Ik vind Flogging Molly ongeveer de koelste band die er isquote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij was ik daar ook
Heb alleen geen whiskey gedronken![]()
quote:
Biertje?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:59 schreef Janetje het volgende:
[..]ze moeten mij altijd overtreffen...
*in huilbui uitbarst
Dat waardeer ik!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:01 schreef beelz het volgende:
[..]
Biertje?
* beelz is altijd aardig voor mensen die HIM tof vinden
Smilies die ik erbij vond passen:quote:Op zaterdag 16 juli 2005 16:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga dalijk barbequen met bier
Van mijn beste vriendquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:09 schreef Dark_Killah het volgende:
Van wie kreeg je die stoot?![]()
Hij was wel raak.
En waar verwacht je ons?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:15 schreef Snqqpy het volgende:
Mijn ouders zijn net op weg naar Frankrijk, en er staat bier in de kast.
BIER.. BIER.. geef it all hier!11quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:16 schreef beelz het volgende:
[..]
En waar verwacht je ons?
Ik breng geheel gratis mijn gitaar mee om de avond op te leuken met liederen over Herman het Herpeskonijn en natuurlijk de grote hit Keihard in je kont neuken. En ik ken ook een paar liedjes over bier
Wel delen he?quote:
Natuurlijk.. waar zie je me voor aan?quote:
Een alleendrinker.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Natuurlijk.. waar zie je me voor aan?
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:26 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Een alleendrinker.
Die zijn er zat.
Aleendrinkers
Bier delen is okeejquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:28 schreef Janetje het volgende:
[..]bier moet gedeeld worden!
Share the beer!
Share the fun!
BeF!
IED?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:31 schreef beelz het volgende:
Pfff en wederom is IED mijn meest gehate subforum
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:31 schreef beelz het volgende:
Pfff en wederom is IED mijn meest gehate subforum
Iedereen is moderatorquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:34 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
IED?
Ik ken alleen ONZ, B&H, R&P, MUZ en DIG
Same herequote:
Ik heb het niet in mijn AT staanquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:36 schreef beelz het volgende:
[..]
Iedereen is moderator
Kutforum, gooi maar uit je AT
*Join me in death meezingt..quote:
Als ik bedoelde dat je hem uit je MyAT had moeten gooien had ik dat gezegd natuurlijk... Gooi hem ook uit de index zodat je er ook niet per ongeluk kan komenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:38 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik heb het niet in mijn AT staanalleen in de AT, maar daar kijk ik nooit
Ik zing Selfish man mee van Flogging Mollyquote:
Ik kom nergens per ongeluk, zelfs de index gaat aan mijn neus voorbij, mijn bookmark linkt naar (uit mijn hoofd) Onzin voor je leven!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:40 schreef beelz het volgende:
[..]
Als ik bedoelde dat je hem uit je MyAT had moeten gooien had ik dat gezegd natuurlijk... Gooi hem ook uit de index zodat je er ook niet per ongeluk kan komen
This life.. it aint worth living...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:47 schreef Pingwingei het volgende:
Swing a little more on the devil's dancefloor! (Niee, niet Black friday Rule maar Devil's Dancefloor)
Every dog has it's day like every woman she gets her own wayquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:47 schreef Pingwingei het volgende:
Swing a little more on the devil's dancefloor! (Niee, niet Black friday Rule maar Devil's Dancefloor)
Ik vind Gone with the sin veel mooier eigenlijk...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
This life.. it aint worth living...
Join me.. join me in death...
ohohooohhh.. my baby..quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:51 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik vind Gone with the sin veel mooier eigenlijk...
We hebben vanacht al besloten hier dat ik ook een beetje eng benquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
ohohooohhh.. my baby..
how beautiful you are
ohohooohhh.. my darling..
completely torn apart..ik vind de tekst een beetje eng
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:53 schreef beelz het volgende:
[..]
We hebben vanacht al besloten hier dat ik ook een beetje eng ben
Klopt ik ken geen slechte nummers van HIM... ik vind (Don't fear) The Reaper ook heel erg tof ook al is het een cover.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:54 schreef Janetje het volgende:
[..]very true..
Heel mooi nummer though..
Ze zijn eigenlijk allemaal mooi..![]()
En niemand opent ooit een naamtoic voor mijquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:30 schreef Janetje het volgende:
[afbeelding]
het gaat steeds beter met fok! Vooral de med gaan er op vooruit!
HIM is rotzooiquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:03 schreef beelz het volgende:
[..]
Klopt ik ken geen slechte nummers van HIM... ik vind (Don't fear) The Reaper ook heel erg tof ook al is het een cover.
Goedemorgenquote:
Vind je het gek?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:45 schreef beelz het volgende:
[..]
En niemand opent ooit een naamtoic voor mij
Ha, ik kreeg net al een naamtopic.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:45 schreef beelz het volgende:
[..]
En niemand opent ooit een naamtoic voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |