Jij denkt dat je ook echt het hele concert blijft zittenquote:Op woensdag 16 november 2005 21:44 schreef Mip1988 het volgende:
jammer dat het ZO duur is
ik had graag gegaan maar idd wat hier al werd gezegt...
service kosten zijn zoweizo belachelijk duur en overbodig, drankjes, reiskosten wat voor mij dus een volle tank benzine is, en kosten parkeergarage en die zijn niet gering in amsterdam...![]()
maar voor degene die gaan: zitplaatsen bij een concert pffff.... het is geen jan smit ofzo![]()
staan hoort juist bij het concert-gevoel. althans dat is mijn visie
welja...quote:Op donderdag 17 november 2005 00:07 schreef muisje26 het volgende:
Ben in dubio voor een 4e keer. Kan kaarten voor Keulen krijgen..........
Nee, daarom ben ik zo in dubio, maar ben wel mega-fan en wil hem proberen zo veel mogelijk te zien.............meeste meiden die ik ken, gaan een keer of 8....quote:Op donderdag 17 november 2005 01:01 schreef XMN8R het volgende:
[..]
welja...heb jij een geldboom ofzo?
Dat klopt als je zitplaatsen neemt pak dan de duurdere kaarten.quote:Op donderdag 17 november 2005 07:10 schreef JeroenV het volgende:
Zitplaatsen zou ik de duurdere nemen. Een vriend had bij U2 vrij goedkope zitplaatsen en die hoorde bijna niks vanwege het galmen.
Je kan de kaart zaterdag ook kopen bij Free Record Shop. Die is sinds kort ook verkoper van ticketbox kaartenquote:Op donderdag 17 november 2005 03:48 schreef ilona-scuderia het volgende:
Op de site van Mojo staat "De voorverkoop van deze twee shows begint op zaterdag 19 november om 10 uur via de "bekende voorverkoopadressen"
Is er misschien ook een lijst van die bekende voorverkoopadressen?
Ik woon in Alkmaar, moet ik dan naar het GWK of een andere bank misschien
http://www.ticketmaster.n(...)cations.popup.NL.htmquote:Op donderdag 17 november 2005 03:48 schreef ilona-scuderia het volgende:
Op de site van Mojo staat "De voorverkoop van deze twee shows begint op zaterdag 19 november om 10 uur via de "bekende voorverkoopadressen"
Is er misschien ook een lijst van die bekende voorverkoopadressen?
Ik woon in Alkmaar, moet ik dan naar het GWK of een andere bank misschien
Mooi, en die hebben allemaal evenveel kaarten?quote:Op donderdag 17 november 2005 13:15 schreef PV het volgende:
[..]
http://www.ticketmaster.n(...)cations.popup.NL.htm
Postkantoor Alkmaar Houttil 4-6
GWK Alkmaar Stationsweg 43A
Free Record Shop Alkmaar Laat 181-183
Keuze genoeg daar![]()
Het gaat via een landelijk systeem met de computer. Dus er zijn geeen bepaalde hoeveelheden per postkantoor/free record shop.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Mooi, en die hebben allemaal evenveel kaarten?
Ik ga iig niet voor de Free Record Shop liggen, volgens mij worden die kaarten onder familie & vrienden verdeeld, ik kom daar sowieso nooit, laat die Breukhoven maar stikken in z'n guldens
Maar hoeveel kaarten krijgt een postkantoor gemiddeld toegewezen?
En wat is een goede plek, als je een zitplaats hebt zie je toch bijna niks maar staan is ook zo'n gedoe
Maar wat zijn ze duur zeg, Mojo moet winst maken zeker...![]()
Is niet helemaal waar, het gebeurt regelmatig dat er op kleinere verkooppunten nog wel kaarten te krijgen zijn terwijl ze wel bij de grotere punten uitverkocht zijn.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:52 schreef muisje26 het volgende:
[..]
Het gaat via een landelijk systeem met de computer. Dus er zijn geeen bepaalde hoeveelheden per postkantoor/free record shop.
Zij voeren gewoon in de computer in, welke kaarten je wilt en dat komt dan uit de printer en zo gaat dat dus door heel nederland. Ticketlijn, internet, postkantoor, gwk, frs.......
Dit komt dat de kleinere kantoren toch meer kaarten printen dan dat er op dat moment daadwerkelijk verkocht worden.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:54 schreef erikh het volgende:
[..]
Is niet helemaal waar, het gebeurt regelmatig dat er op kleinere verkooppunten nog wel kaarten te krijgen zijn terwijl ze wel bij de grotere punten uitverkocht zijn.
Volgens mij krijgen ze een minimum aantal kaarten toebedeeld en de rest gaat via de computer, maar zeker weten doe ik dat niet.
Ik zelf wou al om 6:00 in de rij gaan staan voor 3 kaartjesquote:Op donderdag 17 november 2005 21:47 schreef dennisdotcom het volgende:
Ik ga ook vroeg opstaan, maar naar een klein plaatsje met postkantoor én free record shop. Moet goedkomen lijkt me. 8:00 in de rij staan lijkt mij wel okay.
Ik rond een uur of 7... lijkt me wel een goede tijd, en anders jammer dan. Om daar nou in een tentje voor te gaan liggenquote:Op vrijdag 18 november 2005 03:26 schreef McReal het volgende:
[..]
Ik zelf wou al om 6:00 in de rij gaan staan voor 3 kaartjes
Waar ga je dan? Het beste is gewoon een klein dorp uitkiezen, dan zijn er toch niet zoveel mensen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 03:26 schreef McReal het volgende:
Ik zelf wou al om 6:00 in de rij gaan staan voor 3 kaartjes
Een klein dorp heeft als nadeel dat er veel randgebieden zijn, waar als je het optelt weer heel veel mensen wonenquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:55 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Waar ga je dan? Het beste is gewoon een klein dorp uitkiezen, dan zijn er toch niet zoveel mensen.
Das waar. Achja, ik zet mijn moeder ook gewoon ergens neer.quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:03 schreef mark_03 het volgende:
Een klein dorp heeft als nadeel dat er veel randgebieden zijn, waar als je het optelt weer heel veel mensen wonen.
Nou is allebei wel vrij laat hoor, Ik denk dat er dan al zeker 50 man staan en of dat voldoende is? Denk dat je dan net ernaast zit. Maarja ieder moet het zelf weten. Ik ga vannacht om 0.00 uur in de rij liggen...................quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:38 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik rond een uur of 7... lijkt me wel een goede tijd, en anders jammer dan. Om daar nou in een tentje voor te gaan liggen.
In Eindhoven waar ik woon gewoon naar de FRSquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:55 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Waar ga je dan? Het beste is gewoon een klein dorp uitkiezen, dan zijn er toch niet zoveel mensen.
Okee, bedankt voor de info! Zou zo lullig zijn als ik morgen bij het sigarenboertje sta dat alleen Ticketbox heeftquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:21 schreef Joesse het volgende:
Ticketbox verkoopt geen kaarten voor Robbie voor zover ik weet. Ticketservice doet dat alleen.
Daarom ga ik ook proberen nummer 1 te zijn..........ik moet echt staanplaatsen hebben....... Ik ga vannacht om 0.00 uur zitten.............quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:57 schreef Joesse het volgende:
bij u2 moesten we 7 kaarten hebben, maar je kon er maar 6 pp. Dus 1 kaart had iemand anders gehaald, maar die had gelijk een stoel 10 rijen verderop.. Wilden trouwens staanplaatsen maar die waren al weg (was 8e in de rij) dus ik ga komende nacht maar wat eerder
Ik kan geen 2 uur staan ivm bekkenproblemenquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:51 schreef muisje26 het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook proberen nummer 1 te zijn..........ik moet echt staanplaatsen hebben....... Ik ga vannacht om 0.00 uur zitten.............
Dan moet je toch gewoon de kaartjes ophalen op het postkantoor en het daar betalenquote:Op zaterdag 19 november 2005 02:40 schreef Hare het volgende:
Zou je met bellen dan wel op een andere manier kunnen betalen?
Weet je zeker dat Ticketservice Rabodirect accepteert? Dat kon ik nl niet vinden op hun site.quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:06 schreef moemoe het volgende:
Ik zie net dat je via een internet met een credit card of Rabo direct moet betalen.
Die heb ik geen van beiden![]()
![]()
Naja bellen dan maar![]()
Niet veel dus! Ik sta 10e op de lijst, inmiddels staan er zo'n 50 mensen. Maar godver wat is het koud! Dus ik ben ff snel naar huis gerend om eventjes op te warmenquote:Op zaterdag 19 november 2005 05:31 schreef Coconut het volgende:
Ik ga nu ook maar eens kijken hoeveel mensen er al staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |