Met de gulden kreeg ik ongeveer 150 piek denk ik. En dan had ik zo'n 90 adressen. Ik moet er bij zeggen dat ik niet zo'n hele fanatieke krantenbezorger wasquote:Op maandag 15 augustus 2005 03:23 schreef APK het volgende:
Wat krijgt iemand die een krantenwijk loopt eigenlijk (gemiddeld) met die bedelkaartjes mbt gelukkig nieuw jaar
Ligt eraan wat voorn krant, en hoevel huizen natuurlijk. Maar over het algemeen wel redelijk wat want veel mensen geven 50 cent of 1 euro.quote:Op maandag 15 augustus 2005 03:23 schreef APK het volgende:
Wat krijgt iemand die een krantenwijk loopt eigenlijk (gemiddeld) met die bedelkaartjes mbt gelukkig nieuw jaar
Als ik thuis ben geef ik minstens 10¤.quote:Op maandag 15 augustus 2005 03:25 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Met de gulden kreeg ik ongeveer 150 piek denk ik. En dan had ik zo'n 90 adressen. Ik moet er bij zeggen dat ik niet zo'n hele fanatieke krantenbezorger was![]()
Reclamefolders, hoop ik.quote:Op maandag 15 augustus 2005 03:27 schreef grunge-metal het volgende:
Ligt eraan wat voorn krant, en hoevel huizen natuurlijk. Maar over het algemeen wel redelijk wat want veel mensen geven 50 cent of 1 euro.
ik kreeg met de lokale krant samen met me broertje best veel. had ongeveer 380 adressenquote:Op maandag 15 augustus 2005 03:23 schreef APK het volgende:
M'n broer is 18 en verdient 5.25quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:57 schreef SureZal het volgende:
McDonalds. Verdien 5,05 per uur (ben 18).
Hoogste loon: ong. 144 uur > ¤730 (was in Juli)
Contract: 5 uur :/
Wat doe je?quote:Op maandag 15 augustus 2005 03:26 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik werk bij de [afbeelding] en verdien meer dan ik krijg...
Manpower, supergoed uitzendbureau en ik heb bijna elke dag wel werk!quote:Op maandag 15 augustus 2005 02:20 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Netjes, 8,09 p/u. Welk uitzendbureau?
friet bakken, haring schoonmaken, ijsjes en frisdrank verkopen, zo nu en dan bij attracties ruigrijk staan (bij python, schip, pegasus, die hoek) en soms wat schoonmaken en bij die spelletjes (gamegallery) staan.quote:
Als vakantie of bijbaantje?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:35 schreef rob-88 het volgende:
ben vakkenvuller bij de c1000ookal zijn er sommige dingen die vaag zijn en niet kloppen maar toch hou ik van het baantje
ik verdien maar zo'n 80 euro de maand maar ik werk ook weinig allemaal aardige jonge lui en leuke mensen ( ben blij dat ik het baantje genomen hebt
)
En dan maar op je kont zitten terwijl je cash kunt verdienen? Mij niet gezienquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:14 schreef Duder het volgende:
[..]
Maar dat sommige gasten vakantiewerk gaan doen omdat ze anders niets te doen hebben vind ik echt onzin. Die gasten moeten gewoon constant ergens mee bezig terwijl ik na een jaar op school gezwoegd te hebben gewoon ff het rustig aan wil doen.
idd, en met ¤80 euro per maand kom ik als 18jarige echt niet rond!quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:10 schreef Uddel het volgende:
[..]
Als vakantie of bijbaantje?
Als vakantiebaantje kun je wel heel wat meer verdienen dan 80 euro.. ik verdien bijna 80 (varieert van 55 - 100 euro) euro per dag en ben iets jonger dan jij..
Ik krijg zowiezo 80 euro...quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:59 schreef SwiffMeister het volgende:
idd, 80 euro per maand is best wel karig...
ik bedoel als je nagaat, ik werk deze vakantie, zodat ik volgend jaar met vakantie kan, dus dan is iets meer dan 80 euro wel gewenst :p
dan heb je denk al in veel auto´s gereden...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:20 schreef SouthernSun het volgende:
werk bij een hotel, auto's parkeren/ophalen. 4.72 per uur
verdient geen reet maar ik vind het erg leuk dus vind het prima zo
Als bjibaantje neem ik aan? Misschien op zoek gaan naar een ander bijbaantje, ga ik ook doen namelijk, want als ik naar school moet werk ik alleen nog maar in het weekend in een bakkerij en dat geld gaat er meestal hetzelfde weekend nog uit..quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:05 schreef wlsandman het volgende:
[..]
idd, en met ¤80 euro per maand kom ik als 18jarige echt niet rond!
(krijg niks van me ouders!)
yepquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:41 schreef Uddel het volgende:
[..]
Als bjibaantje neem ik aan? Misschien op zoek gaan naar een ander bijbaantje, ga ik ook doen namelijk, want als ik naar school moet werk ik alleen nog maar in het weekend in een bakkerij en dat geld gaat er meestal hetzelfde weekend nog uit..
Als bijbaantje zou ik aan 20/25 uur per week ook wel genoeg hebben hoor, alleen dat red ik niet bij m'n huidige bijbaantje..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:48 schreef wlsandman het volgende:
[..]
yep
misschien is het bij de meeste mensen niet eens het uurloon het probleem, bij sommige bedrijven kun of mag je ook gewoon niet meer dan 20/25 uur per week draaien. Ik werd dan bij een bedrijf waar ik soms weken maak van 50 uur, en dan loop je wel binnen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |