3 juni is wel knap.....quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:59 schreef ma_jojo het volgende:
Ik hoorde juist 3 juni in de ArenA..
Iig dat Robbie's crew dan de ArenA heeft afgehuurd, dus misschien....
Hoezo?quote:
juni is al geweestquote:
ik weet het niet meer nu....quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:10 schreef Shirley het volgende:
Serieus? Ik hoop het..
Ja, bedoelde dus idd 2006quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
juni is al geweest
en dat ie volgend jaar zou komen verwachtte ik al....
ik krijg mn maat bij de platenmaatschappij ook niet te pakken
ben bang dat het een hoax is, ik krijg nergens iets gevonden
Robbie compenseert 't.quote:
Nee precies dus moeten ze het concert maar ergens anders gaan houdenquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:58 schreef linebear het volgende:
tuurlijk, maar het helaas zullen/kunnen ze er niks meer aan doen bij Arena
Binnen de ArenA is wel meer bekend, Rolling Stones komen ook in 2006, Madonna ook weer waarschijnlijk.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:31 schreef MadMaster het volgende:
Ik had vorige week al van een insider in de Amsterdam Arena gehoord dat RW daar volgend jaar weer komt optreden.
quote:Op maandag 25 juli 2005 20:01 schreef ROG het volgende:
[..]
Binnen de ArenA is wel meer bekend, Rolling Stones komen ook in 2006, Madonna ook weer waarschijnlijk.
Wanneer leren ze nu eens dat je in die tering arena met tering akoestiek geen concerten meer moeten worden gegevenquote:Op woensdag 27 juli 2005 09:36 schreef Sjimmie het volgende:
De Rolling Stones, Robbie Williams en Bon Jovi komen naar de Arena volgend jaar.
En dus moeten ze die handel maar eens boycotten.. ja ik weet dat het uitverkocht is, maar mensen willen toch hoe dan ook hun artiest zien... gewoon de Kuip of Ahoy of desnoods op een festival terrein zodat je een Slane Castle ideetje krijgt.. maar echt de ArenA... ik ga daar nooit meer heen (met een concert).. echt om tequote:Op woensdag 20 juli 2005 14:58 schreef linebear het volgende:
tuurlijk, maar het helaas zullen/kunnen ze er niks meer aan doen bij Arena
Hoe weet je dat nou? Er komt in ieder geval zeker 1 concert in Nederland.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:57 schreef ROG het volgende:
Dan kan de topictitel worden aangepast want de Kuip wordt het niet..
Hoe kan je dat nou weten? Wordt pas volgende week bekend gemaakt hoor.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:22 schreef ROG het volgende:
Er komen er wellicht 3, in de Amsterdam ArenA, eerste week juni ongeveer.
Ja dat is wel 330 gulden!quote:Op maandag 14 november 2005 00:29 schreef Ingridh007 het volgende:
Zijn er mensen die de toegangsprijzen normaal vinden :s
150 euro voor een avondje Robbie met zn 2en...
Ja weet je wel wat je met dat geld allemaal nog meer kan doen?quote:Op maandag 14 november 2005 00:29 schreef Ingridh007 het volgende:
Nope, vind het belachlijk veel geldquote:Op maandag 14 november 2005 00:29 schreef Ingridh007 het volgende:
Het is toch debiel voor woorden dat je "ergens moet staan" op de juiste plek om het goed te horen!?quote:Op maandag 14 november 2005 00:17 schreef erikh het volgende:
3 jaar terug bij robbie in de arena was het prima te horen hoor, je meot alleen wel in het dezelfde helft van het stadion staan als de artiest staat anders gaat het galmen.
Leden van 'Inner Sanctum' (de website van Williams) kunnen nu al kaarten kopenquote:Op maandag 14 november 2005 13:38 schreef Stefkuh het volgende:
Kut ArenA... ik volg het trouwens effe niet.. zaterdag begint de verkoop maar er zijn nu al mensen die kaartjes hebben?
In je eentje woensdag én donderdag naar Robbiequote:Op maandag 14 november 2005 11:20 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ja weet je wel wat je met dat geld allemaal nog meer kan doen?![]()
Erg slim, daar zal Robbie waarschijnlijk ook slapenquote:Op maandag 14 november 2005 21:17 schreef muisje26 het volgende:
Een vriendin van mij, geeft helemaal veel geld uit. Die heeft een kamer geboekt in het Amstel Hotel.............650 euro......
Dat vind ik persoonlijk dus echt te ver gaanquote:Op maandag 14 november 2005 21:17 schreef muisje26 het volgende:
Een vriendin van mij, geeft helemaal veel geld uit. Die heeft een kamer geboekt in het Amstel Hotel.............650 euro......
Die persoon kan er natuurlijk ook gewoon een hoop lol aan beleven om gewoon te weten dat ze in hetzelfde hotel zit; er staat echt niets in die reactie waaruit blijkt dat ze gaat lopen stalkenquote:Op maandag 14 november 2005 23:40 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk dus echt te ver gaan
Gun die mensen ook wat rust. Ze zijn niet helemaal publiek bezit.
Dat je voor de deur van het hotel gaat liggen, oke, maar iemand tot in het hotel stalken
Ja tuurlijk. Iemand gaat 650 euro uitgeven alleen maar om te zeggen dat ze in hetzelfde hotel als Robbie Williams heeft geslapen.quote:Op maandag 14 november 2005 23:44 schreef detulp050 het volgende:
Die persoon kan er natuurlijk ook gewoon een hoop lol aan beleven om gewoon te weten dat ze in hetzelfde hotel zit; er staat echt niets in die reactie waaruit blijkt dat ze gaat lopen stalken
Ja, die zijn erquote:Op maandag 14 november 2005 23:46 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Iemand gaat 650 euro uitgeven alleen maar om te zeggen dat ze in hetzelfde hotel als Robbie Williams heeft geslapen.
Die zijn er ook wel, maar dat wil niet zeggen dat het Amstel hotel vol zit met mensen die voor zijn deur gaan liggenquote:En er is ook nog nooit iemand geweest die een hotelkamer boekte om dan voor de kamerdeur te gaan liggen ofzo
Nou ik ga niet eens slapen, ga gewoon 's nachts erzitten en dan ga ik wel pas slapen als ik de kaarten heb.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:42 schreef Timo20 het volgende:
M`n moeder gaat ook mee
eens kijken of we zaterdag kaartjes kunnen krijgen. Moeten we weer belachelijk vroeg op
Het staat dus morgen pas in het tour-schema, maar ik heb nu alsnog al veldkaarten kunnen kopenquote:NETHERLANDS: ADDITIONAL TICKETS AVAILABLE FOR AMSTERDAM, THURSDAY 22ND JUNE
We have managed to secure a limited number of additional tickets for Amsterdam, Thursday 22nd June. These will not be publicly advertised as 'On Sale' on the tour dates detail pages at www.robbiewilliams.com or shop.robbiewilliams.com/page/tourdetails until tomorrow morning in order to give existing subscribers who have not yet purchased tickets a chance to buy first.
jij gaat al drie keer!quote:Op woensdag 16 november 2005 21:12 schreef muisje26 het volgende:
Jammer, als ze nu nog extra kaarten voor de 21e hadden.......
Jij denkt dat je ook echt het hele concert blijft zittenquote:Op woensdag 16 november 2005 21:44 schreef Mip1988 het volgende:
jammer dat het ZO duur is
ik had graag gegaan maar idd wat hier al werd gezegt...
service kosten zijn zoweizo belachelijk duur en overbodig, drankjes, reiskosten wat voor mij dus een volle tank benzine is, en kosten parkeergarage en die zijn niet gering in amsterdam...![]()
maar voor degene die gaan: zitplaatsen bij een concert pffff.... het is geen jan smit ofzo![]()
staan hoort juist bij het concert-gevoel. althans dat is mijn visie
welja...quote:Op donderdag 17 november 2005 00:07 schreef muisje26 het volgende:
Ben in dubio voor een 4e keer. Kan kaarten voor Keulen krijgen..........
Nee, daarom ben ik zo in dubio, maar ben wel mega-fan en wil hem proberen zo veel mogelijk te zien.............meeste meiden die ik ken, gaan een keer of 8....quote:Op donderdag 17 november 2005 01:01 schreef XMN8R het volgende:
[..]
welja...heb jij een geldboom ofzo?
Dat klopt als je zitplaatsen neemt pak dan de duurdere kaarten.quote:Op donderdag 17 november 2005 07:10 schreef JeroenV het volgende:
Zitplaatsen zou ik de duurdere nemen. Een vriend had bij U2 vrij goedkope zitplaatsen en die hoorde bijna niks vanwege het galmen.
Je kan de kaart zaterdag ook kopen bij Free Record Shop. Die is sinds kort ook verkoper van ticketbox kaartenquote:Op donderdag 17 november 2005 03:48 schreef ilona-scuderia het volgende:
Op de site van Mojo staat "De voorverkoop van deze twee shows begint op zaterdag 19 november om 10 uur via de "bekende voorverkoopadressen"
Is er misschien ook een lijst van die bekende voorverkoopadressen?
Ik woon in Alkmaar, moet ik dan naar het GWK of een andere bank misschien
http://www.ticketmaster.n(...)cations.popup.NL.htmquote:Op donderdag 17 november 2005 03:48 schreef ilona-scuderia het volgende:
Op de site van Mojo staat "De voorverkoop van deze twee shows begint op zaterdag 19 november om 10 uur via de "bekende voorverkoopadressen"
Is er misschien ook een lijst van die bekende voorverkoopadressen?
Ik woon in Alkmaar, moet ik dan naar het GWK of een andere bank misschien
Mooi, en die hebben allemaal evenveel kaarten?quote:Op donderdag 17 november 2005 13:15 schreef PV het volgende:
[..]
http://www.ticketmaster.n(...)cations.popup.NL.htm
Postkantoor Alkmaar Houttil 4-6
GWK Alkmaar Stationsweg 43A
Free Record Shop Alkmaar Laat 181-183
Keuze genoeg daar![]()
Het gaat via een landelijk systeem met de computer. Dus er zijn geeen bepaalde hoeveelheden per postkantoor/free record shop.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Mooi, en die hebben allemaal evenveel kaarten?
Ik ga iig niet voor de Free Record Shop liggen, volgens mij worden die kaarten onder familie & vrienden verdeeld, ik kom daar sowieso nooit, laat die Breukhoven maar stikken in z'n guldens
Maar hoeveel kaarten krijgt een postkantoor gemiddeld toegewezen?
En wat is een goede plek, als je een zitplaats hebt zie je toch bijna niks maar staan is ook zo'n gedoe
Maar wat zijn ze duur zeg, Mojo moet winst maken zeker...![]()
Is niet helemaal waar, het gebeurt regelmatig dat er op kleinere verkooppunten nog wel kaarten te krijgen zijn terwijl ze wel bij de grotere punten uitverkocht zijn.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:52 schreef muisje26 het volgende:
[..]
Het gaat via een landelijk systeem met de computer. Dus er zijn geeen bepaalde hoeveelheden per postkantoor/free record shop.
Zij voeren gewoon in de computer in, welke kaarten je wilt en dat komt dan uit de printer en zo gaat dat dus door heel nederland. Ticketlijn, internet, postkantoor, gwk, frs.......
Dit komt dat de kleinere kantoren toch meer kaarten printen dan dat er op dat moment daadwerkelijk verkocht worden.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:54 schreef erikh het volgende:
[..]
Is niet helemaal waar, het gebeurt regelmatig dat er op kleinere verkooppunten nog wel kaarten te krijgen zijn terwijl ze wel bij de grotere punten uitverkocht zijn.
Volgens mij krijgen ze een minimum aantal kaarten toebedeeld en de rest gaat via de computer, maar zeker weten doe ik dat niet.
Ik zelf wou al om 6:00 in de rij gaan staan voor 3 kaartjesquote:Op donderdag 17 november 2005 21:47 schreef dennisdotcom het volgende:
Ik ga ook vroeg opstaan, maar naar een klein plaatsje met postkantoor én free record shop. Moet goedkomen lijkt me. 8:00 in de rij staan lijkt mij wel okay.
Ik rond een uur of 7... lijkt me wel een goede tijd, en anders jammer dan. Om daar nou in een tentje voor te gaan liggenquote:Op vrijdag 18 november 2005 03:26 schreef McReal het volgende:
[..]
Ik zelf wou al om 6:00 in de rij gaan staan voor 3 kaartjes
Waar ga je dan? Het beste is gewoon een klein dorp uitkiezen, dan zijn er toch niet zoveel mensen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 03:26 schreef McReal het volgende:
Ik zelf wou al om 6:00 in de rij gaan staan voor 3 kaartjes
Een klein dorp heeft als nadeel dat er veel randgebieden zijn, waar als je het optelt weer heel veel mensen wonenquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:55 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Waar ga je dan? Het beste is gewoon een klein dorp uitkiezen, dan zijn er toch niet zoveel mensen.
Das waar. Achja, ik zet mijn moeder ook gewoon ergens neer.quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:03 schreef mark_03 het volgende:
Een klein dorp heeft als nadeel dat er veel randgebieden zijn, waar als je het optelt weer heel veel mensen wonen.
Nou is allebei wel vrij laat hoor, Ik denk dat er dan al zeker 50 man staan en of dat voldoende is? Denk dat je dan net ernaast zit. Maarja ieder moet het zelf weten. Ik ga vannacht om 0.00 uur in de rij liggen...................quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:38 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik rond een uur of 7... lijkt me wel een goede tijd, en anders jammer dan. Om daar nou in een tentje voor te gaan liggen.
In Eindhoven waar ik woon gewoon naar de FRSquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:55 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Waar ga je dan? Het beste is gewoon een klein dorp uitkiezen, dan zijn er toch niet zoveel mensen.
Okee, bedankt voor de info! Zou zo lullig zijn als ik morgen bij het sigarenboertje sta dat alleen Ticketbox heeftquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:21 schreef Joesse het volgende:
Ticketbox verkoopt geen kaarten voor Robbie voor zover ik weet. Ticketservice doet dat alleen.
Daarom ga ik ook proberen nummer 1 te zijn..........ik moet echt staanplaatsen hebben....... Ik ga vannacht om 0.00 uur zitten.............quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:57 schreef Joesse het volgende:
bij u2 moesten we 7 kaarten hebben, maar je kon er maar 6 pp. Dus 1 kaart had iemand anders gehaald, maar die had gelijk een stoel 10 rijen verderop.. Wilden trouwens staanplaatsen maar die waren al weg (was 8e in de rij) dus ik ga komende nacht maar wat eerder
Ik kan geen 2 uur staan ivm bekkenproblemenquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:51 schreef muisje26 het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook proberen nummer 1 te zijn..........ik moet echt staanplaatsen hebben....... Ik ga vannacht om 0.00 uur zitten.............
Dan moet je toch gewoon de kaartjes ophalen op het postkantoor en het daar betalenquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:40 schreef Hare het volgende:
Zou je met bellen dan wel op een andere manier kunnen betalen?
Weet je zeker dat Ticketservice Rabodirect accepteert? Dat kon ik nl niet vinden op hun site.quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:06 schreef moemoe het volgende:
Ik zie net dat je via een internet met een credit card of Rabo direct moet betalen.
Die heb ik geen van beiden![]()
![]()
Naja bellen dan maar![]()
Niet veel dus! Ik sta 10e op de lijst, inmiddels staan er zo'n 50 mensen. Maar godver wat is het koud! Dus ik ben ff snel naar huis gerend om eventjes op te warmenquote:Op zaterdag 19 november 2005 05:31 schreef Coconut het volgende:
Ik ga nu ook maar eens kijken hoeveel mensen er al staan
Dat kreeg ik dus ook en toen keek ik alleen nog maar voor het ABN AMRO toernooiquote:Op zaterdag 19 november 2005 09:38 schreef RedRoses het volgende:
Ik krijg dit al als ik op meer info klik:
er zijn momenteel teveel gebruikers voor deze optie. probeer het later nog eens
haha moet je nagaan.quote:Op zaterdag 19 november 2005 09:45 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dat kreeg ik dus ook en toen keek ik alleen nog maar voor het ABN AMRO toernooi
quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:01 schreef Vicky het volgende:
site ligt plart, telefoonnummer is overbelast...
maar ik heb al 4 kaarten
Bij mij refresht hij niet eensquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:03 schreef maniack28 het volgende:
Donder op man, klootzakken, ik heb hem net gerefreshed het is 10:03 en dan krijg ik weer dit:
Tickets zijn nog niet in de verkoop. Registreer nu!
Tickets gaan in de verkoop vanaf:
Za, 19/11/05 10.00 uur
eikels!!
Dat is verder dan ik ben gekomen!quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:06 schreef maniack28 het volgende:
Processing...
We are currently working on your request.
hmm....
Moet je gedult hebben en gewoon 20 pagina's openen en die steeds f5en en dan 3 min wachten of er wat gebeurtquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:06 schreef MaLo het volgende:
[..]
Bij mij refresht hij niet eensHij blijft maar Laden.
Had ik net ookquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:07 schreef bigniels het volgende:
Ahh!!
Kom ik er door heen op ticketservice:
Tickets zijn nog niet in de verkoop.
Za, 19/11/05 10.00 uur
Lekker is dat, bij mij is het toch echt 10.06 uur![]()
Ja heb ik ook! Dit is raar!!!!quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:07 schreef bigniels het volgende:
Ahh!!
Kom ik er door heen op ticketservice:
Tickets zijn nog niet in de verkoop.
Za, 19/11/05 10.00 uur
Lekker is dat, bij mij is het toch echt 10.06 uur![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:10 schreef Hare het volgende:
Als jullie nou gewoon met z'n allen niet meer naar de site gaan kan ik in alle rust kaartjes bestellen en dan mogen jullie weer
Die melding krijg ik ook steeds...quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:09 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Had ik net ookNu is ie processing..
en nu : Er zijn op dit moment te veel gebruikers blaat blaat blaaat..... weet je wat ze hiermee moeten doen, ze moeten dit kappen... gewoon niet vertellen wanneer iemand komt en wanneer de tickets in de voorverkoop gaat, dan worden de mensen die vaak kijken of er iets komt beloond
Vind je het gek? Als 1 miljoen mensen op Fok! zitten te refreshen doet Fok! ook zo... en nu is het niet alleen die 1 miljoen refreshers.... nee ook nog die 1 miljoen bij het postkantoor + 1 miljoen via de telefoon..... dit werkt nietquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:14 schreef bigniels het volgende:
ik krijg nu nog een gekkere melding:
Tickets gaan in de verkoop vanaf: 00.00 uur![]()
Nee, dat heet discriminatie!quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:14 schreef HuubTuub het volgende:
Ik denk dat er hier in Delft een man of 50 tot 60 bij het Kaartenhuis staan. Er kwamen een paar bontlaarsjes pissig aanstampen dat ze nummer 74 had.
De laatste keer dat het daar zo druk was, was voor Madonna kaarten.
Toch wel fijn zo'n pre-sale via de fanclub.
maak je over die eagles maar geen zorgenquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:12 schreef maniack28 het volgende:
Volgende week gaan The Eagles in de voorverkoop, ik mag hopen dat het dan niet zo druk is, anders kan ik weer mn zaterdagochtend gaan zitten verdoen met refreshen van die boutsite![]()
Dat dachten mijn ouders vorige keer ookquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:15 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
maak je over die eagles maar geen zorgen
Jij laat je moeder in de rij zitten??quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:15 schreef woeeiiii het volgende:
Mijn moeder zat al vanaf 22.30 gisteravond voor de deur![]()
Maar ze was tenminste wel eerste en heeft nu 4 kaartjes. Iemand kaartjes kopen
Dat klopt ja. 2 vrienden staan nu bij het postkantoor met nummer 81 ofzo.quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:15 schreef woeeiiii het volgende:
Mijn moeder zat al vanaf 22.30 gisteravond voor de deur![]()
Maar ze was tenminste wel eerste en heeft nu 4 kaartjes. Iemand kaartjes kopen
Ja zij wil dr naar toe, ik nietquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:17 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Jij laat je moeder in de rij zitten??![]()
Omdat je daar vette winst op kan halen.... stel je hebt een kaartje van 50 euro, die kan je straks via marktplaats voor 100 verkopen... heb je 100 verdient en kan je gratis naar Robbie Williamsquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:17 schreef bigniels het volgende:
[..]
Dat klopt ja. 2 vrienden staan nu bij het postkantoor met nummer 81 ofzo.
Wist niet dat je van te voren al een nummer kon halen voor vandaag.
Weer wat geleerd voor de volgende keer.
En waarom zou je je kaarten verkopen?
quote:
Omdat ze bijna/al uitverkocht zijn, en er vast mensen zijn die geen kaartjes hebben, die er wel wat meer voor over hebben, om niet in de kou te wachten.quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:17 schreef bigniels het volgende:
[..]
En waarom zou je je kaarten verkopen?
Omdat niet iedereen daar de middelen toe heeft.. er zijn nog steeds mensen zonder internet, of die niet weten hoe het internet werkt en ik vind het gewoon onzin dat je voorrang krijgt... juist eeen echte fan moet je in de rij laten staan!!! En natuurlijk zijn alle goeie kaarten dan al weg.... nee, ik vind het maar een rare actiequote:Op zaterdag 19 november 2005 10:18 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
![]()
Waarom heet dat discriminatie? Iedereen mag lid worden van zo'n fanclub, moet je zelf ook maar zo slim zijn.
Dat sla ik niet af!quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:19 schreef Glatze het volgende:
Iemand die net als ik twee kaarten nodig heeft? Ben bereid er vier te nemen als ik er door kom. Kunnen we "winstkansen" vergroten.
Als je nu niet voor een postkantoor staat waar het niet druk is, maar alleen op internet loopt te refreshen, gaat je echt niet lukken..quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:19 schreef Glatze het volgende:
Iemand die net als ik twee kaarten nodig heeft? Ben bereid er vier te nemen als ik er door kom. Kunnen we "winstkansen" vergroten.
Dan is het nog steeds geen discriminatie maar gewoon het recht van de sterkste.quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:19 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen daar de middelen toe heeft.. er zijn nog steeds mensen zonder internet, of die niet weten hoe het internet werkt en ik vind het gewoon onzin dat je voorrang krijgt... juist eeen echte fan moet je in de rij laten staan!!! En natuurlijk zijn alle goeie kaarten dan al weg.... nee, ik vind het maar een rare actie
quote:Op zaterdag 19 november 2005 09:08 schreef Coconut het volgende:
Niet veel dus! Ik sta 10e op de lijst, inmiddels staan er zo'n 50 mensen. Maar godver wat is het koud! Dus ik ben ff snel naar huis gerend om eventjes op te warmen
De eerste 2 mensen stonden er trouwens om 03.30, de volgende om 04.30 en de volgende om 05.30 en toen ik om 06.00. Dus ik denk dat ik wel blij kan zijn dat ik niet vroeger ben gegaan.
Doe mij dan toch maar geen commerciele troep... daar hoef je tenminste niet in de rij te staan en 50 euro te betalen voor een kaartjequote:Op zaterdag 19 november 2005 10:21 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds geen discriminatie maar gewoon het recht van de sterkste.
Verkoop je er toevallig nog 2quote:
Ja, dat krijg je dus... hoeveel 100 euro?quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:24 schreef HuubTuub het volgende:
Er staan ook kaarten op Marktplaats... nu al...
Ik heb ook een kleintje thuis, dus ik kan ook niet naar het postkantoor. Balen is dat he.quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:24 schreef Vicky het volgende:
sommige mensen kunnen ook niet in de rij gaan staan omdat ze een klein babytje thuis hebben zoals ik..
ik heb gewoon betaald om lid te worden van IS en heb daar ook met heel wat moeite kaarten gekocht...
tja, tis niet anders.. Gelukkig heb ik nu al 4 kaarten en ik heb nog een contactje ergensquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:25 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik heb ook een kleintje thuis, dus ik kan ook niet naar het postkantoor. Balen is dat he.
150 per stuk, heel triest blijf ik dit vinden.quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:25 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je dus... hoeveel 100 euro?
Die van mij is 1,5, niet zo klein meer dus als die van jouquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:26 schreef Vicky het volgende:
[..]
tja, tis niet anders.. Gelukkig heb ik nu al 4 kaarten en ik heb nog een contactje ergens
hoe oud is die van jou?? die van mij is net een maand
Ja, daarom zeg ik, dit werkt niet... zeker niet omdat er al veel kaarten verkocht zijn via de fanclub.... die dingen gaan straks voor astronomische prijzen de toonbank over. Ik had pas 1 kaartje teveel voor een concert van Opeth, waas uitverkocht, kostte 17 euro, ik heb hem voor de deur gewoon verkocht aan iemand die met vrienden ging en geen kaartje had, voor 17 euro + servicekosten... geen winst dus en zo hoort het gewoon..quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:27 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
150 per stuk, heel triest blijf ik dit vinden.
Hoe komt ze daaraan dan? Ik bedoel, hoe is ze er doorheen gekomen?quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:28 schreef Toewan het volgende:
Ik zit die website steeds te refreshen, belt m'n zus net op dat we 4 staanplaatsen hebben voor een extra concert op zaterdag 24 juni !!![]()
Die worden meteen op dit moment ook verkocht?quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:26 schreef maniack28 het volgende:
Ik hoor net uit betrouwebare bron dat er aan een ruk door 3 of 4 concerten bijkomen in de voorverkoop... nu dus.... mjah... dat werkt niet want alles zit vast
Het postkantoor en zie ook bericht van die persoon hierboven...quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:30 schreef Hare het volgende:
[..]
Die worden meteen op dit moment ook verkocht?
En wat voor betrouwbare bron is dat?
Free Record Shop, ze had nr 34 (en de vrouw voor haar kreeg zitplaatsen die niet naast elkaar waren !!)quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:29 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hoe komt ze daaraan dan? Ik bedoel, hoe is ze er doorheen gekomen?
Gefeliciteerd, en is ook wel een positief bericht voor mensen die bij de postkantoren staan.quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:28 schreef Toewan het volgende:
Ik zit die website steeds te refreshen, belt m'n zus net op dat we 4 staanplaatsen hebben voor een extra concert op zaterdag 24 juni !!![]()
Ik kom er nu helemaal niet meer opquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:33 schreef woeeiiii het volgende:
Het door u gevraagde evenement is momenteel niet beschikbaar.
Probeert u het later nog eens opnieuw of telefonisch reserveren, ma t/m za van 9.00 tot 21.00 uur.
Yep...triest hequote:Op zaterdag 19 november 2005 10:34 schreef Cee het volgende:
Wel zuur, sta je er 's nachts, heb je zitplaatsen, komt iemand om 9uur aankakken en die heeft arena voor de 24e en hoeft geen dag vrij te vragen. Ach ja! We gaan er een feestje van maken in Juni.
Ja, ik probeer het maandag nog wel om 19.30 uur...quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:33 schreef woeeiiii het volgende:
Het door u gevraagde evenement is momenteel niet beschikbaar.
Probeert u het later nog eens opnieuw of telefonisch reserveren, ma t/m za van 9.00 tot 21.00 uur.
Nu ook op inet:quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:30 schreef Hare het volgende:
[..]
Die worden meteen op dit moment ook verkocht?
En wat voor betrouwbare bron is dat?
Niet normaal zo snel als dat gaat !!quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:38 schreef Vicky het volgende:
3e concert is ook al uitverkocht!
quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:38 schreef Vicky het volgende:
Ook al?quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:38 schreef Vicky het volgende:
Bikkel.quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:39 schreef Joesse het volgende:
zow stond om 21:15 gisteren voor et postkantoor, maar dan heb je ook wat
Die staat er nog niet opquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:41 schreef woeeiiii het volgende:
Nee je heb ook nog een 4de concert. Maar die zullen ook binnen enkele minuten weg zijn.
En een 6e, een 7e, een 8equote:Op zaterdag 19 november 2005 10:42 schreef Vicky het volgende:
4e is ws op zondag en misschien nog wel een 5e
who knows...
Internet, postkantoor, data voor en na het concert die vrij zijn?quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:44 schreef Denewar het volgende:
waar halen de info vandaan! Hoe betrouwbaar is het?
Dat zou een mooi streven zijn.quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:43 schreef bianca en michael het volgende:
Ik hoop dat hij zoveel concerten geeft dat iedereen die meerdere kaartjes heeft gekocht om ze voor grof geld door te verkopen er mee blijft zitten!
Dan moet je naar metal of punk gaan luisteren, geen gezeik zoals hierquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:46 schreef Denewar het volgende:
Eigenlijk belachelijk...
zoals iemand net zei. iemand sinds gisteren voor de deur. twee vrije dagen genomen. Wie weet gisteren al een halve dag en dan geven ze een concert op zaterdag, echt belachelijk
Kan niet, ik ben die pagina al een half uur aan het openen.... link copy pasten en plakken dus dat is kut want dan had ik hem allang moeten zien!quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:46 schreef Cee het volgende:
Zondag de 25e ook al op ticketmaster.
gelukt via internet of aardige mensen die voor jou in de rij stonden?quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:52 schreef Zo-is-dat het volgende:
Yiehaaa! ik heb een kaartje voor de 21e!!!!en niet eens vanacht op straat geslapen...
0900-3001250 (45 cpm)quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:53 schreef Pronk het volgende:
Heeft iemand misschien het telefoonnummer voor mij? Dan ga ik dat ook maar eens proberen!
kom je niet doorheen, ben er al 1 uur mee bezig, maar goed alsjeblieft, in de cache van google:quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:53 schreef Pronk het volgende:
Heeft iemand misschien het telefoonnummer oor mij?
Hier nog één... twee keer gebeurde het me dat ik te horen kreeg 'dit nummer kost...' ik joepie! Maar dat werd alweer snel tuuttuuttuut....quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:54 schreef Vicky het volgende:
0900-3001250
succes.. ik ben al een uur aan het bellen met 2 telefoons...
Ik ben blij dat ik dat anderhalve week geleden gedaan heb. Ik kon lekker op mijn gemak de kaartjes uitzoeken die ik wou hebben, en ga dus niet naar de Arena, maar naar Brussel!quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:54 schreef Vlarp het volgende:
Ik merk al dat lid worden van de RW fanclub niet zo'n gek idee is geweest. Op deze manier kaartjes bemachtigen is echt niet te doen..
..haha, dat lukt mij al een uur, maar kaartjes, ho maarquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:57 schreef Vicky het volgende:
wow ik ben al weer wat verder op de site..
kon al een datum kiezen en ben nu aan het "processen"
Door heeeeel aardige mensen die vanmorgen om 5 uur nummer acht in de rij waren..quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:53 schreef bigniels het volgende:
[..]
gelukt via internet of aardige mensen die voor jou in de rij stonden?
Dat heb ik ook al 10x gehad... dan krijg je of:quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:57 schreef Vicky het volgende:
Snapte wij ?quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:56 schreef Denewar het volgende:
Niet Mailen Snapte Wij Contact Met U Opnemen
Same here...quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:58 schreef joris007 het volgende:
[..]
..haha, dat lukt mij al een uur, maar kaartjes, ho maar![]()
Dat had ik ook, voor een minuut of 7 en toen ineens kwam ie er achter dat er te veel gebruikers waren voor dit evenement.quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:57 schreef Vicky het volgende:
Weet je wat jullie moeten doen... allemaal een boze brief naar R.W. en naar Ticketservice schrijven.... misschien geeft ie voor de brievenschrijvers dan een speciaal intiem concert in Paradisoquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:59 schreef Vicky het volgende:
ik krijg alleen maar te zien dat er nu tgeveel bezoekers zijn:S
En na het processen kom je (net als mij) weer in het vorige scherm?quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:57 schreef Vicky het volgende:
yep..quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:01 schreef Pronk het volgende:
[..]
En na het processen kom je (net als mij) weer in het vorige scherm?
Wij hebben er ook nog over gedacht ja.. maar heb zo'n vaag gevoel dat RW leuker is in Nederland..quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:57 schreef SuzukiSwift het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik dat anderhalve week geleden gedaan heb. Ik kon lekker op mijn gemak de kaartjes uitzoeken die ik wou hebben, en ga dus niet naar de Arena, maar naar Brussel!
Arrogant.... Als ie dat doet en je hebt kaartjes gekocht, dan zou ik een aanslag op hem plegen..quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:00 schreef Toewan het volgende:
[..]
Dat had ik ook, voor een minuut of 7 en toen ineens kwam ie er achter dat er te veel gebruikers waren voor dit evenement.
Die staat allang uit.....quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:08 schreef woeeiiii het volgende:
Je moet je firewall ff uitzetten, had ik ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |