Is een leuke serie hoor Tong. Ik keek het elke week voor het ineens wegens de zomer tijdelijk afgebroken werd.quote:
quote:Op zondag 17 juli 2005 01:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Dr. King
Beidequote:
Nee. Ze was bekend(er) toen ze jong was. Ze speelde in wat films maar kon ook goed dansen.quote:Op zondag 17 juli 2005 01:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Die mevrouw die niet mocht zitten in de bus? Rosa Parks?
quote:Op zondag 17 juli 2005 01:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Josephine Baker?
Frans.quote:Op zondag 17 juli 2005 01:30 schreef Sloggi het volgende:
Engelse?
Ik las het ja. Nu die halve gare dollar nog. Die is veel ergerquote:Op zondag 17 juli 2005 01:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Goed nieuws Sloggi:
Eminem stopt met rappen
Die wordt wel een keer voor zijn grote smoel met gouden tanden geschoten als ie zo door gaat.quote:Op zondag 17 juli 2005 01:38 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik las het ja. Nu die halve gare dollar nog. Die is veel erger![]()
Ik zou het niet zo heel erg vindenquote:Op zondag 17 juli 2005 01:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die wordt wel een keer voor zijn grote smoel met gouden tanden geschoten als ie zo door gaat.
Queen of Bollywood: Aishwarya Rai. Voormalig miss World.quote:
Of zoals Theo Maassen zegt: Zijn bek over de trekhaak en dan een eindje rijden!quote:
quote:Op zondag 17 juli 2005 01:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of zoals Theo Maassen zegt: Zijn bek over de trekhaak en dan een eindje rijden!![]()
Niet op haar mooist idd.quote:
Snelle en woeste wagens.quote:Op zondag 17 juli 2005 01:46 schreef Sloggi het volgende:
Ik wil een hint.
quote:Op zondag 17 juli 2005 01:48 schreef wyccie het volgende:
Jordana Brewster?
Nee, niet dat ik weet.quote:Op zondag 17 juli 2005 01:49 schreef Sloggi het volgende:
Is ze van New York Police?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |