Wat moetje doen ?quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:26 schreef Koentje3 het volgende:
Ik ben saunameester.. 4.20 per uur, maar het leukste werk everrr
![]()
En waar werk je ?quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:26 schreef Asmooh het volgende:
ik werk iets van 45 uur per week
ene ik krijg totaal *reken*
1396,00 per maand.. (4 weken)
gemiddeld danene keer iets meer andere keer wat minder
Dat heb ik nou ook altijd willen doenquote:
what in earth is kippennaaien?quote:Op maandag 18 juli 2005 18:52 schreef zolTan15 het volgende:
kippenlaaien..8,50 per uur.. je mag zelf kiezen hoevaak/wanneer je gaat werken. prima job dacht ik zo..
Ik ben trouwens 16jaar.
Zijn bananen krom?quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:37 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook altijd willen doenHeb je daar een opleiding voor nodig?
Staat verderop in het topic. Is kippen in hokjes proppen voor vervoer. Ik word daar emotioneel onstabiel vanquote:Op donderdag 21 juli 2005 09:49 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
what in earth is kippennaaien?
hier is iets fout, als je 18 bent moet je meer verdienenquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:16 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
4 euro per uur als verkoopster bij de AH. Ben achttien jaar. Ik draai 20 tot 36 uur per week dus ik verdien 320-470 euro per maand.
nou ik ben niet jaloers op die jobquote:Op donderdag 21 juli 2005 09:50 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Staat verderop in het topic. Is kippen in hokjes proppen voor vervoer. Ik word daar emotioneel onstabiel van![]()
schaal 5, 18 jaar, 4,09¤quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:51 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
hier is iets fout, als je 18 bent moet je meer verdienen
4 EUR per uur![]()
das meer het loon voor een 12jarige
Mn pa zegt dat het kloptquote:Op donderdag 21 juli 2005 09:51 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
hier is iets fout, als je 18 bent moet je meer verdienen
4 EUR per uur![]()
das meer het loon voor een 12jarige
Nou ik werk dus letterlijk IN de sauna... Bij onze sauna ( www.dethermen.nl ) Is er om de 2 uur een Fins ritueel... Ik ga dan met 2 bakjes met water, ijs, en een etherische olie de sauna in, en die gooi ik op de kachel... Dan ontstaat er dus een enorme stoomwolk die ik versprijdt door de sauna... Dan ga ik bij de mensen individueel een hittestoot geven met een handdoek... Daarna de mensen helpen met koelen / waterkletsen etc... Dan is er ook nog Rhassoul.. Daarbij smeren mensen zich helemaal in met een marrokaanse klei, die dan de huid natuurlijk verjongt dmv. een stoffenuitwisseling.. Dat begeleid ik ook... Daarbij moet ik ook de baden / grond bij de baden schoonmaken, en de was doenquote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:07 schreef LeViej het volgende:
Ik breng al 3 jaartjes een huis aan huis krant rond.
Verdient zo'n 80/90 euries per maand, voor 450 krantjes (en de nodige invouwers).
Ey daar ben ik vorig jaar geweest op zoeen campingquote:Op maandag 25 juli 2005 21:26 schreef Marijntje het volgende:
Ik heb misschien nog het leukste baantje van alle. Lekker de campings af gaan op Schouwen-Duiveland met gasflessen, goed mijn ogen de kost geven. Ik heb leuke collega's en doe enkel maar leuke dingen en dat voor 6,00 euro. Geef mij maar Mol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |