Sex met een heroinehoer is ook sex, echter koppel ik er toch een bepaalde waarde aan als iemand dit doet(enige vorm van minachting). Staat overigens nergens hoe je sex dient te hebben.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom gestolen? Hij heeft een tactiek en er staat nergens dat je het op een bepaalde manier doen moet. Goed gedaan van Hincapie dus.
Die achterlijke hysterische spanjolen balen nu allemaal dat ze die Hincapie geen zetje hebben gegevenquote:Op zondag 17 juli 2005 17:34 schreef doerebout het volgende:
Mooi dat Hincapie wint, anders hadden al die acherlijke hysterische Spanjolen langs de weg nog hun zin gekregen ook.
Ik zie liever Boogerd dan Lance die z'n 60e gele trui komt ophalen. Huldigingen in de Tour stellen sowieso niet zoveel voor. Emotie op de streep is veel mooier.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:32 schreef JohnDDD het volgende:
VERDOMME nu doen ze het weer
huldiging? dan gaan ze naar een nederlander
KOTS
Rasmussen is allang zeker van de bergtrui. Hij hoeft de tour slechts uit te rijden.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:37 schreef numero_uno het volgende:
Hoeveel Bergpunten zijn er nog te verkrijgen of rijdt Rasmussen de rest van de tour in zn paddenstoelentrui?
quote:Op zondag 17 juli 2005 17:37 schreef numero_uno het volgende:
...paddenstoelentrui?
Ik heb er best plezier in.quote:
nog een 1e cat en een HC col, voor de rest sprokkelwerk, dus die trui is wel binnenquote:Op zondag 17 juli 2005 17:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Rasmussen is allang zeker van de bergtrui. Hij hoeft de tour slechts uit te rijden.
Jij vindt de huldiging van de winnaar, Hincapie, niet mooi? Gisteren was Totschnig volgens mij ook niet te zien. Ik wil die wel op het podium zien staan. Dan gooien ze Boogerd er maar 5 minuten later in.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:37 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik zie liever Boogerd dan Lance die z'n 60e gele trui komt ophalen. Huldigingen in de Tour stellen sowieso niet zoveel voor. Emotie op de streep is veel mooier.
Als dat niet zeker is gaat er iets goed fout bij Rabo.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:41 schreef Guard het volgende:
[..]
nog een 1e cat en een HC col, voor de rest sprokkelwerk, dus die trui is wel binnen
Wordt nog leuk:quote:Op zondag 17 juli 2005 17:43 schreef prinsrob het volgende:
Hoe zit het met de groene trui?
Zeker, 2 etappes, de bollentrui, en een 4e of 5e plek in algemene klassement is goed!quote:Op zondag 17 juli 2005 17:42 schreef popolon het volgende:
[..]
Als dat niet zeker is gaat er iets goed fout bij Rabo.
Sommigen vinden het maar niks maar het is toch wel een prijs.
2 etappes + de pipotrui, niet slecht.
Lol, bergtrui een aanfluiting ..quote:Op zondag 17 juli 2005 17:44 schreef JohnDDD het volgende:
Die bergtrui is een aanfluiting, die jongens die maar vooruit rijden om punten te sprokkelen voordat ze weer ingelopen worden, om misselijk van te worden. Ze moeten die bergtrui om geld gaan maken...Hincapie krijgt nu de meeste punten op de top...ook zo lekker stom. Ze moesten eens gaan meten en dan wil ik wedden dat Basso het snelst naar boven heeft gereden voor Armstrong en Rasmussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |