nee sorry , las t te laat, zag je naam staan en dacht hey!!!!quote:Op zondag 17 juli 2005 04:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Daar maak ik me nu op dit moment niet echt druk om eilgenlijk...
Pfff, één van mijn beste vrienden heeft ook veel gezeik met (vooral) zijn moeder. Geen fijne verhalen zjin dat, die gaat al over de zeik als hij twee minuten te laat is voor het eten. Ik woon ook nog thuis, maar ik kan het Godzijdank ontzettend goed vinden met m'n ouders, kan doen en laten wat ik wil!quote:Op zondag 17 juli 2005 04:20 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Komt niet door jou hoor. Hier thuis is helaas wat gebeurd waar ik niet zo van gediend ben. Tja, ouders hé...
Trusten, M-Mquote:Op zondag 17 juli 2005 04:26 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nee sorry , las t te laat, zag je naam staan en dacht hey!!!!![]()
maar klote zeg voor je![]()
ik ben bed, doei![]()
Ik heb dat ook met mijn moeder... Heb helaas geen vader meer (is 8 jaaar geleden overleden) Maar het komt er op neer dat ik hier niets meer zonder gezeur kan doen. Me moeder gunt me gewoon geen privacy hierzo, en daar heb ik een grote hekel aan....quote:Op zondag 17 juli 2005 04:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Pfff, één van mijn beste vrienden heeft ook veel gezeik met (vooral) zijn moeder. Geen fijne verhalen zjin dat, die gaat al over de zeik als hij twee minuten te laat is voor het eten. Ik woon ook nog thuis, maar ik kan het Godzijdank ontzettend goed vinden met m'n ouders, kan doen en laten wat ik wil!
Als ze een keer een dag weg is gewoon een slot op je kamerdeur zettenquote:Op zondag 17 juli 2005 04:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb dat ook met mijn moeder... Heb helaas geen vader meer (is 8 jaaar geleden overleden) Maar het komt er op neer dat ik hier niets meer zonder gezeur kan doen. Me moeder gunt me gewoon geen privacy hierzo, en daar heb ik een grote hekel aan....
Hier zit al een slot op de deurquote:Op zondag 17 juli 2005 04:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als ze een keer een dag weg is gewoon een slot op je kamerdeur zetten![]()
krijg hier een beetje een rotgevoel overquote:Op zondag 17 juli 2005 04:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hier zit al een slot op de deurMaar doe me deur in het vervolg wel gewoon op slot. Ze hebben hier niets te zoeken.
Denk je ook even leuk naar een feest te gaan, kom je er later achter dat ze de boel hiier een beetje aan het onderzoeken zijn geweest...Maar ze zijn nog niet klaar met me, morgen krijg ik ze wel
![]()
Damn, dat klinkt als een flinke vertrouwensbreukquote:Op zondag 17 juli 2005 04:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hier zit al een slot op de deurMaar doe me deur in het vervolg wel gewoon op slot. Ze hebben hier niets te zoeken.
Denk je ook even leuk naar een feest te gaan, kom je er later achter dat ze de boel hiier een beetje aan het onderzoeken zijn geweest...Maar ze zijn nog niet klaar met me, morgen krijg ik ze wel
![]()
Inderdaad, hier spreek ik ook nog wel even een woordje met ze over. Ze moeten gewoon van me kamer blijven...quote:Op zondag 17 juli 2005 04:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
krijg hier een beetje een rotgevoel over
Jouw boel is jouw boel, daar neust niemand in
Op je kamer komen heb ik geen probleem mee, maar neuzen in je spullen is wat andersquote:Op zondag 17 juli 2005 04:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Inderdaad, hier spreek ik ook nog wel even een woordje met ze over. Ze moeten gewoon van me kamer blijven...
Echt waar, ik voel me echt zo kapot van biinnen... Niet te beschrijven...
Helaas erg vervelend hierzo, maar wil jullie er ook niat mee tot last zijnquote:Op zondag 17 juli 2005 04:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Op je kamer komen heb ik geen probleem mee, maar neuzen in je spullen is wat anders
* Geeft The_Terminator een knuf
weet ff niets anders om tot steun tot zijn
Heej, je bent niemand tot last.quote:Op zondag 17 juli 2005 05:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Helaas erg vervelend hierzo, maar wil jullie er ook niat mee tot last zijn![]()
Dank voor je medeleven PS![]()
Dankjequote:Op zondag 17 juli 2005 05:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej, je bent niemand tot last.
Mij zeer zeker niet.
Je kan elk moment dat ik online ben tegen me aankletsen
Het zijn geen loze woorden hoorquote:Op zondag 17 juli 2005 05:05 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dankje
Maar ik ga nu ook maar even proberen te slapen (al heb ik er niet veel zin in)
Spreek jullie allen morgen wel weer, en hopelijk is het dan wat beter...
Bruutquote:Op zondag 17 juli 2005 05:08 schreef Knoekie het volgende:
Há ik heb net een mug doodgeslagen!
Vast welquote:Op zondag 17 juli 2005 05:05 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dankje
Maar ik ga nu ook maar even proberen te slapen (al heb ik er niet veel zin in)
Spreek jullie allen morgen wel weer, en hopelijk is het dan wat beter...
Tsssk!quote:Op zondag 17 juli 2005 05:08 schreef Knoekie het volgende:
Há ik heb net een mug doodgeslagen!
Nee, ik gebruik de Voetbal Internationalquote:Op zondag 17 juli 2005 05:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daar gebruik je toch gewoon intens chemische Vapona spray voor?
Die is dik genoeg in ieder gevalquote:Op zondag 17 juli 2005 05:18 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik de Voetbal International![]()
Dan moet je je raam open zettenquote:Op zondag 17 juli 2005 05:27 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Daarom
Nee, ik krijg altijd last van al dat chemische spul
nouwwwquote:Op zondag 17 juli 2005 08:30 schreef Stefkuh het volgende:
ik pleit toch voor een topic titel verandering in BeT...
who needs Bier en Frieten... Bier en Tieten hugdovers!
das nou jammerquote:Op zondag 17 juli 2005 11:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik kon een lichte gniffel niet eens onderdrukken
Hoegaardenquote:Op zondag 17 juli 2005 12:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Gister bier tijdens bbq.
Vandaag weer bier bij wat anders.
ik had gister frietenquote:Op zondag 17 juli 2005 12:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb zin in frieten
Dat zuigt... heb ik ook wel eens gehad... dan heb je echt het gevoel dat je alleen maar drinkt voor de smaak...quote:Op zondag 17 juli 2005 15:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik had gister dik 20 bier gehad op de bbq ( vantevoren ook wat natuurlijk ook )
Ik was niet eens aangeschoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |