abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 november 2006 @ 13:05:00 #51
162413 remeo
life is for the living
pi_43876683
quote:
Op maandag 18 juli 2005 21:52 schreef Enyalius het volgende:
ik heb die foto's zelf gemaakt dus ik kan al heel wat uitsluiten. zo zaten er geen vlekken op de lens, hij was ook niet out of focus, er zaten geen doorzichtige platen ergens in mijn buurt die iets kon veroorzaken. ik neem altijd 4 shots vlak achter elkaar om zeker te zijn dat het een orb of iets dergelijks is. een vlek staat immers stil een orb beweegt. en als je 4 plaatjes hebt zul je zien dat hij steeds op andere plek staat
Hi Enyalius,

Ik lees dat je hier bserieus mee bezig bent. Graag je aandacht voor het volgende:

Op een bepaalde plek in mijn nieuwe huurhuis krijg ik, vooral ’s morgens en ’s avonds als het daar donker is, de rillingen, krijg ik t koud en gaan al mijn haren overeind staan, vooral in mijn nek, mijn slapen en mijn rug maar soms zelfs tot aan mijn kuiten.

Een enigszins paragnostische vriendin van me was hier laatst en vroeg me hoe ik me hier voelde, hoe het huis voelde. Ik zei: “bijna overal heel erg goed behalve op 1 plek in huis.” Ze stond direct op en liep naar de bewuste plek! Ze vroeg: “Hier is het hè?” Het is een kleine trap naar een dakterras met een luik erbovenop. Ik voel bij de trap naar boven altijd mijn haren overeind gaan staan over mijn hele lichaam en krijg het liedje There’s a ghost in my house in mijn hoofd. Ik had haar echter daar helemaal niets van verteld. Zij zei: “Er zit hier een geest, een entiteit, ik denk een klein meisje wat vroeger gestraft werd en dan hier moest zitten. Vroeger strafte men anders…” Ook andere mensen voelen hier dingen.

Bizar, want ik had haar dus helemaal niets verteld over mijn ervaringen.

Hoewel het geen kwade geest lijkt te zijn, vind ik het toch niet zo prettig.

Wat kan ik hier aan doen?

groeten,

Remeo
pi_43876722
quote:
Op maandag 18 juli 2005 21:52 schreef Enyalius het volgende:
ik heb die foto's zelf gemaakt dus ik kan al heel wat uitsluiten. zo zaten er geen vlekken op de lens, hij was ook niet out of focus, er zaten geen doorzichtige platen ergens in mijn buurt die iets kon veroorzaken. ik neem altijd 4 shots vlak achter elkaar om zeker te zijn dat het een orb of iets dergelijks is. een vlek staat immers stil een orb beweegt. en als je 4 plaatjes hebt zul je zien dat hij steeds op andere plek staat
klopt heb ik dus ook..maak soms 4 x na elkaar een foto..en dan bewegen ze inderdaad..
ze vliegen door de kamer nml..
huisdieren nemen ze ook waar..die zien ze dus wel eens vliegen nu dat klopt dus
wat zijn orbsen nu precies eigenlijk?
Ik weet wel dat het overledenen kunnen zijn..maar ja
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 25 november 2006 @ 13:16:02 #53
162413 remeo
life is for the living
pi_43876887
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 13:07 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

klopt heb ik dus ook..maak soms 4 x na elkaar een foto..en dan bewegen ze inderdaad..
ze vliegen door de kamer nml..
huisdieren nemen ze ook waar..die zien ze dus wel eens vliegen nu dat klopt dus
wat zijn orbsen nu precies eigenlijk?
Ik weet wel dat het overledenen kunnen zijn..maar ja
zit jij nou op precies hetzelfde moment dezelfde topics te lezen en eop te reageren als ik???!!!! interessante avatar trouwens.
pi_43876965
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 13:16 schreef remeo het volgende:

[..]

zit jij nou op precies hetzelfde moment dezelfde topics te lezen en eop te reageren als ik???!!!! interessante avatar trouwens.
Oh was me nog niet opgevallen?
Toeval?
ja leuk he hou jij wel van melk?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_44160877
..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')