Indeed!quote:Op zondag 17 juli 2005 02:18 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dan zal het die drill instructor wel zijn.
Wel eens gezien, maar de naam......quote:
Felix Leiter was hij daar geloof ik.quote:Op zondag 17 juli 2005 02:24 schreef Sloggi het volgende:
Het eerste plaatje kwam uit Dr. No.
Yupquote:Op zondag 17 juli 2005 02:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Felix Leiter was hij daar geloof ik.
Das natuurlijk adrien!quote:Op zondag 17 juli 2005 02:25 schreef wyccie het volgende:
[[url=http://img299.imageshack.us/img299/3457/brody9nd.th.jpg]afbeelding][/URL]
Wist hem al zonder de filename. Ander zou ik de film ook niet weten.quote:Op zondag 17 juli 2005 02:27 schreef wyccie het volgende:
Oh ja.... als ik een plaatje post, niet stiekem in de filenaam kijken he
Iets te lang onder de zonnebank gelegenquote:Op zondag 17 juli 2005 02:29 schreef mr_anonimous het volgende:
He foto ook nog op?
En nu zo rood als een kreeft?quote:Op zondag 17 juli 2005 02:30 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Iets te lang onder de zonnebank gelegen
Bruin.....het stadium van rood ben ik voorbijquote:
Oh, was ook helemaal niet persoonlijk bedoeld hoor, jou geloof ik wel, met je mooie Dakota Fanning awardquote:Op zondag 17 juli 2005 02:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wist hem al zonder de filename. Ander zou ik de film ook niet weten.
Oh, ze is dood. Ik dacht dat je bedoelde dat ze met pensioen was.quote:Op zondag 17 juli 2005 02:35 schreef fotoloog het volgende:
Geen Barbara,die leeft nog....
Moet je de filename veranderen. Ik nummer zequote:Op zondag 17 juli 2005 02:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, was ook helemaal niet persoonlijk bedoeld hoor, jou geloof ik wel, met je mooie Dakota Fanning award![]()
Maar het was meer als waarschuwing....als je de Imageshack foto's aanklikt en uitvergroot krijg je ook de filename te zien.
Overleden aan kankerquote:Op zondag 17 juli 2005 02:35 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Oh, ze is dood. Ik dacht dat je bedoelde dat ze met pensioen was.
Als je eens wist hoe lui ik ben......quote:Op zondag 17 juli 2005 02:36 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Moet je de filename veranderen. Ik nummer ze
No offense taken. Ik liet alleen weten dat ik integer ben.quote:Op zondag 17 juli 2005 02:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, was ook helemaal niet persoonlijk bedoeld hoor, jou geloof ik wel, met je mooie Dakota Fanning award![]()
Maar het was meer als waarschuwing....als je de Imageshack foto's aanklikt en uitvergroot krijg je ook de filename te zien.
Ken het probleem. Wil de plaatjes niet eens uploaden naar photobucket.quote:
Dalida heeft zichzelf om zeep geholpen, had niks met kanker te maken.quote:Op zondag 17 juli 2005 02:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Volgens mij heeft Tong haar al geraden.
Weet ik veel. Luister alleen naar Alicia en The Wuquote:Op zondag 17 juli 2005 02:41 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dalida heeft zichzelf om zeep geholpen, had niks met kanker te maken.
Haar dochter zingt idd ook en heeft dezelfde naamquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |