Piercings deel 13 in LIF is meer een vraagbaak dan dit topic heb ik zo het idee, probeer het daar nog 'nsquote:Op maandag 14 november 2005 21:11 schreef Beautiful_Disaster het volgende:
Ik wil n anti-eyebrow piercing!!!!
vraag me alleen af wat voor gaten/littekens er over blijven?!?!
weet iemand dit misschien?
Is t waar dat t niet echt pijn doet als je em laat zetten?quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:44 schreef _Irene het volgende:
Ik heb een tongpiercing![]()
al langer dan een jaar, en ben er nogsteeds blij mee![]()
Bij mij deet het helemaal geen pijn. Naderhand ook niet, geen dikke tong gehad of wat dan ook.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
Is t waar dat t niet echt pijn doet als je em laat zetten?
tofquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:07 schreef DeLeider het volgende:
*tepelpiercing heeft laten zetten vandaag
Thnx.. I know, maar tvalt allemaal reuze mee nu hij ziet er schoon en goed uitquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:17 schreef Adurothiel het volgende:
Mooi
Hou wel in de gaten of het staafje lang genoeg is ivm zwelling, zo niet kan dat een hoop extra gedoe en vieze prut opleveren.
Unicura zeep gebruiken.quote:Op zondag 18 december 2005 19:15 schreef -midnight- het volgende:
Hey,
Nou ik heb dus van de week een tepelpiercing laten zetten...alleen nou heb ik het idee...dat ie een beetje begint te ontsteken, wat kan ik er nu het beste mee doen? En uberhaupt...hoe kan ik hem het beste verzorgen? Hoor telkens wat anders?![]()
Wil ik ookquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:14 schreef saaw het volgende:
ik zit er aan te denken ene surface piercing in mijn nek te laten zetten
[afbeelding]
Daarna kan je hem met een jodiumoplossing (druppeltje is genoeg) ontsmetten, ik kreeg dit trouwens bij m'n piercing mee.quote:Op maandag 19 december 2005 15:20 schreef Antywojenny__ het volgende:
[..]
Unicura zeep gebruiken.
Zorgen dat niemand anders 'm gebruikt, anders kan het júist gaan ontsteken.
Je moet het schuim op en rond de piercing doen.
Even laten zitten, daarna met warm water het schuim van de zeep weghalen.
Kostte bij mij €47,50quote:Op woensdag 21 december 2005 22:04 schreef punkjunk het volgende:
ik zou wel een ringetje door me lip willen, wat kost dat ongeveer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |