Ik zat eerder vandaag dan meer aan een knuppelmotor mee in de karavaan te denken. Platte mensen op het parcours houden zo opquote:Op zondag 17 juli 2005 17:08 schreef zolTan15 het volgende:
hopelijk rijden ze nog meer van die idioten onder de motor..
dat mag niet he, dan komt lance zijn positie in gevaarquote:Op zondag 17 juli 2005 17:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zelfs op het pseudo-vlakke doen Sjors geen centimeter kop. Bewonderenswaardig.
En dan het publiek in rijdenquote:Op zondag 17 juli 2005 17:12 schreef VoreG het volgende:
Die hincapie pakt ook niet even over
kampioen van Kaz.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:12 schreef dutch-mamma het volgende:
Even een vraagje: waarom heeft Vino een ander kleur pakkie aan dan Ullrich? :S
Reed hij maar in het publiekquote:Op zondag 17 juli 2005 17:12 schreef popolon het volgende:
[..]
En dan het publiek in rijden
Gelijk heeft ie.
Kampioen van Kazachstanquote:Op zondag 17 juli 2005 17:12 schreef dutch-mamma het volgende:
Bedankt!quote:
Vino is kampioen van Kazachstan. Hij rijdt dus in de kampioenstrui en dan past men de broek ook maar aan, anders staat het niet.quote:Op zondag 17 juli 2005 17:12 schreef dutch-mamma het volgende:
Wel een zodanig oerlelijke en foute trui dat ie cool isquote:Op zondag 17 juli 2005 17:12 schreef dutch-mamma het volgende:
Het commentaar doet zijn bestquote:Op zondag 17 juli 2005 17:14 schreef Elvislives het volgende:
laatste 3 km staan er hekkensure maarten
Ik vind het net een babykruippakkie met die pasteltinten...quote:Op zondag 17 juli 2005 17:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wel een zodanig oerlelijke en foute trui dat ie cool is
zei die toen ze de laatste km inredenquote:Op zondag 17 juli 2005 17:14 schreef Elvislives het volgende:
laatste 3 km staan er hekkensure maarten
vanaf de fiets een elleboogjequote:Op zondag 17 juli 2005 17:14 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Het valt mij trouwens erg mee dat er in de Tour nog nooit een renner is afgestapt om een toeschouwer eens helemaal de tyfus in te slaan. Ik kan me voorstellen dat sommigen daar af en toe de neiging toe hebben.
Het is wel gebeurd, tijdens het rijden. Sommigen konden lelijk (mooi) uithalen...!quote:Op zondag 17 juli 2005 17:14 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Het valt mij trouwens erg mee dat er in de Tour nog nooit een renner is afgestapt om een toeschouwer eens helemaal de tyfus in te slaan. Ik kan me voorstellen dat sommigen daar af en toe de neiging toe hebben.
Werd Belli daarvoor niet uit de Giro gezet? Ooit?quote:Op zondag 17 juli 2005 17:14 schreef Mr_Brownstone het volgende:
leer je nou echt niet het verschil tussen een d en een t?quote:Op zondag 17 juli 2005 17:15 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
jammer dat boogert het niet heeft gered
Ja ok, maar echt afstappen en vuisten uitdelen is nog nooit gebeurd, helaas.quote:
Jepquote:Op zondag 17 juli 2005 17:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Werd Belli daarvoor niet uit de Giro gezet? Ooit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |