Net als die übergeile tagjesquote:Op maandag 18 juli 2005 01:33 schreef Shirley het volgende:
Deze horen goed verpakt te blijven zitten
zit dat op FOK! ?quote:Op maandag 18 juli 2005 01:34 schreef The_Terminator het volgende:
[afbeelding]
Hier Danny, tieten
Ze zijn dan wel niet van mij... Maar ach, tieten zijn tieten toch![]()
Tss...maak ik er nog een mooie Fok! tekening bij..helemaal moeite doen. En wat krijg ik? Stank voor dank.quote:
Tagjes zijn gewoon tof! Voor jou is het misschien maar wat tekst in voeren en een druk op een knopje, maar voor een simpele user betekend het heel veelquote:
ik voorzie een ferme banquote:Op maandag 18 juli 2005 01:37 schreef twiejewurd het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier Danny, piemel
Ze zijn dan wel niet van mij...Maar ach, piemel is een piemel toch
hij is ook wel erg lelijk sorryquote:
haal wegquote:Op maandag 18 juli 2005 01:37 schreef twiejewurd het volgende:
[..]
Hier Danny, piemel
Ze zijn dan wel niet van mij...Maar ach, piemel is een piemel toch
Juist. Je staat toch weer iets boven de simplistische user. En ik vind dat ik dat na bjna 20.000 posts wel verdien.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:37 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tagjes zijn gewoon tof! Voor jou is het misschien maar wat tekst in voeren en een druk op een knopje, maar voor een simpele user betekend het heel veel![]()
Ja, na de kleurtjes willen we nu tagjes. Maar Danny is niet meer zo vrijgevig, enkel 15 jarige meisjes krijgen.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:40 schreef mother-mother het volgende:
[..]
zo was ie er en zo issie weer weg!
dit is t tagjes topic?![]()
ow t zijn nu gekleede jetsers voor n tag?quote:Op maandag 18 juli 2005 01:41 schreef mazaru het volgende:
Zal ik ze ook eens laten zien??
[afbeelding]
jupquote:Op maandag 18 juli 2005 01:40 schreef mother-mother het volgende:
[..]
Ja, die jij ook verdiend. Jij bent immers ook heel even admin geweestquote:Op maandag 18 juli 2005 01:40 schreef mother-mother het volgende:
[..]
volgens mij gingen wij samen iets sturenquote:Op maandag 18 juli 2005 01:41 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, na de kleurtjes willen we nu tagjes. Maar Danny is niet meer zo vrijgevig, enkel 15 jarige meisjes krijgen.
* qu63 is a) geen meisje, b) geen 15quote:Op maandag 18 juli 2005 01:41 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, na de kleurtjes willen we nu tagjes. Maar Danny is niet meer zo vrijgevig, enkel 15 jarige meisjes krijgen.
ja maar fok is zo verslavendquote:Op maandag 18 juli 2005 01:42 schreef Danny het volgende:
[..]
jup
maar ik dacht dat jij ging slapen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |