abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28830747

Momenteel wordt Japan geteisterd door een nieuwe game-manie. In het hele land spelen duizenden mensen met virtuele puppies in een nieuwe titel voor de Nintendo DS, die waarschijnlijk een groter fenomeen zal worden dan de elektronische huisdieren uit de jaren '90.

In Nintendogs ben je de baas over een groot aantal intelligente, realistische puppies - variėrend van Labrador-retrievers tot Yorkshire-terriėrs - die je moet uitlaten, eten moet geven, schoon moet maken en trucs moet leren.

In het begin kies je het ras, de kleur, het geslacht en de persoonlijkheid van je puppie; daarna moet je ervoor gaan zorgen. Met het Touch Screen van de Nintendo DS kun je je hond aaien, achter zijn oren krabben, zijn poot optillen - praktisch alles wat je kunt doen met een echte hond. Met de ingebouwde DS-microfoon kun je je huisdier tevens leren om te reageren op het geluid van je stem en trucs uitvoeren, zoals 'op de rug liggen', 'bedelen', 'zitten' en nog veel meer.

Je kunt je hond trainen en deelnemen aan behendigheidswedstrijden, waarin je geld kunt verdienen voor speelgoed, voer en accessoires. Daarnaast kun je via de draadloze verbinding van de Nintendo DS de Nintendogs van anderen ontmoeten. Als je het spel in 'Blafstand' zet, keft de DS zodra je binnen het bereik van een andere Nintendog komt!

Binnen slechts 10 na de release in Japan, zijn er reeds 500.000 exemplaren verkocht. Daarnaast gaf het bijzonder gerespecteerde Japanse speltijdschrift Famitsu Nintendogs het hoogste - en meest zeldzame - eerbetoon: een perfecte waardering van 40/40. Tijdens haar bestaan heeft Famitsu een dergelijke score slechts aan vier andere spellen toegekend; de eerste keer aan The Legend of Zelda: Ocarina of Time.

Sinds Nintendogs in Japan is uitgebracht, is ook de verkoop van het Nintendo DS-systeem omhooggeschoten - in de week waarin Nintendogs (en tevens de nieuwe kleurenversies van de Nintendo DS) werden uitgebracht gingen maar liefst vijf keer zoveel systemen over de toonbank als normaal.

De Nintendogs-manie zal in oktober verder gaan in Europa, als er net als in Japan drie verschillende versies van het spel in de winkels zullen liggen, elk met een andere selectie puppies. De Europese collectie van Nintendogs-rassen zal binnenkort worden bekendgemaakt.
bron: nintendo.nl

De Japanse versies:

v.l.n.r.: Sheba & Friends, Dachshund & Friends en Chihuahua & Friends.

Rassen per spel:
Sheba & Friends: Shiba, Mini Pinscher, Welsh Corgie Puppy, Shetland Sheepdog, Toy Poodle
Dachshund & Friends: Mini Dachshund, Mini Schnauzer, Pug, Yorkshire Terrier, Duitse Herder
Chihuahua & Friends: Chihuahua, Cocker Spaniel, Labrador Retriever, Beagle, Shihtzu

De Amerikaanse versies:

v.l.n.r.:Labrador Retriever & Friends, Dachshund & Friends en Chihuahua & Friends

Rassen per spel:
Labrador Retriever & Friends: Labrador Retriever, Miniature Schnauzer, Toy Poodle, Corgi, Minature Pinscher, Shiba
Dachshund & Friends: Miniature Dachshund, Golden Retriever, Beagle, Pug, Husky, Shih Tzu
Chihuahua & Friends: Chihuahua, Duitse Herder, Boxer, Cavalier King Charles Spaniel, Yorkshire Terrier, Shetland Sheepdog

Wanneer te koop
Japan: Reeds verkrijgbaar
Noord Amerika: 23 augustus
Europa: Oktober

(P)reviews
Algemene preview - FOK!Games
Algemene preview - UnderGroundOnline
First Impression Chihuahua versie - Eurogamer

Overige Links
Nintendogs filmpje
Japanse officiele Nintendogs site
Amerikaanse officiele Nintendogs site
Nederlandse officiele Nintendogs site

Screens:

[ Bericht 1% gewijzigd door koei op 15-07-2005 14:42:45 ]
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_28831061
pi_28831543
geen dus
pi_28831603
Geen idee nog, ligt er waarschijnlijk aan welke versie mijn vriendin de mooiste/leukste voorkant vind hebben
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_28831742
Ik twijfel nog tussen de Dachshund en de Chihuahua versie... Het is zo jammer dat er een Chihuahua in de chihuahua versie zit..
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:10:17 #6
120967 the_jasper
Karnemelk, shaken not stirred
pi_28831888
wtf doet de beagle bij de Chihuahua versie?

tis een jachthond geen misgekloonde poedel
Wat zegt hij nou.... Dat kan toch niet?
pi_28832414
Ik raad trouwens iedereen aan om dat filmpje dat onder overige links staat even te bekijken. Dat is een opname van iemand die het spel speelt, waarbij je ook ziet dat de honden erg duidelijk reageren op getik met de stylus op het scherm.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:32:16 #8
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_28832707
Ik ga waarschijnlijk de Dachshund-versie halen en als er een NintenCats komt, ga ik die ook kopen.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_28833034
woef!
pi_28833328
wat een leipe game
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  vrijdag 15 juli 2005 @ 17:06:59 #11
8369 speknek
Another day another slay
pi_28835960
Blijft het toch Nintendogs heten? Ik dacht dat het in Amerika Puppy Times werd?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_28836899
Wat klinkt nou leuker?
pi_28837224
Ik vind "Samen spelen met de roze poedeltjes" ook veel leuker
pi_28879124
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:06 schreef speknek het volgende:
Blijft het toch Nintendogs heten? Ik dacht dat het in Amerika Puppy Times werd?
Nee dat ging niet door
Maar ik ga het spel zeker halen, gewoon een musthave titel, leuk of niet
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  zondag 17 juli 2005 @ 12:50:27 #15
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_28879593
Hmm, mischien haal ik het wel, maar dan speel ik het alleen als ik alleen ben. Om nou tegen je DS te praten terwijl er mensen bij zijn is ook zo raar.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  maandag 18 juli 2005 @ 23:48:56 #16
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_28928701
Dachshund versie vanwege de Golden Retriever Ik koest ff denken tussen Labrador of Golden Retriever, maar gekozen voor de Golden Retriever.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_29248375
Labrador Retriever & Friends, Dachshund & Friends net besteld bij DVDBoxOffice.
pi_29251267
Je hebt er twee versies besteld? Waarom?
pi_29261692
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 22:59 schreef koei het volgende:
Je hebt er twee versies besteld? Waarom?
Ik heb een broertje.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 23:45:33 #20
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_29768883
Een spel met teckels erin kan ik alleen maar toejuichen, maar ik denk dat het niet aan mij besteed is. Desondanks vond ik een aardig stukje over Nintendogs:

http://lostgarden.com/200(...)f-non-game-that.html
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_29772080
ik heb de jap versie al sinds dat ie uit is onderhand, ik speel er elke dag mee, maar het is wel een spel dat je moet liggen, mensen die een tamagotchi leuk vonden / vinden zullen deze game zeker wel waarderen.
pi_29781096
Ik hoop dat mijn Amerikaanse versie een beetje snel binnen is van dvdboxoffice... Ik ga 3 september op vakantie en het zou toch leuk zijn als ik 'm dan al heb. Ik heb trouwens uiteindelijk de Dachshund-versie besteld.
pi_29781475
Ik krijg ook de Dachshund Versie
pi_29781670
Ik ook

Volgens mij ben origineel als je die lelijke chihuahua op de cover neemt
pi_29781727
Dachshund & Friends vind ik echt de allerlelelijkste.
Vind de Sheba(JAP) versie het mooist, ik ga uiteindelijk voor de chihuahua versie
pi_29783218
Ik heb vooral gelet op de hondjes in de game, maar nu lijkt het erop dat je ze allemaal in iedere versie kunt (vrij)spelen .
pi_29785517
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 14:55 schreef Lexie het volgende:
Ik heb vooral gelet op de hondjes in de game, maar nu lijkt het erop dat je ze allemaal in iedere versie kunt (vrij)spelen .
Ik heb ook naar de hondjes gekeken, maar ik dacht dat in elke versie weer unieke speeltjes zitten.
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 14:10 schreef DuckyV het volgende:
Dachshund & Friends vind ik echt de allerlelelijkste.
Vind de Sheba(JAP) versie het mooist, ik ga uiteindelijk voor de chihuahua versie
alto
  maandag 22 augustus 2005 @ 00:39:32 #28
126183 ricaplayer
mOtje neauw, heumeu?
pi_29856996
lijkt me wel geinig:) hier is ook nog een heel klein beetje info over deze game (en over andere games).
Wat zeggie? Ooooh! Zeg dat dan.
  maandag 22 augustus 2005 @ 00:41:31 #29
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29857036
Toen ik inderdaad hoorde dat elke hond in elke versie zat ben ik gegaan voor de Labrador versie. De Golden Retriever en Duitse Herder unlock ik wel
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_29864721
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 00:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Toen ik inderdaad hoorde dat elke hond in elke versie zat ben ik gegaan voor de Labrador versie. De Golden Retriever en Duitse Herder unlock ik wel
Ik ga denk ik ook voor die versie
pi_30162920
Ik heb hem!! Nouja, niet helemaal want hij ligt nog ingepakt bij mn vriend, maar hij is in iedergeval op tijd voor mn vakantie!

Ik had 'm besteld bij DVDboxoffice en hij was 1 dag na de release verzonden..
pi_30167873
Ik ook . Jopie de Pug is in da house .
pi_30171229
hebben jullie al zitten schreeuwen naar je DS
pi_30172461
Yup, toen ik in het begin van de DS tegen Flappie zijn naam moest zeggen op dezelfde toonhoogt kreeg ik wel wat rare blikken toegewerpt.
pi_30172530
Komt en NintenCats?

Ik weet nog niet of ik een DS ga kopen, maar als ik het doe koop ik zeker nintendogs. Ik denk Chihuahua
pi_30184435
Dit is mijn hond! Het is een Shih Tzu en hij heet Poes.

donderdag 1 september 2005 @ 23:40:47 #37
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30185073
quote:
Op donderdag 1 september 2005 17:43 schreef super-muffin het volgende:
Komt er NintenCats?
Ja.

't Is nog in een beginfase ofzo zeg maar, er is wel wat werk gedaan enzo.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_30185282
quote:
Eurogamer: Hmm... So does that mean you have no plans to do another version of the game which features cats?

Hideki Konno: Actually we are not excluding the possibility of developing games based on other animals. Now, with the success of Nintendogs in Japan, we are considering other options.

Eurogamer: So, er, Nintencats is a real possibility then?

Hideki Konno: To tell the truth, we were already starting to develop a cat-based game at the outset of this project. So we already have the cat models, voice data and so on.

Eurogamer: All righty then... When do you reckon we can expect Nintencats?

Hideki Konno: Give me more time to review the possibilities!
pi_30185508
katten zijn natuurlijk veel moeilijker na te maken dan honden. Honden zijn gewoon domme beesten, terwijl katten heel gluiperig kunnen zijn. Als je dan je DS dichtdoet en weer open dan zie je de kat net van tafel springen ofzo..
pi_30185752
Of je hebt een kat die de hele dag ligt te slapen
  vrijdag 2 september 2005 @ 00:59:18 #41
65330 Ruzbeh
pi_30187639
quote:
Op donderdag 1 september 2005 23:53 schreef koei het volgende:
katten zijn natuurlijk veel moeilijker na te maken dan honden. Honden zijn gewoon domme beesten, terwijl katten heel gluiperig kunnen zijn. Als je dan je DS dichtdoet en weer open dan zie je de kat net van tafel springen ofzo..
Honden zijn helemaal geen domme beesten. Ze zijn gewoon slimmer dan katten en je kan ze dus met je stem besturen in Nintendogs en dus ook irl. Met katten niet. Nintencats is dan volgens mij 100% alleen maar je kat aaien. Lijkt me leuk genoeg.
pi_30188034
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 00:59 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Honden zijn helemaal geen domme beesten. Ze zijn gewoon slimmer dan katten en je kan ze dus met je stem besturen in Nintendogs en dus ook irl. Met katten niet. Nintencats is dan volgens mij 100% alleen maar je kat aaien. Lijkt me leuk genoeg.
Mijn kat reageert ook op mijn stem, ik kan hele gesprekken met 'm houden en hij weet precies wanneer hij zijn mond open moet doen (mauwen kan hij niet meer om de een of andere reden, dus hij doet alsof). En als ik vraag of hij meeloopt dan doet hij dat ook altijd (maar dan moet ik het natuurlijk wel lief vragen..). Katten gaan hun eigen gang en dat is juist het leuke aan een kat, hoe goed je 'm ook opvoed, hij doet toch wat hij wil als je niet oplet. Daar zijn vast wel leuke mini-games over te bedenken.
  vrijdag 2 september 2005 @ 01:25:01 #43
65330 Ruzbeh
pi_30188286
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 01:13 schreef koei het volgende:

[..]

Mijn kat reageert ook op mijn stem, ik kan hele gesprekken met 'm houden en hij weet precies wanneer hij zijn mond open moet doen (mauwen kan hij niet meer om de een of andere reden, dus hij doet alsof). En als ik vraag of hij meeloopt dan doet hij dat ook altijd (maar dan moet ik het natuurlijk wel lief vragen..). Katten gaan hun eigen gang en dat is juist het leuke aan een kat, hoe goed je 'm ook opvoed, hij doet toch wat hij wil als je niet oplet. Daar zijn vast wel leuke mini-games over te bedenken.
Ja, ok. Maar echte commando's lukt een kat niet zoals bij een hond. En een voordeel (in een game lijkt me dit een nadeel trouwens) is dat je een kat niet hoeft te opvoeden zeg maar. Behalve dat je 'm moet leren in de kattenbak te schijten en niet op de vloer ofzo.
  vrijdag 2 september 2005 @ 02:20:37 #44
65330 Ruzbeh
pi_30189322

!
  vrijdag 2 september 2005 @ 02:42:33 #45
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_30189741
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 02:20 schreef Ruzbeh het volgende:
[afbeelding]

!

-edit-

Lijkt wel op Ruzbeh als hij een Sony of Xbox fanboy was

Sorry Ruzbeh
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 2 september 2005 @ 02:54:39 #46
65330 Ruzbeh
pi_30189970
Ik lijk op een chagerijnige vogel.

Je wordt bedankt!
  vrijdag 2 september 2005 @ 02:58:20 #47
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_30190033
Nee maar wel als je een Sony of Xbox fanboy was

Ik maak maar een geintje toch
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 2 september 2005 @ 13:19:13 #48
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_30199559
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dachshund versie vanwege de Golden Retriever Ik koest ff denken tussen Labrador of Golden Retriever, maar gekozen voor de Golden Retriever.
Burgerlul. golden retrievers
pi_30199935
Ik heb de Chihuahua versie voor de Duitse herder. Hij is echt enorm leuk! Ik wordt wel een beetje vreemd aangekeken op mijn werk als ik tegen de DS termen als "AF" en "ZIT" aan het roepen ben, maar ach....
Scary but true!
pi_30206807
quote:
Op donderdag 1 september 2005 23:23 schreef koei het volgende:
Dit is mijn hond! Het is een Shih Tzu en hij heet Poes.
Shih Tzu's zijn lief! We hebben er thuis twee. Ik had nooit gedacht dat ik er gehecht aan zou raken (vond grotere honden altijd wel leuker) maar ze hebben m'n hartje toch gewonnen hoor! Enne, als je d'r mee over straat loopt merk je dat het echte babe magnets zijn

Nintendogs ga ik zeker kopen. Wist tot vandaag niet dat alle hondjes in elke versie zitten, da's een mooie plus.
pi_30208081
Zit er nog verschil tussen de versie behalve de honden?
pi_30209282
Sommige items kan je enkel krijgen in één versie, maar verder mis je volgens mij niks.
pi_30209612
Ik dacht niet dat je alle rassen in elke versie vrij kon spelen hoor, maar ik kan het mis hebben. Ik vind het wel een verslavend spel. Je kan punten halen als je een goede trainer bent, en als je de hond uitlaat kan je items op straat vinden, die je kunt houden of kunt verkopen in de tweedehands winkel.

Nu nog een tegenspeler vinden om de "bark-mode" mee uit te proberen....
Scary but true!
pi_30209705
Gister begonnen, Japanse versie met een beagle.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_30227781
Ga dus voor de Amerikaanse Labrador versie. Briljante honden
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_30228232
Je kan alle honden krijgen met alle versies. Je moet alleen wel hoge trainingpunten krijgen (en je hebt 2 bonus honden die je bij je wandeling kan vinden).
Houd van een lijntje.
pi_30241630
Yes! ik heb nu precies 1 uur totaal met mijn pup doorgebracht en ben net eerste geworden in de open class met..... 26 punten!! Goed he?

Dit is haar: Evian

Scary but true!
pi_30242144
ik heb me US version nintendogs dachshund and friends nu al 3 dagen 2 pups Husky en retriever barky en dizzy het is echt een tegek spel go nintendo
pi_30244958
Evian

Ik wil binnenkort ook een virtueel hondje maar eerst nog een DS halen...
pi_30251853
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 23:33 schreef inkie1010 het volgende:
Evian

Ik wil binnenkort ook een virtueel hondje maar eerst nog een DS halen...
Als je wacht tot oktober kan je een kleurtje kiezen, en ik denk dat er wel voordeel packs uitkomen met Nintendogs en de gekleurde DS...
Scary but true!
pi_30251886
Je ik dacht er ook aan om tot oktober te wachten, ben dan ook jarig
pi_30251920
quote:
Op zondag 4 september 2005 09:29 schreef inkie1010 het volgende:
Je ik dacht er ook aan om tot oktober te wachten, ben dan ook jarig
Ik in November, dus moet mijn vriendje maar veel hints geven over Animal Crossing
Scary but true!
  zondag 4 september 2005 @ 12:42:05 #63
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_30254952
Mijn vriendin wil ook Nintendogs spelen, maar ik ben bang dat mijn hondje, haar stem niet herkend. Nu kan ze wel een 2e hondje uit die kennel kopen, maar dan vraag ik me af of dat hondje mijn stem wel herkend..... volgens mij zijn er geen opties voor 2 savegames of wel ?

Anders wordt het lekker lastig en moet ik nog een DS en Nintendogs erbij kopen.....
pi_30254977
Als je een touw vind kun je je hondje door de kamer gooien!
Houd van een lijntje.
  zondag 4 september 2005 @ 12:50:51 #65
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30255207
Heb gisteren voor het eerst dat parcours gelopen, das nog niet zo makkelijk De buizen zijn een eitje voor Zoė, maar het springen wil nog niet helemaal.
pi_30255324
Hehe dan ben je nog niet over de wip geweest, heeft wel even geduurd voordat mijn hond daar overheen durfde.
Houd van een lijntje.
pi_30257193
quote:
Op zondag 4 september 2005 09:25 schreef nrg het volgende:

[..]

Als je wacht tot oktober kan je een kleurtje kiezen, en ik denk dat er wel voordeel packs uitkomen met Nintendogs en de gekleurde DS...
Voordeelpack met Roze DS

Voor 160 een DS met game.
  zondag 4 september 2005 @ 14:21:54 #68
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_30257706
quote:
Op zondag 4 september 2005 09:35 schreef nrg het volgende:

[..]

Ik in November, dus moet mijn vriendje maar veel hints geven over Animal Crossing
Of hem dit topic laten lezen
pi_30260351
Ik haal al 31 punten met frisbeėn . En vandaag sprongen de vlooien van Jopie af .
pi_30269443
quote:
Op zondag 4 september 2005 14:02 schreef Morthill het volgende:

[..]

Voordeelpack met Roze DS

Voor 160 een DS met game.
  zondag 4 september 2005 @ 21:20:47 #71
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_30270158
HEe jongens ik zag bij dvdboxoffice een aanbieding van de DS met mario voor 119 euro!
Hoeveel ben ik nou in totaal kwijt als ik hem daarvandaan wil importeren?
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
  zondag 4 september 2005 @ 22:22:17 #72
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_30272156
Shit, mn vriendin is er nu aan verslaafd, dat wordt dus een 2e DS kopen omdat de hond anders maar naar de helft van de commando's luistert...
pi_30273470
Vandaag een demo gespeeld bij e-plaza. Toen ik stopte vond ik het bijna zielig voor mijn puppy. Te vet die game.
pi_30283363
ik heb mijne geimporteerd vanuit amerika die is vorige week dinsdag binnen gekomen, vind het een super spel.
ik heb de chihuahua versie en speel met de yorkshire terrier ze heet nenni
mariokart code: 493 981 341 048
animal crossing code : 1460 9193 2368 stadje: funland naam:greetz
laat me ff weten als je me aanmeld.
pi_30283477
De Amerikaanse versies:

v.l.n.r.:Labrador Retriever & Friends, Dachshund & Friends en Chihuahua & Friends

Rassen per spel:
Labrador Retriever & Friends: Labrador Retriever, Miniature Schnauzer, Toy Poodle, Corgi, Minature Pinscher, Shiba
Dachshund & Friends: Miniature Dachshund, Golden Retriever, Beagle, Pug, Husky, Shih Tzu
Chihuahua & Friends: Chihuahua, Duitse Herder, Boxer, Cavalier King Charles Spaniel, Yorkshire Terrier, Shetland Sheepdog

Wat een afzetterij, waarom niet gewoon alle honden in 1 spel, proberen ze op deze manier meer games te verkopen ofzo?
aangezien je wifi met elkaar kan gamen zitten de honden toch al op je cartridge, lijkt me stug dat ie gestreamed over word gezet
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  maandag 5 september 2005 @ 11:39:21 #76
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_30283501
Psst, alle honden zitten ook in ieder spel
pi_30283550
waarom geeft de OP dan wat anders aan?
pi_30283585
quote:
Op maandag 5 september 2005 11:41 schreef Gamedemon het volgende:
Die versie geven aan met welke honden je begint, waar je uit kunt kiezen, later kun je ze via WiFi met elkaar ruilen ofzow en dan kun je ze allemaal vrijspelen
  maandag 5 september 2005 @ 11:43:06 #79
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_30283588
quote:
Ach, vrouwen
pi_30283648
IK heb zojuist een creative inspiratie gekregen, en ik ben tot de beslissing gekomen dat ik mijn hond waarschijnlijk Ray ga noemen
pi_30285761
quote:
Op zondag 4 september 2005 21:20 schreef Henk-B het volgende:
HEe jongens ik zag bij dvdboxoffice een aanbieding van de DS met mario voor 119 euro!
Hoeveel ben ik nou in totaal kwijt als ik hem daarvandaan wil importeren?
Te veel. Voor de games hoef je bijna nooit invoerrechten te betalen, voor de DS zelf dus wel. Dan komt er dus gewoon 19% BTW voor het SET overheen, das dus 141,61. En misschien je transportkosten.
Scary but true!
  maandag 5 september 2005 @ 16:12:35 #82
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_30290806
quote:
Wat een afzetterij, waarom niet gewoon alle honden in 1 spel, proberen ze op deze manier meer games te verkopen ofzo?
Ga jij ff flink op je bek
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  maandag 5 september 2005 @ 16:31:29 #83
90764 Frankeinstein
Captain Baseballbat-boy!
pi_30291307
wat voor spelelementen zitten er eigenlijk in het spel? Jullie zijn er allemaal wel enthousiast over, maar is het wel meer dan aaien, balletje/frisbee gooien en opvoeden?
pi_30291928
quote:
Op maandag 5 september 2005 16:12 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ga jij ff flink op je bek
nee de maker van de OP
  maandag 5 september 2005 @ 17:00:20 #85
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_30292105
quote:
Op maandag 5 september 2005 16:55 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

nee de maker van de OP
Nee jij, omdat jij denkt Nintendo weer af te kunnen kraken terwijl al tig keer in dit topic en de DS topic is gezegd dat in elke versie van Nintendogs alle rassen zitten...
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  maandag 5 september 2005 @ 17:37:14 #86
65330 Ruzbeh
pi_30293214
quote:
Op maandag 5 september 2005 11:38 schreef Gamedemon het volgende:
Je bent er nu achtergekomen dat het niet zo is, maar kom op zeg. Afzetterij? Als dit Sony of Microsoft was ofzo dan vond je het wel ok want het zijn bedrijven en die moeten winst maken maar als het Nintendo is, is het gelijk afzetterij.
pi_30296251
quote:
Op maandag 5 september 2005 16:31 schreef Frankeinstein het volgende:
wat voor spelelementen zitten er eigenlijk in het spel? Jullie zijn er allemaal wel enthousiast over, maar is het wel meer dan aaien, balletje/frisbee gooien en opvoeden?
Veel meer is het niet nee. Je kan je hond uitlaten, eten en drinken geven, spelen met speelgoed, maar ook meedoen aan frisbee wedstrijden, agility wedstrijden en obedience wedstrijden. Het is niet een spel wat je 2 uur achter elkaar speelt, maar af en toe eens op pakt om je honden te verzorgen, en dat is wel degelijk verslavend.
Houd van een lijntje.
pi_30296543
quote:
Op maandag 5 september 2005 17:37 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Je bent er nu achtergekomen dat het niet zo is, maar kom op zeg. Afzetterij? Als dit Sony of Microsoft was ofzo dan vond je het wel ok want het zijn bedrijven en die moeten winst maken maar als het Nintendo is, is het gelijk afzetterij.
als ze bij sony of microsoft 3 games in de winkel leggen die allemaal hetzelfde zijn alleen ieder spel heeft 3 lvls er tussen zitten die de andere niet heeft vind ik het ook afzetterij.
Net zoals bij bijvoorbeeld Megaman : Battle network een blauwe en zwarte? versie ook zoiets onzinnigs, of pokemon rood wit blauw paars goud geel en weet ik et allemaal, echt dikke onzin
  maandag 5 september 2005 @ 20:26:08 #89
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30298300
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_30298889
quote:
Op maandag 5 september 2005 20:26 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Erg goed
Scary but true!
pi_30301147
quote:
Op maandag 5 september 2005 20:26 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
so true

Heb inmiddels ook hands on ervaring. Moet hebben
pi_30310635
als ik een amerikaanse versie van nintendogs heb, dan kan je toch gewoon communiceren met europeese versies of is dat onmogelijk?
pi_30310740
Je kunt met alle import spellen gewoon communiceren met eropeese versies
pi_30310757
Volgens mij kan je gewoon met alle regio(code)s met elkaar spelen (nouja de hondjes dan ..) Nu maar wachten op meer mensen met het spel zodat het nut heeft de Bark Mode te gebruiken.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist.
Theo Maassen
pi_30312186
Bij de eplaza in Rotterdam schijnen ze een demo te hebben van Nintendogs
Morgen even uit school langs gaan dan maar
pi_30312218
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 09:51 schreef super-muffin het volgende:
Bij de eplaza in Rotterdam schijnen ze een demo te hebben van Nintendogs
Morgen even uit school langs gaan dan maar
e plaza heeft overal demo pods. In Den Bosch ook. (Daar heb ik dan ook gespeeld)
pi_30312365
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 08:28 schreef hbootsman het volgende:
En hoe weet jij dat dan? Daar is nog helemaal niks over bekend zover ik weet.
pi_30317192
Ik heb een Nintendogs stylus
Scary but true!
pi_30317291
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 12:58 schreef nrg het volgende:
post pic.
pi_30317321
quote:
kick, hoe kom je daar aan?
pi_30317342
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 08:28 schreef hbootsman het volgende:
Nee, ik kan met mijn Super Mario 64 DS en metroid prime hunters ook niet linken met een Europese versie.
  dinsdag 6 september 2005 @ 14:39:34 #102
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_30320632
Ikke wel....

Zowel Super Mario 64 als Metroid Prime
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  dinsdag 6 september 2005 @ 14:52:32 #103
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30321022
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 14:39 schreef HomerJ het volgende:
Ikke wel....

Zowel Super Mario 64 als Metroid Prime
Ja, maar nu niet
pi_30321213
quote:
Ownage
pi_30326634
Vandaag binnen gekregen
Best een raar *spel* eigenlijk
  dinsdag 6 september 2005 @ 17:44:52 #106
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30326686
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 17:43 schreef Max-Westerman het volgende:
Vandaag binnen gekregen
Best een raar *spel* eigenlijk
No shit sherlock! Ik ga het "spel" niet eens kopen. Ik heb totaal geen behoefte aan het gooien van een bal door een kamer.
pi_30327067
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 13:03 schreef super-muffin het volgende:

[..]

kick, hoe kom je daar aan?
Besteld bij Play-asia, maar ze zijn nu uitverkocht... Mijn vriend heeft de digicam, maar op play-asia staat ie:

http://www.play-asia.com/paOS-13-80-1-70-tnz.html
Scary but true!
pi_30332195
Waar zit de optie om het spel te resetten en opnieuw te beginnen? Ik wil geen mops hond.
pi_30332708
WAT?!? mopshonden zijn vet! Had je hem maar niet moeten kopen

Je kunt de hond overigens doneren aan het hotel ben je er voor altijd vanaf
Houd van een lijntje.
pi_30333208
start the game holding down A, B, X, Y, R, and L to reset it.
pi_30363889
Aaaaargghhhh...m'n pup heeft vlooien...wat kan ik het beste doen?
pi_30366050
quote:
Op woensdag 7 september 2005 19:59 schreef Strolie75 het volgende:
Aaaaargghhhh...m'n pup heeft vlooien...wat kan ik het beste doen?
Shampoo kopen, gebruiken, en vervolgens borstel kopen, gebruiken.
pi_30366237
Is al gelukt
pi_30368583
Goodie time! Heb een nieuw, officeel ROZE DS tasje en de alom geroemde Nintendogs Stylus. Eigenlijk is het een stylus houder, want je doet je eigen stylus erin. Houdt veeeel lekkerder vast!

Scary but true!
  woensdag 7 september 2005 @ 22:18:54 #115
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_30370032
Verkeerde topic
push it to the limit
pi_30382795
Lab & Friends is onderweg... spannend

Bijna net zo spannend als toen ik op mijn echte puppy moest wachten
pi_30390461
Komt er een pack met een DS en Nintendogs er bij of niet?
  donderdag 8 september 2005 @ 16:33:55 #118
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30390529
quote:
Op donderdag 8 september 2005 16:31 schreef super-muffin het volgende:
Komt er een pack met een DS en Nintendogs er bij of niet?
Ik denk dat Nintendo over een tijdje wel wat packs zal gaan uitbrengen.
  vrijdag 9 september 2005 @ 20:07:49 #119
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_30432286
Even een vraagje over de verschillende versies!
Wat klopt er nou dat alle honden in alle versies zitten ???

HEb je dan allebei de versies nodig alsnog nodig (linken) of niet?

Dank alvast!
pi_30432392
Volgens mij kan je alle honden verzamelen door te interacten met andere nintendogs in de barkmode. Maar hoe dat precies zit weet ik ook niet.
  vrijdag 9 september 2005 @ 20:17:47 #121
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_30432600
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 20:11 schreef H.Flick het volgende:
Volgens mij kan je alle honden verzamelen door te interacten met andere nintendogs in de barkmode. Maar hoe dat precies zit weet ik ook niet.
Hmm das dan toch minder , want ik ken echt niemand in de buurt met een DS!
Dan zal ik toch een versie moeten kiezen met de leukste honden!
  vrijdag 9 september 2005 @ 20:44:10 #122
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_30433486
Even nog een vraagje , iemand mischien een website met foto's van alle honden van verschillende versies?

EN als ik hem bij lik-sang importeer, hoelang duurt het dan en komen er nog douane kosten bij?

Dank alvast!
  vrijdag 9 september 2005 @ 20:44:31 #123
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_30433506
Mijn boxer heet bink
pi_30434629
Mijn labrador gaat Minky heten, net als de labrador uit mijn avatar
pi_30438092
Zag vandaag bij de Nedgame een leuke cover voor de DS. Helemaal Nintendogs. ¤10.
pi_30438136
wanneer komt de nederlandse versie eigenlijk uit?
Scheren is voor schapen!
pi_30440157
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 22:47 schreef paarse_paashaas het volgende:
wanneer komt de nederlandse versie eigenlijk uit?
>>> 7 OKTOBER 2005 <<<

zo duidelijk
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:58:44 #128
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30440782
Zoė wordt steeds beter in discusvangen Ik verdien goud geld met dat beest

Weet iemand trouwens al hoe je andere hondne kunt unlocken? Moet je eerst alle 6 de rassen van je eigen versie gekocht hebben? Moet je een bepaald aantal trainerpunten hebben (zoja, hoeveel)? Moet je in de competities alles winnen?

HOE ! !
pi_30440810
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:58 schreef Notorious_Roy het volgende:

Weet iemand trouwens al hoe je andere hondne kunt unlocken? Moet je eerst alle 6 de rassen van je eigen versie gekocht hebben? Moet je een bepaald aantal trainerpunten hebben (zoja, hoeveel)? Moet je in de competities alles winnen?

HOE ! !
heb je als eens gewifi't met een andere versie? Zo moest dat dacht ik

in de N-gamer kreeg deze game BTW een 9.5
  zaterdag 10 september 2005 @ 00:17:30 #130
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_30441266
Labrador versie bij lik-sang besteld en ik heb nog geeneens een DS!!

DS krijg ik volgende week van mijn vriendin! woei!
pi_30443162
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:59 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

heb je als eens gewifi't met een andere versie? Zo moest dat dacht ik

in de N-gamer kreeg deze game BTW een 9.5
Dat ga ik morgen dan wel testen met boxer Bink .

In discusvangen is jopie ook keeiiigoed, die hoogste klasse is alleen bijna niet te doen. Jopie kan het wel, ik kan alleen niet zo goed gooien . En hoe moet je ooit meer dan 50 punten scoren .
pi_30449708
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 01:48 schreef Lexie het volgende:

[..]

Dat ga ik morgen dan wel testen met boxer Bink .

In discusvangen is jopie ook keeiiigoed, die hoogste klasse is alleen bijna niet te doen. Jopie kan het wel, ik kan alleen niet zo goed gooien . En hoe moet je ooit meer dan 50 punten scoren .
luisterd jopie ( ) al weer wat beter?
pi_30449940
Jopie, Bink, en Emoe.
pi_30452591
Ik heb Nintendogs net gekregen via de post en het is echt geweldig . Minky kan al zitten en liggen en we hebben net heerlijk gespeeld met de bal
  Donald Duck held zaterdag 10 september 2005 @ 14:13:39 #135
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_30452684
Jane vindt echt alleen maar waardeloze dingen op straat. Doosjes tissues, kapotte wegwerpcamera's, stokken. Wat heb ik daar nou aan. En dat gekke beest is nog eens bang voor stokken ook
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_30453180
Gaat de tijd echt real-time? Want ik wil Minky meer truukjes leren en dat kan nu niet
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:10:58 #137
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30455495
Weer één:
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:17:22 #138
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_30455614
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:58 schreef Notorious_Roy het volgende:

HOE ! !
Unlockables:
Dachshund: http://www.gamefaqs.com/portable/ds/code/926849.html
Labrador: http://www.gamefaqs.com/portable/ds/code/928837.html
Chihuahua: http://www.gamefaqs.com/portable/ds/code/926847.html

Gr.
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:18:28 #139
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30455637
Hoeveel save slots heb je in Nintendogs?
pi_30456495
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:18 schreef BMH het volgende:
Hoeveel save slots heb je in Nintendogs?
Geen. Net als in Animal Crossing werk je altijd met dezelfde file.
pi_30456637
Zojuist Nintendogs gereserveerd
  zaterdag 10 september 2005 @ 18:30:11 #142
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30459586
quote:
Cool! Ik heb net al Pug vrijgespeeld in mn Lab versie (meer dan 2000 trainer punten).

@Lexie, de Championship haal ik ook niet met Zoė Je moet echt enorm veel punten halen en ik haal niet meer dan 40
pi_30459618
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 14:32 schreef H.Flick het volgende:
Gaat de tijd echt real-time? Want ik wil Minky meer truukjes leren en dat kan nu niet
^^
  zaterdag 10 september 2005 @ 18:33:34 #144
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30459667
Ik snap je vraag niet? Hoezo kan je nu niets leren?

Enne:
quote:
Golden Retriever 20,000 Trainer Points
Roy am cry Dat duurt nog wel even
  Donald Duck held zaterdag 10 september 2005 @ 18:34:22 #145
46149 __Saviour__
pi_30459690
Een hond kan 3 trucjes per dag leren, en er staat een echte klok in beeld. Dus je zult waarschijnlijk wel tot morgen moeten wachten.
Of je verzet de tijd van je DS, natuurlijk
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_30459781
Ja, ik heb al 3 truukjes geleerd en nu is Minky te moe om verder te leren. Klok verzetten doe ik niet, dat is vals spelen
  zaterdag 10 september 2005 @ 18:44:23 #147
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30459971
Dat wist ik niet eens Ik wist wel dat je ook max 3 competitie wedstrijden kan doen met je hond en dat je max een half uur moet wachten met uitlaten als je net terug bent van uitlaten.

@Saviour: Je hond vindt steeds betere items als je meer punten krijgt. De mijne heeft al veel gevonden (onder andere een Maori beeldje gevonden, een piratenhoed, een Japanse nekband, een kubusspeeltje en een pop).
pi_30460219
Ik wilde Minky meteen alle dingen leren die de echte Minky ook kan, maar toen liep ik dus vast na 3 dingen.
pi_30465550
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:10 schreef BMH het volgende:
Weer één:
[afbeelding]
Zag gisteren Nintendogs in de winkel liggen. Oh wat wilde ik hem graag kopen. Ds electric blue voor 140 erbij. Ben gegaan uiterindelijk voor Virtua Tennis
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
  Donald Duck held zaterdag 10 september 2005 @ 21:38:24 #150
46149 __Saviour__
pi_30466075
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 18:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
@Saviour: Je hond vindt steeds betere items als je meer punten krijgt. De mijne heeft al veel gevonden (onder andere een Maori beeldje gevonden, een piratenhoed, een Japanse nekband, een kubusspeeltje en een pop).
ah, mooi. Ze vond net al een spaceshuttle-model, da's al een stukje beter
Dan komen er zeker ook betere dingen beschikbaar in de winkel bij meer punten?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_30470149
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 20:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Je kunt de hond overigens doneren aan het hotel ben je er voor altijd vanaf
Zou wel lullig als je dan met die gehele cardridge niet meer met die hondt kunt spelen
pi_30470873
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:27 schreef Morthill het volgende:

[..]

Zag gisteren Nintendogs in de winkel liggen. Oh wat wilde ik hem graag kopen. Ds electric blue voor 140 erbij. Ben gegaan uiterindelijk voor Virtua Tennis
Nintendogs in de winkel? waar dan
pi_30471054
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 23:48 schreef super-muffin het volgende:

[..]

Nintendogs in de winkel? waar dan
Nedgame groningen heeft ze wel liggen.
  zaterdag 10 september 2005 @ 23:55:23 #154
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30471084
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 21:38 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

ah, mooi. Ze vond net al een spaceshuttle-model, da's al een stukje beter
Dan komen er zeker ook betere dingen beschikbaar in de winkel bij meer punten?
Ja, ik heb al gewoon hondenvoer (dus niet alleen brokken) en melk en beaf jerky
pi_30471257
God door jullie reacties hier raak ik wel geintereseerd ! Maar ik wacht nog even tot de kerst, ik hoop dat Nintendo dan met een mooie pak/aanbieding komt
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  zondag 11 september 2005 @ 00:16:01 #156
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30471765
Ik zag in het Grote Intertoys boek dat er een bundel DS - Rayman DS was voor 165 euro
  zondag 11 september 2005 @ 00:20:09 #157
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30471895
quote:
Op zondag 11 september 2005 00:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zag in het Grote Intertoys boek dat er een bundel DS - Rayman DS was voor 165 euro
WTF!
pi_30477072
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 23:54 schreef Chrizs het volgende:

[..]

Nedgame groningen heeft ze wel liggen.
Dat is niet echt in de buurt voor mij
pi_30478475
quote:
Op zondag 11 september 2005 00:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
dat zelfde boek beweert ook dat Nintendogs medio september in nederland verkrijgbaar is.
Scheren is voor schapen!
  zondag 11 september 2005 @ 12:47:28 #160
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_30480639
Hoeveel honden kun je maximaal hebben?
Hoeveel kun je er tegelijk "in de kamer" hebben?
Kun je ook los met 'n hond spelen terwijl de andere gewoon weg is?
Zijn unlockables hondgebonden?

Dit in verband met meerdere honden zelf hebben en 'n hond voor kennissen.
Gr.
pi_30480709
quote:
Op zondag 11 september 2005 11:33 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

dat zelfde boek beweert ook dat Nintendogs medio september in nederland verkrijgbaar is.
http://www.intertoys.nl/sbZoom.cfm?pagina=187#
ja inderdaad

Is rayman aan te raden of niet?
pi_30480872
quote:
Op zondag 11 september 2005 12:49 schreef super-muffin het volgende:

[..]

http://www.intertoys.nl/sbZoom.cfm?pagina=187#
ja inderdaad

Is rayman aan te raden of niet?
http://games.fok.nl/review.php?reviewid=3727 .
pi_30480957

Dan koop ik maar Wario Touched er bij en later Nintendogs
pi_30481174
quote:

wacht! Het spel is wel de moeite waard, maar lexie heeft geen doorzettings vermogen
pi_30481210
quote:
Op zondag 11 september 2005 12:47 schreef Goldboy het volgende:
Hoeveel honden kun je maximaal hebben?
Hoeveel kun je er tegelijk "in de kamer" hebben?
Kun je ook los met 'n hond spelen terwijl de andere gewoon weg is?
Zijn unlockables hondgebonden?

Dit in verband met meerdere honden zelf hebben en 'n hond voor kennissen.
Je kunt iig honden er bij kopen als je geld hebt
  Donald Duck held zondag 11 september 2005 @ 13:08:17 #166
46149 __Saviour__
pi_30481289
3 honden tegelijk in de kamer, en max. 5 kun je onderbrengen in het hotel
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_30481523
dus je kunt maximaal 8 honden hebben?
Houd van een lijntje.
pi_30482287
quote:
Op zondag 11 september 2005 13:15 schreef Erwtensoep het volgende:
dus je kunt maximaal 8 honden hebben?
Effe narekenen, ben zo terug
pi_30483095
Ik heb nu 2 labradors . Een blonde en een zwarte.
pi_30483935
quote:
Op zondag 11 september 2005 13:05 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

wacht! Het spel is wel de moeite waard, maar lexie heeft geen doorzettings vermogen
Jij ook niet
  maandag 12 september 2005 @ 14:55:31 #171
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30514570
Hoeveel trainerpunten heeft iedereen? Ik zit op dit moment op 3010
  maandag 12 september 2005 @ 14:56:41 #172
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30514608
quote:
Op zondag 11 september 2005 14:09 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb nu 2 labradors . Een blonde en een zwarte.
Ik ga een tweede hond pas kopen als mijn eerste helemaal top is. Zo moet ik bijv nog steeds de gehoorzaamheidswedstrijden winnen Dat lukt me maar niet...
pi_30515030
Die probeer ik niet eens meer, ze luisteren toch niet op dat podium

Mijn pincher is wel heel goed bij frisbee wedstrijden en bij agility. Zal wel door de goddelijke naam komen: Ajax!
Houd van een lijntje.
  maandag 12 september 2005 @ 15:22:43 #174
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30515230
quote:
Op maandag 12 september 2005 15:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Die probeer ik niet eens meer, ze luisteren toch niet op dat podium

Mijn pincher is wel heel goed bij frisbee wedstrijden en bij agility. Zal wel door de goddelijke naam komen: Ajax!
Thuis luistert ze fantastisch (ze kan bijv links- en rechtsom rollen ) maar op het podium niet inderdaad... Firsbeeėn lukt hier ook wel aardig, al ben ik nog geen 1e geworden in het Frisbee Chapmionship.

En dude... Ajax? Mijn God, wat doe je dat beest aan
pi_30540122
ach ik kon geen naam verzinnen, maar Ajax is prachtig. Staat voor klasse.
Houd van een lijntje.
  dinsdag 13 september 2005 @ 16:00:08 #176
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30543430
Ik zit alvast te bedenken wat voor naar ik mijn tweede hond ga geven (Duitse Herder). Ik zit te denken aan "Commissaris Rex" of "Max"
pi_30543521
Ik wil ook Nintendogs
Lijkt mij echt het perfecte spelletje om even 5 minuten tussendoor op te pakken in de reclame of de metro..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  dinsdag 13 september 2005 @ 16:05:41 #178
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30543584
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 16:03 schreef Cheiron het volgende:
Ik wil ook Nintendogs
Lijkt mij echt het perfecte spelletje om even 5 minuten tussendoor op te pakken in de reclame of de metro..
Eten geven, uitlaten, spelen, ze eisen veel meer tijd op hoor Je kan je DS toch neit zomaar uitzetten als je hondje staat te blaffen omdat ie wil spelen
pi_30547334
Vandaag bij eplaza gespeelt, echt vet

dinsdag 13 september 2005 @ 19:02:24 #180
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_30548432
push it to the limit
pi_30548724
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 19:02 schreef mikando18 het volgende:
http://media.ds.ign.com/media/760/760142/imgs_1.html

Screenshots van Burnout ds.
En dat heeft met Nintendogs te maken omdat... ?
  Donald Duck held dinsdag 13 september 2005 @ 19:12:01 #182
46149 __Saviour__
pi_30548731
Nog een handige tip: soms vindt je hond cadeautjes tijdens het uitlaten die niet op de map staan. Als je niet snel de lijn aantrekt, loopt je hond er vaak zo voorbij (vooral als je rent). Kijk daarom goed naar het bovenste scherm, met de map. Als het hondje op die map stopt met lopen, maar op het onderste scherm nog wel doorloopt, gaat er iets gebeuren. Het kan een cadeautje zijn dat er zo aankomt, dus trek de lijn aan. Dit werkt niet altijd, want het kan ook gewoon zijn dat de hond moet plassen of poepen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_30549383
of vuilnis
Houd van een lijntje.
  dinsdag 13 september 2005 @ 19:59:32 #184
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30550177
Of je kijkt zelf gewoon goed of je langs een kadootje komt Wat doet iedereen trouwens met zn items? Ik bewaar ze vanaf nu gewoon, puur voor de verzameldrang... Ik heb er wel een hoop al verkocht (die ik miss niet meer tegenkom)
  Donald Duck held dinsdag 13 september 2005 @ 20:08:46 #185
46149 __Saviour__
pi_30550470
Soms heb ik geen zin om de hond lang uit te laten, dus ik laat d'r vaak rennen, maar dan mist ze die cadeautjes dus vaak.
Veel items verkoop ik direct weer, het zijn vooral waardeloze dingen, of dubbele dingen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  dinsdag 13 september 2005 @ 20:41:57 #186
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30551516
quote:
Nintendogs On Tour!

Who will let the dogs out? Ninty, Ninty, Ninty! Damn, dat is zo ritmeloos als de kokende kut van de paus. In ieder geval: Nintendo gaat wél touren, op zijn hondjes!

Ja ja, het is me wel duidelijk ; van de intro word je ook niet veel wijzer. Laat Nintendo zijn honden op vakantie gaan in de Europhttp://http://www.m-gaming.nl/article.php?id=12236ese versie van Nintendogs of trekken ze gewoon het land door om hun nieuwste hondensim te promoten? Héél toevallig is het dit laatste, want in de maanden september en oktober zijn er op verschillende plaatsen in Nederland te vinden mét Nintendogs! Dit is het schema van september:

# 17 september: winkelcentrum Hilvertshof in Hilversum.

# 21 september: winkelcentrum Leidsehage in Leidschendam.

# 23 september: Today's Art (Grote Markt in Den Haag).

# 24 september: Today's Art (Grote Markt in Den Haag).

# 25 september: Animal Kids Life (Veemarkthallen in Utrecht).

# 28 september: winkelcentrum Koperwiek in Capelle aan de IJssel.

Het schema van de mooiste maand van het jaar, oktober, wordt pas later bekend gemaakt maar zul je natuurlijk ook hier op M-Gaming weer kunnen vinden!
bron
Ik ga naar Hilversum
  dinsdag 13 september 2005 @ 21:06:14 #187
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_30552380
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 19:11 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

En dat heeft met Nintendogs te maken omdat... ?
Alweer in het verkeerde topic
push it to the limit
  dinsdag 13 september 2005 @ 23:33:32 #188
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30558145
Mijn huisgenootje ( ) vindt Nintendogs ook leuk
pi_30578109
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 23:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn huisgenootje ( ) vindt Nintendogs ook leuk
Let maar op dat hij je DS niet afpakt en ergens mee na toe neemt
  woensdag 14 september 2005 @ 18:20:51 #190
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_30578298
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 20:41 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

bron
Ik ga naar Hilversum
Kijk uit voor Lexie
  woensdag 14 september 2005 @ 18:21:37 #191
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30578316
quote:
Op woensdag 14 september 2005 18:20 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Kijk uit voor Lexie
Hoe herken ik hem?
  woensdag 14 september 2005 @ 18:28:51 #192
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30578496
quote:
Op woensdag 14 september 2005 18:21 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Hoe herken ik hem?
Hij heeft vast geen groot bord boven zn hoofd met "Lexie"
pi_30582692
quote:
Laten we maar beginnen met het meest interessante nieuwtje: er komt een Nintendogs bundel naar Nederland (en overig Europa)! Hier vinden we natuurlijk de hondengame plus een Nintendo Dual Screen. Hier heeft de koper de keus uit de twee nieuwe kleuren: roze en blauw.

Gaat je zusje voor de roze Nintendo DS? Dan krijgt ze er Nintendogs: Dwergtekkel bij. Gaat je kleine broertje voor de blauwe versie? Dan kan hij Nintendogs: Labrador uit de verpakking scheuren. Dit alles is te koop voor 149,95, vanaf 7 oktober dit jaar!

Nintendo is niet bepaald van plan om je 'hondloos' door te laten leven. Men heeft reclamespotjes in de maak voor de aankomende bundel. De reclames zullen te zien zijn op MTV, TMF, Jetix en natuurlijk Nickelodeon.

Laat DS-Gamer maar even verder blaten, want we hebben meer informatie. We lopen het hondenpad gewoon af, want er zijn wat gegevens aan ons doorgespeeld over de Nintendogs tour die door Nederland zal gaan. Er zullen zes Nintendo DS'en aan (rijende) hondenhokken bevestigd zijn. Twee van de Nintendogs versies zijn de hele games, de overige vier handhelds bevatten de demo’s. Uiteraard zijn er ook de nodige goodies te halen: een PVC bal, frisbee en natuurlijk kaartjes en stickers!

We sluiten dit bericht af met een melding over een speciale releaseparty bij Toys 'R' Us. Het wordt groots opgezet met een rasecht (hihi) parcours! Het is daarom ook de bedoeling dat de bezoekers hun hondjes meenemen naar dit evenement. Hier verwachten we meer informatie over in de loop van deze week!

Van DS-Gamer genomen ipv Fok, want dit bericht heeft net wat meer nieuws.
pi_30583343
quote:
Op woensdag 14 september 2005 18:21 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Hoe herken ik hem?
In Hilversum kom ik niet, dus spaar je de moeite . Ik hoef nog niet te werken in September, dus ik kan nog niet zeggen wanneer jullie Jopie kunnen bewonderen .
  woensdag 14 september 2005 @ 21:06:40 #195
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30583693
quote:
Op woensdag 14 september 2005 20:56 schreef Lexie het volgende:

[..]

In Hilversum kom ik niet, dus spaar je de moeite . Ik hoef nog niet te werken in September, dus ik kan nog niet zeggen wanneer jullie Jopie kunnen bewonderen .
  woensdag 14 september 2005 @ 21:07:07 #196
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30583709
quote:
Op woensdag 14 september 2005 21:06 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Geeft me meteen de kans te vragen welke fok!ker ik daar wel kan gaan aantreffen.
  donderdag 15 september 2005 @ 01:48:26 #197
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30592511
quote:
Op woensdag 14 september 2005 18:12 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Let maar op dat hij je DS niet afpakt en ergens mee na toe neemt
'ze'
pi_30617609
Chimaumauw ( ) versie zojuist besteld. Ik wil zo'n klein klotebeest
pi_30659598
Hoe krijg ik mijn data weer op nul? Ik wil opnieuw beginnen, toch even alles in het engels leren, en hij zeurt natuurlijk dan nadat ik alleen sit heb geleerd dat hij niet meer wil leren vandaag... Lekker handig. In het boekje staat abyx, L en R tegelijk inhouden, maar daar reageert alleen de camera zoom op. Wie kan me helpen??
  Donald Duck held zaterdag 17 september 2005 @ 13:05:48 #200
46149 __Saviour__
pi_30661862
die toetsen tegelijk inhouden bij het opstarten van het spel
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_30661909
Ik heb hem gisteren niet uitgelaten en geen eten gegeven... shame on me.
pi_30662639
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 13:05 schreef __Saviour__ het volgende:
die toetsen tegelijk inhouden bij het opstarten van het spel
Ja eindelijk gelukt!!! Tjeeminee, ik had dat al veel vaker geprobeerd, maar dan ging hij gewoon door naar het spel. Finally . Jeuj, kan ik weer gaan trainen .
  Donald Duck held zaterdag 17 september 2005 @ 14:08:43 #203
46149 __Saviour__
pi_30663503
Je beseft dus wel dat je zojuist je hondje vermoord hebt he
Je kunt honden trouwens ook commando's weer laten vergeten, dus zo had je hem/haar ook opnieuw kunnen trainen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_30663845
Ja dat weet ik dat had ik dus ook gedaan. Maar ik kon hem vandaag nog maar 1 commando leren dan en dat was sit. Niet zo'n succes op die manier dus. Maar ik heb ook nog een vraag. Bij roll over blijft mijn hondje nu alleen op haar rug liggen. Is dat de bedoeling? Als ik het opnieuw doe en ze op haar rug blijft liggen krijg ik nog wel een trainingsicoontje. Maar het kon zijn dat iemand anders een hond heeft die wel helemaal omrolt?
  zaterdag 17 september 2005 @ 15:46:02 #205
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30666265
Ik heb een Duitse herder erbij "Rex"
pi_30667142
Ik heb alweer 2 hondjes , en nog maar pas gereset , hehe. Ook al weer een 4x in de prijzen gevallen. Jeuj!! Wel supercool spel. Alleen vervelend dat je moet wachten met trucjes leren hoor. Getverderrie.
pi_30684806
Hey heeft iemand een link waar je aan de hand van plaatjes kan zien welke honden er in welke versie zitten?
Of kan iemand dat ff samenstellen.
Is wel handig voor mij en anderen die het spel willen kopen maar nog niet weten welke versie.
Animal Crossing Friend Code 1933-4210-1887
Name: Lorenzo Town: RevoTown
  Donald Duck held zondag 18 september 2005 @ 01:10:32 #208
46149 __Saviour__
pi_30684909
in alle versies zitten alle honden. alleen verschilt het per versie welke honden in het begin beschikbaar zijn. Door punten te scoren, kun je de andere honden unlocken
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_30686367
Ja duh dat weet ik. Maar ik wil niet met een kuthond beginnen om later pas een leuke te krijgen.
Dus plaatjes van de honden waar je mee kunt beginnen in elke versie bedoel ik.
Animal Crossing Friend Code 1933-4210-1887
Name: Lorenzo Town: RevoTown
pi_30687115
Zijn de verschillende rassen trouwens ook echt verschillend, of zien ze er alleen anders uit?
  zondag 18 september 2005 @ 09:47:33 #211
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30688618
Ik heb een Nintendogs balletje (klein plastic balletje) gescoord bij de tour
  zondag 18 september 2005 @ 10:45:10 #212
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30689271
quote:
Op zondag 18 september 2005 03:00 schreef YourMaster het volgende:
Zijn de verschillende rassen trouwens ook echt verschillend, of zien ze er alleen anders uit?
Ze zijn qua gedrag ook anders, sommige hondne luisteren beter, sommigen hebben meer aandacht nodig, etc
pi_30690239
quote:
Op zondag 18 september 2005 01:07 schreef GcKing het volgende:
Hey heeft iemand een link waar je aan de hand van plaatjes kan zien welke honden er in welke versie zitten?
Of kan iemand dat ff samenstellen.
Is wel handig voor mij en anderen die het spel willen kopen maar nog niet weten welke versie.
Ik heb de binnenkant van het boekje ff gescanned voor je, ik vond dat zelf wel erg duidelijk (zag dus ook de plaatjes achteraf pas, maar ben nog steeds blij met mijn keuze )

Weet iemand trouwens hoe je kunt zorgen dat je hond niet die dingen eet tijdens het wandelen?
pi_30691280
quote:
Op zondag 18 september 2005 11:34 schreef lelibel het volgende:

[..]

Ik heb de binnenkant van het boekje ff gescanned voor je, ik vond dat zelf wel erg duidelijk (zag dus ook de plaatjes achteraf pas, maar ben nog steeds blij met mijn keuze )

[afbeelding]

Weet iemand trouwens hoe je kunt zorgen dat je hond niet die dingen eet tijdens het wandelen?
Ja, gewoon even flink aan de lijn rukken, net als in het echt .
pi_30712851
quote:
Op zondag 18 september 2005 12:14 schreef Lexie het volgende:
Ja, gewoon even flink aan de lijn rukken, net als in het echt .
Hehe jah dat had ik idd nog niet uitgeprobeerd, vind ik zo sneu . Dacht er niet eens over na dat dat ook nog kon.

Hey en ik heb ook het probleem dat mijn hond opeens niet meer sit en shake weet? Nou leert ze spin en doet ze opeens wat ik ook roep bij die 3 elke keer spin. Vast omdat het met een S begint ofzo, maar das dan wel mooi stom aan dat spel...
  woensdag 21 september 2005 @ 12:30:01 #216
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30787528
Ik heb een accessoire gevonden waar je honden op een leeuw gaan lijken Als je de 'lions mane' opdoet dan wordt je hond een leeuw:

pi_30788579
quote:
Op zondag 18 september 2005 23:28 schreef lelibel het volgende:

[..]

Hehe jah dat had ik idd nog niet uitgeprobeerd, vind ik zo sneu . Dacht er niet eens over na dat dat ook nog kon.

Hey en ik heb ook het probleem dat mijn hond opeens niet meer sit en shake weet? Nou leert ze spin en doet ze opeens wat ik ook roep bij die 3 elke keer spin. Vast omdat het met een S begint ofzo, maar das dan wel mooi stom aan dat spel...
Sit en spin lijkt kwa klank best op elkaar. Daarom kun je ook beter voor zitten: 'Sit down' ofzo gebruiken
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
  woensdag 21 september 2005 @ 16:40:29 #218
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30794866
Heb twee Nintendogs goodies besteld

pi_30795619
Wat is dat laatste
  woensdag 21 september 2005 @ 17:07:01 #220
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30795856
Een hoesje voor je DS, met opbergruimte voor 3 games
pi_30797108
kostda?
Scheren is voor schapen!
  woensdag 21 september 2005 @ 18:02:21 #222
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30797319
Touch Pen DS Nintendogs Version 1 US$ 4.99 (~4.19 EUR) US$ 4.99 (~4.19 EUR)
Ouendan (Japanese, No Region Protection) 1 US$ 48.90 (~41.09 EUR) US$ 48.90 (~41.09 EUR)
Nintendogs Pouch (navy) 1 US$ 16.90 (~14.20 EUR) US$ 16.90 (~14.20 EUR)
pi_30798688
Ouendan!!!! yes!! je gaat em super vinden ehehe, en dat nintendogs tasje is ook uber ik heb de lichtbruine al een paar maanden, je kan er ook cardridges in opbergen.. (meer dan 3 er zitten nu 5 spellen in

goede keuze roy

[ Bericht 24% gewijzigd door knater op 21-09-2005 19:11:22 ]
pi_30805814
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:07 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Sit en spin lijkt kwa klank best op elkaar. Daarom kun je ook beter voor zitten: 'Sit down' ofzo gebruiken
Lekker is dat dan. Maar dat vind ik wel superslecht hoor. Het maakt ook onwijs veel uit of je de klank omhoog legt of omlaag, terwijl dat ontzettend kan verschillen. Op die manier kan ik dus net zo goed allemaal letters geven aan alles wat ze moeten doen...
pi_30807218
Mijn nintendog haalt telkens 'rondjes draaien' en 'high five' door elkaar. Best vreemd, want het lijkt helemaal niet op elkaar.
  Donald Duck held woensdag 21 september 2005 @ 22:43:52 #226
46149 __Saviour__
pi_30807292
de commando's moeten echt duidelijk van elkaar verschillen.
de mijne heb ik maar nederlandse commando's, geleerd, dat gaat redelijk goed.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_30807502
rond-jes draai-en zijn 4 lettergrepen en high five zijn er 2?! Toch vreemd dat het door elkaar gehaald wordt.
  Donald Duck held woensdag 21 september 2005 @ 22:55:02 #228
46149 __Saviour__
pi_30807774
misschien heb je het de hond verkeerd geleerd. Ge-aaid toen ie verkeerd reageerde op een commando bijvoorbeeld. Dan denkt de hond dat het goed was, terwijl het niet zo is.
Als de hond het echt verkeerd blijft doen, kun je hem natuurlijk ook de commando's weer laten vergeten.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_30807836
Heb ik al gedaan
pi_30809282
Weet iemand of castelvania al bij replay te koop is?
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_30809642
quote:
Op woensdag 21 september 2005 23:31 schreef Kill_em_all het volgende:
Weet iemand of castelvania al bij replay te koop is?
en dat vraag je in het Nintendogs topic omdat?
Scheren is voor schapen!
  Donald Duck held woensdag 21 september 2005 @ 23:42:18 #232
46149 __Saviour__
pi_30809693
Omdat de TT net Het grote Nintendo topic lijkt
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  donderdag 22 september 2005 @ 09:49:31 #233
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_30816038
Woehoe , vriendin belde net !! Nintendogs is binnen van Lik-sang!

VOrige week zaterdag besteld, toch netjes!
Nu wachten tot half vijf!!!
pi_30819842
Nou dat hele niet luisteren gedoe ga ik eens anders aanpakken. Denk dat ik het in letters en klanken ga doen, dat zou dan nog het beste moeten werken jah toch? Even een testje wagen dus .
pi_30922486
Ik heb de Labrador en de Dachshund versie gereserveerd bij Dixons

Nu nog wachten tot 7 oktober
pi_30969697
quote:
Op zondag 18 september 2005 23:28 schreef lelibel het volgende:

[..]

Je moet proberen commando's aan te leren met 2 lettergrepen: "liggen" "zitten" ipv zit en lig enzo. Werkt beter!
Scary but true!
pi_30969827
quote:
Op zondag 25 september 2005 18:47 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik heb de Labrador en de Dachshund versie gereserveerd bij Dixons

Nu nog wachten tot 7 oktober
toen ik ging reserveren vroeg ze niet eens welke versie
pi_30985508
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 12:57 schreef nrg het volgende:

[..]

Je moet proberen commando's aan te leren met 2 lettergrepen: "liggen" "zitten" ipv zit en lig enzo. Werkt beter!
Ben met die klanken begonnen dat werkt ook wel ok, alleen moet nog ff helemaal kijken hoe dat uitpakt.
pi_31024762
Gaat er nog iemand naar de release zaterdag? Ik ga naar Utrecht met mijn hond Gino:

Scary but true!
pi_31024802
quote:
Op donderdag 29 september 2005 13:06 schreef nrg het volgende:
Gaat er nog iemand naar de release zaterdag? Ik ga naar Utrecht met mijn hond Gino:

[afbeelding]
Ik . Ik moet er werken, weet alleen nog niet waar .
pi_31043045
-Verkeerde topic-
pi_31053763
ik heb meegedaan aan een prijsvraag waarmee je een DS met nintendogs kon winnen
dus zou iemand plaatjes van het spel kunnen plaatsen?
  vrijdag 30 september 2005 @ 11:36:26 #243
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31053889
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 11:32 schreef Burning_Eye het volgende:
Kijk anders op de eerste pagina van dit topic
pi_31054112
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 11:32 schreef Burning_Eye het volgende:
Waar?
pi_31054188
www.nickelodeon.nl

is wel een fucking trage site:S
waarschijnlijk hebben ze dat gedaan zodat minder mensen hun reden kunnen posten
pi_31060749
Kan iemand de dierenbescherming bellen, ik heb me honden al een week niet gevoerd
Houd van een lijntje.
pi_31081178
Ik ben nu al een naam aan het bedenken voor mijn Nintendogs hond
pi_31082855
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 11:58 schreef gamecube_master het volgende:
Ik ben nu al een naam aan het bedenken voor mijn Nintendogs hond
Ik zou nog niet weten wat voor naam ik mijn puppy meot geven
Ik den kRay ofzeau
  Donald Duck held zaterdag 1 oktober 2005 @ 13:06:08 #249
46149 __Saviour__
pi_31082912
Die van mij heten Jane en Luna
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_31082954
ik dacht dat ze wel boos zouden zijn aangezien ik ze een week genegeerd heb, maar nee hoor staartje kwispelen en hartstikke blij

Echt hondstrouw!
Houd van een lijntje.
pi_31083984
Ik was 2 weken op vakantie, en tijdens mijn 9 uur duerende vlucht had ik meer zin in slapen dan DS-sen. De eerste 3 dagen daarna ook erg druk, en toen ik op de 4e dag ging voeren begon mijn duitse herder dus mooi te blaffen tegen me Nu is ze wel weer lief hoor
Scary but true!
pi_31095254
----

Ik snap niet wat mensen er lelijk aan vinden

[ Bericht 29% gewijzigd door Dj_Day-V op 01-10-2005 20:40:50 ]
pi_31095634
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 20:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik snap niet wat mensen er lelijk aan vinden
verkeerde topic denk ik
pi_31095780
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 20:34 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

verkeerde topic denk ik
Ik zag DS
pi_31101474
Ik kan echt niet wachten tot ie uit komt. Deze week even langs de winkel, reserveren.
  maandag 3 oktober 2005 @ 00:26:14 #256
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31132671
Hij komt vrijdag in de winkel officieel, dus waarschijnlijk woe/donderdag al. Hoef je niet echt meer te reserveren toch?
pi_31140048
dachshundversie kan ik niet in een bundle vinden. klopt dat?

en moet je er perse zo'n gekleurde (walg) versie van de ds erbij nemen. De standaard kleur kan niet?
  maandag 3 oktober 2005 @ 11:29:57 #258
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_31140147
quote:
Op donderdag 29 september 2005 13:06 schreef nrg het volgende:

[afbeelding]
Ik wil wel heel graag maar ben die dag naar duitsland Heb hier de bon van Toys 'r us wel liggen, maar heb er dus nix aan. Ik wil de roze ds met game...we hebben al een ds maar die roze is zo tof
To infinity…and beyond!
pi_31140715
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 00:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hij komt vrijdag in de winkel officieel, dus waarschijnlijk woe/donderdag al. Hoef je niet echt meer te reserveren toch?
Jawel
Dan krijg je meestal een extraatje
Ik krijg van de dixons een Nintendogs knuffel
pi_31141820
dixons sucks
  maandag 3 oktober 2005 @ 13:22:18 #261
21167 nrg
=meisje
pi_31142988
Voor 6000 sterren kan je labrador & friends nu bestellen bij Nintendo!!!
Scary but true!
  maandag 3 oktober 2005 @ 16:50:58 #262
11458 ivetje
pi_31148450
Hmm, de roze DS is met de dwergteckel-game Wie bedenkt dat!! Geen enkele vrouw wil toch een dwergteckel!!! En de jongens krijgen de labrador hoor Ik wil de roze DS met de labrador...is die DS ook los verkrijgbaar?
To infinity…and beyond!
pi_31148765
Zit bij de blauwe alleen Labrador?
Ik wil Chihuahua.
  maandag 3 oktober 2005 @ 17:07:03 #264
11458 ivetje
pi_31148816
Ja, ik vind het dus stom dat die DS-en gekoppeld zijn aan 1 soort game...pleur gewoon alle games bij die DS en dan heb je iig keus uit de game EN de DS...Jammer, dat jij de chihuahua wilt, anders hadden we kunnen ruilen
Maar ja, wie wil dan ook de dwergteckel...da's wel de meest lompe hond van alle games
To infinity…and beyond!
pi_31151142
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 17:07 schreef ivetje het volgende:
Maar ja, wie wil dan ook de dwergteckel...da's wel de meest lompe hond van alle games
Ik zie die teckelversie wel zitten omdat daar de "pug" ook bijzit .
PSN: Tom2K
  maandag 3 oktober 2005 @ 18:53:51 #266
11458 ivetje
pi_31151793
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 18:30 schreef DoctorDemento het volgende:

[..]

Ik zie die teckelversie wel zitten omdat daar de "pug" ook bijzit .
Ok, er zijn mensen die het leuk vinden...maar dan moet je ook van een teckel houden. Meeste mensen vinden zo'n page-puppie ofzo heel erg leuk en kiezen dan dus voor de labrador ofzo. Teckel is gewoon een minder gewilde hond, en dat zal dan ook bij nintendogs wel zo zijn Vind het dan dus vreemd om juist die versie bij de roze DS te doen...
To infinity…and beyond!
  maandag 3 oktober 2005 @ 19:17:20 #267
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_31152512
Bij de MM in Groningen is de DS nu echt bespottelijk goedkoop

Verkeerd topic, neem me niet kwalijk

Oh en ik heb de Japanse versie trouwens gespeeld, vond er geen zak aan
Please Move The Deer Crossing Sign
  maandag 3 oktober 2005 @ 20:18:14 #268
11458 ivetje
pi_31154432
Ow, de teckelversie heeft ook een labrador en een husky en beagle Dan koop ik die dus zeker met de roze DS. D8 dat het alleen maar teckels waren dan, maar dat is dus niet zo
To infinity…and beyond!
pi_31158520
Maar ivetje, je kan ook honden uitwisselen of unlocken als je verder in het spel bent heb ik begrepen.
  maandag 3 oktober 2005 @ 22:17:28 #270
11458 ivetje
pi_31158552
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 22:16 schreef super-muffin het volgende:
Maar ivetje, je kan ook honden uitwisselen of unlocken als je verder in het spel bent heb ik begrepen.
I know...met iemand die ook de game heeft En laat de 2 die ik ken met deze game nou net de teckel-versie hebben Wordt dus weinig uitgewisseld
To infinity…and beyond!
  Donald Duck held maandag 3 oktober 2005 @ 22:44:31 #271
46149 __Saviour__
pi_31159542
alle versies hebben alle honden
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_31160254
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 16:50 schreef ivetje het volgende:
Hmm, de roze DS is met de dwergteckel-game Wie bedenkt dat!! Geen enkele vrouw wil toch een dwergteckel!!! En de jongens krijgen de labrador hoor Ik wil de roze DS met de labrador...is die DS ook los verkrijgbaar?
De dwergteckel en die pug vind ik de enige erge die erbij zitten, de andere 4 zijn supertoffe stoere honden . Dat kun je toch bij de rest niet zeggen... (geen idee waarom ze het dan ook vernoemd hebben naar die dwergteckel)
pi_31160803
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 19:17 schreef JimmyJames het volgende:

140 last time I checked (donderdag)

Naja, eind deze week hebben we Nintendogs, dan maar met de dwergtekkel, maar ik MOET een roze DS hebben nu eenmaal.
  maandag 3 oktober 2005 @ 23:51:47 #274
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_31161974
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 19:17 schreef JimmyJames het volgende:

Overal dude, 129 euro.
pi_31166189
Naja, de Nintendogs pack zal nog steeds 140/150 zijn of zo. Helaas.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 08:20:38 #276
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_31166205
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 08:19 schreef Morthill het volgende:
Naja, de Nintendogs pack zal nog steeds 140/150 zijn of zo. Helaas.
Helaas Nintendogs voor 20 euro.

Ik ga Nintendogs NIET kopen. Ben ik de enige?
pi_31166324
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 08:20 schreef BMH het volgende:

[..]

Helaas Nintendogs voor 20 euro.

Ik ga Nintendogs NIET kopen. Ben ik de enige?
Denk het vast niet

Ik denk trouwens dat Nedgame en MM de bundel voor 140 in de winkel zullen leggen. In welk geval Nintendogs maar 10 kost
pi_31170426
Zaterdag zijn er Nintendogs launchparty's bij de toys r us in:

Leeuwarden
Hengelo
Eindhoven
Utrecht
Muiden

Ik moet naar Hengelo, beetje tussen de boeren staan dus .
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 16:32:55 #279
11458 ivetje
pi_31178371
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 23:03 schreef lelibel het volgende:

[..]

De dwergteckel en die pug vind ik de enige erge die erbij zitten, de andere 4 zijn supertoffe stoere honden . Dat kun je toch bij de rest niet zeggen... (geen idee waarom ze het dan ook vernoemd hebben naar die dwergteckel)
Ja idd, die pug is echt lelijk Vind het ook stom dat ze hem naar zo'n raar hondje vernoemen, neem dan de husky of de beagle
To infinity…and beyond!
pi_31178503
Hehe ik heb een pug....

Heeft iemand al een dalmatier of jack russel?
Houd van een lijntje.
pi_31183619
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 12:03 schreef Lexie het volgende:
Zaterdag zijn er Nintendogs launchparty's bij de toys r us in:

Leeuwarden
Hengelo
Eindhoven
Utrecht
Muiden

Ik moet naar Hengelo, beetje tussen de boeren staan dus .
pas op je woorden
pi_31185785
Ik zag vanavond de DS liggen bij de Mediamarkt voor 105 euro, moest het even met jullie delen!
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:03:06 #283
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_31186158
Ik twijfel, ga ik voor de knuffel of voor de lagere prijs.
Gr.
pi_31196865
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 16:32 schreef ivetje het volgende:
Ja idd, die pug is echt lelijk Vind het ook stom dat ze hem naar zo'n raar hondje vernoemen, neem dan de husky of de beagle
Wou ik toch zeggen, ik nam ook direct een beagle en erachteraan de husky. Superstoere hondjes
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 19:41 schreef grasmat het volgende:
pas op je woorden
Idd, voor mij is dat toch wel heel dichtbij . Zal ik ook gaan ? Hoelaat is het??
pi_31199284
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 09:10 schreef lelibel het volgende:

[..]

Wou ik toch zeggen, ik nam ook direct een beagle en erachteraan de husky. Superstoere hondjes
[..]

Idd, voor mij is dat toch wel heel dichtbij . Zal ik ook gaan ? Hoelaat is het??
Weet ik nog niet, nadere briefing moet nog komen. Maar als je in Hengelo woont moet je zeker komen . Fokkers maken natuurlijk extra kans op goodies, als ik die daar kan uitdelen .
pi_31202020
Verder niemand naar Utrecht?
Hengelo is toch een beetje te ver rijden vanaf Alphen a/d Rijn...
Scary but true!
pi_31214275
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 11:22 schreef Lexie het volgende:
Weet ik nog niet, nadere briefing moet nog komen. Maar als je in Hengelo woont moet je zeker komen . Fokkers maken natuurlijk extra kans op goodies, als ik die daar kan uitdelen .
Oe, dat klinkt wel heel aantrekkelijk . Maar ik heb het spel al wel dus, maakt dat wat uit?
pi_31218405
Vandaag Nintendogs gekregen M'n knuffel nog niet, die hadden ze nog niet binnen bij Dixons.
pi_31220206
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 22:25 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Vandaag Nintendogs gekregen M'n knuffel nog niet, die hadden ze nog niet binnen bij Dixons.
Maar, tis toch nog geen 7-10. WTF
pi_31222047
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 22:25 schreef sinaasappelsapje het volgende:
En en en??
Welk puppy heb je en hoe heet ie?

[ Bericht 28% gewijzigd door nrg op 06-10-2005 08:23:03 (verkeerde post ge-quote) ]
Scary but true!
pi_31222077
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 08:19 schreef nrg het volgende:

[..]

En en en??
Welk puppy heb je en hoe heet ie?
Je moet wel de juiste persoon quoten

Mijn Dachshund komt pas morgen namelijk

Ik weet niet of ik nog wel een dag kan wachten
pi_31222754
jaaaahaaaaaaa!!!!!
Ik heb sinds gisteren een Beagle! Genaamd Max
Max luistert nog niet zo goed , maarjah, dat sla ik we lbij hem er uuit

Ik mis max
  donderdag 6 oktober 2005 @ 10:52:32 #293
100878 remcheese
Op de dag dat woei wiiiii werd
pi_31224560
YES!!! ik heb me labrador versie ook! WOOHO!

(maar bijna geen tijd om te ds-en)

Mag ik gelijk iets vragen...
Waarom krijg ik als ik mijn hondje aai (of een hondje uit de speeltuin) af en toe een bot in beeld? --> never mind, ik zie het al...

[ Bericht 20% gewijzigd door remcheese op 06-10-2005 11:02:38 ]
Giggity giggity giggity!
  donderdag 6 oktober 2005 @ 11:08:39 #294
108141 Meppo
Die naam..hierboven...
pi_31224918
Heeft die een blauwe DS met nintendogs gister even bij de dixons gekocht omdat die niks te doen had hoor..
eeh ja..
pi_31225155
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 11:08 schreef Meppo het volgende:
Heeft die een blauwe DS met nintendogs gister even bij de dixons gekocht omdat die niks te doen had hoor..
En, hoe heet je hond ???? Wat voor een hond is het ( * RaymanNL was er ook helemaal niet bij toen meppo zijn DS haalde, en heeft ook niet gisteravond zijn Max met Meppo's hond laten spelen )
  donderdag 6 oktober 2005 @ 11:56:29 #296
100878 remcheese
Op de dag dat woei wiiiii werd
pi_31226043
ik : mag ik al naar huis? ik heb thuis een hondje wat verzorging nodig heeft..
manager : nee
ik : kutttttttt
(misschien had ik dat nintendogs t-shirt niet aan moeten doen...)
Giggity giggity giggity!
pi_31226051
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 20:25 schreef lelibel het volgende:

[..]

Oe, dat klinkt wel heel aantrekkelijk . Maar ik heb het spel al wel dus, maakt dat wat uit?
Ja dat maakt zeker wat uit, je mag natuurlijk alleen komen als we je iets kunnen verkopen .

Nee hoor, iedereen is natuurlijk welkom .
pi_31228212
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 11:56 schreef remcheese het volgende:
ik : mag ik al naar huis? ik heb thuis een hondje wat verzorging nodig heeft..
manager : nee
ik : kutttttttt
(misschien had ik dat nintendogs t-shirt niet aan moeten doen...)
Haha, ik had mijn DS de eerste week gewoon meegenomen naar mijn werk
Scary but true!
pi_31228655
Heb vanochtend me DS nintendogs bundel gekocht, de blauwe DS met de labrador versie! Ik laat hem nu even opladen en dan aan de gang!
pi_31228816
Het kan aan mij liggen, maar waarom ligt de bundel eerder in de winkel dan de officiele release date?
pi_31229009
Meestal heeft de Nedgame altijd 1 dag voor de officiele dingen de nieuwe games etc al, en als je er dan naar vraagt mag je hem al kopen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')