quote:Volgens vrienden en bekenden zal het album "Encore" de laatste zijn van de bekende Amerikaanse rapper Eminem. Hij wil zich meer gaan richten op het produceren van muziek.
"Er is nog geen officiële beslissing genomen, maar 'Encore' is het kroonjuweel van dit gedeelte van Eminems carrière", zegt de manager van Eminem, Paul Rosenberg. Vriend en collega-rapper Proof tijdens een concert: "Eminem is op het punt aangekomen dat hij denkt dat hij alles heeft bereikt wat hij maar met rap kan bereiken".
De manager vind het erg vreemd dat niemand het eerder heeft gemerkt want op het album staan een aantal flinke aanwijzingen. Op de hoes van de cd maakt hij bijvoorbeeld een buiging en het laatste nummer heeft de titel "'Curtains Down", wat zoiets als "het doek valt" betekent.
Zou wel heel zwak zijn....quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:19 schreef Steve-O het volgende:
Goed voor hem heeft een mooie muziek carriere achter de rug en beter zulle zijn albums toch niet meer worden
Hij stopt alleen met rappen niet met producerenquote:
Ik zou werkelijk waar geen idee hebben.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:22 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Hij stopt alleen met rappen niet met produceren
en daarbij kan je gewoon neit anders zeggen dat zijn laatste 2 albums ronduit slecht zijn .
Ik lees iets van ironie in je reactiequote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:05 schreef Tranceptor het volgende:
Tranen in mijn ogen, dat zo'n groot muzikant afscheid moet nemen van de scene.
Goed opgemerkt.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:07 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Ik lees iets van ironie in je reactie.
Op een doorstart?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:18 schreef lj_lightning het volgende:
we blijven hopen...
dat hij ook ophoudt met produceren?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:18 schreef lj_lightning het volgende:
we blijven hopen...
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:36 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Huil niet jongen Ali B neemt het bijltje van Eminem wel over.
En laten we vooral niet vergeten dat encore een bak troep is vergeleken met zijn eerdere werk. No way dus dat dit zijn afscheid is.quote:Op zondag 17 juli 2005 01:36 schreef Brennie het volgende:
Hmmm.. met z'n anger management tour ( samen met 50 e.a ) wekt hij die indruk niet.
Encore bevat aanwijzingen.. maar het kan net zo goed zjn dat hij afscheid neemt van 1 van z'n personages ( Slim shady/Eminem) Bovendien zou je - naar Encore luisterend- dan moeten concluderen dat hij zelfmoord gaat plegen.![]()
Hoop iig ( in tegenstelling tot velen anderen) nog veel van hem te horen/zien.Al mag het weer wat serieuzer worden. ( ala mixtape)
produceren staat er toch? ik vind het een beslissing die past in de lijn van dit recalcitrante mannetje met een duidelijk doel voor ogen.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:20 schreef 1603 het volgende:
Encore was wel goed. The Eminem Show vond ik echter toch echt z'n beste album... maaruh wat wil ie gaan doen dan? acteren misschien? In 8mile doet ie het goed..
Dan wordt het D11, als ze er dan ook nog een streepje en een 9 aan vastplakken is de ophef vast zo groot dat ze weer een goed verkopend album hebben wat niet om aan te horen is.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:04 schreef Der_Michael het volgende:
Lijkt mij echt bullshit dit verhaal........er staat niets over het einde van D12 ofzo....en zonder Em, geen D12![]()
D12. D11. D911. GODVERDOMME!!quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dan wordt het D11, als ze er dan ook nog een streepje en een 9 aan vastplakken is de ophef vast zo groot dat ze weer een goed verkopend album hebben wat niet om aan te horen is.
D11-9
Dan wordt het D10 want ze zijn met 6 man, niet met 12. Het is D12 omdat ze hun alter ego's meerekenen, zoals Eminem Slim Shady heeft. En die stopt dan dus ook, dus dan wordt het D10. Maar D12 zuigt ook, dat eerste album was goed, het afgelopen album is nog slechter dan Encore, en dat wil wat zeggen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dan wordt het D11, als ze er dan ook nog een streepje en een 9 aan vastplakken is de ophef vast zo groot dat ze weer een goed verkopend album hebben wat niet om aan te horen is.
D11-9
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:16 schreef Zanderrr het volgende:
Als 't waar is, dan ben ik er niet rouwig om.
The eminem show was wel goet manquote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:22 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Hij stopt alleen met rappen niet met produceren
en daarbij kan je gewoon neit anders zeggen dat zijn laatste 2 albums ronduit slecht zijn .
VETquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:24 schreef rotskibo het volgende:
Looks like they weren't bluffing when they said "See You In Hell For The Sequel".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |