'tis helaas geen goede foto van hem maar zie hem maar eens lang genoeg stil te laten staan om een 'krulstaart foto' te maken, maar we blijven het proberen, hehequote:Op dinsdag 12 april 2005 12:48 schreef kleinmeiske het volgende:
Wauwie, wat is Kita goed opgeknapt zeg!Die krulstaart!
En ook de 'mislukkingen' publiceren graagquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
'tis helaas geen goede foto van hem maar zie hem maar eens lang genoeg stil te laten staan om een 'krulstaart foto' te maken, maar we blijven het proberen, hehe
Nee, Akita's zijn familie van de keeshond, de husky en de chow-chow, ze hebben inderdaad wel wat trekjes van een wolf net als huskies maar Akita's zijn massiever met een bredere kop en meer uitgesproken spierontwikkeling op de schouders en nek.quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:59 schreef LaZZ het volgende:
Wat een mooie hond inderdaad zeg! Die vacht is ook een stuk mooier geworden. Is dat nou ook een soort wolfshond of dat niet
Ok dan.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:47 schreef kleinmeiske het volgende:
En ook de 'mislukkingen' publiceren graag
Zo'n lekker ding kan ik de hele dag wel zien!
http://www.akitarescue.org.uk/quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:10 schreef kleinmeiske het volgende:
Je bent geweldig! Ik wil er ook een ...
Dank voor de link, was al even op zoek naar meer info. Onze laatste hond is 15 jaar geworden, dat vind ik juist geweldig! Nu m'n vriend nog om zien te krijgen, hij is bang dat een Akita veel te veel werk is voor me. Moet 'ie maar harder gaan werken, heb ik meer tijdquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
http://www.akitarescue.org.uk/
Ok, ze zullen mischien niet staan te springen om er een naar Nederland te sturen maar als je er ECHT een wil...
Akita's leven behoorlijk lang voor een hond van hun formaat, 12 jaar is het gemiddelde dus zelfs een hond van 3-4 jaar oud blijft nog een hele tijd bij je.
LOL!quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:29 schreef kleinmeiske het volgende:
Dank voor de link, was al even op zoek naar meer info. Onze laatste hond is 15 jaar geworden, dat vind ik juist geweldig! Nu m'n vriend nog om zien te krijgen, hij is bang dat een Akita veel te veel werk is voor me. Moet 'ie maar harder gaan werken, heb ik meer tijd![]()
Hehe, de eerste keer dat mijn vriendin hem alleen uitliet kwam ze voorbij een veldje eaarop konijnen rondsprongen dus Kita schiet er achter aan inclusief vriendin die zich nog net aan een klimrek wist vast te houden, ik heb er eeuwig spijt van dat ik dat niet op video hebquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:45 schreef kleinmeiske het volgende:
Da's precies wat m'n vriend tegenhoudt, dat trekken. Dat deed onze hond ook altijd aan de riem (heeft hij er nooit uit kunnen krijgen van 't begin af aan) en 't wilde nog wel eens voorkomen dat ik er bijna buikschuivend achteraan ging. En aangezien ik echt een kleinmeiske ben ...
Sowieso werken we nu allebei meer dan fulltime en we sporten nogal fanatiek en ik ben zeker niet van plan om een hond te nemen om 'm vervolgens hele dagen alleen te laten zitten (dat doen m'n overburen wel met 4 volwassen kangals en da's gewoon dierenmishandelingen burenmishandeling want ze blaffen volcontinu).
Ik ben bang dat ik het voorlopig nog even met de plaatjes van jouw stoere bessie moet doen!
Waarom daar dan niet verderquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:26 schreef Tijger_m het volgende:
Mischien dat sommigen zich mijn posting van een maand of 6 geleden over onze Akita nog kunnen herinneren in dit topic.
You're meanquote:Op dinsdag 12 april 2005 17:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hehe, de eerste keer dat mijn vriendin hem alleen uitliet kwam ze voorbij een veldje eaarop konijnen rondsprongen dus Kita schiet er achter aan inclusief vriendin die zich nog net aan een klimrek wist vast te houden, ik heb er eeuwig spijt van dat ik dat niet op video heb
Zo wil ik het dus ook doen. Ik vind 't toch echt belangrijk om te weten dat 'ie het ook zonder mensen thuis wel naar z'n zin heeft. Onze vorige hond was het van pups af aan gewend en wist niet beter. Nu was er toen wel regelmatig iemand thuis ivm onregelmatige diensten en die draait nu alleen m'n vriend nog, dus dat vind ik gewoon te weinig.quote:Situatie waarin je allebei werkt is altijd lastig en ik moet zeggen dat wij gewoon stom geluk hebben gehad, als ik niet vanaf huis had gewerkt was ik er niet eens aan begonnen met Kita maar nu had ik iig de tijd om hem in de gaten te houden totdat we er zeker van waren dat hij alleen kan blijven. Akita's blaffen niet (godzijdank) of maar heel zelden, ik heb Kita welgeteld 2 maal horen blaffen en eenmaal was het in zijn slaap
Primadeluxe!quote:Ik zal mijn best doen om nog wat foto's van hem te nemen en te posten iig![]()
www.dierenasiels.comquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:10 schreef kleinmeiske het volgende:
Je bent geweldig! Ik wil er ook een ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |