Dit zegt Van Dale als je op Piercing zoekt:quote:Op donderdag 29 december 2005 22:05 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet aan het woord PIERCING?

Een piercing wordt met een naald aangebracht, een oorbel met een luchtpistool (ofzo)quote:Op donderdag 29 december 2005 23:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dit zegt Van Dale als je op Piercing zoekt:
pier·cing (de ~, ~s)
1 het aanbrengen van gaatjes voor sieraden in oorlellen, neusvleugels, tepels enz.
2 een d.m.v. piercing aangebracht ringetje, staafje enz.
Een oorbel is dus net zo goed een piercing!![]()

Wie zegt niet dat ze een naald door mijn oor hebben gedouwd ? he jong zegquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:11 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Een piercing wordt met een naald aangebracht, een oorbel met een luchtpistool (ofzo)

Ikquote:Op vrijdag 30 december 2005 02:16 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wie zegt niet dat ze een naald door mijn oor hebben gedouwd ? he jong zeg

Ik zal er morgen 1tje maken voor je.quote:

Waar blijft iequote:Op vrijdag 30 december 2005 21:46 schreef Antywojenny__ het volgende:
[..]
Ik zal er morgen 1tje maken voor je.![]()

Haha, bedankt!quote:

Dat staat inderdaad heel vetquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:04 schreef Antywojenny__ het volgende:
[..]
Haha, bedankt!
Op naar de volgende piercing.

Merci!quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:55 schreef Boombastic het volgende:
[..]
Dat staat inderdaad heel vet![]()
OT: Ik ga zaterdag me tongpiercing laten zetten![]()

je bent 14 en hebt al 5 piercings? hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:47 schreef the69eyes het volgende:
Heey..
Ik heb nu een linkse lippiercing, labret , wenbrauw, en 2 in mn neus.. nu wil ik nog 1 in mn tepel. maar ik ben 14 jaar weet iemand of dat schadelijk is ofzo? ivm de groei enz.![]()

Ik denk dat je dat het beste aan je piercer kan vragen of in Piercings deel 13 in LIF, die hebben er wat meer verstand van.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:47 schreef the69eyes het volgende:
Heey..
Ik heb nu een linkse lippiercing, labret , wenbrauw, en 2 in mn neus.. nu wil ik nog 1 in mn tepel. maar ik ben 14 jaar weet iemand of dat schadelijk is ofzo? ivm de groei enz.![]()

Ik laat hem zetten bij Queen of Rings in rotterdam.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:39 schreef Antywojenny__ het volgende:
[..]
Merci!
En waar laat je je tongpiercing zetten?

Winkel ziet er leuk uit hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2006 07:38 schreef Boombastic het volgende:
[..]
Ik laat hem zetten bij Queen of Rings in rotterdam.![]()

Vast welquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:46 schreef Antywojenny__ het volgende:
[..]
Winkel ziet er leuk uit hoor.
Hopelijk word je ook een beetje goed geholpen!

Ik heb wel gehoord dat je een tepelpiercing het beste pas kan nemen als je borsten helemaal uitgegroeid zijn, omdat anders je tepels ook misschien nog een beetje veranderen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:22 schreef saaw het volgende:
[..]
je bent 14 en hebt al 5 piercings? hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
nja volgens mij maakt het verder voor je groei niet uit

je borsten veranderen ongeveer tot je dood gaat nog wel een paar keer flink van maat hoor [oa door zwangerschap, pilgebruik of veranderen van pil, en idd pubertijd]quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:49 schreef Adurothiel het volgende:
[..]
Ik heb wel gehoord dat je een tepelpiercing het beste pas kan nemen als je borsten helemaal uitgegroeid zijn, omdat anders je tepels ook misschien nog een beetje veranderen.
Maar ja hoeveel ze nog gaan groeien weet je nooit. Het lijkt mij handiger om in ieder geval tot 16 te wachten...

buttyboyquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:55 schreef Ulreazj het volgende:
Heb er één in m'n eikel gehad.
Das één keer, maar nooit weer!!!!

ik wil ook tongpiercing!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:06 schreef Boombastic het volgende:
Heb mijn tongpiercing net laten zetten heb alleen nog geen fotos![]()

Smerigquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:15 schreef Fok_you het volgende:
[afbeelding]
overigens...
piercings door je lip zijn echt

Snel maken dus.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:06 schreef Boombastic het volgende:
Heb mijn tongpiercing net laten zetten heb alleen nog geen fotos![]()

Deed geen pijn,je voelt alleen dat die naals door je tong gaat, voor de rest niet. Het is alleen even raarquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik wil ook tongpiercing!!maar mag t niet
moet ik nog tot men 18e gaan wachten
![]()
deed t pijn trouwens?![]()

Ik heb er 3 daar laten zetten. Goeie zaak.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:52 schreef Boombastic het volgende:
[..]
Vast wel, En uiteraard zal ik een foto hier plaatsen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |