Ikzou het naar WFL schoppen!! Daar zijn de drie borsten ook naar toegeschopt dus daar kan de dubbel anus ook wel naartoe!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:41 schreef Sjowhan het volgende:
Shop of echt?
Wel of niet in Sex, ik zou het sluiten + verwijderen foto, maar dat is aan de mods
Is het niet zo dat je nu ook meer van de vrouw ziet, en wat weer niet is toegestaan op fok?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:44 schreef Tarak het volgende:
[..]
Ikzou het naar WFL schoppen!! Daar zijn de drie borsten ook naar toegeschopt dus daar kan de dubbel anus ook wel naartoe!
Zie het als een stukje voorlichting voor de heteropuber! In deze houding ga jij je toekomstige vriendin heel vaak zien!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Is het niet zo dat je nu ook meer van de vrouw ziet, en wat weer niet is toegestaan op fok?
dan blijft er geen topic meer openquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:45 schreef GewoneMan het volgende:
sjowhie doet goed werk de laatste tijd. lijkt wel of hij in feedback woont![]()
kan hij niet een mod worden ipv inso die er toch mee wil stoppen![]()
geen bagger topics nee. en laat dat nou de bedoeling zijnquote:
Laat ik je gelijk verlossen uit je droom, ik heb al 7 maanden een lieve vriendinquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:59 schreef Tarak het volgende:
[..]
Zie het als een stukje voorlichting voor de heteropuber! In deze houding ga jij je toekomstige vriendin heel vaak zien!
moeten de mods daar nou werkelijk serieus op ingaan?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarom zit mijn topic op slotgeef het dan in ieder geval nog een kickje ONZ
dat verwacht ik welquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
moeten de mods daar nou werkelijk serieus op ingaan?
Een goede mod had je een note gegeven en een goede FA een ban voor je debiliteit. SEX is geen ONZ-dependance en je topic was zelfs ONZ-onwaardig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
dat verwacht ik weldat hoort een goede mod te doen
![]()
Zie mijn post in de thread 'suicidegirls, daar staan de 3 linkjes naar de oude topicsquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:21 schreef Insomaniac het volgende:
Zoek maar eens in B&H, daar staat iig een SG topic als ik me niet vergis.
jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Een goede mod had je een note gegeven en een goede FA een ban voor je debiliteit. SEX is geen ONZ-dependance en je topic was zelfs ONZ-onwaardig.
Nu blij?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |