ging ik er maar even bij staan, behoorlijk aangeschoten natuurlijk, maar de moraal van 't verhaal is dat het niet lekker uitgaan is als je zusje er ook is.
Ik heb geen afspraak, ik heb afgesproken dat ik haar deze week zal bellen om wat af te spreken om gewoon eens wat doen, iets drinkens ergens bijvoorbeeld, omdat wij alletwee niets te doen hebben deze week. Dat is het.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:03 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Maar vertel ons over het meisje waar je een afspraak mee hebt.
Nee, nee...hij heeft een concept afspraakquote:Op maandag 18 juli 2005 00:03 schreef JanMichiel het volgende:
Maar vertel ons over het meisje waar je een afspraak mee hebt.
Ze zouden ook op het VMBO wel meer aandacht mogen besteden aan de Nederlandse taal.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:00 schreef Tijger_m het volgende:
Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat mijn neefje die een VMBO diploma heeft net zo'n indrukwekkende beheersing van de Nederlandse taal heeft, ok, het is geen hoogvlieger en zijn ADHD helpt niet maar ik kon echt niet geloven dat hij een diploma had behaald.
Klap op de vuurpijl....hij gaat nu het leger in. Wat zal ik veilig slapen 's nachts met die wetenschap.
That's right...quote:Op maandag 18 juli 2005 00:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, nee...hij heeft een concept afspraak![]()
Tip: niet uitgaan waar je zusje is, daar komt alleen maar narigheid van. Ik heb er nu nog een litteken(tje) van uitgaan met mijn zus.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:02 schreef Monidique het volgende:
[..]
Stond er een vent van ongeveer dertig tegen mijn zusje van vijftien te praten, op een manier die mij niet beviel. Toen ging ik er maar even bij staan, behoorlijk aangeschoten natuurlijk, maar de moraal van 't verhaal is dat het niet lekker uitgaan is als je zusje er ook is.
Conceptie afspraak?quote:
Da's nou precies wat mijn oom ook zegtquote:Op maandag 18 juli 2005 00:05 schreef MrX1982 het volgende:
Het leger is natuurlijk wel een doelgerichte keuze wat dat betreft is het beter dan niets doen.
Kan je neefje zijn ADHD gebruiken op de stormbaan
we moeten echt nog een keer afspreken om te gaan zuipen, ik wil ook wel eens van die dijken afrotten.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:09 schreef Monidique het volgende:
Ja, je kunt gewoon niet lekker jezelf een amnesie drinken als je zusje ook in de kroeg staat, de kroeg waarvan jij weet hoe die ondertussen werkt. En daarnaast mag en wil ze ook niet alleen naar huis, dus zo straalbezopen zijn dat je de dijk afdondert, kan ook weer niet.
quote:Can't explain the other side
Answers lost before their eyes
Violence surges from inside
A state of mind that never dies
Born into a chosen way
Life that doesn't fit today
To die a painful death it seems
Is better than your misery
Contemplating rearranging
Changing all your ways of thinking
Everyday your life seems like
It's pushed into a hole
Acting out another's needs
To rule a soul eternally
Adjusting to another set
Of values takes its toll
Growing in a lunacy
That plays on your stupidity
Circle of beliefs
Secrets never keep
Living in a lie
Right before your eyes
Born without a brain
Helpless in your name
All you do is pray
Living is your pain
Nou ja, ik zal eerlijk zeggen dat ik nog nooit van de dijk af ben gerold in dronken toestand. Wel tegen de Westfriese Omringdijk op m'n fiets een paar minuutjes wezen slapen omdat ik er tegenaan viel, wel van een polderweggetje gegleden -het was donker, winderig en 't vroor, hè-, in het ijs, wel op het asfalt gevallen en mijn tanden gebroken, wel vijf kilometer naar huis gelopen en ergens tussen kroeg en huis in een sloot gewandeld, wel... nou ja, nooit echt van de dijk geflikkerd dus.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:10 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
we moeten echt nog een keer afspreken om te gaan zuipen, ik wil ook wel eens van die dijken afrotten.
Mjah, of je gaat ergens wonen waar ze geen dijken hebben om af te donderen, dat scheelt alvast een risico activiteit.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:09 schreef Monidique het volgende:
Ja, je kunt gewoon niet lekker jezelf een amnesie drinken als je zusje ook in de kroeg staat, de kroeg waarvan jij weet hoe die ondertussen werkt. En daarnaast mag en wil ze ook niet alleen naar huis, dus zo straalbezopen zijn dat je de dijk afdondert, kan ook weer niet.
dat wordt dan eens hoog tijdquote:Op maandag 18 juli 2005 00:14 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou ja, ik zal eerlijk zeggen dat ik nog nooit van de dijk af ben gerold in dronken toestand. Wel tegen de Westfriese Omringdijk op m'n fiets een paar minuutjes wezen slapen omdat ik er tegenaan viel, wel van een polderweggetje gegleden -het was donker, winderig en 't vroor, hè-, in het ijs, wel op het asfalt gevallen en mijn tanden gebroken, wel vijf kilometer naar huis gelopen en ergens tussen kroeg en huis in een sloot gewandeld, wel... nou ja, nooit echt van de dijk geflikkerd dus.
wat een lieve kitten in die videoquote:Op maandag 18 juli 2005 00:20 schreef Monidique het volgende:
http://spencer.idjmg.com/www2/av/go.wax?num=3043700526.
Allemachtig, Monidique, had je niet effe kunnen waarschuwen? Ik ben net klaar met de heropvoeding van mijn vriendin, die hield ook van dat soort herriequote:Op maandag 18 juli 2005 00:20 schreef Monidique het volgende:
had je kunnen weten bij M. Tijgertje.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Allemachtig, Monidique, had je niet effe kunnen waarschuwen? Ik ben net klaar met de heropvoeding van mijn vriendin, die hield ook van dat soort herrie![]()
Ja, weet ik veel dat het een miziek clip is, ik zie kitten dus ik denk "Ha!, pussy!"quote:Op maandag 18 juli 2005 00:28 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
had je kunnen weten bij M. Tijgertje.![]()
Wat zijn die gasten oud geworden zegquote:Op maandag 18 juli 2005 00:20 schreef Monidique het volgende:
dan te bedenken dat dit zelfs een clip is uit 2002quote:
Mag ik ook mee?quote:Op maandag 18 juli 2005 00:10 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
we moeten echt nog een keer afspreken om te gaan zuipen, ik wil ook wel eens van die dijken afrotten.
met zijn allen bij M. in de schuurquote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 00:32 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
met zijn allen bij M. in de schuur
Schuld van Balkenende, het is echt maar 2,5 jaarquote:Op maandag 18 juli 2005 00:31 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
dan te bedenken dat dit zelfs een clip is uit 2002
blijft een mooi beessiequote:
* Tijger_m opent de link heeeeeeeeeel voorzichtigquote:
Echte muziek? Wat is echte muziek?quote:Op maandag 18 juli 2005 00:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
* Tijger_m opent de link heeeeeeeeeel voorzichtig
Da's beter![]()
Wanneer ga jij nu naar echte muziek luisteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |