Ik heb ook naar de hondjes gekeken, maar ik dacht dat in elke versie weer unieke speeltjes zitten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:55 schreef Lexie het volgende:
Ik heb vooral gelet op de hondjes in de game, maar nu lijkt het erop dat je ze allemaal in iedere versie kunt (vrij)spelen.
altoquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:10 schreef DuckyV het volgende:
Dachshund & Friends vind ik echt de allerlelelijkste.
Vind de Sheba(JAP) versie het mooist, ik ga uiteindelijk voor de chihuahua versie
Ik ga denk ik ook voor die versiequote:Op maandag 22 augustus 2005 00:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Toen ik inderdaad hoorde dat elke hond in elke versie zat ben ik gegaan voor deLabrador
versie. De Golden Retriever en Duitse Herder unlock ik wel
Ja.quote:
quote:Eurogamer: Hmm... So does that mean you have no plans to do another version of the game which features cats?
Hideki Konno: Actually we are not excluding the possibility of developing games based on other animals. Now, with the success of Nintendogs in Japan, we are considering other options.
Eurogamer: So, er, Nintencats is a real possibility then?
Hideki Konno: To tell the truth, we were already starting to develop a cat-based game at the outset of this project. So we already have the cat models, voice data and so on.
Eurogamer: All righty then... When do you reckon we can expect Nintencats?
Hideki Konno: Give me more time to review the possibilities!
Honden zijn helemaal geen domme beesten.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:53 schreef koei het volgende:
katten zijn natuurlijk veel moeilijker na te maken dan honden. Honden zijn gewoon domme beesten, terwijl katten heel gluiperig kunnen zijn. Als je dan je DS dichtdoet en weer open dan zie je de kat net van tafel springen ofzo..
Mijn kat reageert ook op mijn stem, ik kan hele gesprekken met 'm houden en hij weet precies wanneer hij zijn mond open moet doen (mauwen kan hij niet meer om de een of andere reden, dus hij doet alsof). En als ik vraag of hij meeloopt dan doet hij dat ook altijd (maar dan moet ik het natuurlijk wel lief vragen..). Katten gaan hun eigen gang en dat is juist het leuke aan een kat, hoe goed je 'm ook opvoed, hij doet toch wat hij wil als je niet oplet. Daar zijn vast wel leuke mini-games over te bedenken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:59 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Honden zijn helemaal geen domme beesten.Ze zijn gewoon slimmer dan katten en je kan ze dus met je stem besturen in Nintendogs en dus ook irl. Met katten niet. Nintencats is dan volgens mij 100% alleen maar je kat aaien. Lijkt me leuk genoeg.
![]()
Ja, ok. Maar echte commando's lukt een kat niet zoals bij een hond. En een voordeel (in een game lijkt me dit een nadeel trouwens) is dat je een kat niet hoeft te opvoeden zeg maar. Behalve dat je 'm moet leren in de kattenbak te schijten en niet op de vloer ofzo.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:13 schreef koei het volgende:
[..]
Mijn kat reageert ook op mijn stem, ik kan hele gesprekken met 'm houden en hij weet precies wanneer hij zijn mond open moet doen (mauwen kan hij niet meer om de een of andere reden, dus hij doet alsof). En als ik vraag of hij meeloopt dan doet hij dat ook altijd (maar dan moet ik het natuurlijk wel lief vragen..). Katten gaan hun eigen gang en dat is juist het leuke aan een kat, hoe goed je 'm ook opvoed, hij doet toch wat hij wil als je niet oplet. Daar zijn vast wel leuke mini-games over te bedenken.
quote:
Burgerlul. golden retrieversquote:Op maandag 18 juli 2005 23:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dachshund versie vanwege de Golden RetrieverIk koest ff denken tussen Labrador of Golden Retriever, maar gekozen voor de Golden Retriever.
Shih Tzu's zijn lief!quote:Op donderdag 1 september 2005 23:23 schreef koei het volgende:
Dit is mijn hond! Het is een Shih Tzu en hij heet Poes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |