Ik vind het heel sneu voor je. Echt waar.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:05 schreef Rowdie het volgende:
Post hier echt hilarische mailtjes...
slotje aub , ik hou er niet van dat mijn en dp's mailtjes zo worden verspreid!
quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:09 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik vind het heel sneu voor je. Echt waar.
Maar ja, shit happens.
WTF, ben ik paranormaal ofzo. Ik heb werkelijk waar nog nooit eerder van die user gehoord. Zou ie dan nou misschien weer open mogen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:40 schreef Havoc het volgende:
Omdat jij in je op het verloop van Sararaats (user) op Fok! bijna letterlijk neerzet. Daar zijn in het verleden al genoeg rellen over geweest en dus maar ff op slot.
neem een ander in de maling....quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:44 schreef juiced het volgende:
[..]
WTF, ben ik paranormaal ofzo. Ik heb werkelijk waar nog nooit eerder van die user gehoord. Zou ie dan nou misschien weer open mogen?![]()
Het was exact hetzelfde topic, met hetzelfde plaatje.quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:56 schreef grassprietje het volgende:
maar het is een parodie!
dat mag toch wel
Dan kan hij dat nu mooi doen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:57 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Hehe, NJ. Hij had nieteens in deel 1 gepost. Scrollen is lastig.
haha zeker niet jongeman!quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:58 schreef NJ het volgende:
[..]
Het was exact hetzelfde topic, met hetzelfde plaatje.
Dan wacht je maar tot Patty klaar is met d'r topic en probeer je het drie maanden later nog eens.quote:
en en en als je nou de naam dan het topic verandert in wat anders dan "Wat klopt hier niet aan???? deel 2!!"quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:02 schreef NJ het volgende:
[..]
Dan wacht je maar tot Patty klaar is met d'r topic en probeer je het drie maanden later nog eens.
Dan is het hetzelfde topic, met een andere titel.quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:04 schreef grassprietje het volgende:
[..]
en en en als je nou de naam dan het topic verandert in wat anders dan "Wat klopt hier niet aan???? deel 2!!"
We wachten vol spanning op de volgende ijsmeis kloon.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:30 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Of een slotje.
Ik dacht dat ze 14 was.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:33 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Wel geinig natuurlijk, maar liever een minderjarig sletje.
ben jij een kloon van Braun ofzo?quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:37 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze 14 was.
Zo ziet ze er in ieder geval wel uit.
Puik plan, maar je topic stond óf in het verkeerde forum, óf je had er in de eerste plaats geen topic over hoeven openen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:26 schreef jaguar het volgende:
kunnen we niet gewoon een centraal topic maken voor alle mensen die wat willen zeggen ofzo?
dan staan er nog maar 4 topics in onzin en kunnen alle modjes weer weg.
funny pics links en clips reageerd geen hond op of is niet te vindenquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:36 schreef NJ het volgende:
[..]
Puik plan, maar je topic stond óf in het verkeerde forum, óf je had er in de eerste plaats geen topic over hoeven openen.
Funny Links, pics & Clips deel 8!quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:50 schreef jaguar het volgende:
[..]
funny pics links en clips reageerd geen hond op of is niet te vinden
en aangezien de search het niet doet![]()
ow das balen....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:31 schreef Havoc het volgende:
waarschuwing is 1 stap verwijderd van een weekban.
Voor altijd en die wordt in je notes geregistreerd.
En waar is dat handig voor?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:31 schreef Havoc het volgende:
Voor altijd en die wordt in je notes geregistreerd.
De notes worden centraal opgeslagen en verkocht. Multinationals en de overheid weten dan beter wie ze voor zich hebben bij sollicitaties.quote:
Ow, dan is het goedquote:Op vrijdag 22 juli 2005 12:25 schreef Pool het volgende:
[..]
De notes worden centraal opgeslagen en verkocht. Multinationals en de overheid weten dan beter wie ze voor zich hebben bij sollicitaties.
U is officieel, een roepende in de woestijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 03:04 schreef PoeKeBakKe het volgende:
Gaarne bied ik even mijn excuses aan voor de door mij geopende topics. Ik weet dat ik bekend sta om mijn scherpe posts en topics die niet gespeend zijn van een grappige insteek. Maar soms, soms, dan floepen er gewoon eens vijf kuttopics tussenuit, dat gebeurt de beste wel eens, lijkt mij.
nee zo is ie altijdquote:Op zondag 24 juli 2005 12:54 schreef Koenz0r het volgende:
Havoc? ochtend humeurtje?
kan je het zelf nietquote:Op zondag 24 juli 2005 14:46 schreef Conflict het volgende:
Kan een modje voor mij de TT vn [ intilligwent topic] Mededeling veranderen in [ intilligwent topic] Mededeling
Hij ziet dat er een ONZ mod online is en plaatst het verzoek netjes bij die mod, zoals het hoort.quote:
Ik ook niet gelukkigquote:Op zondag 24 juli 2005 17:57 schreef Sjoe538 het volgende:
Gelukkig heb ik nog geen notes.
Ik zat bij die eerste al te twijfelen of ik 'm open zou laten. Bij die tweede, nutteloze, was er geen twijfel mogelijk.quote:Op maandag 25 juli 2005 01:23 schreef I_doubt het volgende:
@NJ het topic Ik heb het gevoel dat ik leef werd toch gestopt omdat het de tweede was en met een contrasterende titel tov de eerste Ik heb het gevoel dat ik dood ga ?
Maw, als ik het andersom gepost had, was ook de tweede gestopt?
en dat het in eerste instantie niets met de inhoud te maken had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |