Alleen het topic was al briljant.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:07 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik kon totaal geen interessante posts van haar vinden. Dus moeten we haar maar letterlijk de kleren van het lijf vragen.
Dat was een beetje een dooddoener, maarja. Als ze maar niet te oud is.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:14 schreef killswitch het volgende:
toch knap, 11 jaar en dan al studeren
Ijsmeiskloontopic.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:05 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Gezien de geboortedatum in haar profiel is dit wel een hele goede kandidaat:
AnneS
Wederom de alombekende vraag! AnneS? Post je tieten eens.
ik gok dat als je van de 2e 9 een 8 maakt dat je dan wel redelijk goed zitquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:15 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Dat was een beetje een dooddoener, maarja. Als ze maar niet te oud is.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:15 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Dat was een beetje een dooddoener, maarja. Als ze maar niet te oud is.
Dacht ik ook al aan ja. Zou best kunnen, aangezien ze de smiley : - ) hetzelfde post als ijsmeis.quote:
Die hebben we allang gezien.quote:
Dan moet je je huiswerk maar beter doen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:18 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Godverdomme, een kloon.
verkeerde foto'squote:Op donderdag 21 juli 2005 17:17 schreef Poncho het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
of gewoon haar hele lichaam en dan 3000 bij 3000 pixels ofzoquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:19 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Misschien wil ze alsnog haar tieten een keer post in high-res. ofzo.
Hier lukt het misschien ook wel op hoor.quote:
uiteraard.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:21 schreef Poncho het volgende:
[..]
Hier lukt het misschien ook wel op hoor.
Op zich is het niet slim om een kloon aan te maken en dan je site in de sig te zetten.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:21 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik zoek wel een andere. Dit wordt niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |