Lijkt wel of haar hersen uit haar voorhoofd jumpen idd.quote:Op zondag 17 juli 2005 01:50 schreef wyccie het volgende:
Dat eerste plaatje van haar was een beetje vervormd leek het wel
Trouwens... dat plaatje van Bergman.... wow, ik had haar wel eens in een film gezien, maar nu zie ik pas de moeder-dochter gelijkenis !
Speelde. Tegenwoordig speelt 'ie solo op z'n gitaartje.quote:Op zondag 17 juli 2005 01:52 schreef wyccie het volgende:
In welke band speelt ie? :p
Je hebt ook nog Rain, Liberty, Summer en Joaquin (Leaf) Phoenix.quote:
Van dezelfde familie (Joaquin wel, dat weet ik)?quote:Op zondag 17 juli 2005 02:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je hebt ook nog Rain, Liberty, Summer en Joaquin (Leaf) Phoenix.
Pa en Ma Phoenix hebben 4 kids. Twee zonen en twee dochtersquote:Op zondag 17 juli 2005 02:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Van dezelfde familie (Joaquin wel, dat weet ik)?
![]()
Je antwoord is fout trouwens. De man is vrij bekend.
Meer beetje praten en tegelijk lichte hersengymnastiek.quote:Op zondag 17 juli 2005 02:09 schreef mighty_myte het volgende:
jullie zijn wel die-hard bezig hier.
Joaquin is de enige met een normale naam. Maar hij voelde zich buitengesloten en noemde zich daarom Leaf.quote:
quote:Op zondag 17 juli 2005 02:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Joaquin is de enige met een normale naam. Maar hij voelde zich buitengesloten en noemde zich daarom Leaf.
Ook niet. Paarduizend kilometer naar het zuiden. Zijn er trouwens Koreanen die iedereen kent?quote:Op zondag 17 juli 2005 02:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Koreaan dan?
Song, Park en Lee.quote:Op zondag 17 juli 2005 02:12 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ook niet. Paarduizend kilometer naar het zuiden. Zijn er trouwens Koreanen die iedereen kent?
Is a son of bitch. Crabs on his balls and a seven year itch. Wie riep dit?quote:Op zondag 17 juli 2005 02:14 schreef wyccie het volgende:
Ho chi Minh
Uit Full Metal Jacket?quote:Op zondag 17 juli 2005 02:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is a son of bitch. Crabs on his balls and a seven year itch. Wie riep dit?
quote:
Nee. Hij is heel bekend maar ik heb expres deze foto genomen omdat 'ie hier niet op zichzelf lijktquote:Op zondag 17 juli 2005 02:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Lijkt wel op übergangster James Cagney.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |