Het is overal rustig.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:25 schreef Rabrynil het volgende:
Waarom is het zo rustig hier?
Vakantie, internetloos etc etc, ik ga morgen dus wordt voor mij 8 dagen geen BeFquote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:32 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Kennelijk is iedereen Opgekeesd, op vakantie ofzo zeker...
interesseert mij datquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:15 schreef Mikkie het volgende:
Sinds Zebbie weg is loopt de hele reeks niet meer
Zebbie was in staat om heel alleen een topic vol te gooienquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:15 schreef Mikkie het volgende:
Sinds Zebbie weg is loopt de hele reeks niet meer
*terugschoptquote:Op zondag 17 juli 2005 02:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zebbie was in staat om heel alleen een topic vol te gooien
Tevens een rotschop post![]()
quote:Op zondag 17 juli 2005 02:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zebbie was in staat om heel alleen een topic vol te gooien
Tevens een rotschop post![]()
quote:
{HK} rpp {HK}quote:Op zondag 17 juli 2005 02:44 schreef rompompom het volgende:
[..]Zou dat het zijn? Ik dacht al, waarom blijven die tekens gewoon staan
De bedoeling is duidelijk en het is wel grappig dat het gros niet weet waar het voor staat
Fijne dag gehad? Beetje van de zon kunnen genieten? Ik ben de stad in geweest om mezelf te verwennen met diverse nieuwe kledij alsmede heb ik een nieuwe laptop aangeschaftquote:
Relaxed dagje, heerlijk in de tuin gezeten met visite.quote:Op zondag 17 juli 2005 03:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Fijne dag gehad? Beetje van de zon kunnen genieten? Ik ben de stad in geweest om mezelf te verwennen met diverse nieuwe kledij alsmede heb ik een nieuwe laptop aangeschaft
Ah, dat klinkt ontspannen jaquote:Op zondag 17 juli 2005 03:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Relaxed dagje, heerlijk in de tuin gezeten met visite.
Ik ben ff het dorp in geweest, was op zoek naar wat topjes en kwam thuis met een trui
Nieuwe laptop, you go man
Was het dan ookquote:Op zondag 17 juli 2005 03:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, dat klinkt ontspannen ja
Is het een dikke wintertrui?
Ik ben d'r enurm blij mee
Jij leest terug?quote:Op zondag 17 juli 2005 03:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
tvp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |