3 juni is wel knap.....quote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:59 schreef ma_jojo het volgende:
Ik hoorde juist 3 juni in de ArenA..
Iig dat Robbie's crew dan de ArenA heeft afgehuurd, dus misschien....
Hoezo?quote:
juni is al geweestquote:
ik weet het niet meer nu....quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:10 schreef Shirley het volgende:
Serieus? Ik hoop het..
Ja, bedoelde dus idd 2006quote:Op zaterdag 16 juli 2005 03:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
juni is al geweest
en dat ie volgend jaar zou komen verwachtte ik al....
ik krijg mn maat bij de platenmaatschappij ook niet te pakken
ben bang dat het een hoax is, ik krijg nergens iets gevonden
Robbie compenseert 't.quote:
Nee precies dus moeten ze het concert maar ergens anders gaan houdenquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:58 schreef linebear het volgende:
tuurlijk, maar het helaas zullen/kunnen ze er niks meer aan doen bij Arena
Binnen de ArenA is wel meer bekend, Rolling Stones komen ook in 2006, Madonna ook weer waarschijnlijk.quote:Op maandag 25 juli 2005 13:31 schreef MadMaster het volgende:
Ik had vorige week al van een insider in de Amsterdam Arena gehoord dat RW daar volgend jaar weer komt optreden.
quote:Op maandag 25 juli 2005 20:01 schreef ROG het volgende:
[..]
Binnen de ArenA is wel meer bekend, Rolling Stones komen ook in 2006, Madonna ook weer waarschijnlijk.
Wanneer leren ze nu eens dat je in die tering arena met tering akoestiek geen concerten meer moeten worden gegevenquote:Op woensdag 27 juli 2005 09:36 schreef Sjimmie het volgende:
De Rolling Stones, Robbie Williams en Bon Jovi komen naar de Arena volgend jaar.
En dus moeten ze die handel maar eens boycotten.. ja ik weet dat het uitverkocht is, maar mensen willen toch hoe dan ook hun artiest zien... gewoon de Kuip of Ahoy of desnoods op een festival terrein zodat je een Slane Castle ideetje krijgt.. maar echt de ArenA... ik ga daar nooit meer heen (met een concert).. echt om tequote:Op woensdag 20 juli 2005 14:58 schreef linebear het volgende:
tuurlijk, maar het helaas zullen/kunnen ze er niks meer aan doen bij Arena
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |