quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Doe eens nietquote:
Opzichquote:
Klopt maar ik drink nu Jupiler, dat vind ik net wat puiker.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:59 schreef tho_Omas het volgende:
Palm is ook goed bier.
Mein Fahrrad...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:00 schreef Einstellungen het volgende:
Ist dies 's Niveau, auf dem der durchschnittliche Holländer comuniciert, hee?!
Hoe was U2?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:06 schreef no1uknow het volgende:
Iedereen is moderator is terug...
quote:
Het nieuwe beleid is zeker "Iedereen is mod behalve de mods"quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:12 schreef JDude het volgende:
IED is wel open maar doet het nog niet?
Ik kan niet de berichten van Einstellungen verwijderenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Het nieuwe beleid is zeker "Iedereen is mod behalve de mods"
Ik heb niet eens postrechten in dat subforum
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:06 schreef beelz het volgende:
Wat een blije dag is dit
Ik stuur stomme SMS'jes, drink bier en luister naar Ierse drink liedjes
Hoe beter kan het nog worden?
Hmmm HIM is idd een puike bandquote:
Héhe... eerste die die band puik noemtquote:
Heb ze al 3 keer live gezien zelfsquote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Héhe... eerste die die band puik noemt![]()
*jaloers is..quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:32 schreef beelz het volgende:
[..]
Heb ze al 3 keer live gezien zelfs
HIM is gewoon een enorm vette band, daar kun je niet omheen
Ik heb ook geen kaartjes... Sterker nog... ik wist helemaal niet dat ze in NL zijnquote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
*jaloers is..k was te laat met kaartjes bestellen..
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:47 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb ook geen kaartjes... Sterker nog... ik wist helemaal niet dat ze in NL zijn
Als ik het had geweten was ik gegaanquote:
Ow ja? Welke?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:54 schreef beelz het volgende:
[..]
Als ik het had geweten was ik gegaan
Maar ik ga wel naar alle andere bands die op mijn verlanglijstje staan dit jaar
Millencolinquote:Op zaterdag 16 juli 2005 15:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ow ja? Welke?
(bij mij stond alleen HIM op den verlanglijst... )
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:00 schreef beelz het volgende:
[..]
Millencolin
Spinvis
Relax
De Dijk
Eels
Brian Setzer
Fun Lovin Criminals![]()
![]()
Racoon
Flogging Molly![]()
![]()
En natuurlijk Lowlands
En dat zijn alleen nog maar de bands die ik tot nu toe zeker weet, komen zeker nog wel wat bij.quote:
Koelquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:05 schreef beelz het volgende:
[..]
En dat zijn alleen nog maar de bands die ik tot nu toe zeker weet, komen zeker nog wel wat bij.
Is ook een optie natuurlijk... maar ik vind live concerten tof enzo.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Koel..
Nah.. ik ga nergens meer naartoe..ik hou het lekker rustig.. k ga even een paar weekjes zitten balen over die kaartjes.. en ga volgende week even de laatste DVD ophalen
..
Flogging Molly + Bier =quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:44 schreef beelz het volgende:
Hmmmm ik luister Flogging Molly en nu moet er meer bier in dan ooit
Kloptquote:
*showt sigquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:33 schreef Pingwingei het volgende:
Deeltje 132 maar? Zo zeg, ik ga dan maar ff snel de site weer updaten hehe
Ja, ik heb weer internet, ik vier dit met een rondje bier en frituur voor iedereen die zich kan legitimeren als BeF-er
Post je het filmpje?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga dalijk barbequen met bier
Hmm, volgens mij was ik daar ookquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:49 schreef beelz het volgende:
[..]
Klopt
Toen ze vorig jaar hier in Hedon waren hebben we na afloop whiskey met ze gedronken. toen de whiskey op was werd de tourbus open gedaan en kwam er nog meer whiskey uit
Gezellig lui zijn dat
*patst avatarquote:
Ik vind Flogging Molly ongeveer de koelste band die er isquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij was ik daar ook
Heb alleen geen whiskey gedronken![]()
quote:
Biertje?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:59 schreef Janetje het volgende:
[..]ze moeten mij altijd overtreffen...
*in huilbui uitbarst
Dat waardeer ik!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:01 schreef beelz het volgende:
[..]
Biertje?
* beelz is altijd aardig voor mensen die HIM tof vinden
Smilies die ik erbij vond passen:quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga dalijk barbequen met bier
Van mijn beste vriendquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:09 schreef Dark_Killah het volgende:
Van wie kreeg je die stoot?![]()
Hij was wel raak.
En waar verwacht je ons?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:15 schreef Snqqpy het volgende:
Mijn ouders zijn net op weg naar Frankrijk, en er staat bier in de kast.
BIER.. BIER.. geef it all hier!11quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:16 schreef beelz het volgende:
[..]
En waar verwacht je ons?
Ik breng geheel gratis mijn gitaar mee om de avond op te leuken met liederen over Herman het Herpeskonijn en natuurlijk de grote hit Keihard in je kont neuken. En ik ken ook een paar liedjes over bier
Wel delen he?quote:
Natuurlijk.. waar zie je me voor aan?quote:
Een alleendrinker.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Natuurlijk.. waar zie je me voor aan?
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:26 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Een alleendrinker.
Die zijn er zat.
Aleendrinkers
Bier delen is okeejquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:28 schreef Janetje het volgende:
[..]bier moet gedeeld worden!
Share the beer!
Share the fun!
BeF!
IED?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:31 schreef beelz het volgende:
Pfff en wederom is IED mijn meest gehate subforum
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:31 schreef beelz het volgende:
Pfff en wederom is IED mijn meest gehate subforum
Iedereen is moderatorquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:34 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
IED?
Ik ken alleen ONZ, B&H, R&P, MUZ en DIG
Same herequote:
Ik heb het niet in mijn AT staanquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:36 schreef beelz het volgende:
[..]
Iedereen is moderator
Kutforum, gooi maar uit je AT
*Join me in death meezingt..quote:
Als ik bedoelde dat je hem uit je MyAT had moeten gooien had ik dat gezegd natuurlijk... Gooi hem ook uit de index zodat je er ook niet per ongeluk kan komenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:38 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik heb het niet in mijn AT staanalleen in de AT, maar daar kijk ik nooit
Ik zing Selfish man mee van Flogging Mollyquote:
Ik kom nergens per ongeluk, zelfs de index gaat aan mijn neus voorbij, mijn bookmark linkt naar (uit mijn hoofd) Onzin voor je leven!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:40 schreef beelz het volgende:
[..]
Als ik bedoelde dat je hem uit je MyAT had moeten gooien had ik dat gezegd natuurlijk... Gooi hem ook uit de index zodat je er ook niet per ongeluk kan komen
This life.. it aint worth living...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:47 schreef Pingwingei het volgende:
Swing a little more on the devil's dancefloor! (Niee, niet Black friday Rule maar Devil's Dancefloor)
Every dog has it's day like every woman she gets her own wayquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:47 schreef Pingwingei het volgende:
Swing a little more on the devil's dancefloor! (Niee, niet Black friday Rule maar Devil's Dancefloor)
Ik vind Gone with the sin veel mooier eigenlijk...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
This life.. it aint worth living...
Join me.. join me in death...
ohohooohhh.. my baby..quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:51 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik vind Gone with the sin veel mooier eigenlijk...
We hebben vanacht al besloten hier dat ik ook een beetje eng benquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
ohohooohhh.. my baby..
how beautiful you are
ohohooohhh.. my darling..
completely torn apart..ik vind de tekst een beetje eng
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:53 schreef beelz het volgende:
[..]
We hebben vanacht al besloten hier dat ik ook een beetje eng ben
Klopt ik ken geen slechte nummers van HIM... ik vind (Don't fear) The Reaper ook heel erg tof ook al is het een cover.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:54 schreef Janetje het volgende:
[..]very true..
Heel mooi nummer though..
Ze zijn eigenlijk allemaal mooi..![]()
En niemand opent ooit een naamtoic voor mijquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:30 schreef Janetje het volgende:
[afbeelding]
het gaat steeds beter met fok! Vooral de med gaan er op vooruit!
HIM is rotzooiquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:03 schreef beelz het volgende:
[..]
Klopt ik ken geen slechte nummers van HIM... ik vind (Don't fear) The Reaper ook heel erg tof ook al is het een cover.
Goedemorgenquote:
Vind je het gek?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:45 schreef beelz het volgende:
[..]
En niemand opent ooit een naamtoic voor mij
Ha, ik kreeg net al een naamtopic.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:45 schreef beelz het volgende:
[..]
En niemand opent ooit een naamtoic voor mij
Het is overal rustig.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:25 schreef Rabrynil het volgende:
Waarom is het zo rustig hier?
Vakantie, internetloos etc etc, ik ga morgen dus wordt voor mij 8 dagen geen BeFquote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:32 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Kennelijk is iedereen Opgekeesd, op vakantie ofzo zeker...
interesseert mij datquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:15 schreef Mikkie het volgende:
Sinds Zebbie weg is loopt de hele reeks niet meer
Zebbie was in staat om heel alleen een topic vol te gooienquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:15 schreef Mikkie het volgende:
Sinds Zebbie weg is loopt de hele reeks niet meer
*terugschoptquote:Op zondag 17 juli 2005 02:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zebbie was in staat om heel alleen een topic vol te gooien
Tevens een rotschop post![]()
quote:Op zondag 17 juli 2005 02:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zebbie was in staat om heel alleen een topic vol te gooien
Tevens een rotschop post![]()
quote:
{HK} rpp {HK}quote:Op zondag 17 juli 2005 02:44 schreef rompompom het volgende:
[..]Zou dat het zijn? Ik dacht al, waarom blijven die tekens gewoon staan
De bedoeling is duidelijk en het is wel grappig dat het gros niet weet waar het voor staat
Fijne dag gehad? Beetje van de zon kunnen genieten? Ik ben de stad in geweest om mezelf te verwennen met diverse nieuwe kledij alsmede heb ik een nieuwe laptop aangeschaftquote:
Relaxed dagje, heerlijk in de tuin gezeten met visite.quote:Op zondag 17 juli 2005 03:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Fijne dag gehad? Beetje van de zon kunnen genieten? Ik ben de stad in geweest om mezelf te verwennen met diverse nieuwe kledij alsmede heb ik een nieuwe laptop aangeschaft
Ah, dat klinkt ontspannen jaquote:Op zondag 17 juli 2005 03:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Relaxed dagje, heerlijk in de tuin gezeten met visite.
Ik ben ff het dorp in geweest, was op zoek naar wat topjes en kwam thuis met een trui
Nieuwe laptop, you go man
Was het dan ookquote:Op zondag 17 juli 2005 03:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, dat klinkt ontspannen ja
Is het een dikke wintertrui?
Ik ben d'r enurm blij mee
Jij leest terug?quote:Op zondag 17 juli 2005 03:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
tvp
Manquote:
Damn, 3 keer gelezen voor 1 keer begrijpenquote:Op zondag 17 juli 2005 03:46 schreef beelz het volgende:
Hoi iedereen die hier niet is op dit moment maar hier normaal wel aanwezig is om bier te drinken en oneindig in staat is om te slowchatten tot het einde der tijden
En ik deed nog zo mijn best om niet strontlazerus over te komenquote:Op zondag 17 juli 2005 03:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Damn, 3 keer gelezen voor 1 keer begrijpen![]()
Maaruh, hoi
Nu begrijp ik je in 1 keerquote:Op zondag 17 juli 2005 04:01 schreef beelz het volgende:
[..]
En ik deed nog zo mijn best om niet strontlazerus over te komen
Trunstenquote:
Ook weltrusten enzo...quote:Op zondag 17 juli 2005 04:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Trunsten
Welterusten ks en tot later
Jij ook alquote:
Tja, kwam ook nog even online héquote:
Was niet rot bedoeld hoorquote:Op zondag 17 juli 2005 04:17 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tja, kwam ook nog even online hé![]()
Jammer dat het hier thuis zo'n bagger zooi is waar mensen rekening met je privacy houdenIk kosts er werkelijk op.
Komt niet door jou hoor. Hier thuis is helaas wat gebeurd waar ik niet zo van gediend ben. Tja, ouders hé...quote:Op zondag 17 juli 2005 04:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Was niet rot bedoeld hoor
Heej, overal is wel wat
Praten helpt niet?
mis jij ook je kleurtje?quote:Op zondag 17 juli 2005 04:20 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Komt niet door jou hoor. Hier thuis is helaas wat gebeurd waar ik niet zo van gediend ben. Tja, ouders hé...
quote:Op zondag 17 juli 2005 04:20 schreef rompompom het volgende:
Maria Callas reikte elk jaar een prijs uit aan het meest veelbelovende zangtalent.
Maria Callas is, zoals u ongetwijfeld weet, enkele jaren geleden overleden.
Haar initiatief heeft men voortgezet en sindsdien zijn er al vijfendertig mensen overleden.
quote:Op zondag 17 juli 2005 04:20 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Komt niet door jou hoor. Hier thuis is helaas wat gebeurd waar ik niet zo van gediend ben. Tja, ouders hé...
nee sorry , las t te laat, zag je naam staan en dacht hey!!!!quote:Op zondag 17 juli 2005 04:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Daar maak ik me nu op dit moment niet echt druk om eilgenlijk...
Pfff, één van mijn beste vrienden heeft ook veel gezeik met (vooral) zijn moeder. Geen fijne verhalen zjin dat, die gaat al over de zeik als hij twee minuten te laat is voor het eten. Ik woon ook nog thuis, maar ik kan het Godzijdank ontzettend goed vinden met m'n ouders, kan doen en laten wat ik wil!quote:Op zondag 17 juli 2005 04:20 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Trusten, M-Mquote:Op zondag 17 juli 2005 04:26 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nee sorry , las t te laat, zag je naam staan en dacht hey!!!!![]()
maar klote zeg voor je![]()
ik ben bed, doei![]()
Ik heb dat ook met mijn moeder... Heb helaas geen vader meer (is 8 jaaar geleden overleden) Maar het komt er op neer dat ik hier niets meer zonder gezeur kan doen. Me moeder gunt me gewoon geen privacy hierzo, en daar heb ik een grote hekel aan....quote:Op zondag 17 juli 2005 04:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Pfff, één van mijn beste vrienden heeft ook veel gezeik met (vooral) zijn moeder. Geen fijne verhalen zjin dat, die gaat al over de zeik als hij twee minuten te laat is voor het eten. Ik woon ook nog thuis, maar ik kan het Godzijdank ontzettend goed vinden met m'n ouders, kan doen en laten wat ik wil!
Als ze een keer een dag weg is gewoon een slot op je kamerdeur zettenquote:Op zondag 17 juli 2005 04:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb dat ook met mijn moeder... Heb helaas geen vader meer (is 8 jaaar geleden overleden) Maar het komt er op neer dat ik hier niets meer zonder gezeur kan doen. Me moeder gunt me gewoon geen privacy hierzo, en daar heb ik een grote hekel aan....
Hier zit al een slot op de deurquote:Op zondag 17 juli 2005 04:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als ze een keer een dag weg is gewoon een slot op je kamerdeur zetten![]()
krijg hier een beetje een rotgevoel overquote:Op zondag 17 juli 2005 04:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hier zit al een slot op de deurMaar doe me deur in het vervolg wel gewoon op slot. Ze hebben hier niets te zoeken.
Denk je ook even leuk naar een feest te gaan, kom je er later achter dat ze de boel hiier een beetje aan het onderzoeken zijn geweest...Maar ze zijn nog niet klaar met me, morgen krijg ik ze wel
![]()
Damn, dat klinkt als een flinke vertrouwensbreukquote:Op zondag 17 juli 2005 04:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hier zit al een slot op de deurMaar doe me deur in het vervolg wel gewoon op slot. Ze hebben hier niets te zoeken.
Denk je ook even leuk naar een feest te gaan, kom je er later achter dat ze de boel hiier een beetje aan het onderzoeken zijn geweest...Maar ze zijn nog niet klaar met me, morgen krijg ik ze wel
![]()
Inderdaad, hier spreek ik ook nog wel even een woordje met ze over. Ze moeten gewoon van me kamer blijven...quote:Op zondag 17 juli 2005 04:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
krijg hier een beetje een rotgevoel over
Jouw boel is jouw boel, daar neust niemand in
Op je kamer komen heb ik geen probleem mee, maar neuzen in je spullen is wat andersquote:Op zondag 17 juli 2005 04:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Inderdaad, hier spreek ik ook nog wel even een woordje met ze over. Ze moeten gewoon van me kamer blijven...
Echt waar, ik voel me echt zo kapot van biinnen... Niet te beschrijven...
Helaas erg vervelend hierzo, maar wil jullie er ook niat mee tot last zijnquote:Op zondag 17 juli 2005 04:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Op je kamer komen heb ik geen probleem mee, maar neuzen in je spullen is wat anders
* Geeft The_Terminator een knuf
weet ff niets anders om tot steun tot zijn
Heej, je bent niemand tot last.quote:Op zondag 17 juli 2005 05:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Helaas erg vervelend hierzo, maar wil jullie er ook niat mee tot last zijn![]()
Dank voor je medeleven PS![]()
Dankjequote:Op zondag 17 juli 2005 05:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej, je bent niemand tot last.
Mij zeer zeker niet.
Je kan elk moment dat ik online ben tegen me aankletsen
Het zijn geen loze woorden hoorquote:Op zondag 17 juli 2005 05:05 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dankje
Maar ik ga nu ook maar even proberen te slapen (al heb ik er niet veel zin in)
Spreek jullie allen morgen wel weer, en hopelijk is het dan wat beter...
Bruutquote:Op zondag 17 juli 2005 05:08 schreef Knoekie het volgende:
Hį ik heb net een mug doodgeslagen!
Vast welquote:Op zondag 17 juli 2005 05:05 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dankje
Maar ik ga nu ook maar even proberen te slapen (al heb ik er niet veel zin in)
Spreek jullie allen morgen wel weer, en hopelijk is het dan wat beter...
Tsssk!quote:Op zondag 17 juli 2005 05:08 schreef Knoekie het volgende:
Hį ik heb net een mug doodgeslagen!
Nee, ik gebruik de Voetbal Internationalquote:Op zondag 17 juli 2005 05:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daar gebruik je toch gewoon intens chemische Vapona spray voor?
Die is dik genoeg in ieder gevalquote:Op zondag 17 juli 2005 05:18 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik de Voetbal International![]()
Dan moet je je raam open zettenquote:Op zondag 17 juli 2005 05:27 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Daarom
Nee, ik krijg altijd last van al dat chemische spul
nouwwwquote:Op zondag 17 juli 2005 08:30 schreef Stefkuh het volgende:
ik pleit toch voor een topic titel verandering in BeT...
who needs Bier en Frieten... Bier en Tieten hugdovers!
das nou jammerquote:Op zondag 17 juli 2005 11:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik kon een lichte gniffel niet eens onderdrukken
Hoegaardenquote:Op zondag 17 juli 2005 12:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Gister bier tijdens bbq.
Vandaag weer bier bij wat anders.
ik had gister frietenquote:Op zondag 17 juli 2005 12:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb zin in frieten
Dat zuigt... heb ik ook wel eens gehad... dan heb je echt het gevoel dat je alleen maar drinkt voor de smaak...quote:Op zondag 17 juli 2005 15:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik had gister dik 20 bier gehad op de bbq ( vantevoren ook wat natuurlijk ook )
Ik was niet eens aangeschoten.
Dat zijn koeienquote:Op zondag 17 juli 2005 19:41 schreef Boer-maat het volgende:
we hebben hier bier en net ook frituur en vrouw´n!
echte met vier titn
5 enquote:Op zondag 17 juli 2005 19:37 schreef Snqqpy het volgende:
Hoeveel % zit er nou in Grolsch?
Dus er zt evenveel alcohol in dat vage merk van de aldi.:)quote:Op zondag 17 juli 2005 19:45 schreef Dos37 het volgende:
[..]
5 en
50% van hun omzet gaat naar mij toe
quote:Op zondag 17 juli 2005 19:46 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Dus er zt evenveel alcohol in dat vage merk van de aldi.:)
zoow hej zat hadquote:
ben je langzaam aan het stervenquote:Op zondag 17 juli 2005 20:05 schreef Snqqpy het volgende:
ik heb sinds gistermiddag nikgs gegeten en t werkt
quote:
langer zullen je woorden niet worden hequote:Op zondag 17 juli 2005 20:13 schreef Snqqpy het volgende:
slet
een ei op wielenquote:Op zondag 17 juli 2005 20:16 schreef Dos37 het volgende:
Snqqpy ie bint een druif
nog ff fan ookquote:Op zondag 17 juli 2005 20:18 schreef Snqqpy het volgende:
FF nu vraag ik t ook
ben je nou een man of vrouw?
komt door je icon
joa zeg hequote:
Houd je van krullen?quote:Op zondag 17 juli 2005 20:29 schreef Snqqpy het volgende:
en jij
ben jij dat?quote:Op zondag 17 juli 2005 20:31 schreef kale_krullebol het volgende:
[..]
En wat vind je van mijn avatar?
Ik ook niet hoor....quote:Op zondag 17 juli 2005 20:33 schreef Snqqpy het volgende:
kijk mij ik gebruik geen pi
Wat bedoel je?quote:Op zondag 17 juli 2005 20:35 schreef Snqqpy het volgende:
ik keen bniemand die van kaal houd op iemand hoof
_o-quote:Op zondag 17 juli 2005 20:37 schreef kale_krullebol het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Herformuleer eens....
Ik heb dus geen kaal hoofd, kijk maar naar mijn avatar....quote:Op zondag 17 juli 2005 20:38 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
_o-
ik ken niemand die vrouwen leuk vind met een kaal hoofd
Maar als je echt pas 15 bent, ben je te jong voor mij......quote:
lip hoaln en vret wat. drietbuulquote:Op zondag 17 juli 2005 21:23 schreef Snqqpy het volgende:
f5 kutslet
wiequote:Op zondag 17 juli 2005 21:59 schreef The_Terminator het volgende:
Hee, ik zie nieuwe users voorbij komen in ons topiqje
Ja, en die Snqqpy is echt een aanwinstquote:Op zondag 17 juli 2005 21:59 schreef The_Terminator het volgende:
Hee, ik zie nieuwe users voorbij komen in ons topiqje
een toppertjequote:
das andere koekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |