Nee hoor.quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Harde schijf is (bijna helemaal) terug![]()
![]()
![]()
Snel quotenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Harde schijf is (bijna helemaal) terug![]()
![]()
Lees de FAQquote:Foeierdefoei.
[ Bericht 92% gewijzigd door yvonne op 16-07-2005 13:12 ]
Ik klikte 'm aan in Yvonne's quote. Gelukkig kan ik blind typen...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:13 schreef FlyingFox het volgende:
Ik heb 'm dus onder m'n control V. And I'm not afraid to use it!
quote:Met het plaatsen van je eigen foto binnen het fok.nl domein ga je accoord met het gebruik van die foto binnen het gehele .fok.nl domein en verleen je FOK! expliciet toestemming de foto's binnen de .fok.nl te gebruiken.
Jajajajajajajajajaquote:
Van de FAQ gebruik maken wanneer het kan, Snakey...quote:
De bifi van snakey had ik trouwens alquote:
Die negeer ik, zoals ik altijd gedaan heb.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Van de FAQ gebruik maken wanneer het kan, Snakey...
Moet ik nou weer een nwe sig nemen?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:16 schreef Bupatih het volgende:
Altijd fijn zo'n Admin welke de nieuwe FAQ direct aan haar laars lapt.
quote:
quote:Met het plaatsen van je eigen foto binnen het fok.nl domein ga je accoord met het gebruik van die foto binnen het gehele .fok.nl domein en verleen je FOK! expliciet toestemming de foto's binnen de .fok.nl te gebruiken.
Ik zou het een hele eer vinden.quote:
Kijk, eindelijk iemand die het wél snapt.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:18 schreef Danny het volgende:
[..]
ermm, jawel hoor. lees de policy nog maar eens door.
Dat geeft niet, dat zou iedereen zijn wanneer ze met jou vergeleken werdenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:15 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat ik me nu zwaar aangeslagen en beledigd voel.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:18 schreef Danny het volgende:
[..]
ermm, jawel hoor. lees de policy nog maar eens door.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die negeer ik, zoals ik altijd gedaan heb.
Bedankt man.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:17 schreef FlyingFox het volgende:
Van wie was nu dat pielemuisje? Wie praat me effe bij?
Dohquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:20 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat jij 'm negeert wil niet zeggen dat 'ie niet bestaat![]()
neequote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:21 schreef Bupatih het volgende:
Hij mag dus weer gepost worden?
Gelukkig voor Snakey luister ik naar jou.quote:
pak van m'n hart zeg. die lul wil ik echt niet meer zien namelijk...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gelukkig voor Snakey luister ik naar jou.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:29 schreef Danny het volgende:
[..]
pak van m'n hart zeg. die lul wil ik echt niet meer zien namelijk...
Zeg, je woont hier om de hoek maat. Ik ben zo bij jequote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:29 schreef Danny het volgende:
[..]
pak van m'n hart zeg. die lul wil ik echt niet meer zien namelijk...
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zeg, je woont hier om de hoek maat. Ik ben zo bij je![]()
Hoef ik geen aangetekende brieven te versturen enzo![]()
"nog meer"quote:
Bij jou om de hoekquote:
Klopt.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:38 schreef Danny het volgende:
[..]
ah.. in het slechte deel van rotterdam![]()
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zag net nog de (ondertussen ex) vriendin van mijn overbuurman zijn raam inslaan !!![]()
Het ging goed vannachtquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
En zorgen dat ik van Fok afblijf, voor ik nog meer mensen uitscheld.![]()
nee, maar ik voel me wel wat beter dan gisteren. maandag dus ws weer werkenquote:
Yvonne, er staat nog een topic open voor je in FHCH, als je daar thuis al niet op gewezen wasquote:
laat me raden; morgen FOK!radioquote:Op zondag 17 juli 2005 23:48 schreef Nolius het volgende:
Wat is dat trouwens met dat privéslet gebeuren?
CCtje naar nikky@fok.nlquote:
quote:Op zondag 17 juli 2005 23:54 schreef Danny het volgende:
[..]
laat me raden; morgen FOK!radio![]()
ze heeft een mooi kleurtje nav een onzintopic en het tagje kwam gewoon zomaar in me op. Gewoon een geintje dus
OMG dat komt daar natuurlijk inquote:Op zondag 17 juli 2005 23:54 schreef Danny het volgende:
[..]
laat me raden; morgen FOK!radio![]()
ze heeft een mooi kleurtje nav een onzintopic en het tagje kwam gewoon zomaar in me op. Gewoon een geintje dus
Je hebt ooit van mij gekregen:quote:
ik wil het ik wil het ik wil hetquote:Op zondag 17 juli 2005 23:58 schreef Shirley het volgende:
Ik wil ook een tagje! Ik was ook onderdeel van dat mooie nachttopique!
De tag kwam een nacht later.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:58 schreef Shirley het volgende:
en word gegeven aan mensen die er niks mee re maken hebbenquote:
Welk topic?quote:Op zondag 17 juli 2005 23:58 schreef Shirley het volgende:
Dat topic dus.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:05 schreef The_Terminator het volgende:
Elke keer als ik de naam Danny voorbij zie komen moet ik hier aan terugdenken
Mijn naam word nog genoemdquote:Op maandag 18 juli 2005 00:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja, allelinkjes staan mooi bij elkaar in med
quote:
geen tieten is geen tagjequote:Op maandag 18 juli 2005 00:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
He Danny, verdienen wij geen origineel tagje? De users die tijdelijk admin geweest zijn![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 00:21 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Voor de volledigheid kun je misschien ook hier even kijken, maar wanneer je dit gaat gebruiken is het gewoon lekken.
quote:Op maandag 18 juli 2005 00:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
He Danny, verdienen wij geen origineel tagje? De users die tijdelijk admin geweest zijn![]()
Die moeten naar nikky@fok.nl.quote:Geslacht: Man
quote:Op maandag 18 juli 2005 00:23 schreef Danny het volgende:
[..]
geen tieten is geen tagje
ik moet streng zijn...
quote:
Zijn de mijne in je ongewenste mailbox terecht gekomen dan?quote:Op maandag 18 juli 2005 00:23 schreef Danny het volgende:
[..]
geen tieten is geen tagje
ik moet streng zijn...
Dan helaasch.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kijk maar in me fotoboek, verder dan dat ga ik niet![]()
Hangt ervanaf of je volgroeit bent.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:26 schreef Mr. Orange het volgende:
Als ik nou een foto van mijn bifi mail naar knorretje bijv, krijg ik dan ook een kleurtje?
dat is dan ook het laatste wat ik je stuurquote:
Ik stuur hem toch nie naar jou?quote:
Via msn tochquote:Op maandag 18 juli 2005 00:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat is dan ook het laatste wat ik je stuur
je antwoord niet eens!
irc heet zoietsquote:
twee zelfs... bont EN blauwquote:Op maandag 18 juli 2005 00:26 schreef Mr. Orange het volgende:
Als ik nou een foto van mijn bifi mail naar knorretje bijv, krijg ik dan ook een kleurtje?
Van jou zeker??quote:
Haar antwoord zal ongeveer hetzelfde zijn.quote:
Mag ookjquote:
dan ga ik wel even een mooie foto maken en dan stuur ik em wel via msnircquote:
Jij weet hoe het zit daar? vink knapquote:Op maandag 18 juli 2005 00:28 schreef nikky het volgende:
[..]
Haar antwoord zal ongeveer hetzelfde zijn..
Dat wast ie op z'n 11e alquote:
En Yvonne kan het wetenquote:Op maandag 18 juli 2005 00:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ah kijk! Dát zijn feiten die je wilt weten.
Nouja, als je sinds je elfde niet meer gegroeid bent...quote:Op maandag 18 juli 2005 00:33 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
What's so god damn funny mister![]()
Whehehehehe.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:34 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nouja, als je sinds je elfde niet meer gegroeid bent...
Was niet echt meer nodig, als dat ding nog verder gegroeid was hingt ie nu op z'n knieënquote:Op maandag 18 juli 2005 00:34 schreef kLowJow het volgende:
[..]
preciesquote:Op maandag 18 juli 2005 00:34 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Foto's?quote:Op maandag 18 juli 2005 00:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Was niet echt meer nodig, als dat ding nog verder gegroeid was hingt ie nu op z'n knieën
Daarvoor moet je niet bij haar zijnquote:
PI's heel belangrijkquote:Op maandag 18 juli 2005 00:34 schreef Mr. Orange het volgende:
Ik zou op PI's moeten letten, maar goed. Wie let er op![]()
Voor andere mensen antwoorden, kunnen ze zelf ok
Deed ie dat maarquote:Op maandag 18 juli 2005 00:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik kan nu bijvoorbeeld: 'Danny zuigt' zeggen.
Gooi maar neer hoor!quote:Op maandag 18 juli 2005 00:37 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Daarvoor moet je niet bij haar zijn![]()
Wat krijg ik er voor trugquote:
Hmm, ik ga daar es een paar uurtjes voor liggen..quote:Op maandag 18 juli 2005 00:43 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat bedenk ik zodra ik het resultaat heb gezien.
Ik zie de foto's morgen wel verschijnen hier.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:44 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Hmm, ik ga daar es een paar uurtjes voor liggen..
Trusten
Denk dat je die fotos wel kunt shakenquote:Op maandag 18 juli 2005 00:48 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik zie de foto's morgen wel verschijnen hier.
ik wil hier eigenlijk iets zeggen met boontje en loontje, maar ik doe 't nietquote:Op maandag 18 juli 2005 00:50 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Denk dat je die fotos wel kunt shaken
ik zie noggeen tiet!quote:Op maandag 18 juli 2005 00:54 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik ben nogniet paars!
quote:Op maandag 18 juli 2005 00:54 schreef Danny het volgende:
[..]
ik wil hier eigenlijk iets zeggen met boontje en loontje, maar ik doe 't niet
Daar moet je NS voor aankijkenquote:Op maandag 18 juli 2005 00:54 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik ben nogniet paars!
quote:Op maandag 18 juli 2005 00:55 schreef Danny het volgende:
[..]
ach, als ik iets beloof dan doe ik 't ook
Dat is strafbaar weetjedat!quote:Op maandag 18 juli 2005 00:59 schreef Danny het volgende:
[..]
Graag gedaan!
(maar dan wil ik alsnog tiet zien)
nee, viel totaal niet op. Had je nummer 2 gekozen had ik 't wel geloofd...quote:
Je hebt al wat met je tieten. Is 5 euro op je rekening ook goed?quote:Op maandag 18 juli 2005 00:59 schreef Danny het volgende:
[..]
Graag gedaan!
(maar dan wil ik alsnog tiet zien)
waarom zou je er 899.995 euro afhalen dan ?quote:Op maandag 18 juli 2005 01:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je hebt al wat met je tieten. Is 5 euro op je rekening ook goed?![]()
Whehe.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:00 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, viel totaal niet op. Had je nummer 2 gekozen had ik 't wel geloofd...
dat je jezelf voor zoiets doms laat hoererenquote:Op maandag 18 juli 2005 01:02 schreef melanie_the_miss het volgende:
Danny, alleen als ze niet op het forum komen en dan doe ik er nog een knuffelbeertje tussen ook
Maar dan wil ik de tag: Owned by NiteSpeed.
Zoveel geld heb ik nou ook weer niet hoorquote:Op maandag 18 juli 2005 01:01 schreef Danny het volgende:
[..]
waarom zou je er 899.995 euro afhalen dan ?
quote:Op maandag 18 juli 2005 01:03 schreef twiejewurd het volgende:
[..]
dat je jezelf voor zoiets doms laat hoereren
quote:Op maandag 18 juli 2005 01:03 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zoveel geld heb ik nou ook weer niet hoor![]()
je bent dom?quote:Op maandag 18 juli 2005 01:04 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, wat voor excuus moet ik dan hebben?
jij was slapenquote:
Welkom op FOK!quote:Op maandag 18 juli 2005 01:03 schreef twiejewurd het volgende:
[..]
dat je jezelf voor zoiets doms laat hoereren
ermm, je bent een slet ?quote:Op maandag 18 juli 2005 01:04 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, wat voor excuus moet ik dan hebben?
zoveel centjes heb jij!quote:
En jij die van mijquote:
ja dat bepalen wij wel he! hup posten die handel!quote:
Okay en nee.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:06 schreef Danny het volgende:
[..]
ermm, je bent een slet ?
en melanie:
schrijf nog FOK! op je ene tiet en je hebt een deal
(hij mag toch wel achter de schermen circuleren he ?)
Ik ga me niet voor zoiets doms als jij hoereren.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:10 schreef twiejewurd het volgende:
[..]
ja dat bepalen wij wel he! hup posten die handel!
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te kunnen begrijpen.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik ga me niet voor zoiets doms als jij hoereren.
en denk je dat nitespeed dat kan waarderen?quote:
Zo lief ben je dus nietquote:Op maandag 18 juli 2005 01:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
damn dat is een toffe spreukquote:Op maandag 18 juli 2005 01:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te kunnen begrijpen.
en voor zoiets doms als ik ?quote:Op maandag 18 juli 2005 01:14 schreef Shirley het volgende:
[..]
waarom post je je tieten niet? je doet er niemand kwaad mee je maakt alleen maar mensen blij. En voor jou is er ook geen nadeelquote:
Omdat ik daarboven sta. Ik mail ze hooguit naar Danny.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:20 schreef twiejewurd het volgende:
[..]
waarom post je je tieten niet? je doet er niemand kwaad mee je maakt alleen maar mensen blij. En voor jou is er ook geen nadeel
heeft ze het gedaanquote:
ik sta er boven.......quote:Op maandag 18 juli 2005 01:21 schreef Shirley het volgende:
[..]
Omdat ik daarboven sta. Ik mail ze hooguit naar Danny.
sout jij maar op je hebt je tagjequote:Op maandag 18 juli 2005 01:22 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ja en nou opsouten.
Of je moet tieten sturen.
Jij hebt zometeen ook een tagje, in MEDquote:Op maandag 18 juli 2005 01:23 schreef twiejewurd het volgende:
[..]
sout jij maar op je hebt je tagje
kuthoer
krijg je daar tagjes dan?quote:Op maandag 18 juli 2005 01:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jij hebt zometeen ook een tagje, in MED
Jij bent het resultaat van een nachtje hoereren van je moeder. En nu ophoeren met je commentaar.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:22 schreef twiejewurd het volgende:
[..]
ik sta er boven.......
ik mail ze wel naar danny zodat ik iets krijg dus je hoereert jezelf wel dus je bent een slet!
binnen bepaalde grenzen. roep een tekst en ik zeg of 't goed isquote:Op maandag 18 juli 2005 01:21 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik denk er nu even over na. Mag ik dan zelf de tekst kiezen?
Niet zo scheldenquote:Op maandag 18 juli 2005 01:23 schreef twiejewurd het volgende:
[..]
sout jij maar op je hebt je tagje
kuthoer
mama ben jij het echt? na al die jaren eindelijk!!!!!quote:Op maandag 18 juli 2005 01:25 schreef Shirley het volgende:
[..]
Jij bent het resultaat van een nachtje hoereren van je moeder. En nu ophoeren met je commentaar.
ik wil ook een tagje maar ben niet bereid foto's te sturen. Moet ik nu een eigen forum beginnen?quote:Op maandag 18 juli 2005 01:26 schreef Danny het volgende:
[..]
binnen bepaalde grenzen. roep een tekst en ik zeg of 't goed is
daarbij zeg ik er wel bij dat de tagjes naar alle waarschijnlijkheid van tijdelijke aard zijn
(kijk 's hoe ik mijn eigen glazen ingooi !)
wat moeten we nou met jouw tieten.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:27 schreef twiejewurd het volgende:
[..]
ik wil ook een tagje maar ben niet bereid foto's te sturen. Moet ik nu een eigen forum beginnen?
wat ben je overigens veranderd en veel aanwezig enzo.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:28 schreef Danny het volgende:
twiejewurd, ophoeren. als je geen gevoel voor humor hebt, tief dan een end op.
slet kun je op twee manieren zeggen en jij kiest de verkeerde. iets meer respect voor deze sletjes kan geen kwaad.
(en ja, dit is serieus een waarschuwing)
he gadverdamme... moet dat ?quote:Op maandag 18 juli 2005 01:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
wat moeten we nou met jouw tieten.
laat je piemel maar zien.
hier.
lees nog maar eens mijn postquote:Op maandag 18 juli 2005 01:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
wat moeten we nou met jouw tieten.
laat je piemel maar zien.
hier.
Dat viel mij ook al op. Danny is echt een toffe admin gewordenquote:Op maandag 18 juli 2005 01:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
wat ben je overigens veranderd en veel aanwezig enzo.
niuewe hobby ofzo?
Nee, dan laat ik de vrijheid aan jou, als het toch maar tijdelijk is. Maar geen sletquote:Op maandag 18 juli 2005 01:26 schreef Danny het volgende:
[..]
binnen bepaalde grenzen. roep een tekst en ik zeg of 't goed is
daarbij zeg ik er wel bij dat de tagjes naar alle waarschijnlijkheid van tijdelijke aard zijn
(kijk 's hoe ik mijn eigen glazen ingooi !)
ziek thuis, te warm om te slapen en dus voor de verandering tijd over.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
wat ben je overigens veranderd en veel aanwezig enzo.
niuewe hobby ofzo?
slet (de ~ (v.), ~ten)quote:Op maandag 18 juli 2005 01:28 schreef Danny het volgende:
twiejewurd, ophoeren. als je geen gevoel voor humor hebt, tief dan een end op.
slet kun je op twee manieren zeggen en jij kiest de verkeerde. iets meer respect voor deze sletjes kan geen kwaad.
(en ja, dit is serieus een waarschuwing)
ach gut, dat is lastig jaquote:Op maandag 18 juli 2005 01:30 schreef Danny het volgende:
[..]
ziek thuis, te warm om te slapen en dus voor de verandering tijd over.
post dan niksquote:Op maandag 18 juli 2005 01:30 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, dan laat ik de vrijheid aan jou, als het toch maar tijdelijk is. Maar geen slet
Heren, geniet, ruk, kwijl of walg ervan.
[afbeelding]
waar zijn die tieten nou ?quote:Op maandag 18 juli 2005 01:30 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, dan laat ik de vrijheid aan jou, als het toch maar tijdelijk is. Maar geen slet
Heren, geniet, ruk, kwijl of walg ervan.
[afbeelding]
Deze horen goed verpakt te blijven zitten, anders bederven ze.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:31 schreef Danny het volgende:
[..]
waar zijn die tieten nou ?
kom op !
Een nieuwe tv laat je toch ook niet in de doos zitten ??
wel iedere avond voor het slapen gaan uithalen en in de koelkast leggen hequote:Op maandag 18 juli 2005 01:33 schreef Shirley het volgende:
[..]
Deze horen goed verpakt te blijven zitten, anders bederven ze.
Ja, iedere avond worden ze er netjes uitgehaald, en dan praat ik nog even met ze, dat is goed voor de groei.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
wel iedere avond voor het slapen gaan uithalen en in de koelkast leggen he
de groentenla
Net als die übergeile tagjesquote:Op maandag 18 juli 2005 01:33 schreef Shirley het volgende:
Deze horen goed verpakt te blijven zitten
zit dat op FOK! ?quote:Op maandag 18 juli 2005 01:34 schreef The_Terminator het volgende:
[afbeelding]
Hier Danny, tieten
Ze zijn dan wel niet van mij... Maar ach, tieten zijn tieten toch![]()
Tss...maak ik er nog een mooie Fok! tekening bij..helemaal moeite doen. En wat krijg ik? Stank voor dank.quote:
Tagjes zijn gewoon tof! Voor jou is het misschien maar wat tekst in voeren en een druk op een knopje, maar voor een simpele user betekend het heel veelquote:
ik voorzie een ferme banquote:Op maandag 18 juli 2005 01:37 schreef twiejewurd het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier Danny, piemel
Ze zijn dan wel niet van mij...Maar ach, piemel is een piemel toch
hij is ook wel erg lelijk sorryquote:
haal wegquote:Op maandag 18 juli 2005 01:37 schreef twiejewurd het volgende:
[..]
Hier Danny, piemel
Ze zijn dan wel niet van mij...Maar ach, piemel is een piemel toch
Juist. Je staat toch weer iets boven de simplistische user. En ik vind dat ik dat na bjna 20.000 posts wel verdien.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:37 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tagjes zijn gewoon tof! Voor jou is het misschien maar wat tekst in voeren en een druk op een knopje, maar voor een simpele user betekend het heel veel![]()
Ja, na de kleurtjes willen we nu tagjes. Maar Danny is niet meer zo vrijgevig, enkel 15 jarige meisjes krijgen.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:40 schreef mother-mother het volgende:
[..]
zo was ie er en zo issie weer weg!
dit is t tagjes topic?![]()
ow t zijn nu gekleede jetsers voor n tag?quote:Op maandag 18 juli 2005 01:41 schreef mazaru het volgende:
Zal ik ze ook eens laten zien??
[afbeelding]
jupquote:Op maandag 18 juli 2005 01:40 schreef mother-mother het volgende:
[..]
Ja, die jij ook verdiend. Jij bent immers ook heel even admin geweestquote:Op maandag 18 juli 2005 01:40 schreef mother-mother het volgende:
[..]
volgens mij gingen wij samen iets sturenquote:Op maandag 18 juli 2005 01:41 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, na de kleurtjes willen we nu tagjes. Maar Danny is niet meer zo vrijgevig, enkel 15 jarige meisjes krijgen.
* qu63 is a) geen meisje, b) geen 15quote:Op maandag 18 juli 2005 01:41 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, na de kleurtjes willen we nu tagjes. Maar Danny is niet meer zo vrijgevig, enkel 15 jarige meisjes krijgen.
ja maar fok is zo verslavendquote:Op maandag 18 juli 2005 01:42 schreef Danny het volgende:
[..]
jup
maar ik dacht dat jij ging slapen...
Ik had net al iets laten zien, maar meneer is niet tevreden.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:43 schreef mother-mother het volgende:
[..]
volgens mij gingen wij samen iets sturen![]()
als ie dat gezien heeft zijn we gelijk geel! en rood en blauw en lila![]()
dat waren nog s tijdenquote:Op maandag 18 juli 2005 01:43 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, die jij ook verdiend. Jij bent immers ook heel even admin geweest![]()
enkel 15 jarige uitgewoonde sletjesquote:Op maandag 18 juli 2005 01:41 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zie het als een goed begin. Een warming up.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:44 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik had net al iets laten zien, maar meneer is niet tevreden.
Ik ben geen babequote:Op maandag 18 juli 2005 01:44 schreef Danny het volgende:
[..]
enkel 15 jarige uitgewoonde sletjes
én alle andere babes die hun tieten mailen
quote:Op maandag 18 juli 2005 01:45 schreef Shirley het volgende:
Nee laat maar. Ik zet m'n principes niet opzij, IK DOE HET NIET!
joh, op het strand ligt iedereen topless. I don't see the big deal.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:45 schreef Shirley het volgende:
qu63, je wordt hartelijk bedanktquote:Op maandag 18 juli 2005 01:45 schreef Shirley het volgende:
* mother-mother mompelt iets terug maar is onverstaanbaarquote:Op maandag 18 juli 2005 01:46 schreef Danny het volgende:
[..]
* Danny mompelt iets over 'hele serie blablabla'...
Ik niet. Ik draag bikini's.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:47 schreef Danny het volgende:
[..]
joh, op het strand ligt iedereen topless. I don't see the big deal.
of mensen met een mooi tagje... ook heel zeldzaamquote:Op maandag 18 juli 2005 01:47 schreef Shirley het volgende:
Ik was voor mijn doen al héél vergegaan! En dat wordt gewoon niet geaccepteerd, Vergelijk het met moslima's zonder hoofddoek, ook heel zeldzaam.
Roem is vergankelijk.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:48 schreef Danny het volgende:
[..]
of mensen met een mooi tagje... ook heel zeldzaam
Mijn tagje is mooi!quote:Op maandag 18 juli 2005 01:48 schreef Danny het volgende:
[..]
of mensen met een mooi tagje... ook heel zeldzaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |