Ah....mijn ervaringen met het UWV zijn absoluut niet de ervaringen van iemand met een organisatie die nadenkt...verre van.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:28 schreef cheqy het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor, ik wilde hiermee alleen maar duidelijk maken hoe apart jij bezg bent. Maar zelfs dat snap je niet.
![]()
Ja, ruim vijf jaar geleden. Heb je de laatste jaren het nieuws gevolgd? Één van de dingen die onder paars gruwelijk is fout gegaan is dat er hordes mensen onterecht zijn afgekeurd. De werkdruk voor de keuringsartsen is momenteel gruwelijk hoog omdat een gigantische hoeveelheid WAO-ers daarom herkeurd moeten worden. De desbetreffende meneer vond dat blijkbaar wel best.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:24 schreef wonko het volgende:
[..]
Maar hij zit thuis omdat een keuringsarts dat blijkbaar nodig vond.
Bravo, u bent een Goede burger*. Jij ging blijkbaar braaf aan het werk toen je dat dacht aan te kunnen en zodra je de kans kreeg. Niet iedereen is zo netjes. Sterker nog, ik lijd zelf onder een bepaalde vorm van zelfdestuctieve vorm van eerlijkheid, als dat niet zo was zou ik simpelweg niet willen werken. Zoals de zaken er voor staan kom ik echter niet langs de gesprekken met de uitkeringsinstanties (gelukkig). Dan maar werken.quote:Ik heb hetzelf meegemaakt dat ik afgekeurd werd na het invullen van wat vragen op papier. Dit terwijl ik al een half jaar weer aan het werk was. Daarna werd ik weer voor 50% goedgekeurd daarna weer voor 100% afgekeurd daarna weer.... Dus die conclusies van het UWV hecht ik geen waarde aan.
Volgens mij bedoel je WAO en niet AOW.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:39 schreef zoalshetis het volgende:
ik erger me ook aan die aow-krattentillende feestgangers als ik bij sommige vrienden op de verjaardag kom.
Die AOW-ers zijn ook smerge luie honden die nog gemakkelijk een decennium door kunnen werken!quote:Op zondag 17 juli 2005 18:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je WAO en niet AOW.
lol!! idd. de telefoon ging, dus ik moest ff snel typenquote:Op zondag 17 juli 2005 18:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je WAO en niet AOW.
ja!!! ik ookquote:
Kan ook zijn dat meneer weer aan het werk wilde maar dat niet mocht van de uitkerende instantie op straffe van verlies recht uitkering.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:35 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Ja, ruim vijf jaar geleden. Heb je de laatste jaren het nieuws gevolgd? Één van de dingen die onder paars gruwelijk is fout gegaan is dat er hordes mensen onterecht zijn afgekeurd. De werkdruk voor de keuringsartsen is momenteel gruwelijk hoog omdat een gigantische hoeveelheid WAO-ers daarom herkeurd moeten worden. De desbetreffende meneer vond dat blijkbaar wel best.
Mensen die hun talenten gebruiken om geld te gebruiken...is daar wat mis mee? Blijkbaar wel....hmmm.quote:Bravo, u bent een Goede burger*. Jij ging blijkbaar braaf aan het werk toen je dat dacht aan te kunnen en zodra je de kans kreeg. Niet iedereen is zo netjes. Sterker nog, ik lijd zelf onder een bepaalde vorm van zelfdestuctieve vorm van eerlijkheid, als dat niet zo was zou ik simpelweg niet willen werken. Zoals de zaken er voor staan kom ik echter niet langs de gesprekken met de uitkeringsinstanties (gelukkig). Dan maar werken.
Er zijn, in Nederland, heel erg veel mensen die bewust een onterechte uitkering genieten. Die mensen kunnen beter liegen dan ik en ze zijn ook in staat om werk te verrichten. Toch steken ze hun energie in het zo goed mogelijk oplichten van de gemeente. Daar moet wat aan gedaan worden. Zo simpel is het.
* Dit bedoel ik niet zozeel sarcastisch maar gemeend, ik kan het echter niet laten om er een milde spot in te leggen.
Kijk...de enige goeiste instelling...werken en betalen voor andermans plezier. Jij snapt um.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja!!! ik ook![]()
![]()
. daar sta ik graag 8 uur eerder dan hen voor op,,,.!!!!
![]()
![]()
om ze in stand te houden!!!!
![]()
![]()
![]()
en er zijn er maar bijna een miljoen![]()
![]()
!!!!
. dat is niks!!!! op een beroepsbevolking!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik lag me helemaal kapot als ik naast mijn (niet-gesubsidieerde) premies, mijn blauwe briefjesregen weer binnenkrijg, dan kan je me wegdragenquote:Op zondag 17 juli 2005 19:02 schreef wonko het volgende:
[..]
Kijk...de enige goeiste instelling...werken en betalen voor andermans plezier. Jij snapt um.
Iddquote:Op zondag 17 juli 2005 19:02 schreef wonko het volgende:
[..]
Kijk...de enige goeiste instelling...werken en betalen voor andermans plezier. Jij snapt um.
Waar heb je die uitkering voor nodig als je kunt werken voor je geld?quote:Op zondag 17 juli 2005 19:01 schreef wonko het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat meneer weer aan het werk wilde maar dat niet mocht van de uitkerende instantie op straffe van verlies recht uitkering.
Er zijn mensen die heel goed zijn in het beklimmen van ladders en het met een schroevendraaier een slaapkamerraam openen en die daar geld mee verdienen. Er zijn ook mensen die een talent hebben om oude omaatjes te overtuigen van het "feit" dat hun (niet bestaande) parkiet bij die dames naar binnen is gevlogen en die mensen hebben toevallig ook het talent om waardevolle en draagbare zaken te herkennen en mee te grissen. Verder zijn er zelfs mensen die zo getalenteerd zijn dat ze een bomaanslag organiseren en fors uit de daarop volgende beurskoersschommelingen munt slaan. Gisteren nog had er iemand het talent om mijn rugzak met daarin een aantal waardevolle en bovenal dierbare zaken uit de kroeg waarin ik zat mee te nemen.quote:Mensen die hun talenten gebruiken om geld te gebruiken...is daar wat mis mee? Blijkbaar wel....hmmm.
En daar zit precies het probleem. Men heeft geen enkele reden meer om wel aan het werk te gaan "anders worden we gekort omdat we werken".quote:Op zondag 17 juli 2005 19:01 schreef wonko het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat meneer weer aan het werk wilde maar dat niet mocht van de uitkerende instantie op straffe van verlies recht uitkering.
Het goede gevoel dat je weet dat er iemand wel een goede fles whiskey kan opentrekken omdat jij zo braaf betaald.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik lag me helemaal kapot als ik naast mijn (niet-gesubsidieerde) premies, mijn blauwe briefjesregen weer binnenkrijg, dan kan je me wegdragen![]()
![]()
![]()
bang voor je uitkering?quote:Op zondag 17 juli 2005 19:28 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
TS is een typische klagende Nederlander met die typische NSB-inslag. Loeder.
precies. dat ik mijn administratie doequote:Op zondag 17 juli 2005 19:33 schreef wonko het volgende:
[..]
Het goede gevoel dat je weet dat er iemand wel een goede fles whiskey kan opentrekken omdat jij zo braaf betaald.
Dacht ik ook. Maar bedenk ook dat als je het probeert en je faalt dat je dan zonder uitkering thuis zit. Kan lastig worden met een gezin en dure woonruimte.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:10 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Waar heb je die uitkering voor nodig als je kunt werken voor je geld?
Of om om te scholen...ergens moeten die talenten toch legaal inzetbaar zijn.quote:Er zijn mensen die heel goed zijn in het beklimmen van ladders en het met een schroevendraaier een slaapkamerraam openen en die daar geld mee verdienen. Er zijn ook mensen die een talent hebben om oude omaatjes te overtuigen van het "feit" dat hun (niet bestaande) parkiet bij die dames naar binnen is gevlogen en die mensen hebben toevallig ook het talent om waardevolle en draagbare zaken te herkennen en mee te grissen. Verder zijn er zelfs mensen die zo getalenteerd zijn dat ze een bomaanslag organiseren en fors uit de daarop volgende beurskoersschommelingen munt slaan. Gisteren nog had er iemand het talent om mijn rugzak met daarin een aantal waardevolle en bovenal dierbare zaken uit de kroeg waarin ik zat mee te nemen.
Wauw, wat zijn er toch een boel getalenteerde mensen. Het is ronduit schandalig dat die mensen geen subsidies en cursussen aangeboden krijgen om die talenten verder te ontwikkelen.
En dat je dan een lekker gekoeld glaasje water uit je koelkastje pakt en deze met een tevreden gevoel acherover slaat. Als je je ogen dichtdoet lijkt het heeeeel even op die fijne en dure whiskey.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
precies. dat ik mijn administratie doe![]()
![]()
en hij de doos whiskey met zijn afgekeurde rug
![]()
![]()
de keldertrap huppelend opdraagt.
![]()
![]()
Is die fraude toch ergens goed voor...werkverschaffing.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:27 schreef Captorr het volgende:
Bij de bijstand wordt ook veel gefraudeerd. Gemeentes moeten meer geld uitgeven aan sociaal rechercheurs om te controleren of de juste mensen krijgen waar ze recht op hebben
Zullen we de fraudeurs en andersoortige dieven eerst even een tijdje netjes in het cachot waar ze horen stoppen? Dank u.quote:Op zondag 17 juli 2005 19:35 schreef wonko het volgende:
Of om om te scholen...ergens moeten die talenten toch legaal inzetbaar zijn.
Heb ik niet, nooit gehad.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |