kan idd niet vanavond, ben in drenthequote:
het karttopic niet vanwege pool, ik bedoel meer vanwege de bavaria... staat ergens van mij een nuttige post tussen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:22 schreef timmeeeh het volgende:
oke
Kan je dat in je huis installeren ? Hoelang voordat je huis dan gescanned is ? is er ook een porteble versie ?quote:
Je kunt je huis inscannen voor slechte krachtenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:40 schreef BObNL het volgende:
[..]
Kan je dat in je huis installeren ? Hoelang voordat je huis dan gescanned is ? is er ook een porteble versie ?
Wowquote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:52 schreef yvonne het volgende:
Ik heb recent iets op m'n camera "gevangen", iets onverklaarbaars.
Iemand die weet wat ik "gevangen"heb?
[afbeelding]
Het is maar net wat je er zelf van wil makenquote:
das een hoaxquote:Op maandag 18 juli 2005 22:20 schreef Sjakie01 het volgende:
Ook een leuk Topic Gezocht: topic over enge foto's in het bos
ontzettend mooie klederdracht b.t.w..quote:
Heb je ook die 3 andere shots van de eerste foto (als in: de eerste die sjakie post)? En ik zie nog steeds niet wat er zo spannend is aan de tweede foto of ik zit met me neus te kijkenquote:Op woensdag 20 juli 2005 08:59 schreef Enyalius het volgende:
was in een chinese tempel. de vrouw is natuurlijk een wassen beeld. personificatie van de godin
Huh ja maar wat de dame op de voorgrond eet heeft ook een beetje het effect van een te lange sluitertijd dus liep er niet gewoon iemand daar en door het 'smerige effect' lijkt het bijzonder?quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:01 schreef Enyalius het volgende:
2e foto moet je boven in kijken. zie je witte schim en als je nog duidelijker kijkt de handen er van
Nou ja, het zijn toch heel goed mogelijke oorzaken die ze opperen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:56 schreef Enyalius het volgende:
is maar goed dat ik alleen maar show en niet om verklaringen vraag van de foto. wat een domme reacties zeg. zal het voortaan maar voor mezelf houden
Deel jou mening over deze foto eens met ons.quote:
in de tv zie ik juist wel een weerspiegeling... ik za zo even kijken of ik hem kan aanwijzen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:49 schreef rik007 het volgende:
Het meisje staat met haar rug naar de pc. Die 'energievlek' lijkt te zijn ontstaan omdat het meisje tijdens de sluitingstijd haar arm in twee posities hield waarbij het deel van de arm dat bij deze twee posities op dezelfde plek bleef. Anderzijds verwacht ik haar schaduw ergens onder het bureau en die zie ik niet. Misschien stond ze te ver van het bureau. Ook in de TV zie ik geen weerkaatsing, hoek wellicht te groot.
Is dit niet iets voor een "deel je magische fototechnieken" topic in FOT?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:52 schreef yvonne het volgende:
Ik heb recent iets op m'n camera "gevangen", iets onverklaarbaars.
Iemand die weet wat ik "gevangen"heb?
[afbeelding]
Die foto..? Tja, een donkere bunker, ik kwam er uit gelopen toen er net een foto gemaakt werd met een wat langere sluitertijd omdat dit in een donker bos was, en die bunker zelf ook stikdonker was.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:09 schreef Mirage het volgende:
Deel jou mening over deze foto eens met ons.
De foto van je echtgenote wel te verstaan
Hi Enyalius,quote:Op maandag 18 juli 2005 21:52 schreef Enyalius het volgende:
ik heb die foto's zelf gemaakt dus ik kan al heel wat uitsluiten. zo zaten er geen vlekken op de lens, hij was ook niet out of focus, er zaten geen doorzichtige platen ergens in mijn buurt die iets kon veroorzaken. ik neem altijd 4 shots vlak achter elkaar om zeker te zijn dat het een orb of iets dergelijks is. een vlek staat immers stil een orb beweegt. en als je 4 plaatjes hebt zul je zien dat hij steeds op andere plek staat
klopt heb ik dus ook..maak soms 4 x na elkaar een foto..en dan bewegen ze inderdaad..quote:Op maandag 18 juli 2005 21:52 schreef Enyalius het volgende:
ik heb die foto's zelf gemaakt dus ik kan al heel wat uitsluiten. zo zaten er geen vlekken op de lens, hij was ook niet out of focus, er zaten geen doorzichtige platen ergens in mijn buurt die iets kon veroorzaken. ik neem altijd 4 shots vlak achter elkaar om zeker te zijn dat het een orb of iets dergelijks is. een vlek staat immers stil een orb beweegt. en als je 4 plaatjes hebt zul je zien dat hij steeds op andere plek staat
zit jij nou op precies hetzelfde moment dezelfde topics te lezen en eop te reageren als ik???!!!! interessante avatar trouwens.quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:07 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
klopt heb ik dus ook..maak soms 4 x na elkaar een foto..en dan bewegen ze inderdaad..
ze vliegen door de kamer nml..
huisdieren nemen ze ook waar..die zien ze dus wel eens vliegen nu dat klopt dus
wat zijn orbsen nu precies eigenlijk?
Ik weet wel dat het overledenen kunnen zijn..maar ja
Oh was me nog niet opgevallen?quote:Op zaterdag 25 november 2006 13:16 schreef remeo het volgende:
[..]
zit jij nou op precies hetzelfde moment dezelfde topics te lezen en eop te reageren als ik???!!!! interessante avatar trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |