En dan reduceren ze de wedstrijd altijd tot waar het om gaat: het eerst dat wiel over de lijn. Elke meter eerder doet er niet toe.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Inderdaad. De prijs voor de rit van vandaan die hij op basis van z'n prestaties vandaag niet verdiend. En z'n redenen om niet te rijden stellen niets voor.
Nog zo één.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:25 schreef zjroentje het volgende:
En natuurlijk een gestolen overwinning van Hincapie.
Hoezo niet? De rest accepteert het en hij wint de race. Daar gaat het uiteindelijk om. De rest was vrij om te stoppen met fietsen of stuk voor stuk te demarreren zodat Hincapie het gat dicht zou moeten rijden.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Inderdaad. De prijs voor de rit van vandaan die hij op basis van z'n prestaties vandaag niet verdiend. En z'n redenen om niet te rijden stellen niets voor.
ja en in de statistieken zal niet staan dat de overwinning gestolen is...quote:Op zondag 17 juli 2005 17:26 schreef okee6 het volgende:
[..]
En dan reduceren ze de wedstrijd altijd tot waar het om gaat: het eerst dat wiel over de lijn. Elke meter eerder doet er niet toe.
Op papier niet, nee. Voor de legende gelukkig wel.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:26 schreef okee6 het volgende:
[..]
En dan reduceren ze de wedstrijd altijd tot waar het om gaat: het eerst dat wiel over de lijn. Elke meter eerder doet er niet toe.
Ik betrapte mijzelf er ook op dat ik het lekker vond.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
Eigenlijk zou het publiek zulke gekken een rotschop moeten geven, waar is het respect voor de wielrenner gebleven?
Die gekken moeten gewoon keihard onderuit geschopt worden, wel mooi dat die motor een gek aan reed...
Waarom gestolen? Hij heeft een tactiek en er staat nergens dat je het op een bepaalde manier doen moet. Goed gedaan van Hincapie dus.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:25 schreef zjroentje het volgende:
En natuurlijk een gestolen overwinning van Hincapie.
ja Boogerd heeft zo ooit de Gold race gewonnen, door Armstrong op kop te laten rijden en zelf niet over te nemenquote:Op zondag 17 juli 2005 17:27 schreef popolon het volgende:
Als Boogerd zo had gewonnen was het super geweest.
En toen waren we allemaal boos op Michael.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:28 schreef Guard het volgende:
[..]
ja Boogerd heeft zo ooit de Gold race gewonnen, door Armstrong op kop te laten rijden en zelf niet over te nemen
Misschien, maar wat moet de rest dan doen.... buiten de top 5? Zo gaat de tour wel erg rustig wordenquote:Op zondag 17 juli 2005 17:22 schreef DeTolk het volgende:
Ulrich kan beter stoppen.
Zijn slimme strategie kan echt niet verbloemen dat hij de show steelt door hier te winnen.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom gestolen? Hij heeft een tactiek en er staat nergens dat je het op een bepaalde manier doen moet. Goed gedaan van Hincapie dus.
Omdat de enige man die het vandaag verdiende als tweede over de finish kwam.quote:
Dan was het ook triest geweest, gelukkig heeft Boogerd die instelling niet.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:27 schreef popolon het volgende:
Als Boogerd zo had gewonnen was het super geweest.
Amstel Gold?quote:Op zondag 17 juli 2005 17:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dan was het ook triest geweest, gelukkig heeft Boogerd die instelling niet.
Dus er had niemand anders mogen winnen? Die zie ik niet helemaal. Voor mij mogen ze gewoon allemaal winnen, de inspanning die iedereen daar leverd is zo groot dat je in mijn ogen niet kan zeggen dat er maar 1 winnen mag.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:29 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Omdat de enige man die het vandaag verdiende als tweede over de finish kwam.
Sure.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:30 schreef Guard het volgende:
Vergeet effe niet dat Hincapie niet te beroerd is om te rijden maar mag het gewoon niet van Johan.....
Ja, die reed toen 150 kilometer in de wielenquote:
Ik heb het niet over mogen. De enige man die het vandaag verdiende door z'n manier van koersen (voor de overwinning gaan!!!) om te winnen was Perreiro.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus er had niemand anders mogen winnen? Die zie ik niet helemaal. Voor mij mogen ze gewoon allemaal winnen, de inspanning die iedereen daar leverd is zo groot dat je in mijn ogen niet kan zeggen dat er maar 1 winnen mag.
Reed Boogerd toen ook de:"heledag achter lance aan zonder een poot uit te steken"....?quote:Op zondag 17 juli 2005 17:28 schreef Guard het volgende:
[..]
ja Boogerd heeft zo ooit de Gold race gewonnen, door Armstrong op kop te laten rijden en zelf niet over te nemen
Die heeft toen idd alleen maar liggen plakken de gehele koers.quote:
Maar net zo geniepig.... maakt niet uit f het 15 of 150 km is... gestolen blijft gestolenquote:Op zondag 17 juli 2005 17:32 schreef Robert_nl het volgende:
[..]
Reed Boogerd toen ook de:"heledag achter lance aan zonder een poot uit te steken"....?
Mijn geheugen is misschien niet optimaal, maar was dat niet alleen het laatste stuk?
Er zit een verschil in
Boogerd heeft gelijkquote:Op zondag 17 juli 2005 17:32 schreef VoreG het volgende:
Boogerd : "En dinge Hincapie heeft niks gedaan"
Verdedigend anti-voetbal is ook taktiek. Elke echte liefhebber kotst daar op.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:33 schreef popolon het volgende:
Grappig, dit is natuurlijk gewoon taktiek.
Sex met een heroinehoer is ook sex, echter koppel ik er toch een bepaalde waarde aan als iemand dit doet(enige vorm van minachting). Staat overigens nergens hoe je sex dient te hebben.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom gestolen? Hij heeft een tactiek en er staat nergens dat je het op een bepaalde manier doen moet. Goed gedaan van Hincapie dus.
Die achterlijke hysterische spanjolen balen nu allemaal dat ze die Hincapie geen zetje hebben gegevenquote:Op zondag 17 juli 2005 17:34 schreef doerebout het volgende:
Mooi dat Hincapie wint, anders hadden al die acherlijke hysterische Spanjolen langs de weg nog hun zin gekregen ook.
Ik zie liever Boogerd dan Lance die z'n 60e gele trui komt ophalen. Huldigingen in de Tour stellen sowieso niet zoveel voor. Emotie op de streep is veel mooier.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:32 schreef JohnDDD het volgende:
VERDOMME nu doen ze het weer
huldiging? dan gaan ze naar een nederlander
KOTS
Rasmussen is allang zeker van de bergtrui. Hij hoeft de tour slechts uit te rijden.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:37 schreef numero_uno het volgende:
Hoeveel Bergpunten zijn er nog te verkrijgen of rijdt Rasmussen de rest van de tour in zn paddenstoelentrui?
quote:Op zondag 17 juli 2005 17:37 schreef numero_uno het volgende:
...paddenstoelentrui?
Ik heb er best plezier in.quote:
nog een 1e cat en een HC col, voor de rest sprokkelwerk, dus die trui is wel binnenquote:Op zondag 17 juli 2005 17:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Rasmussen is allang zeker van de bergtrui. Hij hoeft de tour slechts uit te rijden.
Jij vindt de huldiging van de winnaar, Hincapie, niet mooi? Gisteren was Totschnig volgens mij ook niet te zien. Ik wil die wel op het podium zien staan. Dan gooien ze Boogerd er maar 5 minuten later in.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:37 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik zie liever Boogerd dan Lance die z'n 60e gele trui komt ophalen. Huldigingen in de Tour stellen sowieso niet zoveel voor. Emotie op de streep is veel mooier.
Als dat niet zeker is gaat er iets goed fout bij Rabo.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:41 schreef Guard het volgende:
[..]
nog een 1e cat en een HC col, voor de rest sprokkelwerk, dus die trui is wel binnen
Wordt nog leuk:quote:Op zondag 17 juli 2005 17:43 schreef prinsrob het volgende:
Hoe zit het met de groene trui?
Zeker, 2 etappes, de bollentrui, en een 4e of 5e plek in algemene klassement is goed!quote:Op zondag 17 juli 2005 17:42 schreef popolon het volgende:
[..]
Als dat niet zeker is gaat er iets goed fout bij Rabo.
Sommigen vinden het maar niks maar het is toch wel een prijs.
2 etappes + de pipotrui, niet slecht.
Lol, bergtrui een aanfluiting ..quote:Op zondag 17 juli 2005 17:44 schreef JohnDDD het volgende:
Die bergtrui is een aanfluiting, die jongens die maar vooruit rijden om punten te sprokkelen voordat ze weer ingelopen worden, om misselijk van te worden. Ze moeten die bergtrui om geld gaan maken...Hincapie krijgt nu de meeste punten op de top...ook zo lekker stom. Ze moesten eens gaan meten en dan wil ik wedden dat Basso het snelst naar boven heeft gereden voor Armstrong en Rasmussen.
helemaal mee eensquote:Op zondag 17 juli 2005 17:44 schreef Hedgehog het volgende:
Hincapie krijgt de ONsportiviteitsprijs van deze tour. Die gast heeft bij mij nu echt helemaal afgedaan
Ok, ik snap dat hij in het begin niet mag rijden van DSC en dat begrijp ik, daar moet je niet over zeuren. Maar als je ziet dat je niet meer teruggehaald wordt, moet je gewoon het deel van je werk doen. Anders is dat gewoon onsportief. Het op de laatste col niet meerijden vond ik daarom gewoon weg associaal. Ik had echt gehoop dat Pereirro nog zou winnen, maar het mocht niet baten.
Hincapie is sterk en als hij had moeten werken had hij ook grote kans op de overwinning gehad, maar dan wel op een waardige manier. Echt te laf![]()
Niet dan? Wanneer een degelijke (maar zeker niet meer dan dat) klimmer als Virenque dat 7 keer wint omdat hij de enige is die er echt voor gaat, is dat de enige conclusie die juist is. Nu verdient Rasmussen die trui gewoon, maar een grote prestatie is het helemaal niet, dan is z'n ritoverwinning van een véél hoger niveau.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:48 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Lol, bergtrui een aanfluiting ..![]()
Ja, dan zou Armstrong nu de bolletjestrui hebben. Trouwens donderdag kan Rasmussen misschien nog een half minuutje op Ullrich winnen. Heftige aankomst is datquote:Op zondag 17 juli 2005 17:44 schreef JohnDDD het volgende:
Die bergtrui is een aanfluiting, die jongens die maar vooruit rijden om punten te sprokkelen voordat ze weer ingelopen worden, om misselijk van te worden. Ze moeten die bergtrui om geld gaan maken...Hincapie krijgt nu de meeste punten op de top...ook zo lekker stom. Ze moesten eens gaan meten en dan wil ik wedden dat Basso het snelst naar boven heeft gereden voor Armstrong en Rasmussen.
Als 14 koplopers zo denken ontstaat er geen kopgroepquote:Op zondag 17 juli 2005 17:51 schreef -Angel- het volgende:
By the way stom gereden van Boogerd, had een voorbeeld aan Hincapie moeten nemen.
Dit was wel redelijk extreem. Het waren niet zomaar een maar km (wat je idd vaak ziet zo net voor de finish), maar wel de gehele etappe dat hij in het wiel heeft gehangen. Echte liefhebbers vinden dat niet mooiquote:Op zondag 17 juli 2005 17:49 schreef Ericr het volgende:
Wat een gezeur om Hincapie, dat is toch gewoon dagelijkse kost in het wielrennen.
Als ik Boogerd was geweest dan had ik gezegd: "nee, ik wacht op Rasmussen".quote:Op zondag 17 juli 2005 17:54 schreef Hedgehog het volgende:
Boogerd heeft vandaag tactisch weinig fout gedaan, hij had gewoon net niet de beste benen.
LOL, JUIST! na die jaren hebben ze de puntentelling totaal anders gemaakt, en daarvan is dit jaar de 1e dat de telling anders is, er zijn ong 2 keer zo weinig punten te halen als vorig jaar. bwhehe,quote:Op zondag 17 juli 2005 17:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Niet dan? Wanneer een degelijke (maar zeker niet meer dan dat) klimmer als Virenque dat 7 keer wint omdat hij de enige is die er echt voor gaat, is dat de enige conclusie die juist is. Nu verdient Rasmussen die trui gewoon, maar een grote prestatie is het helemaal niet, dan is z'n ritoverwinning van een véél hoger niveau.
ja tuurlijk eerst Dekker en Kroon het snot voor de ogen laten rijden en vervolgens langs de kant gaan staanquote:Op zondag 17 juli 2005 17:57 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Als ik Boogerd was geweest dan had ik gezegd: "nee, ik wacht op Rasmussen".
En vooral: op het moment dat niemand nog een bedreiging vormde en wanneer het duidelijk werd dat ze voorop gingen blijven, deed hij nog niets.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:57 schreef Hedgehog het volgende:
[..]
Dit was wel redelijk extreem. Het waren niet zomaar een maar km (wat je idd vaak ziet zo net voor de finish), maar wel de gehele etappe dat hij in het wiel heeft gehangen. Echte liefhebbers vinden dat niet mooi
Ik mag ook graag kijken.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:59 schreef Ericr het volgende:
Ik ben een echte liefhebber, maar weet ook wat hoort bij het wielrennen. Dit hoort er bij, wieltjeszuigers die de dagzege pakken zonder zelf het werk te doen. Je moet alleen niet vergeten dat in een bergrit je toch de benen moet hebben om vooruit te blijven.
Je bent slim of je bent het niet. Je wint of je wint niet. Bij Boogerd is het vaak het tweede, blijkbaar doet hij toch iets fout.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:59 schreef Guard het volgende:
ja tuurlijk eerst Dekker en Kroon het snot voor de ogen laten rijden en vervolgens langs de kant gaan staan![]()
Perreiro had echt nooit het geel gepakt. En ok, dat Hincapie in het begin niet meewerkt zijn idd stalorders en is goed te begrijpen. Maar later bij een voorsprong van zeg 10 minuten of op de laatste berg wanneer duidelijk is dat Lance niet meer terug kan komen, is het gewoon not done om niet mee te helpen.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:56 schreef Ericr het volgende:
Renners die behoren bij een ploeg uit de top van het klassement gaan mee om te controleren en eventueel de ritzege te pakken. Hincapie doet gewoon zijn werk goed.
Je gaat toch niet meewerken om bijvoorbeeld Pereiro zo'n voorsprong te geven dat hij het geel behaalt? Natuurlijk kan hij in een later stadium meewerken, maar dat zijn gewoon stalorders om het niet te doen. Kan Hincapie weinig aan doen, hij mag niet meerijden.
Wat hebben de concurrenten van Armstrong in hemelsnaam met deze finale te maken?quote:Op zondag 17 juli 2005 18:00 schreef NightH4wk het volgende:
Wat een gejank weer, ga dan zeiken op de concurrenten van Armstrong die al jaren weinig laten zien. Iig, nice voor Hincapie, hij verdient een overwinning IMO, hij fietst de hele tijd al ok.
Ik vergelijk het level van gezeik/gejank, valt duidelijk te lezen.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat hebben de concurrenten van Armstrong in hemelsnaam met deze finale te maken?
Hoezo, dit is toch gewoon erg slim en tactisch en zo?quote:[b]Op zondag 17 juli 2005 18:02
Vergelijk het met een voetbalwedstrijd waar de tegenstander de bal uit trapt om iemand van jouw team een blessurebehandeling te geven, maar dat jij de bal dan vervolgens na de ingooi niet terug geeft. Nergens staat dat het niet mag, maar het is gewoon niet fatsoenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |