binnen bepaalde grenzen. roep een tekst en ik zeg of 't goed isquote:Op maandag 18 juli 2005 01:21 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik denk er nu even over na. Mag ik dan zelf de tekst kiezen?
Niet zo scheldenquote:Op maandag 18 juli 2005 01:23 schreef twiejewurd het volgende:
[..]
sout jij maar op je hebt je tagje
kuthoer
mama ben jij het echt? na al die jaren eindelijk!!!!!quote:Op maandag 18 juli 2005 01:25 schreef Shirley het volgende:
[..]
Jij bent het resultaat van een nachtje hoereren van je moeder. En nu ophoeren met je commentaar.
ik wil ook een tagje maar ben niet bereid foto's te sturen. Moet ik nu een eigen forum beginnen?quote:Op maandag 18 juli 2005 01:26 schreef Danny het volgende:
[..]
binnen bepaalde grenzen. roep een tekst en ik zeg of 't goed is
daarbij zeg ik er wel bij dat de tagjes naar alle waarschijnlijkheid van tijdelijke aard zijn
(kijk 's hoe ik mijn eigen glazen ingooi !)
wat moeten we nou met jouw tieten.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:27 schreef twiejewurd het volgende:
[..]
ik wil ook een tagje maar ben niet bereid foto's te sturen. Moet ik nu een eigen forum beginnen?
wat ben je overigens veranderd en veel aanwezig enzo.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:28 schreef Danny het volgende:
twiejewurd, ophoeren. als je geen gevoel voor humor hebt, tief dan een end op.
slet kun je op twee manieren zeggen en jij kiest de verkeerde. iets meer respect voor deze sletjes kan geen kwaad.
(en ja, dit is serieus een waarschuwing)
he gadverdamme... moet dat ?quote:Op maandag 18 juli 2005 01:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
wat moeten we nou met jouw tieten.
laat je piemel maar zien.
hier.
lees nog maar eens mijn postquote:Op maandag 18 juli 2005 01:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
wat moeten we nou met jouw tieten.
laat je piemel maar zien.
hier.
Dat viel mij ook al op. Danny is echt een toffe admin gewordenquote:Op maandag 18 juli 2005 01:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
wat ben je overigens veranderd en veel aanwezig enzo.
niuewe hobby ofzo?
Nee, dan laat ik de vrijheid aan jou, als het toch maar tijdelijk is. Maar geen sletquote:Op maandag 18 juli 2005 01:26 schreef Danny het volgende:
[..]
binnen bepaalde grenzen. roep een tekst en ik zeg of 't goed is
daarbij zeg ik er wel bij dat de tagjes naar alle waarschijnlijkheid van tijdelijke aard zijn
(kijk 's hoe ik mijn eigen glazen ingooi !)
ziek thuis, te warm om te slapen en dus voor de verandering tijd over.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
wat ben je overigens veranderd en veel aanwezig enzo.
niuewe hobby ofzo?
slet (de ~ (v.), ~ten)quote:Op maandag 18 juli 2005 01:28 schreef Danny het volgende:
twiejewurd, ophoeren. als je geen gevoel voor humor hebt, tief dan een end op.
slet kun je op twee manieren zeggen en jij kiest de verkeerde. iets meer respect voor deze sletjes kan geen kwaad.
(en ja, dit is serieus een waarschuwing)
ach gut, dat is lastig jaquote:Op maandag 18 juli 2005 01:30 schreef Danny het volgende:
[..]
ziek thuis, te warm om te slapen en dus voor de verandering tijd over.
post dan niksquote:Op maandag 18 juli 2005 01:30 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, dan laat ik de vrijheid aan jou, als het toch maar tijdelijk is. Maar geen slet
Heren, geniet, ruk, kwijl of walg ervan.
[afbeelding]
waar zijn die tieten nou ?quote:Op maandag 18 juli 2005 01:30 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, dan laat ik de vrijheid aan jou, als het toch maar tijdelijk is. Maar geen slet
Heren, geniet, ruk, kwijl of walg ervan.
[afbeelding]
Deze horen goed verpakt te blijven zitten, anders bederven ze.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:31 schreef Danny het volgende:
[..]
waar zijn die tieten nou ?
kom op !
Een nieuwe tv laat je toch ook niet in de doos zitten ??
wel iedere avond voor het slapen gaan uithalen en in de koelkast leggen hequote:Op maandag 18 juli 2005 01:33 schreef Shirley het volgende:
[..]
Deze horen goed verpakt te blijven zitten, anders bederven ze.
Ja, iedere avond worden ze er netjes uitgehaald, en dan praat ik nog even met ze, dat is goed voor de groei.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
wel iedere avond voor het slapen gaan uithalen en in de koelkast leggen he
de groentenla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |