abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29783218
Ik heb vooral gelet op de hondjes in de game, maar nu lijkt het erop dat je ze allemaal in iedere versie kunt (vrij)spelen .
pi_29785517
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 14:55 schreef Lexie het volgende:
Ik heb vooral gelet op de hondjes in de game, maar nu lijkt het erop dat je ze allemaal in iedere versie kunt (vrij)spelen .
Ik heb ook naar de hondjes gekeken, maar ik dacht dat in elke versie weer unieke speeltjes zitten.
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 14:10 schreef DuckyV het volgende:
Dachshund & Friends vind ik echt de allerlelelijkste.
Vind de Sheba(JAP) versie het mooist, ik ga uiteindelijk voor de chihuahua versie
alto
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
  maandag 22 augustus 2005 @ 00:39:32 #28
126183 ricaplayer
mOtje neauw, heumeu?
pi_29856996
lijkt me wel geinig:) hier is ook nog een heel klein beetje info over deze game (en over andere games).
Wat zeggie? Ooooh! Zeg dat dan.
  maandag 22 augustus 2005 @ 00:41:31 #29
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29857036
Toen ik inderdaad hoorde dat elke hond in elke versie zat ben ik gegaan voor de Labrador versie. De Golden Retriever en Duitse Herder unlock ik wel
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_29864721
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 00:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Toen ik inderdaad hoorde dat elke hond in elke versie zat ben ik gegaan voor de Labrador versie. De Golden Retriever en Duitse Herder unlock ik wel
Ik ga denk ik ook voor die versie
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_30162920
Ik heb hem!! Nouja, niet helemaal want hij ligt nog ingepakt bij mn vriend, maar hij is in iedergeval op tijd voor mn vakantie!

Ik had 'm besteld bij DVDboxoffice en hij was 1 dag na de release verzonden..
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_30167873
Ik ook . Jopie de Pug is in da house .
pi_30171229
hebben jullie al zitten schreeuwen naar je DS
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_30172461
Yup, toen ik in het begin van de DS tegen Flappie zijn naam moest zeggen op dezelfde toonhoogt kreeg ik wel wat rare blikken toegewerpt.
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_30172530
Komt en NintenCats?

Ik weet nog niet of ik een DS ga kopen, maar als ik het doe koop ik zeker nintendogs. Ik denk Chihuahua
pi_30184435
Dit is mijn hond! Het is een Shih Tzu en hij heet Poes.

donderdag 1 september 2005 @ 23:40:47 #37
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30185073
quote:
Op donderdag 1 september 2005 17:43 schreef super-muffin het volgende:
Komt er NintenCats?
Ja.

't Is nog in een beginfase ofzo zeg maar, er is wel wat werk gedaan enzo.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_30185282
quote:
Eurogamer: Hmm... So does that mean you have no plans to do another version of the game which features cats?

Hideki Konno: Actually we are not excluding the possibility of developing games based on other animals. Now, with the success of Nintendogs in Japan, we are considering other options.

Eurogamer: So, er, Nintencats is a real possibility then?

Hideki Konno: To tell the truth, we were already starting to develop a cat-based game at the outset of this project. So we already have the cat models, voice data and so on.

Eurogamer: All righty then... When do you reckon we can expect Nintencats?

Hideki Konno: Give me more time to review the possibilities!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_30185508
katten zijn natuurlijk veel moeilijker na te maken dan honden. Honden zijn gewoon domme beesten, terwijl katten heel gluiperig kunnen zijn. Als je dan je DS dichtdoet en weer open dan zie je de kat net van tafel springen ofzo..
pi_30185752
Of je hebt een kat die de hele dag ligt te slapen
  vrijdag 2 september 2005 @ 00:59:18 #41
65330 Ruzbeh
pi_30187639
quote:
Op donderdag 1 september 2005 23:53 schreef koei het volgende:
katten zijn natuurlijk veel moeilijker na te maken dan honden. Honden zijn gewoon domme beesten, terwijl katten heel gluiperig kunnen zijn. Als je dan je DS dichtdoet en weer open dan zie je de kat net van tafel springen ofzo..
Honden zijn helemaal geen domme beesten. Ze zijn gewoon slimmer dan katten en je kan ze dus met je stem besturen in Nintendogs en dus ook irl. Met katten niet. Nintencats is dan volgens mij 100% alleen maar je kat aaien. Lijkt me leuk genoeg.
pi_30188034
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 00:59 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Honden zijn helemaal geen domme beesten. Ze zijn gewoon slimmer dan katten en je kan ze dus met je stem besturen in Nintendogs en dus ook irl. Met katten niet. Nintencats is dan volgens mij 100% alleen maar je kat aaien. Lijkt me leuk genoeg.
Mijn kat reageert ook op mijn stem, ik kan hele gesprekken met 'm houden en hij weet precies wanneer hij zijn mond open moet doen (mauwen kan hij niet meer om de een of andere reden, dus hij doet alsof). En als ik vraag of hij meeloopt dan doet hij dat ook altijd (maar dan moet ik het natuurlijk wel lief vragen..). Katten gaan hun eigen gang en dat is juist het leuke aan een kat, hoe goed je 'm ook opvoed, hij doet toch wat hij wil als je niet oplet. Daar zijn vast wel leuke mini-games over te bedenken.
  vrijdag 2 september 2005 @ 01:25:01 #43
65330 Ruzbeh
pi_30188286
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 01:13 schreef koei het volgende:

[..]

Mijn kat reageert ook op mijn stem, ik kan hele gesprekken met 'm houden en hij weet precies wanneer hij zijn mond open moet doen (mauwen kan hij niet meer om de een of andere reden, dus hij doet alsof). En als ik vraag of hij meeloopt dan doet hij dat ook altijd (maar dan moet ik het natuurlijk wel lief vragen..). Katten gaan hun eigen gang en dat is juist het leuke aan een kat, hoe goed je 'm ook opvoed, hij doet toch wat hij wil als je niet oplet. Daar zijn vast wel leuke mini-games over te bedenken.
Ja, ok. Maar echte commando's lukt een kat niet zoals bij een hond. En een voordeel (in een game lijkt me dit een nadeel trouwens) is dat je een kat niet hoeft te opvoeden zeg maar. Behalve dat je 'm moet leren in de kattenbak te schijten en niet op de vloer ofzo.
  vrijdag 2 september 2005 @ 02:20:37 #44
65330 Ruzbeh
pi_30189322

!
  vrijdag 2 september 2005 @ 02:42:33 #45
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_30189741
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 02:20 schreef Ruzbeh het volgende:
[afbeelding]

!

-edit-

Lijkt wel op Ruzbeh als hij een Sony of Xbox fanboy was

Sorry Ruzbeh
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 2 september 2005 @ 02:54:39 #46
65330 Ruzbeh
pi_30189970
Ik lijk op een chagerijnige vogel.

Je wordt bedankt!
  vrijdag 2 september 2005 @ 02:58:20 #47
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_30190033
Nee maar wel als je een Sony of Xbox fanboy was

Ik maak maar een geintje toch
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 2 september 2005 @ 13:19:13 #48
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_30199559
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dachshund versie vanwege de Golden Retriever Ik koest ff denken tussen Labrador of Golden Retriever, maar gekozen voor de Golden Retriever.
Burgerlul. golden retrievers
pi_30199935
Ik heb de Chihuahua versie voor de Duitse herder. Hij is echt enorm leuk! Ik wordt wel een beetje vreemd aangekeken op mijn werk als ik tegen de DS termen als "AF" en "ZIT" aan het roepen ben, maar ach....
Scary but true!
pi_30206807
quote:
Op donderdag 1 september 2005 23:23 schreef koei het volgende:
Dit is mijn hond! Het is een Shih Tzu en hij heet Poes.
Shih Tzu's zijn lief! We hebben er thuis twee. Ik had nooit gedacht dat ik er gehecht aan zou raken (vond grotere honden altijd wel leuker) maar ze hebben m'n hartje toch gewonnen hoor! Enne, als je d'r mee over straat loopt merk je dat het echte babe magnets zijn

Nintendogs ga ik zeker kopen. Wist tot vandaag niet dat alle hondjes in elke versie zitten, da's een mooie plus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')