Zou wel lullig als je dan met die gehele cardridge niet meer met die hondt kunt spelenquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Je kunt de hond overigens doneren aan het hotel ben je er voor altijd vanaf
Nintendogs in de winkel? waar danquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zag gisteren Nintendogs in de winkel liggen. Oh wat wilde ik hem graag kopen. Ds electric blue voor 140 erbij. Ben gegaan uiterindelijk voor Virtua Tennis
![]()
Nedgame groningen heeft ze wel liggen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:48 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Nintendogs in de winkel? waar dan
Ja, ik heb al gewoon hondenvoer (dus niet alleen brokken) en melk en beaf jerkyquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ah, mooi. Ze vond net al een spaceshuttle-model, da's al een stukje beter
Dan komen er zeker ook betere dingen beschikbaar in de winkel bij meer punten?
WTF!quote:Op zondag 11 september 2005 00:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zag in het Grote Intertoys boek dat er een bundel DS - Rayman DS was voor 165 euro![]()
Dat is niet echt in de buurt voor mijquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:54 schreef Chrizs het volgende:
[..]
Nedgame groningen heeft ze wel liggen.
dat zelfde boek beweert ook dat Nintendogs medio september in nederland verkrijgbaar is.quote:Op zondag 11 september 2005 00:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zag in het Grote Intertoys boek dat er een bundel DS - Rayman DS was voor 165 euro![]()
http://www.intertoys.nl/sbZoom.cfm?pagina=187#quote:Op zondag 11 september 2005 11:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
dat zelfde boek beweert ook dat Nintendogs medio september in nederland verkrijgbaar is.
http://games.fok.nl/review.php?reviewid=3727quote:Op zondag 11 september 2005 12:49 schreef super-muffin het volgende:
[..]
http://www.intertoys.nl/sbZoom.cfm?pagina=187#
ja inderdaad
Is rayman aan te raden of niet?
quote:Op zondag 11 september 2005 12:54 schreef Lexie het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/review.php?reviewid=3727.
Je kunt iig honden er bij kopen als je geld hebtquote:Op zondag 11 september 2005 12:47 schreef Goldboy het volgende:
Hoeveel honden kun je maximaal hebben?
Hoeveel kun je er tegelijk "in de kamer" hebben?
Kun je ook los met 'n hond spelen terwijl de andere gewoon weg is?
Zijn unlockables hondgebonden?
Dit in verband met meerdere honden zelf hebben en 'n hond voor kennissen.
Effe narekenen, ben zo terugquote:Op zondag 11 september 2005 13:15 schreef Erwtensoep het volgende:
dus je kunt maximaal 8 honden hebben?
Jij ook nietquote:Op zondag 11 september 2005 13:05 schreef RaymanNL het volgende:
[..]![]()
wacht! Het spel is wel de moeite waard, maar lexie heeft geen doorzettings vermogen![]()
Ik ga een tweede hond pas kopen als mijn eerste helemaal top is. Zo moet ik bijv nog steeds de gehoorzaamheidswedstrijden winnenquote:Op zondag 11 september 2005 14:09 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb nu 2 labradors. Een blonde en een zwarte.
Thuis luistert ze fantastisch (ze kan bijv links- en rechtsom rollenquote:Op maandag 12 september 2005 15:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Die probeer ik niet eens meer, ze luisteren toch niet op dat podium
Mijn pincher is wel heel goed bij frisbee wedstrijden en bij agility. Zal wel door de goddelijke naam komen: Ajax!
Eten geven, uitlaten, spelen, ze eisen veel meer tijd op hoorquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:03 schreef Cheiron het volgende:
Ik wil ook Nintendogs
Lijkt mij echt het perfecte spelletje om even 5 minuten tussendoor op te pakken in de reclame of de metro..
En dat heeft met Nintendogs te maken omdat... ?quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:02 schreef mikando18 het volgende:
http://media.ds.ign.com/media/760/760142/imgs_1.html
Screenshots van Burnout ds.
bronquote:Nintendogs On Tour!
Who will let the dogs out? Ninty, Ninty, Ninty! Damn, dat is zo ritmeloos als de kokende kut van de paus. In ieder geval: Nintendo gaat wél touren, op zijn hondjes!
Ja ja, het is me wel duidelijk ; van de intro word je ook niet veel wijzer. Laat Nintendo zijn honden op vakantie gaan in de Europhttp://http://www.m-gaming.nl/article.php?id=12236ese versie van Nintendogs of trekken ze gewoon het land door om hun nieuwste hondensim te promoten? Héél toevallig is het dit laatste, want in de maanden september en oktober zijn er op verschillende plaatsen in Nederland te vinden mét Nintendogs! Dit is het schema van september:
# 17 september: winkelcentrum Hilvertshof in Hilversum.
# 21 september: winkelcentrum Leidsehage in Leidschendam.
# 23 september: Today's Art (Grote Markt in Den Haag).
# 24 september: Today's Art (Grote Markt in Den Haag).
# 25 september: Animal Kids Life (Veemarkthallen in Utrecht).
# 28 september: winkelcentrum Koperwiek in Capelle aan de IJssel.
Het schema van de mooiste maand van het jaar, oktober, wordt pas later bekend gemaakt maar zul je natuurlijk ook hier op M-Gaming weer kunnen vinden!
Alweer in het verkeerde topicquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dat heeft met Nintendogs te maken omdat... ?
Let maar op dat hij je DS niet afpakt en ergens mee na toe neemtquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn huisgenootje () vindt Nintendogs ook leuk
![]()
Van DS-Gamer genomen ipv Fok, want dit bericht heeft net wat meer nieuws.quote:Laten we maar beginnen met het meest interessante nieuwtje: er komt een Nintendogs bundel naar Nederland (en overig Europa)! Hier vinden we natuurlijk de hondengame plus een Nintendo Dual Screen. Hier heeft de koper de keus uit de twee nieuwe kleuren: roze en blauw.
Gaat je zusje voor de roze Nintendo DS? Dan krijgt ze er Nintendogs: Dwergtekkel bij. Gaat je kleine broertje voor de blauwe versie? Dan kan hij Nintendogs: Labrador uit de verpakking scheuren. Dit alles is te koop voor 149,95, vanaf 7 oktober dit jaar!
Nintendo is niet bepaald van plan om je 'hondloos' door te laten leven. Men heeft reclamespotjes in de maak voor de aankomende bundel. De reclames zullen te zien zijn op MTV, TMF, Jetix en natuurlijk Nickelodeon.
Laat DS-Gamer maar even verder blaten, want we hebben meer informatie. We lopen het hondenpad gewoon af, want er zijn wat gegevens aan ons doorgespeeld over de Nintendogs tour die door Nederland zal gaan. Er zullen zes Nintendo DS'en aan (rijende) hondenhokken bevestigd zijn. Twee van de Nintendogs versies zijn de hele games, de overige vier handhelds bevatten de demo’s. Uiteraard zijn er ook de nodige goodies te halen: een PVC bal, frisbee en natuurlijk kaartjes en stickers!
We sluiten dit bericht af met een melding over een speciale releaseparty bij Toys 'R' Us. Het wordt groots opgezet met een rasecht (hihi) parcours! Het is daarom ook de bedoeling dat de bezoekers hun hondjes meenemen naar dit evenement. Hier verwachten we meer informatie over in de loop van deze week!
In Hilversum kom ik niet, dus spaar je de moeitequote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 20:56 schreef Lexie het volgende:
[..]
In Hilversum kom ik niet, dus spaar je de moeite. Ik hoef nog niet te werken in September, dus ik kan nog niet zeggen wanneer jullie Jopie kunnen bewonderen
.
'ze'quote:Op woensdag 14 september 2005 18:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Let maar op dat hij je DS niet afpakt en ergens mee na toe neemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |