Ik weet niet. Ik kan me wel herinneren dat hij ooit de tour uit is gezet voor doping, toen hij in de bolletjestrui reed. Of was dat Lelli?quote:Op zondag 17 juli 2005 17:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Werd Belli daarvoor niet uit de Giro gezet? Ooit?
Ja, erg groots, mag je trots op zijnquote:Op zondag 17 juli 2005 17:17 schreef okee6 het volgende:
Grootse zege voor Discovery, wat rijden ze toch slim. Kunnen volgen en dan er nog even voorbij als het wat oplevert
quote:Op zondag 17 juli 2005 17:16 schreef Guard het volgende:
net niet maar toch sjappo voor Boogerd (zal Smeets wel weer roepen)...
of was t elliquote:Op zondag 17 juli 2005 17:17 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik kan me wel herinneren dat hij ooit de tour uit is gezet voor doping, toen hij in de bolletjestrui reed. Of was dat Lelli?
quote:Op zondag 17 juli 2005 17:17 schreef popolon het volgende:
Geweldig, eindelijk een overwinning.
Wat een slimme donder, uitstekend gedaan.
slim? daar hoef je niet slim voor te zijn. Iedere boerelul op een racefiets met zijn conditie kan wat hij deed, een beetje in het wiel blijven plakken. Het is lafheid. Gelukkig beschikt niet iedere renner daar overquote:Op zondag 17 juli 2005 17:17 schreef popolon het volgende:
Geweldig, eindelijk een overwinning.
Wat een slimme donder, uitstekend gedaan.
En x% van de renners rijdt weer met niet toegestane middelen, wat velen weten. Wielersport is niet eerlijk. De prestatie van Hincapie mag er echter wel zijn.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:19 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
slim? daar hoef je niet slim voor te zien. Iedere boerelul op een racefiets met zijn conditie kan wat hij deed, een beetje in het wiel blijven plakkent. Het is lafheid. Gelukkig beschikt niet iedere renner daar over
quote:Op zondag 17 juli 2005 17:19 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
slim? daar hoef je niet slim voor te zien. Iedere boerelul op een racefiets met zijn conditie kan wat hij deed, een beetje in het wiel blijven plakkent. Het is lafheid. Gelukkig beschikt niet iedere renner daar over
Slim?!?! gewoon een parasiet.quote:
Natuurlijk is het een prestatie. Maar ga dan niet zeggen dat hij o zo slim heeft gereden..Hhij heeft gewoon laf gereden.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:20 schreef okee6 het volgende:
[..]
En x% van de renners rijdt weer met niet toegestane middelen, wat velen weten. Wielersport is niet eerlijk. De prestatie van Hincapie mag er echter wel zijn.
Ja, maar de prestaties van Boogerd, Pereiro, Brochard en co mochten er nog véél meer zijn.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:20 schreef okee6 het volgende:
De prestatie van Hincapie mag er echter wel zijn.
Inderdaad, zij hebben hun prestatie, Hincapie de prijsquote:Op zondag 17 juli 2005 17:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, maar de prestaties van Boogerd, Pereiro, Brochard en co mochten er nog véél meer zijn.
Hincapie is zo'n beetje de kopman van Discovery in het voorseizoen, dan rijden ze voor hem. Hij hoeft deze Tour alleen maar te werken voor Lance en daar krijgt hij dik voor betaald. Een jongen als Popovich van DSC gun ik het wel om te winnen, Hincapie niet. Maar een beetje vent wint niet op zo'n laffe manier. Maarja het blijft een amerikaanquote:Op zondag 17 juli 2005 17:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Toch netjes van Boogerd.
Jammer dat Hincapie op deze manier wint, maar gezien zijn gehele arbeid wel verdient dat ie eindelijk wat wint.
Slim juist: Als Lance terug zou komen had ie nog een frisse teamgenoot.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:21 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een prestatie. Maar ga dan niet zeggen dat hij o zo slim heeft gereden..Hhij heeft gewoon laf gereden.
quote:Op zondag 17 juli 2005 17:12 schreef prinsrob het volgende:
Rasmussen gaat Ullrich nog bijhalen.
Dicht er tegenaan welquote:Op zondag 17 juli 2005 17:22 schreef Elvislives het volgende:
boorgerd gaat wel top 20 binnen denk ik....
Inderdaad. De prijs voor de rit van vandaan die hij op basis van z'n prestaties vandaag niet verdiend. En z'n redenen om niet te rijden stellen niets voor.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:22 schreef okee6 het volgende:
[..]
Inderdaad, zij hebben hun prestatie, Hincapie de prijs![]()
tien minuten eerder die scheet moeten laten!quote:Op zondag 17 juli 2005 17:24 schreef okee6 het volgende:
Held die Rasmussen! Had ie zijn bidon eerder gelost, had ie ze vast nog bijgehaald
En dat voorjaarskopmanschap schaadt de kansen van van Heeswijk weer danigquote:Op zondag 17 juli 2005 17:22 schreef PirE het volgende:
[..]
Hincapie is zo'n beetje de kopman van Discovery in het voorseizoen, dan rijden ze voor hem. Hij hoeft deze Tour alleen maar te werken voor Lance en daar krijgt hij dik voor betaald. Een jongen als Popovich van DSC gun ik het wel om te winnen, Hincapie niet. Maar een beetje vent wint niet op zo'n laffe manier. Maarja het blijft een amerikaan![]()
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |