Mee eens. Het ademt gewoon totaal geen emotie. Niks van originialiteit of een gevoel "dat het gemeend is". Alleen Make me pure is oke. Robbie's minste album.quote:Op maandag 14 november 2005 01:28 schreef renz0r het volgende:
Album is redelijk. Niet goed en niet slecht.
Make me pure is by far het beste nummer. Trippin vind ik maar matig.
Nou heb ik volgens mij ergens gelezen dat hij Sexed up & Something beautiful niet meer wil zingen (volgens mij was dat in "Feel"), maar nou kan het zijn dat ik me vergis hoor.quote:Op maandag 14 november 2005 14:01 schreef JeroenV het volgende:
Angels lijkt mij zeker. Kan hij niet omheen. Ik hoop (denk):
Escapology: Feel/Sexed up/Come undone/Monsoon/Something beautiful
Ik zie op marktplaats iemand die 300 euro biedt voor veldkaarten. Terwijl de verkoop nog niet eens gestart is. Te gek voor woorden.
Dat zou goed kunnen hoor. Something beautiful mis ik niet echt, Sexed up is wel jammer. Vond ik juist een van de betere nummers van de vorige cd.quote:Op maandag 14 november 2005 14:08 schreef Bonneke het volgende:
[..]
Nou heb ik volgens mij ergens gelezen dat hij Sexed up & Something beautiful niet meer wil zingen (volgens mij was dat in "Feel"), maar nou kan het zijn dat ik me vergis hoor.
Dan kan hij een van die 2 mooi vervangen voor me and my monkeyquote:Op maandag 14 november 2005 14:08 schreef Bonneke het volgende:
[..]
Nou heb ik volgens mij ergens gelezen dat hij Sexed up & Something beautiful niet meer wil zingen (volgens mij was dat in "Feel"), maar nou kan het zijn dat ik me vergis hoor.
quote:Op maandag 14 november 2005 19:21 schreef muisje26 het volgende:
dat is live geweldig om te horen.................dat kun je ook zien met het optreden van Berlijn.
Wat komt dan op TV?quote:Op dinsdag 15 november 2005 08:56 schreef muisje26 het volgende:
Ja, kijk maar op 1 december op Veronica, dan zul je het wel horen............
quote:Op dinsdag 15 november 2005 08:56 schreef muisje26 het volgende:
Ja, kijk maar op 1 december op Veronica, dan zul je het wel horen............
Ik dacht het wel!quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:14 schreef JeroenV het volgende:
Is de cd nog steeds 10 euro bij de Media Markt?
En zaterdag bij het postkantoor? Ik neem toch aan dat je dan meer per persoon kan krijgenquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:30 schreef AgeEll het volgende:
hoeveel kaarten kan je nou per persoon bestellen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |