quote:Op zondag 17 juli 2005 17:46 schreef AmyLee het volgende:
Ik heb een ringetje boven in mn oor (officieel een piercing zie het zelf niet zo als piercing) een wenkbrauwpiercing en een navelpiercing en wil nog wel een traguspiercing of antitraguspiercing als ik weer geld heb
quote:Op zondag 17 juli 2005 16:09 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik wil misschien een wenkbrauw piercing maar het zal me wel niet staan denk ik
Daarvoor hebben we al een topic: Piercings deel 12quote:Op zondag 17 juli 2005 18:46 schreef Brechtje het volgende:
En sinaasappelsapje, hoe bevalt een tongpiercing? Had je er nog last va gehad bij het zetten?
Tongpiercing bevalt goed, ben er erg blij mee. De eerste paar dagen alleen een beetje lastig met eten enzo, maar verder merk je er niks van.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:46 schreef Brechtje het volgende:
En sinaasappelsapje, hoe bevalt een tongpiercing? Had je er nog last va gehad bij het zetten?
Wat voor werk deed je als ik vragen mag? Ik hoop niet dat hier hetzelfde moet gebeurenquote:Op zondag 17 juli 2005 23:07 schreef mrsj het volgende:
Ik heb een neuspiercing en in elk oortje een gaatjen
ook heb ik een tongpiercing gehad. moest eruit i.v.m werk. en ja, daar baal ik nog steeds van
[afbeelding]
Dit was`m dus ..brakke kwaliteit
Jaloers dat je zusje wel mod is en jij niet?quote:Op zondag 17 juli 2005 18:47 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we al een topic: Piercings deel 12
Hij is er nu ongeveer zo`n 7 maandjes uit.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:11 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Wat voor werk deed je als ik vragen mag? Ik hoop niet dat hier hetzelfde moet gebeuren.
Thanksquote:
This tread is wothless withoud pictures...specially from u Sylvanaquote:Op maandag 18 juli 2005 00:46 schreef Sylvana het volgende:
ik heb een tepel en een genitale piercing
quote:Op zondag 17 juli 2005 23:10 schreef martinuhhh het volgende:
Lip, industrial, één halverwege in mn oor.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:38 schreef Rowdie het volgende:
Ik heb er maar liefst 0!
Daarom moet je ook na een week ofzo zo snel mogelijk een korter staafje erin doen, dat lange staafje kan je tanden nogal beschadigenquote:Op maandag 18 juli 2005 11:45 schreef addie84 het volgende:
tongpiercing lijkt me eigenlijk vrij funest voor je tanden..
Heb ik nu ook al een tijdje.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:03 schreef TheSorrow het volgende:
Ik had na 2 weken al gelijk puntjes erop gedaanZiet er veel beter uit
geslacht: manquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:53 schreef Shadow22 het volgende:
Ik heb een tongpiercing:
[afbeelding]
Neuspiercing:
[afbeelding]
Navelpiercing:
[afbeelding]
Christina piercing:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb het over deze. Je poes! Wat doe je!quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn ex vriendin heeft er 1
Een piercing erdoor.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:17 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Ik heb het over deze. Je poes! Wat doe je!
Zal moeilijk scheren zijnquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Een piercing erdoor.
Is wel een wazige piercing vind ik.
quote:
Net alsof over 50 jaar alles er nog inzitquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:08 schreef MidnightRambler het volgende:
Wat gaan jullie d'r stom uitzien over 50 jaar.Dat moet ik gewoon zien.
![]()
Ja en die gaten van een centimter doorsnee groeien zo dicht.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:10 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Net alsof over 50 jaar alles er nog inzit
Een tongpiercing groeit binnen een dag dicht, wist je dat niet?quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:11 schreef MidnightRambler het volgende:
Ja en die gaten van een centimter doorsnee groeien zo dicht.![]()
Gaten van een centimeter doorsnee?quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:11 schreef MidnightRambler het volgende:
[..]
Ja en die gaten van een centimter doorsnee groeien zo dicht.![]()
Er zijn er genoeg hoor.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:20 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Gaten van een centimeter doorsnee?
In je oren misschien, maar andere piercings zijn volgens mij echt geen cm, hooguit een paar mm
Valt wel mee lijkt me.quote:
Gemiddelde piercings prikken ze niet met een naald van een cm doorsnede hoor, en als je de piercing eenmaal hebt zal ie echt niet uitrekkenquote:
Zoiets vind ik ook niet uitzienquote:Op woensdag 20 juli 2005 23:05 schreef Skaai het volgende:
[..]
Gemiddelde piercings prikken ze niet met een naald van een cm doorsnede hoor, en als je de piercing eenmaal hebt zal ie echt niet uitrekken
Mits je zoiets neemt, dat groeit niet dicht:
[afbeelding]
Ik wens je er succes meequote:Op woensdag 20 juli 2005 23:52 schreef TheSorrow het volgende:
Morgenavond tongpiercingZou hem di. al halen, maarja t werk kwam ertussen
Ben benieuwd naar je tongpiercing sinaasappelsapje
Kijk even hier, onder het kopje Nazorg, misschien heb je daar wat aanquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:31 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
Wat mijn vraag eigenlijk was, een vriendin van mij heeft een tepelpiercing genomen. Lijkt mij nogal een serieuze zaak om dat goed bij te houden/schoon te maken e.d. ZIjn er nog meer voorwaarden zoals er niet mee in zon zitten en/of er niet mee mogen zwemmen? Want zij is er nogal laks mee![]()
Veel ijs eten is wel slim jaquote:Op donderdag 21 juli 2005 20:06 schreef TheSorrow het volgende:
Gelijk geen zin meer... Ik ga volgende week wel, en dan neem ik 2 dagen vrij, zodat ik fatsoenlijk thuis ijs kan vreten, want morgen en zaterdag moet ik gewoon werken
Het moment van zetten en pas daarna doet niet zo veel pijn. Maar de volgende paar dagen..quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:51 schreef TheSorrow het volgende:
Ja, en ik moet morgen om half 10 al weer werken, dan rond 12/half 1 ff pauze, dus kan ik 1 ijsje eten, en daarna gelijk weer een wijk, dan ben ik rond half 3 weer terug, en dan om 4 uur tot half 7 moet ik weer werken... ik neem volgende week wel lekker 2 daagjes dan vrij, dan is t veel beter, anders loop ik strax te creperen van de pijn (kweenie eens of t uberhaupt veel pijn doet)
Dit zegt Van Dale als je op Piercing zoekt:quote:
Ik heb mn oorbellen met een naald laten zetten dus dan zijn het opeens wel piercingsquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:44 schreef Rhanna het volgende:
Een piercing wordt gezet bij een piercing shop, met de hand, en een losse naald. Niet met een lam schietpistool.
Hoi,quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:44 schreef Rhanna het volgende:
Een piercing wordt gezet bij een piercing shop, met de hand, en een losse naald. Niet met een lam schietpistool.
Waar hij wordt gezet, en hoe, bepaalt niet of het binnen het begrip piercing valt. Als je het thuis doet een naald uit de naaidoos van je moeder kan het ook een piercing zijn. En een oorbel die bij de juwelier is geschoten is ook een piercing, want het is een sieraad waarvoor je huid doorboord is (of het nou met de hand is gedaan of geschoten).quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:44 schreef Rhanna het volgende:
Als het gepierced wordt, met de hand dus, valt het onder piercing. Met zo'n leuk geweertje valt niet onder piercing. Is mij verteld. Maar wat maakt het ook uit!?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:33 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Waar hij wordt gezet, en hoe, bepaalt niet of het binnen het begrip piercing valt. Als je het thuis doet een naald uit de naaidoos van je moeder kan het ook een piercing zijn. En een oorbel die bij de juwelier is geschoten is ook een piercing, want het is een sieraad waarvoor je huid doorboord is (of het nou met de hand is gedaan of geschoten).
Idd.quote:Op zondag 24 juli 2005 01:54 schreef Tique het volgende:
Een piercing is een doorboring door de huid martinuhhh, met wat je het ook doet, een oorbel o.i.d. is dus net zo goed een piercing
Op zich is er wat aan te merken op Dordt.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:58 schreef TheSorrow het volgende:
FUCKING PLEURISSTAD DORDRECHT
Kon verdomme nergens parkeren, althans, niet in loopafstand van de tattoo shop..en de wil om hem te halen is er gelijk niet meer
Bij mn clithood heb ik geen centje pijn gehad. Toch apart!quote:Op maandag 25 juli 2005 16:57 schreef Oksel het volgende:
Mijn vriendin heeft haar klithood laten piercing.. schreeuwde het uit toen het gebeurde.. heel erg pijnlijk voor haar..
De eerste paar dagen slis je een beetje, en kan je bepaalde worden niet zo lekker uit je strot krijgen omdat je tong dikker is dan gewoonlijk, maar dat trekt na een paar dagen weer weg (dan word ook je tong weer dunner)quote:Op maandag 25 juli 2005 15:39 schreef Poncho het volgende:
Ik had een wenkbrauwpiercing. Daarna had ik hem uitgedaan. Daarna miste ik hem en heb ik hem weer terug laten zetten. Daarna heb ik hem weer uit gedaan. En nu wil ik graag een tongpiercing.
Zijn er mensen die mij wat info kunnen geven als het aankomt op de spraak etc na het zetten van een tongpiercing?
Idd!quote:Op zondag 31 juli 2005 21:54 schreef Krizzol het volgende:
ik heb een neuspiercing
maar ik wil wel graag een tong en navelpiercing
jup dat heb ikquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:53 schreef About2Break het volgende:
Yo zijn er hier ook mensen met een tunnel in hun oor? Ik zit er namelijk over te denken om er 1 te nemen maar ik ben nog een beetje aan het twijfelenEn hoe werkt dat oprekken van je oorlel precies?
Hoe merk je dat hij uitgroeit? Pijn en afstand tussen de gaatjes wordt kleiner?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:26 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Dit is nu al m'n 2e navelpiercing en hij gaat er wéér uitgroeien heb ik het vermoeden![]()
Wat is er zo prachtig aan? zou ik wel willen weten.. ik vind het maar lelijkquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:59 schreef saaw het volgende:
[..]
jup dat heb ik
doet verdomd veel pijn maar ik vind het prachtig
je loopt gewoon naar de piercingshop en koopt een soort cone-vorming dingetje die je steeds verder duwt, tussendoor goed laten helen en niet te lang eruit halen
de kleinste tunneltjes die je kan kopen zijn 2mm geloof ik
je moet het gewoon uitrekken tot hoe jij het t mooist vindt, dan een tunneltje in die maat kopen en klaar is keesquote:Op zondag 14 augustus 2005 01:14 schreef About2Break het volgende:
En hoelang duurt het ongeveer voordat je oorlel zeg maar genoeg is uitgerekt? en wil je miss een foto voor me maken![]()
questie van smaak enzo misschienquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:03 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Wat is er zo prachtig aan? zou ik wel willen weten.. ik vind het maar lelijk
Die bij de serieuzige foto vind ik ook nog wel meevallen maar als het echt ver opgerekt is vind ik het echt niks en dan van die grote dingen erin maarja kwestie van smaak hequote:Op zondag 14 augustus 2005 16:07 schreef saaw het volgende:
[..]
je moet het gewoon uitrekken tot hoe jij het t mooist vindt, dan een tunneltje in die maat kopen en klaar is kees
ik ben met de vakantie even gestopt met rekken en zit nu op 4mm [lijkt heel wienig maar een gewoon oorbel gaatje is minder dan .5 mm]
in mn fotoboek kan je het een beetje zien bij de 'serieus' foto, als ik tijd heb maak ik vanavond wel even een duidelijkere
[..]
questie van smaak enzo misschien
ik vind het gewoon mooi, klaar
ik weet nog niet, ik vind deze kleine ook wel liefquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:25 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Die bij de serieuzige foto vind ik ook nog wel meevallen maar als het echt ver opgerekt is vind ik het echt niks en dan van die grote dingen erin maarja kwestie van smaak hetot hoever laat jij het dan oprekken?
Ik denk trouwens dat er een grote kan is dat ik dinsdag shop is morgen dichtquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:45 schreef saaw het volgende:
[..]
ik weet nog niet, ik vind deze kleine ook wel liefdus ik zit er aan te denken om deze zo te laten en in mn andere oor te beginnen
die wil ik dan doorrekken tot 1,5cm, dat is nog niet al te groot, het kan zelfs nog bijna volledig dichtgroeien en je hebt veel leuke plugs van die maat
ik over een weekje, eerst naar lowlands, het gaat daar namelijk niet lukken om goed schoon te houden en ik zit niet op een ontsteking te wachtenquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:56 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat er een grote kan is dat ik morgen mn tragus laat piercenmaar is nog niet zeker hoor
Ja dat snap ikquote:Op zondag 14 augustus 2005 16:07 schreef saaw het volgende:
je moet het gewoon uitrekken tot hoe jij het t mooist vindt, dan een tunneltje in die maat kopen en klaar is kees
ik ben met de vakantie even gestopt met rekken en zit nu op 4mm [lijkt heel wienig maar een gewoon oorbel gaatje is minder dan .5 mm]
is bij iedereen anders. je doet het een mm per keer ongeveer verder, en dan wachten tot het geheeld iss. dat scheelt dus per persoon.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:29 schreef About2Break het volgende:
[..]
Ja dat snap ikmaar ik bedoelde meer van hoelang als in hoeveel dagen/weken duurt dat ongeveer tot het zeg maar 4 mm is?
Ik mocht juist geen sterilon gebruiken, maar ik heb Calendulan wondspray meegekregen. Ontsmet ook, maar sterilon zou het helen remmen, en deze niet. Spraytje is ook voor normale wondjes erg handig trouwens, geen onhandig gedruppel als met zo'n flesje sterilon. Thanks anyway, ik ga het Nuek even vragen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:28 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb het zelf nooit met zulke zeep gedaan,altijd gewoon water, en na t douchen of schoonmaken sterilon erop... droogt wel een beetje uit maar ik ervaar t zelf als het beste, t lijkt me verstandig dat je dat in Piercings Deel 12 aan Nuek gericht moet vragen,die kan je vast helpen
ik at dezelfde dag 's avonds voorzichtig chips!quote:
Ik zie hem erg laat deze vraagquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:43 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Thx. Jij hebt wel verstand van piercings, weet jij een antwoord op de vraag eronder?
Als zo'n labret staat bij jongens is het zoooo sexy!quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:17 schreef DeLeider het volgende:
Ik heb een tongpiercing en een labret, allebei deden ze bij het zetten niet zo'n pijn, gewoon alsof er een naald door heen gaat. Niet zo boeiend dus. Ik heb ze laten zetten bij Queen of rings in r'dam
labret
[[url=http://img160.imageshack.us/img160/3352/image000020lx.th.jpg]afbeelding][/URL]
tong
[[url=http://img160.imageshack.us/img160/7432/image000038ev.th.jpg]afbeelding][/URL]
nuecken?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:12 schreef DAYxDREAMER het volgende:
[..]
Als zo'n labret staat bij jongens is het zoooo sexy!![]()
Obsessie![]()
inderdaad... das mijn irisjequote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:00 schreef Snoezepoesje het volgende:
ik heb al 3 jaar mn navelpiercing
in beide oren 3 gaatjes
en een tongpiercing sinds half jaar ongeveer
Je ben lief!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:08 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
inderdaad... das mijn irisje
kies godverdomme is ff een andere avatarquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 09:50 schreef Little_Angel het volgende:
Oh ja, het is niet die van mij hoor. Maarja, ik vond hem wel apart, maar net niet ''mooi''.
en bovendien is die piercing een beetje wazig, hij heeft wat weg van die piercing vanquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:49 schreef jaguar het volgende:
[..]
kies godverdomme is ff een andere avatar![]()
ik denk elke keer dat Tessje terug is
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:17 schreef Little_Angel het volgende:
[afbeelding]
Wat vinden de Pubers hier van?
dat lijkt me dan weer minderquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:31 schreef snopprinses het volgende:
oeh die dingen vind ik zo eng :/
die kun je ook tussen je tieten zetten!
ketting draag ik zowiezo amper dus lijkt me geen probleemquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:43 schreef snopprinses het volgende:
nja ik vind het er echt stoer uitzien, maar ik zou zelf echt te bang zijn om te blijven hangen met een kettinkje of trui ;s
zo'n ding wat boven in je oor begint, en er aan de zijkant uitkomt!quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:10 schreef zenith_ust het volgende:
ben als jongen op zoek naar een nieuwe oorsieraad...(voor leuk budget) zijn er tips of suggesties..
Maandag laten doen, nu weer een ringetjequote:Op maandag 31 oktober 2005 16:21 schreef GoLLeM het volgende:
Ik heb een roze studje door mijn derde tepel, maar ik ga zo terug naar de piercer om het ringetje terug te laten zetten. Ik krijg het studje niet goed schoon waardoor het gaat jeuken en af en toe komt er wat pus uit. Lijkt me niet de bedoeling... het ringetje kreeg ik wel altijd goed schoon
Da's stoerquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:31 schreef snopprinses het volgende:
oeh die dingen vind ik zo eng :/
die kun je ook tussen je tieten zetten!
Als je niks zinnigs te zeggen heb, zeg dan niks.quote:Op zaterdag 5 november 2005 05:20 schreef -Mo- het volgende:
Piercings zijn voor paupers.
Wacht maar totdat je wordt gepijpt door iemand met een tongpiercing, dan miep je wel andersquote:Op zaterdag 5 november 2005 05:20 schreef -Mo- het volgende:
Piercings zijn voor paupers.
Laat die droom varenquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:14 schreef saaw het volgende:
ik zit er aan te denken ene surface piercing in mijn nek te laten zetten
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:09 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je wordt gepijpt door iemand met een tongpiercing, dan miep je wel anders.
Wat je ziet is de spiegel, dus linksquote:Op maandag 14 november 2005 14:03 schreef zenith_ust het volgende:
bedoel je niet rechts :S
Piercings deel 13 in LIF is meer een vraagbaak dan dit topic heb ik zo het idee, probeer het daar nog 'nsquote:Op maandag 14 november 2005 21:11 schreef Beautiful_Disaster het volgende:
Ik wil n anti-eyebrow piercing!!!!
vraag me alleen af wat voor gaten/littekens er over blijven?!?!
weet iemand dit misschien?
Is t waar dat t niet echt pijn doet als je em laat zetten?quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:44 schreef _Irene het volgende:
Ik heb een tongpiercing![]()
al langer dan een jaar, en ben er nogsteeds blij mee![]()
Bij mij deet het helemaal geen pijn. Naderhand ook niet, geen dikke tong gehad of wat dan ook.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
Is t waar dat t niet echt pijn doet als je em laat zetten?
tofquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:07 schreef DeLeider het volgende:
*tepelpiercing heeft laten zetten vandaag
Thnx.. I know, maar tvalt allemaal reuze mee nu hij ziet er schoon en goed uitquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:17 schreef Adurothiel het volgende:
Mooi
Hou wel in de gaten of het staafje lang genoeg is ivm zwelling, zo niet kan dat een hoop extra gedoe en vieze prut opleveren.
Unicura zeep gebruiken.quote:Op zondag 18 december 2005 19:15 schreef -midnight- het volgende:
Hey,
Nou ik heb dus van de week een tepelpiercing laten zetten...alleen nou heb ik het idee...dat ie een beetje begint te ontsteken, wat kan ik er nu het beste mee doen? En uberhaupt...hoe kan ik hem het beste verzorgen? Hoor telkens wat anders?![]()
Wil ik ookquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:14 schreef saaw het volgende:
ik zit er aan te denken ene surface piercing in mijn nek te laten zetten
[afbeelding]
Daarna kan je hem met een jodiumoplossing (druppeltje is genoeg) ontsmetten, ik kreeg dit trouwens bij m'n piercing mee.quote:Op maandag 19 december 2005 15:20 schreef Antywojenny__ het volgende:
[..]
Unicura zeep gebruiken.
Zorgen dat niemand anders 'm gebruikt, anders kan het júist gaan ontsteken.
Je moet het schuim op en rond de piercing doen.
Even laten zitten, daarna met warm water het schuim van de zeep weghalen.
Kostte bij mij €47,50quote:Op woensdag 21 december 2005 22:04 schreef punkjunk het volgende:
ik zou wel een ringetje door me lip willen, wat kost dat ongeveer?
Dit zegt Van Dale als je op Piercing zoekt:quote:Op donderdag 29 december 2005 22:05 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet aan het woord PIERCING?
Een piercing wordt met een naald aangebracht, een oorbel met een luchtpistool (ofzo)quote:Op donderdag 29 december 2005 23:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dit zegt Van Dale als je op Piercing zoekt:
pier·cing (de ~, ~s)
1 het aanbrengen van gaatjes voor sieraden in oorlellen, neusvleugels, tepels enz.
2 een d.m.v. piercing aangebracht ringetje, staafje enz.
Een oorbel is dus net zo goed een piercing!![]()
Wie zegt niet dat ze een naald door mijn oor hebben gedouwd ? he jong zegquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:11 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Een piercing wordt met een naald aangebracht, een oorbel met een luchtpistool (ofzo)
Ikquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:16 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wie zegt niet dat ze een naald door mijn oor hebben gedouwd ? he jong zeg
Ik zal er morgen 1tje maken voor je.quote:
Waar blijft iequote:Op vrijdag 30 december 2005 21:46 schreef Antywojenny__ het volgende:
[..]
Ik zal er morgen 1tje maken voor je.![]()
Haha, bedankt!quote:
Dat staat inderdaad heel vetquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:04 schreef Antywojenny__ het volgende:
[..]
Haha, bedankt!
Op naar de volgende piercing.
Merci!quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:55 schreef Boombastic het volgende:
[..]
Dat staat inderdaad heel vet![]()
OT: Ik ga zaterdag me tongpiercing laten zetten![]()
je bent 14 en hebt al 5 piercings? hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:47 schreef the69eyes het volgende:
Heey..
Ik heb nu een linkse lippiercing, labret , wenbrauw, en 2 in mn neus.. nu wil ik nog 1 in mn tepel. maar ik ben 14 jaar weet iemand of dat schadelijk is ofzo? ivm de groei enz.![]()
Ik denk dat je dat het beste aan je piercer kan vragen of in Piercings deel 13 in LIF, die hebben er wat meer verstand van.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:47 schreef the69eyes het volgende:
Heey..
Ik heb nu een linkse lippiercing, labret , wenbrauw, en 2 in mn neus.. nu wil ik nog 1 in mn tepel. maar ik ben 14 jaar weet iemand of dat schadelijk is ofzo? ivm de groei enz.![]()
Ik laat hem zetten bij Queen of Rings in rotterdam.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:39 schreef Antywojenny__ het volgende:
[..]
Merci!
En waar laat je je tongpiercing zetten?
Winkel ziet er leuk uit hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2006 07:38 schreef Boombastic het volgende:
[..]
Ik laat hem zetten bij Queen of Rings in rotterdam.![]()
Vast welquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:46 schreef Antywojenny__ het volgende:
[..]
Winkel ziet er leuk uit hoor.
Hopelijk word je ook een beetje goed geholpen!
Ik heb wel gehoord dat je een tepelpiercing het beste pas kan nemen als je borsten helemaal uitgegroeid zijn, omdat anders je tepels ook misschien nog een beetje veranderen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:22 schreef saaw het volgende:
[..]
je bent 14 en hebt al 5 piercings? hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
nja volgens mij maakt het verder voor je groei niet uit
je borsten veranderen ongeveer tot je dood gaat nog wel een paar keer flink van maat hoor [oa door zwangerschap, pilgebruik of veranderen van pil, en idd pubertijd]quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:49 schreef Adurothiel het volgende:
[..]
Ik heb wel gehoord dat je een tepelpiercing het beste pas kan nemen als je borsten helemaal uitgegroeid zijn, omdat anders je tepels ook misschien nog een beetje veranderen.
Maar ja hoeveel ze nog gaan groeien weet je nooit. Het lijkt mij handiger om in ieder geval tot 16 te wachten...
buttyboyquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:55 schreef Ulreazj het volgende:
Heb er één in m'n eikel gehad.
Das één keer, maar nooit weer!!!!
ik wil ook tongpiercing!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:06 schreef Boombastic het volgende:
Heb mijn tongpiercing net laten zetten heb alleen nog geen fotos![]()
Smerigquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:15 schreef Fok_you het volgende:
[afbeelding]
overigens...
piercings door je lip zijn echt
Snel maken dus.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:06 schreef Boombastic het volgende:
Heb mijn tongpiercing net laten zetten heb alleen nog geen fotos![]()
Deed geen pijn,je voelt alleen dat die naals door je tong gaat, voor de rest niet. Het is alleen even raarquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik wil ook tongpiercing!!maar mag t niet
moet ik nog tot men 18e gaan wachten
![]()
deed t pijn trouwens?![]()
Ik heb er 3 daar laten zetten. Goeie zaak.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:52 schreef Boombastic het volgende:
[..]
Vast wel, En uiteraard zal ik een foto hier plaatsen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |