quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:58 schreef mighty_myte het volgende:
Naomi Watts.
de filename sprak me ook boekdelen.quote:
Mag eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:59 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
de filename sprak me ook boekdelen.
Grrr...... moet ik toch weer via photobucket al die plaatjes gaan uploaden!quote:
Jaaaquote:Op zondag 17 juli 2005 00:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Scarlett Johansson!
Ik wist 'm sowieso al, het werd slechts bevestigd door de filenamequote:Op zondag 17 juli 2005 00:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Grrr...... moet ik toch weer via photobucket al die plaatjes gaan uploaden!
heel fout ja.quote:Op zondag 17 juli 2005 00:08 schreef Sloggi het volgende:
Mighty: Denise Richards is fout hè?
Zo denk ik wel:quote:Op zondag 17 juli 2005 00:09 schreef Sloggi het volgende:
Mighty: Hillary Swank?
Mr_ano: die van jou weet ik echt niet
Hoe moet ik zo'n naam nou onthoudenquote:Op zondag 17 juli 2005 00:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Jamie Lynn Di Scala- Sigler
jezus, echt nog noooit van gehoord.quote:Op zondag 17 juli 2005 00:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Jamie Lynn Di Scala- Sigler
Geen Sopranoswatcher?quote:Op zondag 17 juli 2005 00:15 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
jezus, echt nog noooit van gehoord.![]()
De zoon van god, met veel volgelingen. Jeetje dat je die niet kentquote:Op zondag 17 juli 2005 00:15 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
jezus, echt nog noooit van gehoord.![]()
September weer geloof ik.quote:
't lag op het puntje van mijn tong. helaas te laat.quote:Op zondag 17 juli 2005 00:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Kirsten Dunst
heb je een driehoeksverhouding met Joss en Kirsten?quote:Op zondag 17 juli 2005 00:17 schreef Sloggi het volgende:
[[url=http://img320.imageshack.us/img320/1464/25hd.th.png]afbeelding][/URL]
Hoe heet mijn vriendinnetje?
I'd wishquote:Op zondag 17 juli 2005 00:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
heb je een driehoeksverhouding met Joss en Kirsten?
Loep zoektquote:Op zondag 17 juli 2005 00:02 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
Was voor een ander topic maar iemand was me voor.
Ga maar weer verder
Of naar de benzinepomp voor peuken en bier.quote:
quote:
Foreman?quote:Op zondag 17 juli 2005 00:28 schreef Sloggi het volgende:
[[url=http://img311.imageshack.us/img311/7673/28at.th.jpg]afbeelding][/URL]
De rechter ken zelfs ik, maar wie is de linker?
Die kent natuurlijk ook iedereen
Bestond U2 al toen zij nog leefde?quote:
Volgens IMDB welquote:Op zondag 17 juli 2005 00:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bestond U2 al toen zij nog leefde?![]()
Hij was dfe bekendste persoon op aarde. Iedereen tussen 8 en 14 werd 'snachts uit bed gehaal om herm te zien boksen.quote:Op zondag 17 juli 2005 00:30 schreef Sloggi het volgende:
Frazier, ja. Jammer dat ik toen nog niet geboren was, lijkt me geweldig om Clay te zien vechten.
Bij Holland Sport lieten ze een stukje zien. 'Fly Float like a butterfly, sting like a bee'. Geweldig. M'n vader keek altijd 's nachts met m'n oom en m'n oma.quote:Op zondag 17 juli 2005 00:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij was dfe bekendste persoon op aarde. Iedereen tussen 8 en 14 werd 'snachts uit bed gehaal om herm te zien boksen.
quote:Op zondag 17 juli 2005 00:35 schreef Sloggi het volgende:
[..]
'Float like a butterfly, sting like a bee'.
quote:Op zondag 17 juli 2005 00:35 schreef tong80 het volgende:
Bep van Klaveren Olympisch goud winnaar in 48 ?
quote:Op zondag 17 juli 2005 00:40 schreef Sloggi het volgende:
Is 't een neger?
Was ik al bang voor. Zo?quote:
Wist je hem?quote:
quote:Op zondag 17 juli 2005 00:52 schreef Sloggi het volgende:
Daar ken ik 'r inderdaad van. Iemand anders mag zeggen hoe ze heet
Ik ook wel. Dat wordt dus een vijfhoeksrelatiequote:Op zondag 17 juli 2005 00:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
[afbeelding]
Virginie Ledoyen. Wil ik wel naast wakker worden.![]()
Nee, alle (blonde) semi-ontschuldig ogende dames.quote:
Wel als je het programma kijkt.quote:
Is een leuke serie hoor Tong. Ik keek het elke week voor het ineens wegens de zomer tijdelijk afgebroken werd.quote:
quote:Op zondag 17 juli 2005 01:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Dr. King
Beidequote:
Nee. Ze was bekend(er) toen ze jong was. Ze speelde in wat films maar kon ook goed dansen.quote:Op zondag 17 juli 2005 01:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Die mevrouw die niet mocht zitten in de bus? Rosa Parks?
quote:Op zondag 17 juli 2005 01:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Josephine Baker?
Frans.quote:Op zondag 17 juli 2005 01:30 schreef Sloggi het volgende:
Engelse?
Ik las het ja. Nu die halve gare dollar nog. Die is veel ergerquote:Op zondag 17 juli 2005 01:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Goed nieuws Sloggi:
Eminem stopt met rappen
Die wordt wel een keer voor zijn grote smoel met gouden tanden geschoten als ie zo door gaat.quote:Op zondag 17 juli 2005 01:38 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik las het ja. Nu die halve gare dollar nog. Die is veel erger![]()
Ik zou het niet zo heel erg vindenquote:Op zondag 17 juli 2005 01:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die wordt wel een keer voor zijn grote smoel met gouden tanden geschoten als ie zo door gaat.
Queen of Bollywood: Aishwarya Rai. Voormalig miss World.quote:
Of zoals Theo Maassen zegt: Zijn bek over de trekhaak en dan een eindje rijden!quote:
quote:Op zondag 17 juli 2005 01:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of zoals Theo Maassen zegt: Zijn bek over de trekhaak en dan een eindje rijden!![]()
Niet op haar mooist idd.quote:
Snelle en woeste wagens.quote:Op zondag 17 juli 2005 01:46 schreef Sloggi het volgende:
Ik wil een hint.
quote:Op zondag 17 juli 2005 01:48 schreef wyccie het volgende:
Jordana Brewster?
Nee, niet dat ik weet.quote:Op zondag 17 juli 2005 01:49 schreef Sloggi het volgende:
Is ze van New York Police?
Lijkt wel of haar hersen uit haar voorhoofd jumpen idd.quote:Op zondag 17 juli 2005 01:50 schreef wyccie het volgende:
Dat eerste plaatje van haar was een beetje vervormd leek het wel
Trouwens... dat plaatje van Bergman.... wow, ik had haar wel eens in een film gezien, maar nu zie ik pas de moeder-dochter gelijkenis !
Speelde. Tegenwoordig speelt 'ie solo op z'n gitaartje.quote:Op zondag 17 juli 2005 01:52 schreef wyccie het volgende:
In welke band speelt ie? :p
Je hebt ook nog Rain, Liberty, Summer en Joaquin (Leaf) Phoenix.quote:
Van dezelfde familie (Joaquin wel, dat weet ik)?quote:Op zondag 17 juli 2005 02:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je hebt ook nog Rain, Liberty, Summer en Joaquin (Leaf) Phoenix.
Pa en Ma Phoenix hebben 4 kids. Twee zonen en twee dochtersquote:Op zondag 17 juli 2005 02:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Van dezelfde familie (Joaquin wel, dat weet ik)?
![]()
Je antwoord is fout trouwens. De man is vrij bekend.
Meer beetje praten en tegelijk lichte hersengymnastiek.quote:Op zondag 17 juli 2005 02:09 schreef mighty_myte het volgende:
jullie zijn wel die-hard bezig hier.
Joaquin is de enige met een normale naam. Maar hij voelde zich buitengesloten en noemde zich daarom Leaf.quote:
quote:Op zondag 17 juli 2005 02:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Joaquin is de enige met een normale naam. Maar hij voelde zich buitengesloten en noemde zich daarom Leaf.
Ook niet. Paarduizend kilometer naar het zuiden. Zijn er trouwens Koreanen die iedereen kent?quote:Op zondag 17 juli 2005 02:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Koreaan dan?
Song, Park en Lee.quote:Op zondag 17 juli 2005 02:12 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ook niet. Paarduizend kilometer naar het zuiden. Zijn er trouwens Koreanen die iedereen kent?
Is a son of bitch. Crabs on his balls and a seven year itch. Wie riep dit?quote:Op zondag 17 juli 2005 02:14 schreef wyccie het volgende:
Ho chi Minh
Uit Full Metal Jacket?quote:Op zondag 17 juli 2005 02:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is a son of bitch. Crabs on his balls and a seven year itch. Wie riep dit?
quote:
Nee. Hij is heel bekend maar ik heb expres deze foto genomen omdat 'ie hier niet op zichzelf lijktquote:Op zondag 17 juli 2005 02:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Lijkt wel op übergangster James Cagney.
Indeed!quote:Op zondag 17 juli 2005 02:18 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dan zal het die drill instructor wel zijn.
Wel eens gezien, maar de naam......quote:
Felix Leiter was hij daar geloof ik.quote:Op zondag 17 juli 2005 02:24 schreef Sloggi het volgende:
Het eerste plaatje kwam uit Dr. No.
Yupquote:Op zondag 17 juli 2005 02:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Felix Leiter was hij daar geloof ik.
Das natuurlijk adrien!quote:Op zondag 17 juli 2005 02:25 schreef wyccie het volgende:
[[url=http://img299.imageshack.us/img299/3457/brody9nd.th.jpg]afbeelding][/URL]
Wist hem al zonder de filename. Ander zou ik de film ook niet weten.quote:Op zondag 17 juli 2005 02:27 schreef wyccie het volgende:
Oh ja.... als ik een plaatje post, niet stiekem in de filenaam kijken he
Iets te lang onder de zonnebank gelegenquote:Op zondag 17 juli 2005 02:29 schreef mr_anonimous het volgende:
He foto ook nog op?
En nu zo rood als een kreeft?quote:Op zondag 17 juli 2005 02:30 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Iets te lang onder de zonnebank gelegen
Bruin.....het stadium van rood ben ik voorbijquote:
Oh, was ook helemaal niet persoonlijk bedoeld hoor, jou geloof ik wel, met je mooie Dakota Fanning awardquote:Op zondag 17 juli 2005 02:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wist hem al zonder de filename. Ander zou ik de film ook niet weten.
Oh, ze is dood. Ik dacht dat je bedoelde dat ze met pensioen was.quote:Op zondag 17 juli 2005 02:35 schreef fotoloog het volgende:
Geen Barbara,die leeft nog....
Moet je de filename veranderen. Ik nummer zequote:Op zondag 17 juli 2005 02:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, was ook helemaal niet persoonlijk bedoeld hoor, jou geloof ik wel, met je mooie Dakota Fanning award![]()
Maar het was meer als waarschuwing....als je de Imageshack foto's aanklikt en uitvergroot krijg je ook de filename te zien.
Overleden aan kankerquote:Op zondag 17 juli 2005 02:35 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Oh, ze is dood. Ik dacht dat je bedoelde dat ze met pensioen was.
Als je eens wist hoe lui ik ben......quote:Op zondag 17 juli 2005 02:36 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Moet je de filename veranderen. Ik nummer ze
No offense taken. Ik liet alleen weten dat ik integer ben.quote:Op zondag 17 juli 2005 02:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, was ook helemaal niet persoonlijk bedoeld hoor, jou geloof ik wel, met je mooie Dakota Fanning award![]()
Maar het was meer als waarschuwing....als je de Imageshack foto's aanklikt en uitvergroot krijg je ook de filename te zien.
Ken het probleem. Wil de plaatjes niet eens uploaden naar photobucket.quote:
Dalida heeft zichzelf om zeep geholpen, had niks met kanker te maken.quote:Op zondag 17 juli 2005 02:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Volgens mij heeft Tong haar al geraden.
Weet ik veel. Luister alleen naar Alicia en The Wuquote:Op zondag 17 juli 2005 02:41 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dalida heeft zichzelf om zeep geholpen, had niks met kanker te maken.
Haar dochter zingt idd ook en heeft dezelfde naamquote:
Sam ?quote:Op zondag 17 juli 2005 02:43 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Haar dochter zingt idd ook en heeft dezelfde naam
En hoe heet die moeder?quote:Op zondag 17 juli 2005 02:46 schreef mr_anonimous het volgende:
Sam Browne haar moeder?
Mevrouw Browne.quote:
Vicki Brownquote:
Zeg, zeg doe is niet zo Lowieke na.quote:Op zondag 17 juli 2005 02:52 schreef Sloggi het volgende:
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom
En nee, dit is geen hint
en 2 filmfans.quote:Op zondag 17 juli 2005 02:53 schreef tong80 het volgende:
3 sportfanaten zijn nog on line en hij plaatst een wetenschapper
Ik ben een aspirant wetenschapperquote:Op zondag 17 juli 2005 02:53 schreef tong80 het volgende:
trusten Tongquote:
Einstein?quote:Op zondag 17 juli 2005 02:54 schreef Sloggi het volgende:
Hitler heeft flink misbruik gemaakt van zijn ideeën.
Dit is niet voor niets C&Hquote:Op zondag 17 juli 2005 02:53 schreef tong80 het volgende:
Mzlquote:
Je denkt aan een verkeerd soort wetenschapper.quote:Op zondag 17 juli 2005 02:56 schreef wyccie het volgende:
Duitse wetenschapper dus.... ooh... genetica etc?
Mendel? Maar dat was een monnik(en Oostenrijks dacht ik)
Friedrich Wilhelm is goedquote:Op zondag 17 juli 2005 02:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Nietsche sprak over übermenschen.
oh Nietzsche ja.... Heb nog wel ergens een boekje over hem liggen denk ik.quote:Op zondag 17 juli 2005 02:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Nietsche sprak over übermenschen.
quote:Op zondag 17 juli 2005 03:02 schreef wyccie het volgende:
Sharleen Spiteri
Plaatje was te groot aan de message te lezen.quote:Op zondag 17 juli 2005 03:07 schreef wyccie het volgende:
Ik deed toch precies hetzelfde als daarnet met Adrien... vaag gedoe.
Al gedaan.quote:Op zondag 17 juli 2005 03:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Wie opent het nieuwe topic strakjes? Deze is al bijna vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |