Nee dat ging niet doorquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:06 schreef speknek het volgende:
Blijft het toch Nintendogs heten? Ik dacht dat het in Amerika Puppy Times werd?
Ik heb een broertje.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 22:59 schreef koei het volgende:
Je hebt er twee versies besteld? Waarom?
Ik heb ook naar de hondjes gekeken, maar ik dacht dat in elke versie weer unieke speeltjes zitten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:55 schreef Lexie het volgende:
Ik heb vooral gelet op de hondjes in de game, maar nu lijkt het erop dat je ze allemaal in iedere versie kunt (vrij)spelen.
altoquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:10 schreef DuckyV het volgende:
Dachshund & Friends vind ik echt de allerlelelijkste.
Vind de Sheba(JAP) versie het mooist, ik ga uiteindelijk voor de chihuahua versie
Ik ga denk ik ook voor die versiequote:Op maandag 22 augustus 2005 00:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Toen ik inderdaad hoorde dat elke hond in elke versie zat ben ik gegaan voor deLabrador
versie. De Golden Retriever en Duitse Herder unlock ik wel
Ja.quote:
quote:Eurogamer: Hmm... So does that mean you have no plans to do another version of the game which features cats?
Hideki Konno: Actually we are not excluding the possibility of developing games based on other animals. Now, with the success of Nintendogs in Japan, we are considering other options.
Eurogamer: So, er, Nintencats is a real possibility then?
Hideki Konno: To tell the truth, we were already starting to develop a cat-based game at the outset of this project. So we already have the cat models, voice data and so on.
Eurogamer: All righty then... When do you reckon we can expect Nintencats?
Hideki Konno: Give me more time to review the possibilities!
Honden zijn helemaal geen domme beesten.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:53 schreef koei het volgende:
katten zijn natuurlijk veel moeilijker na te maken dan honden. Honden zijn gewoon domme beesten, terwijl katten heel gluiperig kunnen zijn. Als je dan je DS dichtdoet en weer open dan zie je de kat net van tafel springen ofzo..
Mijn kat reageert ook op mijn stem, ik kan hele gesprekken met 'm houden en hij weet precies wanneer hij zijn mond open moet doen (mauwen kan hij niet meer om de een of andere reden, dus hij doet alsof). En als ik vraag of hij meeloopt dan doet hij dat ook altijd (maar dan moet ik het natuurlijk wel lief vragen..). Katten gaan hun eigen gang en dat is juist het leuke aan een kat, hoe goed je 'm ook opvoed, hij doet toch wat hij wil als je niet oplet. Daar zijn vast wel leuke mini-games over te bedenken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 00:59 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Honden zijn helemaal geen domme beesten.Ze zijn gewoon slimmer dan katten en je kan ze dus met je stem besturen in Nintendogs en dus ook irl. Met katten niet. Nintencats is dan volgens mij 100% alleen maar je kat aaien. Lijkt me leuk genoeg.
![]()
Ja, ok. Maar echte commando's lukt een kat niet zoals bij een hond. En een voordeel (in een game lijkt me dit een nadeel trouwens) is dat je een kat niet hoeft te opvoeden zeg maar. Behalve dat je 'm moet leren in de kattenbak te schijten en niet op de vloer ofzo.quote:Op vrijdag 2 september 2005 01:13 schreef koei het volgende:
[..]
Mijn kat reageert ook op mijn stem, ik kan hele gesprekken met 'm houden en hij weet precies wanneer hij zijn mond open moet doen (mauwen kan hij niet meer om de een of andere reden, dus hij doet alsof). En als ik vraag of hij meeloopt dan doet hij dat ook altijd (maar dan moet ik het natuurlijk wel lief vragen..). Katten gaan hun eigen gang en dat is juist het leuke aan een kat, hoe goed je 'm ook opvoed, hij doet toch wat hij wil als je niet oplet. Daar zijn vast wel leuke mini-games over te bedenken.
quote:
Burgerlul. golden retrieversquote:Op maandag 18 juli 2005 23:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dachshund versie vanwege de Golden RetrieverIk koest ff denken tussen Labrador of Golden Retriever, maar gekozen voor de Golden Retriever.
Shih Tzu's zijn lief!quote:Op donderdag 1 september 2005 23:23 schreef koei het volgende:
Dit is mijn hond! Het is een Shih Tzu en hij heet Poes.
Als je wacht tot oktober kan je een kleurtje kiezen, en ik denk dat er wel voordeel packs uitkomen met Nintendogs en de gekleurde DS...quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:33 schreef inkie1010 het volgende:
Evian
Ik wil binnenkort ook een virtueel hondjemaar eerst nog een DS halen...
Ik in November, dus moet mijn vriendje maar veel hints geven over Animal Crossingquote:Op zondag 4 september 2005 09:29 schreef inkie1010 het volgende:
Je ik dacht er ook aan om tot oktober te wachten, ben dan ook jarig
Voordeelpack met Roze DSquote:Op zondag 4 september 2005 09:25 schreef nrg het volgende:
[..]
Als je wacht tot oktober kan je een kleurtje kiezen, en ik denk dat er wel voordeel packs uitkomen met Nintendogs en de gekleurde DS...
Of hem dit topic laten lezenquote:Op zondag 4 september 2005 09:35 schreef nrg het volgende:
[..]
Ik in November, dus moet mijn vriendje maar veel hints geven over Animal Crossing
quote:Op zondag 4 september 2005 14:02 schreef Morthill het volgende:
[..]
Voordeelpack met Roze DS![]()
Voor 160 een DS met game.
Die versie geven aan met welke honden je begint, waar je uit kunt kiezen, later kun je ze via WiFi met elkaar ruilen ofzow en dan kun je ze allemaal vrijspelenquote:Op maandag 5 september 2005 11:41 schreef Gamedemon het volgende:
waarom geeft de OP dan wat anders aan?
Ach, vrouwenquote:Op maandag 5 september 2005 11:41 schreef Gamedemon het volgende:
waarom geeft de OP dan wat anders aan?
Te veel. Voor de games hoef je bijna nooit invoerrechten te betalen, voor de DS zelf dus wel. Dan komt er dus gewoon 19% BTW voor het SET overheen, das dus 141,61. En misschien je transportkosten.quote:Op zondag 4 september 2005 21:20 schreef Henk-B het volgende:
HEe jongens ik zag bij dvdboxoffice een aanbieding van de DS met mario voor 119 euro!
Hoeveel ben ik nou in totaal kwijt als ik hem daarvandaan wil importeren?
Ga jij ff flink op je bekquote:Op maandag 5 september 2005 11:41 schreef Gamedemon het volgende:
Wat een afzetterij, waarom niet gewoon alle honden in 1 spel, proberen ze op deze manier meer games te verkopen ofzo?
Nee jij, omdat jij denkt Nintendo weer af te kunnen kraken terwijl al tig keer in dit topic en de DS topic is gezegd dat in elke versie van Nintendogs alle rassen zitten...quote:
Je bent er nu achtergekomen dat het niet zo is, maar kom op zeg. Afzetterij? Als dit Sony of Microsoft was ofzo dan vond je het wel ok want het zijn bedrijven en die moeten winst maken maar als het Nintendo is, is het gelijk afzetterij.quote:Op maandag 5 september 2005 11:38 schreef Gamedemon het volgende:
Wat een afzetterij, waarom niet gewoon alle honden in 1 spel, proberen ze op deze manier meer games te verkopen ofzo?
Veel meer is het niet nee. Je kan je hond uitlaten, eten en drinken geven, spelen met speelgoed, maar ook meedoen aan frisbee wedstrijden, agility wedstrijden en obedience wedstrijden. Het is niet een spel wat je 2 uur achter elkaar speelt, maar af en toe eens op pakt om je honden te verzorgen, en dat is wel degelijk verslavend.quote:Op maandag 5 september 2005 16:31 schreef Frankeinstein het volgende:
wat voor spelelementen zitten er eigenlijk in het spel? Jullie zijn er allemaal wel enthousiast over, maar is het wel meer dan aaien, balletje/frisbee gooien en opvoeden?
als ze bij sony of microsoft 3 games in de winkel leggen die allemaal hetzelfde zijn alleen ieder spel heeft 3 lvls er tussen zitten die de andere niet heeft vind ik het ook afzetterij.quote:Op maandag 5 september 2005 17:37 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Je bent er nu achtergekomen dat het niet zo is, maar kom op zeg. Afzetterij? Als dit Sony of Microsoft was ofzo dan vond je het wel ok want het zijn bedrijven en die moeten winst maken maar als het Nintendo is, is het gelijk afzetterij.![]()
so truequote:
e plaza heeft overal demo pods. In Den Bosch ook. (Daar heb ik dan ook gespeeld)quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:51 schreef super-muffin het volgende:
Bij de eplaza in Rotterdam schijnen ze een demo te hebben van Nintendogs
Morgen even uit school langs gaan dan maar
En hoe weet jij dat dan? Daar is nog helemaal niks over bekend zover ik weet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:28 schreef hbootsman het volgende:
Je kunt met alle import spellen gewoon communiceren met eropeese versies![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |