Is de advertentie dan al afgelopen?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:09 schreef webfreak het volgende:
Nou Moe...
Had ik bijna voor 15 euro een viertal Ronflonflon-boekjes gekocht (U begrijpt: een koopje); kaapt ene Seborik ze voor m'n neus weg door maarliefst het dubbele (30) te bieden![]()
En dat terwijl 'ie ze voor 20 ook wel had mogen hebben![]()
Nee, maar ik ga er niet vanuit dat iemand nog over jouw bod heengaat.quote:
Je zei het toen direct na het concert.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:48 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Heb ik al eens gezegd dat toen ik je naar Zorn's Masada in Brussel zag kijken, ik je als verstrengeld in de muziek als in energieke trance naar voren zag zweven? Daar dacht ik aan bij het lezen van de column.
Pas maar op, ik kan nog steeds bieden hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:29 schreef Seborik het volgende:
Ronflonflon of Lowlands, zo moeilijk is dat niet.
Da's een mooi alibiquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:50 schreef Anton het volgende:
http://www.rtvwest.nl/actueel/cimon_nieuws.cgi?positie=2
Ah, dus dat zag ik toen ik om 3 uur vannacht naar huis fietste en er uit alle wegen in de buurt brandweerwagens kwamen...
mooi,, ik ben altijd bang dat ik zulke dingen niet zeg.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:31 schreef Seborik het volgende:
[..]
Je zei het toen direct na het concert.
Sin City heb ik gisteren gezien, ik vond 'm erg goed.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 09:32 schreef Mark het volgende:
Zijn die er nog?
Genoeg films voor op het verlanglijstje nog (Madagascar, Sin City, deze), en dan ook nog de nodige bij de Cinematheek. Ik moet mijn vrije tijd maar eens gaan plannen
Mee eens! Erg mooie, doch brute film. Maar wel de moeite waard denk ik.quote:Op zondag 24 juli 2005 13:29 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Sin City heb ik gisteren gezien, ik vond 'm erg goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |