In deze tijd ben ik allang blij dat ik werk hebquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:25 schreef APK het volgende:
Jezus, wat een achterlijk lage uurbedragen.
Respect voor iedereen die voor zo'n uurloon wil werken!![]()
dacht ik ook, woor fucking elke dag gebeld of ik wil werkenquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:29 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
In deze tijd ben ik allang blij dat ik werk heb![]()
Dat snap ik, maar het lijkt mij behoorlijk frustrerend om bij AH te werken voor 4¤ p/u om ontslagen te worden als je een bepaalde leeftijd bereikt.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:29 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
In deze tijd ben ik allang blij dat ik werk heb![]()
Zo'n dienst van 2 a 4 uur kan wel je dag verkloten als de dienst op een ongunstig tijdstip valt....quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:36 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Klopt. Soms sta ik op één dag ook maar 2 uur te werken. Dan heb je dus écht geen zin om voor zo'n klein bedrag op te staan. Maar ja, aan het eind van de maand maakt het wel uit :/
Klopt. Vooral als het op vrijdagavond valt, want dan kan ik niet de 3 uur treinreis maken die het me kost om bij mn vriend te komen, en dan heb ik alleen van zaterdag op zondag tijd met hem. Is niet leuk.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:38 schreef APK het volgende:
[..]
Zo'n dienst van 2 a 4 uur kan wel je dag verkloten als de dienst op een ongunstig tijdstip valt....
waarom kies je een vriend zoverweg?quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:39 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Klopt. Vooral als het op vrijdagavond valt, want dan kan ik niet de 3 uur treinreis maken die het me kost om bij mn vriend te komen, en dan heb ik alleen van zaterdag op zondag tijd met hem. Is niet leuk.
Liefde op het eerste gezichtquote:
gelukkig maarquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:42 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Liefde op het eerste gezichtEn het duur nu toch al 1 1/2 jaar, waarvan 8 maanden doorgebracht in hetzelfde huis. Het gaat nog steeds goed
hey, nog een collega!quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:38 schreef Zjenitha het volgende:
24 uur werken bij de thuiszorg (Steeds bezoeken van 3 uur) is iets van 130 euro in de week krijgen.... dus iets van 520 in de maand voor vakantiewerk
Is wel relaxt werk... meestal is het vlakbij en de oma's willen gewoon vooral even een praatje maken met een kopje thee erbij en een koekje en je moet wel even wat schoonmaken maar die huizen zijn in het algemeen al mega schoon omdat die ouderen niet zoveel zooi maken en het zelf ook wat bijhouden.
kippen uit hokjes trekken en dan in kratjes ''duwen'' zeg maar..quote:Op maandag 18 juli 2005 20:20 schreef got.rice het volgende:
[..]
kippenlaaien, hoe gaat dat ?lijkt me een echt relaxed baan
Zou ik emotioneel onstabiel van worden...quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:01 schreef zolTan15 het volgende:
[..]
kippen uit hokjes trekken en dan in kratjes ''duwen'' zeg maar..
de boer laait vrijwel nooit mee..quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:03 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Zou ik emotioneel onstabiel van worden...(ofwel de boer willen aanvliegen die zn kippen zo'n behandeling geeft
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |