abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32248294
Vorige delen:
Robbie Williams trippin'
Robbie Williams - Intensive Care
Robbie Williams - Intensive care #2

Hier kun je alles kwijt over z'n aankomende concerten en z'n nieuwe CD!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_32248904
Album is redelijk. Niet goed en niet slecht.

Make me pure is by far het beste nummer. Trippin vind ik maar matig.
pi_32249444
Mee eens!
pi_32249654
quote:
Op maandag 14 november 2005 01:28 schreef renz0r het volgende:
Album is redelijk. Niet goed en niet slecht.

Make me pure is by far het beste nummer. Trippin vind ik maar matig.
Mee eens. Het ademt gewoon totaal geen emotie. Niks van originialiteit of een gevoel "dat het gemeend is". Alleen Make me pure is oke. Robbie's minste album.
pi_32249667
Het is gewoon....anders....
pi_32251196
tvp
  maandag 14 november 2005 @ 10:27:02 #7
4180 Hare
Come fly with me!
pi_32252565
Waar kun je zaterdag 19 november kaartjes kopen? Ook ergens online?

Hmm, zie ticketbox staan, maar daar staat op het moment toch niks of wel?
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_32253525
Online kan volgens mij via de ticketservice, maar de site zal wel aardig plat liggen.

Verder kun je natuurlijk ook bellen naar de ticketservice, als je geluk hebt, kom je er doorheen.
Voor de rest voor het postkantoor gaan liggen.
pi_32253778
Ik draai het album helemaal grijs

Lekker meeblèren met The Trouble With Me in de auto
amokaapjeeh O+
pi_32254761
Heb net kaartjes besteld via de RW-site, 21 juni, staanplaatsen, maar geen emailbevestiging gehad, hebben jullie die wel gekregen?! Heb wel een confirmation dat de betaling is verwerkt maar ik wil toch liever ook even een bevestiging dat de kaartjes zijn geregeld, dan pas kan ik hier in polonaise door mijn kantoortje
Wie over zicht laat lopen is een stoeptegel ... enne... Geniet nooit met mate!
  maandag 14 november 2005 @ 12:30:27 #11
20672 muisje26
Here you stand victorious
pi_32255234
Als je een screenshot hebt gemaakt van dat het in je beeld stond, is het ook goed.
pi_32255729
Dat ben ik dus vergeten

Hoop echt dat ik dus nog een gewone bevestiging krijg... Maar ik weet dus niet of deze uberhaupt verstuurd worden...
pi_32256049
Die hoor je te krijgen. Tenminste, ik heb hem wel gehad.

Over het album ben ik het eens met renz0r eens. Het is anders. Niet super, niet slecht.
Ik las een recensie in Revu, daar kreeg hij twee sterren en was Advertising space een zeikballad. Nu vind ik dat juist een van de sterkere nummers en twee sterren vind ik toch wat te matig. Ik zou er drie geven.
Is het album nog steeds ¤9,99 bij de Media Markt?

Ben wel benieuwd welke oudere nummers hij nog gaat spelen tijdens te tour. Ik hoop wel op No regrets, vind ik een van zijn beste nummers. En hij ook..

[ Bericht 10% gewijzigd door JeroenV op 14-11-2005 13:12:49 ]
pi_32256646
Ik heb hem binnen!!

**Ik doe nu een dansje achter mijn bureau**
(De mensen hier van mijn afdeling denken nu dat ik gek ben geworden haha, maar ik ben blij :-))

Over het album, de eerste keer had ik zoiets van hmmz, moet er een beetje aan wennen, maar heb hem nu een paar keer gehoord en ik begin er aan te wennen, slecht is hij zeker niet!!! Het is gewoon niet wat je van hem gewend bent!!

Ik hoop dat hij bij het concert qua oudere nummers in ieder geval inderdaad No regrets doet, maar ook Come Undone & Supreme. Better Man vind ik ook heel mooi. Feel & Angels is volgens mij best standaard dus dat gaat zowiezo wel goedkomen! Van dit album moet hij in ieder geval Ghosts, The trouble with me & Make me pure doen vind ik...
  maandag 14 november 2005 @ 13:42:58 #15
20672 muisje26
pi_32256929
Er zijn er meerdere die geen bevestigingsmail hebben gehad, daarom is het altijd verstandig om een screenshot te maken. Maar als het straks afgeschreven is van je cc dan is het ook goed hoor.
Ik vind het album echt geweldig. 1 van zijn beste albums tot nu toe. Kep vele favoriete nummers........ Als het goed is, doet ie No Regrets wel weer gewoon, tenminste in Paradiso deed ie hem wel.
Ik denk trouwens dat ie niet meer gaat beginnen met Let Me Entertain You, maar met Ghosts.
pi_32257126
Hij moet gewoon Angels zingen...... en anders wil ik mijn geld terug
pi_32257342
Angels lijkt mij zeker. Kan hij niet omheen. Ik hoop (denk):

Life thru a lens: Angels/Let me entertain you
I've been expecting you: No regrets/Strong/She's the one
Sing when you're winning: Better man/Rock Dj/Surpreme
Escapology: Feel/Sexed up/Come undone/Monsoon/Something beautiful
Intensive care: Ghost/Tripping/Make me pure/Advertising space/ Your gay friend/Sin sin sin/Place to crash/Don't die

Ik zie op marktplaats iemand die 300 euro biedt voor veldkaarten. Terwijl de verkoop nog niet eens gestart is. Te gek voor woorden.
pi_32257523
quote:
Op maandag 14 november 2005 14:01 schreef JeroenV het volgende:
Angels lijkt mij zeker. Kan hij niet omheen. Ik hoop (denk):

Escapology: Feel/Sexed up/Come undone/Monsoon/Something beautiful

Ik zie op marktplaats iemand die 300 euro biedt voor veldkaarten. Terwijl de verkoop nog niet eens gestart is. Te gek voor woorden.
Nou heb ik volgens mij ergens gelezen dat hij Sexed up & Something beautiful niet meer wil zingen (volgens mij was dat in "Feel"), maar nou kan het zijn dat ik me vergis hoor.

EUR 300,-?!! Dan ben je niet goed bij je hoofd, dan kan je beter voor die 25 pond lid worden en voor 300 euro 4 kaartjes bestellen (imho).
pi_32257548
quote:
Op maandag 14 november 2005 14:08 schreef Bonneke het volgende:

[..]

Nou heb ik volgens mij ergens gelezen dat hij Sexed up & Something beautiful niet meer wil zingen (volgens mij was dat in "Feel"), maar nou kan het zijn dat ik me vergis hoor.
Dat zou goed kunnen hoor. Something beautiful mis ik niet echt, Sexed up is wel jammer. Vond ik juist een van de betere nummers van de vorige cd.
  maandag 14 november 2005 @ 14:34:56 #20
20672 muisje26
pi_32258234
SB en SU zingt ie niet live...................
pi_32258503
Ok, ik zie nu idd dat ze ook niet op de dvd staan.
pi_32259372
Weet er eigenlijk iemand waarom hij ze niet zingt? Ik weet wel dat ie ze niet zingt, maar de reden... Te persoonlijk of zo?
  maandag 14 november 2005 @ 16:15:30 #23
20672 muisje26
pi_32261058
Geen idee, hij zong SU wel met de promotie van Escapology, maar waarom ie hem niet meer zingt.....vind het zelf ook niet echt een sterk nummer.
pi_32262313
quote:
Op maandag 14 november 2005 14:08 schreef Bonneke het volgende:

[..]

Dan kan hij een van die 2 mooi vervangen voor me and my monkey
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_32263723
Zijn versie van 'Back for good' zou ook wel vet zijn als hij die zou doen!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')