quote:Op zondag 17 juli 2005 14:59 schreef tonks het volgende:
IK heb een bijbaantje als krantenbezorgersmorgens.. en dat verdiend ongeveer 200 euro per maand.
Ja als je al je kranten in de sloot vlikkerdquote:Op zondag 17 juli 2005 15:04 schreef tonks het volgende:
Kranten bezorgen is eerlijk gezegt echt relaxt werk
uitgaande van 30 dagen * 1,5 uur = 45 uur per maand.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:02 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik werk vast bij een vlees verwerkings bedrijf in de schoonmaak
Verdien rond de 90 euro per maand werk 1.5 tot 2 uur per dag
En in de zomer kan ik daar vast werken
Hoe? leg eens uitquote:Op zondag 17 juli 2005 15:07 schreef Petertjuhh het volgende:
Met 2 sites verdien ik zo'n 300 euro p.m.
Wat doe je dan?quote:Op zondag 17 juli 2005 15:55 schreef DutchTSE het volgende:
verdiende 6,10 bij supermarkt als 19 jarige, werkte 12 uurtjes per week, ben daar nu weg. Nu me eigen bedrijf en na 1e maand al 400 euro winst, dat gaat natuurlijk nog flink stijgen omdat er elke dag/week klanten bijkomen
www.myh2oservers.comquote:
Bedenk een orgineel onderwerp, maak een fatsoenlijke site, krijg bezoekers. Daarna zet je advertentiesquote:
ik had een brug van kranten gemaakt in een of ander klein slootje langs de treinbaanquote:Op zondag 17 juli 2005 15:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja als je al je kranten in de sloot vlikkerd
en ik hoefde niet vroeg op te staan
Maar mijn kranten gaan op nummerquote:Op zondag 17 juli 2005 15:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja als je al je kranten in de sloot vlikkerd
en ik hoefde niet vroeg op te staan
Dat ga ik binnenkort ook doen, overgenomen van een vriendin. Daarnaast pluk ik als 14 jarige nog tomaten en veel ander werk dat daar te doen is, ma t/m do, 7:00 t/m 12:00. ¤15 per dag. Op zaterdag is de telling wat anders maar komt ook neer op zo'n ¤15.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:15 schreef Dark_Killah het volgende:
Folderwijk: Net de pakketten binnengekregen, zijn deze week maarliefst 3 wijken en daar verdien ik bij elkaar ¤21,35 mee. Dat moet ik in 2 dagen lopen, dus dat is opzich wel wat. Je sjouwt je alleen wel helemaal de tering dat is dan weer wat minder.
Met folders verdiende ik 12 euro per maandquote:Op zondag 17 juli 2005 19:44 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik heb me een tijdje geleden opgegeven voor een folderwijk, maar ik sta nog steeds op de wachtlijst.
Dan doe je toch iets verkeerd. 50 euro voor 2 dagen meer werken...quote:Op zondag 17 juli 2005 18:35 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik werk in een winkel, normaal altijd alleen op zaterdag en in de vakantie 3 dagen per week.
Verdient dus in de vakantie per maand ¤ 125,- en normaal ¤ 75,-.
15 euro per uurquote:Op zondag 17 juli 2005 21:00 schreef De_Loet het volgende:
op zondag in de supermarkt verdien ik 15 ¤ per/u, dat is 120 ¤ per dag, dus 500 ¤ per maand
(ik ben 18)
Pussyquote:Op zondag 17 juli 2005 15:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Een vakantie baantje ook goed ?
Ik werk bij me pa in het magazijn en het levert me 460 euro op in 4 weken![]()
Dat is echt het minimumloon hequote:Op zondag 17 juli 2005 22:36 schreef _ThundeR_ het volgende:
Gamma
250~300 per maand, nu vakantieperiode extra veel werken.
3.03 met 17 jaar![]()
3,03 als 17 jaarquote:Op zondag 17 juli 2005 22:36 schreef _ThundeR_ het volgende:
Gamma
3.03 met 17 jaar![]()
Loser, ik in 3, 950quote:
Collegaquote:Op zondag 17 juli 2005 23:58 schreef got.rice het volgende:
Burger KingHard werken en verdient bagger
quote:Op maandag 18 juli 2005 10:51 schreef Rhanna het volgende:
Hema, 3,86 per uur
Ben op zoek naar iets beters, ik werk al vier jaar bij deze hema en ik ben bijna 19. Wil wel wat meer dan 150 euro in de maand
Vakantiebaan op een camping, 's ochtends croissanterie, daarna restaurant of soms de snackbar, wel leuk werk maar levert geen reet opquote:Op zondag 17 juli 2005 22:36 schreef _ThundeR_ het volgende:
Gamma
3.03 met 17 jaar![]()
Klopt.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:22 schreef Meki het volgende:
[..]
3,03 als 17 jaar
zelfs bij Albert Heijn krijg je meer
quote:Op zondag 17 juli 2005 16:18 schreef Matel het volgende:
Ik heb ook niets, maar wil het wel. Ben al ruime tijd aan het zoeken, maar er is gewoon niets wat mij aanstaat (lees voldoende verdiensten, redelijk in de omgeving en redelijk leuk is om te doen).
Is dat netto? Want dat zou wel lekker zijn, want ik werk nu ook net een jaar bij de AH(ook 17) en ik verdien nu dan nog maar iets van 3.50. Werk er als vakkenvuller, weet niet of dat ook uitmaakt.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:32 schreef stephanie_xx het volgende:
BIj de AH, 4,25 per uur (omdat ik er een jaar werk, ben 17) als ik weinig werk 120 euro per maand ong. bij veel werken.. zoals in de vakantie wel zon 350:D
Hoe kom je daar aan?quote:Op maandag 18 juli 2005 16:40 schreef leolinedance het volgende:
United Parcel Service (UPS)
Kantoormedewerker
Ik ben 21 en verdien nu ¤7.88. Ik ben hier op mijn 16e begonnen. Toen verdiende ik hier asociaal veel met tussen de 13 en 14 gulden. Dat is in verhouding dus niet erg veel meer geworden, maja ik zit er goed.
Maandelijks zo'n 325 - 375 euro (9-12 uur in de week)
Ooit (op mijn 15e, was toen eigenlijk illegaal), begonnen in de loods met vrachtwagens in/uitladen. Maar die baas was een eikel dus ik trok het niet meer, al verdiende het wel goed. Ben zodoende eens gaan informeren bij het kantoor en kreeg een baantje via het uitzendbureau (Adecco). Na een half jaar ofzo is dit omgezet in een jaarcontract via UPS zelf. Dat is daarna volgens mij weer omgezet in een contract voor onbepaalde tijd.quote:
Hm in Hoofddorp of Haarlem zal dat wel ergens zitten?quote:Op maandag 18 juli 2005 16:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ooit (op mijn 15e, was toen eigenlijk illegaal), begonnen in de loods met vrachtwagens in/uitladen. Maar die baas was een eikel dus ik trok het niet meer, al verdiende het wel goed. Ben zodoende eens gaan informeren bij het kantoor en kreeg een baantje via het uitzendbureau (Adecco). Na een half jaar ofzo is dit omgezet in een jaarcontract via UPS zelf. Dat is daarna volgens mij weer omgezet in een contract voor onbepaalde tijd.
En zo zit het nu nogHet enige verschil is dat wij nu geen uitzendkrachten meer aannemen ivm de hoge kosten. Dus je zult zelf moeten solliciteren.
Er zijn verschillende vestigingen. Ik werk in Best. Maar in Hoofddorp zit het hoofdkantoor ja.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hm in Hoofddorp of Haarlem zal dat wel ergens zitten?
Ik kan niks op hun website vinden.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Er zijn verschillende vestigingen. Ik werk in Best. Maar in Hoofddorp zit het hoofdkantoor ja.
tsja sorry...ik weet het zo ook niet.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik kan niks op hun website vinden.![]()
Damn.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
tsja sorry...ik weet het zo ook niet.
kippenlaaien, hoe gaat dat ?quote:Op maandag 18 juli 2005 18:52 schreef zolTan15 het volgende:
kippenlaaien..8,50 per uur.. je mag zelf kiezen hoevaak/wanneer je gaat werken. prima job dacht ik zo..
Ik ben trouwens 16jaar.
Over de uren geteld klopt het wel hoor.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:19 schreef DeStedebouwer het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets verkeerd. 50 euro voor 2 dagen meer werken...
Kippen bij poten pakken en in een truck laden lijkt mij ..quote:Op maandag 18 juli 2005 20:20 schreef got.rice het volgende:
[..]
kippenlaaien, hoe gaat dat ?lijkt me een echt relaxed baan
Ik doe precies hetzelfde. Werk jij bij thuiszorg Groningen?quote:Op maandag 18 juli 2005 16:33 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb trouwens deze vakantie werk bij de Thuiszorg. Huishoudelijke hulp bij oudere mensen. Verdiensten: ongeveer 9,30 euro per uur + 1,09 euro fietsvergoeding per dag.
Nee niet Groningen, het valt onder Meander --> Meander Thuiszorg. Ik weet niet of ik het kan doen tijdens me studie. Heb dit nu eerst aangenomen als vakantiewerk.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:19 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik doe precies hetzelfde. Werk jij bij thuiszorg Groningen?
Het bevalt me erg goed![]()
Blijf jij het ook doen tijdens je studie?
De TT niet al te streng nemen he...quote:Op maandag 18 juli 2005 23:16 schreef MaRySe het volgende:
Ik heb sinds deze vakantie een bijbaantje. Op het moment verdien ik 300 euro per maand.
Kokos Kaosquote:Op woensdag 20 juli 2005 01:28 schreef kokos het volgende:
Verdien ongeveer 500 Euro per maand. Verschillende inkomsten.
In deze tijd ben ik allang blij dat ik werk hebquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:25 schreef APK het volgende:
Jezus, wat een achterlijk lage uurbedragen.
Respect voor iedereen die voor zo'n uurloon wil werken!![]()
dacht ik ook, woor fucking elke dag gebeld of ik wil werkenquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:29 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
In deze tijd ben ik allang blij dat ik werk heb![]()
Dat snap ik, maar het lijkt mij behoorlijk frustrerend om bij AH te werken voor 4¤ p/u om ontslagen te worden als je een bepaalde leeftijd bereikt.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:29 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
In deze tijd ben ik allang blij dat ik werk heb![]()
Zo'n dienst van 2 a 4 uur kan wel je dag verkloten als de dienst op een ongunstig tijdstip valt....quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:36 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Klopt. Soms sta ik op één dag ook maar 2 uur te werken. Dan heb je dus écht geen zin om voor zo'n klein bedrag op te staan. Maar ja, aan het eind van de maand maakt het wel uit :/
Klopt. Vooral als het op vrijdagavond valt, want dan kan ik niet de 3 uur treinreis maken die het me kost om bij mn vriend te komen, en dan heb ik alleen van zaterdag op zondag tijd met hem. Is niet leuk.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:38 schreef APK het volgende:
[..]
Zo'n dienst van 2 a 4 uur kan wel je dag verkloten als de dienst op een ongunstig tijdstip valt....
waarom kies je een vriend zoverweg?quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:39 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Klopt. Vooral als het op vrijdagavond valt, want dan kan ik niet de 3 uur treinreis maken die het me kost om bij mn vriend te komen, en dan heb ik alleen van zaterdag op zondag tijd met hem. Is niet leuk.
Liefde op het eerste gezichtquote:
gelukkig maarquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:42 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Liefde op het eerste gezichtEn het duur nu toch al 1 1/2 jaar, waarvan 8 maanden doorgebracht in hetzelfde huis. Het gaat nog steeds goed
hey, nog een collega!quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:38 schreef Zjenitha het volgende:
24 uur werken bij de thuiszorg (Steeds bezoeken van 3 uur) is iets van 130 euro in de week krijgen.... dus iets van 520 in de maand voor vakantiewerk
Is wel relaxt werk... meestal is het vlakbij en de oma's willen gewoon vooral even een praatje maken met een kopje thee erbij en een koekje en je moet wel even wat schoonmaken maar die huizen zijn in het algemeen al mega schoon omdat die ouderen niet zoveel zooi maken en het zelf ook wat bijhouden.
kippen uit hokjes trekken en dan in kratjes ''duwen'' zeg maar..quote:Op maandag 18 juli 2005 20:20 schreef got.rice het volgende:
[..]
kippenlaaien, hoe gaat dat ?lijkt me een echt relaxed baan
Zou ik emotioneel onstabiel van worden...quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:01 schreef zolTan15 het volgende:
[..]
kippen uit hokjes trekken en dan in kratjes ''duwen'' zeg maar..
de boer laait vrijwel nooit mee..quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:03 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Zou ik emotioneel onstabiel van worden...(ofwel de boer willen aanvliegen die zn kippen zo'n behandeling geeft
)
Wat moetje doen ?quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:26 schreef Koentje3 het volgende:
Ik ben saunameester.. 4.20 per uur, maar het leukste werk everrr
![]()
En waar werk je ?quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:26 schreef Asmooh het volgende:
ik werk iets van 45 uur per week
ene ik krijg totaal *reken*
1396,00 per maand.. (4 weken)
gemiddeld danene keer iets meer andere keer wat minder
Dat heb ik nou ook altijd willen doenquote:
what in earth is kippennaaien?quote:Op maandag 18 juli 2005 18:52 schreef zolTan15 het volgende:
kippenlaaien..8,50 per uur.. je mag zelf kiezen hoevaak/wanneer je gaat werken. prima job dacht ik zo..
Ik ben trouwens 16jaar.
Zijn bananen krom?quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:37 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook altijd willen doenHeb je daar een opleiding voor nodig?
Staat verderop in het topic. Is kippen in hokjes proppen voor vervoer. Ik word daar emotioneel onstabiel vanquote:Op donderdag 21 juli 2005 09:49 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
what in earth is kippennaaien?
hier is iets fout, als je 18 bent moet je meer verdienenquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:16 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
4 euro per uur als verkoopster bij de AH. Ben achttien jaar. Ik draai 20 tot 36 uur per week dus ik verdien 320-470 euro per maand.
nou ik ben niet jaloers op die jobquote:Op donderdag 21 juli 2005 09:50 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Staat verderop in het topic. Is kippen in hokjes proppen voor vervoer. Ik word daar emotioneel onstabiel van![]()
schaal 5, 18 jaar, 4,09¤quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:51 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
hier is iets fout, als je 18 bent moet je meer verdienen
4 EUR per uur![]()
das meer het loon voor een 12jarige
Mn pa zegt dat het kloptquote:Op donderdag 21 juli 2005 09:51 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
4 EUR per uur![]()
Nou ik werk dus letterlijk IN de sauna... Bij onze sauna ( www.dethermen.nl ) Is er om de 2 uur een Fins ritueel... Ik ga dan met 2 bakjes met water, ijs, en een etherische olie de sauna in, en die gooi ik op de kachel... Dan ontstaat er dus een enorme stoomwolk die ik versprijdt door de sauna... Dan ga ik bij de mensen individueel een hittestoot geven met een handdoek... Daarna de mensen helpen met koelen / waterkletsen etc... Dan is er ook nog Rhassoul.. Daarbij smeren mensen zich helemaal in met een marrokaanse klei, die dan de huid natuurlijk verjongt dmv. een stoffenuitwisseling.. Dat begeleid ik ook... Daarbij moet ik ook de baden / grond bij de baden schoonmaken, en de was doenquote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:07 schreef LeViej het volgende:
Ik breng al 3 jaartjes een huis aan huis krant rond.
Verdient zo'n 80/90 euries per maand, voor 450 krantjes (en de nodige invouwers).
Ey daar ben ik vorig jaar geweest op zoeen campingquote:Op maandag 25 juli 2005 21:26 schreef Marijntje het volgende:
Ik heb misschien nog het leukste baantje van alle. Lekker de campings af gaan op Schouwen-Duiveland met gasflessen, goed mijn ogen de kost geven. Ik heb leuke collega's en doe enkel maar leuke dingen en dat voor 6,00 euro. Geef mij maar Mol
Hoe heb je dat geregeld?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:52 schreef ma_jojo het volgende:
110 euro per week. Hotel in Zwitserland. Kosten&Inwoning ook.
hahaquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:03 schreef NatteKip het volgende:
direct sales 2800 euro per maand netto :-D
M'n vader heeft een kennis met hotelketen. En die vroeg of het me leuk leek.quote:
klopt ;-) maar ik wil sowieso een diploma!quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
haha![]()
Daarom studeer je nog PABO en rijd je een Alfa 145.
stop met je studie man! Zoveel ga je never nooit niet verdienen met de PABO hoor![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:36 schreef SlipSlop het volgende:
werken bij internetbedrijf
Ik verdien 12,47 per uur en werk nu ongeveer 30uur p/w
![]()
kinderbijslag
Ben trouwens 17jaar
Volgend jaar ga ik ergens anders werken.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:00 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ben vakkenvuller, ik maak ongeveer 36 30 uur per maand, en verdien zo;n 150 200/250 pleuro per maand![]()
quote:
540 euro ongeveer uit me hoofd zo.quote:Op zondag 31 juli 2005 21:27 schreef yok het volgende:
1000 euro in de week als ik 7 klanten heb. Gemiddelde ligt op 4. Reken maar uit
(werk als webdesigner)
ex-collega van mij is dat gaan doen. Weet nog dat ze zei dat ze tussen de 15 en 20 Euro per uur verdiende.....quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:05 schreef Bog het volgende:
weet iemand toevallig hoeveel je in de thuiszorg verdient als 19 jarige?? (geen oude mensen wassen, wel huishouden enzo)
Niet zeiken.. ik krijg 3,80quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:51 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
4 EUR per uur![]()
wat moet je dan allemaal doen bijvoorbeeld?quote:Op maandag 18 juli 2005 16:33 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb trouwens deze vakantie werk bij de Thuiszorg. Huishoudelijke hulp bij oudere mensen. Verdiensten: ongeveer 9,30 euro per uur + 1,09 euro fietsvergoeding per dag.
Gewoon het huishouden. Afwassen, ramen, vitrages wassen, stoffen, stofzuigen, wc, badkamer, keuken schoonmaken. Zulk soort dingenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:30 schreef fs180 het volgende:
[..]
wat moet je dan allemaal doen bijvoorbeeld?
en hoeveel verdien je?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:14 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Gewoon het huishouden. Afwassen, ramen, vitrages wassen, stoffen, stofzuigen, wc, badkamer, keuken schoonmaken. Zulk soort dingen
Ik werk er namelijk ook!
Nog mooier is het als die persoon waar je heen moet niet thuis is. Dat is pas makkelijk verdienen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:14 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Gewoon het huishouden. Afwassen, ramen, vitrages wassen, stoffen, stofzuigen, wc, badkamer, keuken schoonmaken. Zulk soort dingen
Ik werk er namelijk ook!
Tv kijken?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nog mooier is het als die persoon waar je heen moet niet thuis is. Dat is pas makkelijk verdienen.![]()
Die 1,09 euro krijg ik ook. Maar wasvergoeding?? Geen idee overigens of ie tv zat te kijken, volgens mij niet want ik had ook al naar hem gebeld, pakte niemand op. Dus 9.25 was ik weer thuis.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Tv kijken?
En oh ja, ik krijg 1.09 per dag fietsvergoeding. En 1.50 per maand wasvergoeding!
20 km heb ik er hier opzitten vanochtend......quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:27 schreef Vice_Versa het volgende:
Ochtend Krantenwijk.
-50 a 55 minuten bezig per dag.
-Rond de 60 kranten
-Fietsvergoeding.
-Ik kan weinig andere baantjes noemen die zo relaxt is en goed voor je conditie is.
170 a 200 euro per maand.
En ik ben 14
Ja, ik krijg wasvergoeding om mn werkkleren te wassen. Mag ik vragen hoe oud jij bent en hoeveel jij per uur krijgt? Ja, ik heb ook weleens voor dichte deur gestaan maar dan moet ik planning opbellen en krijg ik ander adres. Hoef ik daar alleen maar 2 uurtjes te werken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die 1,09 euro krijg ik ook. Maar wasvergoeding?? Geen idee overigens of ie tv zat te kijken, volgens mij niet want ik had ook al naar hem gebeld, pakte niemand op. Dus 9.25 was ik weer thuis.![]()
Fietsend?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
20 km heb ik er hier opzitten vanochtend......
[afbeelding]
1 = huis
2 = verkeerde adres
3 = goeie adres
20 en krijg 8,20 + iets van 14% vakantietoeslag. Ik heb ook opgebeld, zegt ze dat ik maar naar het verpleeghuis moet komen, 10 minuten later zei ze dat ik maar naar huis moest gaan. Mocht de uren gewoon opschrijven.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:30 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja, ik krijg wasvergoeding om mn werkkleren te wassen. Mag ik vragen hoe oud jij bent en hoeveel jij per uur krijgt? Ja, ik heb ook weleens voor dichte deur gestaan maar dan moet ik planning opbellen en krijg ik ander adres. Hoef ik daar alleen maar 2 uurtjes te werken.
Verkeerd?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
20 km heb ik er hier opzitten vanochtend......
[afbeelding]
1 = huis
2 = verkeerde adres
3 = goeie adres
en hoeveel verdien jij + hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:14 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik werk er namelijk ook!
als je even terug leest (bovenaan deze pagina)quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:55 schreef fs180 het volgende:
[..]
en hoeveel verdien jij + hoe oud ben je?
hoe vind je zo'n baan eigenlijk? ik wil namelijk ontslag nemen bij waar ik werk (BKquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:28 schreef mirrie1986 het volgende:
ik werk ook bij de thuiszorg, verdien 8,15 per uur, plus fietsvergoeding (1,09 en soms hoef ik maar 200 meter te fietsen) en vakantietoeslag van 8 procent. Ben ook 18. Maar wat mij wel bevalt, ik ben meestal na 2 uur al klaar met werken. En dan vraag ik, is er nog iets wat er moet gebeuren, dan is het altijd goed.
Of dan ga ik nog even afwassen, enzo.
Maar ik krijg nog ziektekosten terug, ben particulier verzekerd.
Zo, das zeker wel lekker zo'n bijbaantje op je 15equote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:28 schreef Saarah het volgende:
In het café van m'n vader tussen de 7 en de 8¤ per uur (hangt ervan af of het druk is). Ik ben 15 (en ja ik mag er werken, omdat het het café van m'n vader is)
Lekker stiekem onder de tap hangenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zo, das zeker wel lekker zo'n bijbaantje op je 15e
hoe doet ie dat? hehequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:10 schreef fridelidelidela het volgende:
Nee ik heb geen bijbaantje, en ik verdien 3,50 per uur.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hij heeft een vaste baan waar hij 3,50 per uur verdient
Hmmm...es ff wat rekenen:quote:Op zondag 31 juli 2005 21:27 schreef yok het volgende:
1000 euro in de week als ik 7 klanten heb. Gemiddelde ligt op 4. Reken maar uit
(werk als webdesigner)
Volgens mij yokt hij.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:29 schreef ByondXpectation het volgende:
[..]
Hmmm...es ff wat rekenen:
Gemiddeld per week: (1000/7) * 4 = 571 euro
Gemiddeld per jaar: 571 * 52 = 29.714 euro.
Het lijkt me sterk dat je dit verdient...
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:33 schreef APK het volgende:
Ik doe nu af en toe video-editting, zwaar onderbetaald, voor 12¤ per uur.
Mjah, ik weet niet of jij alles van je ouders krijgt, maar op een gegeven moment wil je toch iets meer dan die paar centen zak- en evt. kleedgeld. Denk aan hobby's, uitgaan etc. Dan kun je drie dingen doen, of je steelt het geld, of je zeur net zo lang bij je ouders tot ze je geld meegeven, of je gaat ervoor werken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:04 schreef Duder het volgende:
Ben ik dan de enige die het onzin vind dat je als puber zijnde een verrot werkje doet voor verrotte bazen en met een miserig loontje
Ik heb wel wat beters te doen
Geboortedatum: 1964-06-11quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:16 schreef Geqxon het volgende:
¤12 per uur is zeker niet onderbetaald hoor
Misschien moet je er ook eens wat vaker in kijken, het is namelijk verdient en niet verdiend.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:59 schreef tonks het volgende:
IK heb een bijbaantje als krantenbezorgersmorgens.. en dat verdiend ongeveer 200 euro per maand.
kippenvanger?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:47 schreef Uddel het volgende:
In het weekend werk ik in een bakkerij: ¤ 3,50 per uur
In de vakantie werk ik doordeweeks als kippenvanger: ¤ 10,- per uur
Uhuhquote:
Ja dat sommige mensen geld nodig hebben snap ik, ik heb dat geld al dus hoef ik het niet te verdienen of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:40 schreef Vork het volgende:
[..]
Mjah, ik weet niet of jij alles van je ouders krijgt, maar op een gegeven moment wil je toch iets meer dan die paar centen zak- en evt. kleedgeld. Denk aan hobby's, uitgaan etc. Dan kun je drie dingen doen, of je steelt het geld, of je zeur net zo lang bij je ouders tot ze je geld meegeven, of je gaat ervoor werken.
Misschien is het onzin en kun je jezelf prima vermaken zonder geld, maar als je wat meer wilt dan zit er meestal weinig anders op.
php websites? hoeveel vraag je dan per uur voor een website? ben nu ook al volop bezig met webdesigningquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:18 schreef McFarmer het volgende:
Ik maakte eerst (volledige) websites, verdiende best aardig. Ben er mee gestopt omdat ik niet meer zoveel achter mijn pc wilde zitten en tegenwoordig werk ik niet meer
*update: 5.41 per uur, inclusief vakantietoeslagquote:Op zondag 17 juli 2005 21:47 schreef lovegrrl het volgende:
verdiende 4.50 per uur in de supermarkt, ongeveer 10 uur per week, was dan 180 in de maand (meestal meer)
werk er nu een jaar dus nu zal het rond de 5 euro zijn, en het is vakantie dus nu kan ik tot 32 uur per week werken![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:41 schreef Renesite het volgende:
oe oe oe, deze maand meer dan 300 euro
Bijbaantje hequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:57 schreef kokos het volgende:
[..]
.
oe oe oe, deze maand meer dan 1500 euro
zoeken ze nog mensen?quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:10 schreef saaw het volgende:
ik werk bij de coffee-company in amsterdam en verdien ongeveer 400 euro per maand
en ik werk af en toe bij een wietkwekerij om te toppen en dat verdient een hele hoop meer![]()
Gelukkig kom je dan niet te werken bij mijn supermarktquote:Op zondag 14 augustus 2005 03:07 schreef Sport_Life het volgende:
Dinsdag is de laatste dag bij de supermarkt. Woensdag naar Groningen verhuizen en daar hoop ik aan de bak te komen bij een outdoorwinkel (beversport.nl oid). Zou wel gaaf zijn. En als dat niet lukt iets anders in de horeca ofzo, iig niet meer bij de supermarkt
.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gelukkig kom je dan niet te werken bij mijn supermarkt![]()
Netjes, 8,09 p/uquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:55 schreef JosvG het volgende:
Ik werk voor een uitzendbureau bij veel verschillende bedrijven voor ¤8.09 netto per uur (ik ben 17)
Hmm mijn ex was 17 en verdiende echt heel schraal bij de mac. iets van 3.80 ofzo? Dan doe jij het tenminste nog iets beter...quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:57 schreef SureZal het volgende:
McDonalds. Verdien 5,05 per uur (ben 18).
Hoogste loon: ong. 144 uur > ¤730 (was in Juli)
Contract: 5 uur :/
Met de gulden kreeg ik ongeveer 150 piek denk ik. En dan had ik zo'n 90 adressen. Ik moet er bij zeggen dat ik niet zo'n hele fanatieke krantenbezorger wasquote:Op maandag 15 augustus 2005 03:23 schreef APK het volgende:
Wat krijgt iemand die een krantenwijk loopt eigenlijk (gemiddeld) met die bedelkaartjes mbt gelukkig nieuw jaar
Ligt eraan wat voorn krant, en hoevel huizen natuurlijk. Maar over het algemeen wel redelijk wat want veel mensen geven 50 cent of 1 euro.quote:Op maandag 15 augustus 2005 03:23 schreef APK het volgende:
Wat krijgt iemand die een krantenwijk loopt eigenlijk (gemiddeld) met die bedelkaartjes mbt gelukkig nieuw jaar
Als ik thuis ben geef ik minstens 10¤.quote:Op maandag 15 augustus 2005 03:25 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Met de gulden kreeg ik ongeveer 150 piek denk ik. En dan had ik zo'n 90 adressen. Ik moet er bij zeggen dat ik niet zo'n hele fanatieke krantenbezorger was![]()
Reclamefolders, hoop ik.quote:Op maandag 15 augustus 2005 03:27 schreef grunge-metal het volgende:
Ligt eraan wat voorn krant, en hoevel huizen natuurlijk. Maar over het algemeen wel redelijk wat want veel mensen geven 50 cent of 1 euro.
ik kreeg met de lokale krant samen met me broertje best veel. had ongeveer 380 adressenquote:Op maandag 15 augustus 2005 03:23 schreef APK het volgende:
M'n broer is 18 en verdient 5.25quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:57 schreef SureZal het volgende:
Wat doe je?quote:Op maandag 15 augustus 2005 03:26 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik werk bij de [afbeelding] en verdien meer dan ik krijg...
Manpower, supergoed uitzendbureau en ik heb bijna elke dag wel werk!quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:20 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Netjes, 8,09 p/u. Welk uitzendbureau?
friet bakken, haring schoonmaken, ijsjes en frisdrank verkopen, zo nu en dan bij attracties ruigrijk staan (bij python, schip, pegasus, die hoek) en soms wat schoonmaken en bij die spelletjes (gamegallery) staan.quote:
Als vakantie of bijbaantje?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:35 schreef rob-88 het volgende:
ben vakkenvuller bij de c1000ookal zijn er sommige dingen die vaag zijn en niet kloppen maar toch hou ik van het baantje
ik verdien maar zo'n 80 euro de maand maar ik werk ook weinig allemaal aardige jonge lui en leuke mensen ( ben blij dat ik het baantje genomen hebt
)
En dan maar op je kont zitten terwijl je cash kunt verdienen? Mij niet gezienquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:14 schreef Duder het volgende:
[..]
Maar dat sommige gasten vakantiewerk gaan doen omdat ze anders niets te doen hebben vind ik echt onzin. Die gasten moeten gewoon constant ergens mee bezig terwijl ik na een jaar op school gezwoegd te hebben gewoon ff het rustig aan wil doen.
idd, en met ¤80 euro per maand kom ik als 18jarige echt niet rond!quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:10 schreef Uddel het volgende:
[..]
Als vakantie of bijbaantje?
Als vakantiebaantje kun je wel heel wat meer verdienen dan 80 euro.. ik verdien bijna 80 (varieert van 55 - 100 euro) euro per dag en ben iets jonger dan jij..
Ik krijg zowiezo 80 euro...quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:59 schreef SwiffMeister het volgende:
idd, 80 euro per maand is best wel karig...
ik bedoel als je nagaat, ik werk deze vakantie, zodat ik volgend jaar met vakantie kan, dus dan is iets meer dan 80 euro wel gewenst :p
dan heb je denk al in veel auto´s gereden...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:20 schreef SouthernSun het volgende:
werk bij een hotel, auto's parkeren/ophalen. 4.72 per uur
verdient geen reet maar ik vind het erg leuk dus vind het prima zo
Als bjibaantje neem ik aan? Misschien op zoek gaan naar een ander bijbaantje, ga ik ook doen namelijk, want als ik naar school moet werk ik alleen nog maar in het weekend in een bakkerij en dat geld gaat er meestal hetzelfde weekend nog uit..quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:05 schreef wlsandman het volgende:
[..]
idd, en met ¤80 euro per maand kom ik als 18jarige echt niet rond!
(krijg niks van me ouders!)
yepquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:41 schreef Uddel het volgende:
[..]
Als bjibaantje neem ik aan? Misschien op zoek gaan naar een ander bijbaantje, ga ik ook doen namelijk, want als ik naar school moet werk ik alleen nog maar in het weekend in een bakkerij en dat geld gaat er meestal hetzelfde weekend nog uit..
Als bijbaantje zou ik aan 20/25 uur per week ook wel genoeg hebben hoor, alleen dat red ik niet bij m'n huidige bijbaantje..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:48 schreef wlsandman het volgende:
[..]
yep
misschien is het bij de meeste mensen niet eens het uurloon het probleem, bij sommige bedrijven kun of mag je ook gewoon niet meer dan 20/25 uur per week draaien. Ik werd dan bij een bedrijf waar ik soms weken maak van 50 uur, en dan loop je wel binnen...
dan werk jij daar al een tijdje denk...quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:57 schreef SureZal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |