Als je nu niet voor een postkantoor staat waar het niet druk is, maar alleen op internet loopt te refreshen, gaat je echt niet lukken..quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:19 schreef Glatze het volgende:
Iemand die net als ik twee kaarten nodig heeft? Ben bereid er vier te nemen als ik er door kom. Kunnen we "winstkansen" vergroten.
Dan is het nog steeds geen discriminatie maar gewoon het recht van de sterkste.quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:19 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen daar de middelen toe heeft.. er zijn nog steeds mensen zonder internet, of die niet weten hoe het internet werkt en ik vind het gewoon onzin dat je voorrang krijgt... juist eeen echte fan moet je in de rij laten staan!!! En natuurlijk zijn alle goeie kaarten dan al weg.... nee, ik vind het maar een rare actie
quote:Op zaterdag 19 november 2005 09:08 schreef Coconut het volgende:
Niet veel dus! Ik sta 10e op de lijst, inmiddels staan er zo'n 50 mensen. Maar godver wat is het koud! Dus ik ben ff snel naar huis gerend om eventjes op te warmen
De eerste 2 mensen stonden er trouwens om 03.30, de volgende om 04.30 en de volgende om 05.30 en toen ik om 06.00. Dus ik denk dat ik wel blij kan zijn dat ik niet vroeger ben gegaan.
Doe mij dan toch maar geen commerciele troep... daar hoef je tenminste niet in de rij te staan en 50 euro te betalen voor een kaartjequote:Op zaterdag 19 november 2005 10:21 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds geen discriminatie maar gewoon het recht van de sterkste.
Verkoop je er toevallig nog 2quote:
Ja, dat krijg je dus... hoeveel 100 euro?quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:24 schreef HuubTuub het volgende:
Er staan ook kaarten op Marktplaats... nu al...
Ik heb ook een kleintje thuis, dus ik kan ook niet naar het postkantoor. Balen is dat he.quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:24 schreef Vicky het volgende:
sommige mensen kunnen ook niet in de rij gaan staan omdat ze een klein babytje thuis hebben zoals ik..
ik heb gewoon betaald om lid te worden van IS en heb daar ook met heel wat moeite kaarten gekocht...
tja, tis niet anders.. Gelukkig heb ik nu al 4 kaarten en ik heb nog een contactje ergensquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:25 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik heb ook een kleintje thuis, dus ik kan ook niet naar het postkantoor. Balen is dat he.
150 per stuk, heel triest blijf ik dit vinden.quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:25 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je dus... hoeveel 100 euro?
Die van mij is 1,5, niet zo klein meer dus als die van jouquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:26 schreef Vicky het volgende:
[..]
tja, tis niet anders.. Gelukkig heb ik nu al 4 kaarten en ik heb nog een contactje ergens
hoe oud is die van jou?? die van mij is net een maand
Ja, daarom zeg ik, dit werkt niet... zeker niet omdat er al veel kaarten verkocht zijn via de fanclub.... die dingen gaan straks voor astronomische prijzen de toonbank over. Ik had pas 1 kaartje teveel voor een concert van Opeth, waas uitverkocht, kostte 17 euro, ik heb hem voor de deur gewoon verkocht aan iemand die met vrienden ging en geen kaartje had, voor 17 euro + servicekosten... geen winst dus en zo hoort het gewoon..quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:27 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
150 per stuk, heel triest blijf ik dit vinden.
Hoe komt ze daaraan dan? Ik bedoel, hoe is ze er doorheen gekomen?quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:28 schreef Toewan het volgende:
Ik zit die website steeds te refreshen, belt m'n zus net op dat we 4 staanplaatsen hebben voor een extra concert op zaterdag 24 juni !!![]()
Die worden meteen op dit moment ook verkocht?quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:26 schreef maniack28 het volgende:
Ik hoor net uit betrouwebare bron dat er aan een ruk door 3 of 4 concerten bijkomen in de voorverkoop... nu dus.... mjah... dat werkt niet want alles zit vast
Het postkantoor en zie ook bericht van die persoon hierboven...quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:30 schreef Hare het volgende:
[..]
Die worden meteen op dit moment ook verkocht?
En wat voor betrouwbare bron is dat?
Free Record Shop, ze had nr 34 (en de vrouw voor haar kreeg zitplaatsen die niet naast elkaar waren !!)quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:29 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hoe komt ze daaraan dan? Ik bedoel, hoe is ze er doorheen gekomen?
Gefeliciteerd, en is ook wel een positief bericht voor mensen die bij de postkantoren staan.quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:28 schreef Toewan het volgende:
Ik zit die website steeds te refreshen, belt m'n zus net op dat we 4 staanplaatsen hebben voor een extra concert op zaterdag 24 juni !!![]()
Ik kom er nu helemaal niet meer opquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:33 schreef woeeiiii het volgende:
Het door u gevraagde evenement is momenteel niet beschikbaar.
Probeert u het later nog eens opnieuw of telefonisch reserveren, ma t/m za van 9.00 tot 21.00 uur.
Yep...triest hequote:Op zaterdag 19 november 2005 10:34 schreef Cee het volgende:
Wel zuur, sta je er 's nachts, heb je zitplaatsen, komt iemand om 9uur aankakken en die heeft arena voor de 24e en hoeft geen dag vrij te vragen. Ach ja! We gaan er een feestje van maken in Juni.
Ja, ik probeer het maandag nog wel om 19.30 uur...quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:33 schreef woeeiiii het volgende:
Het door u gevraagde evenement is momenteel niet beschikbaar.
Probeert u het later nog eens opnieuw of telefonisch reserveren, ma t/m za van 9.00 tot 21.00 uur.
Nu ook op inet:quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:30 schreef Hare het volgende:
[..]
Die worden meteen op dit moment ook verkocht?
En wat voor betrouwbare bron is dat?
Niet normaal zo snel als dat gaat !!quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:38 schreef Vicky het volgende:
3e concert is ook al uitverkocht!
quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:38 schreef Vicky het volgende:
Ook al?quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:38 schreef Vicky het volgende:
Bikkel.quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:39 schreef Joesse het volgende:
zow stond om 21:15 gisteren voor et postkantoor, maar dan heb je ook wat
Die staat er nog niet opquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:41 schreef woeeiiii het volgende:
Nee je heb ook nog een 4de concert. Maar die zullen ook binnen enkele minuten weg zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |