Ja, dat was ook lastigquote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:04 schreef Koenz0r het volgende:
Thanks, voor de informatie met dat sound bugje
Alleen zit ik nu vast bij die Lowrider onzin, dat je moet dansen op muziek. GODVER wat is dat een kutmissie
Het is geen fout in het spel...quote:pieter_pontiac - zaterdag 16 juli 2005 @ 18:50
hostes ad pulverum ferire
en zou dit een foutje wezen, die wause afslag?
heb je je hood weer van jou.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:34 schreef Sjoe538 het volgende:
En wat zijn de grote roze vierkanten bij een gang war.. paar mensen in een auto, schiet je ze dood gebeurt er nog vrij weinig..
Ik dacht dat die al voor je gedaan was, heb je nog een link naar je savegame?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:16 schreef CosmoNut het volgende:
wie wil er nou vertical bird voor me uitspelen?
Of mail even naar luukwel /aapstaartding\ zonnet nl dan kijk ik morgen wel, nu maar eens slapenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:40 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik dacht dat die al voor je gedaan was, heb je nog een link naar je savegame?
Slapen? 't Is pas elf uur manquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:01 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Of mail even naar luukwel /aapstaartding\ zonnet nl dan kijk ik morgen wel, nu maar eens slapen
Die kun je toch gebruiken bij één van die missies? Kreeg je geen telefoontje nadat je die card had... of van tevoren een telefoontje wat je met die card zou moeten doen?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:11 schreef Bastard het volgende:
Oi... wat moet ik nou doen
Ik heb die kaart van die bitch gepakt, om een opdracht te kunnen gaan doen. Had geen zin in al die dating, dus op haar tweede date kreeg ze een fijne verrassing
Kheb de kaart gejat in dr huis, ja.. en nu
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:27 schreef pieter_pontiac het volgende:
Wat krijg je ook alweer als je hem 100% hebt?
Um nee, zelfs als ik die als eerste kapot schiet gebeurt er vrij weinig.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:14 schreef krozz56 het volgende:
[..]
heb je je hood weer van jou.
als je alle hoods hebt dan heb je geen gezeur meer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |