Nou ja zeg. Net alsof ik niet zou werken. Dit keer een legaal klusjequote:Op donderdag 14 juli 2005 19:56 schreef methodmich het volgende:
JaWi, moest je werken? Waar?
Wij schenken allesquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:56 schreef Bos81 het volgende:
Is er ook trappist?
Ik vond jou altijd onze eigen Jeroentje Smits hoor.quote:
Ik dacht toch echt dat we voor de verfijnde en scherpe humor bij jou moesten zijnquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik vond jou altijd onze eigen Jeroentje Smits hoor.
Ik vul wel even zolang Jawi nog zit te bikkenquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:15 schreef VoreG het volgende:
vul m'n glas maar weer voordat ik uitdroog
quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:21 schreef Bananenman het volgende:
In Belgie van de week kennis gemaakt met het (veel) drinken van Jupiler en dat beviel me wel eigenlijk. Wat kost een kratje daarvan nou in NL?
http://goedkoopbier.nl/quote:Jupiler
Supermarkt Prijs
Albert Heijn 9.99
C1000 n/a
Edah n/a
Jumbo 9.99
Konmar 9.99
Super de Boer 10.29
ben je nu de kloon van SCHquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:36 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Ligt Tong nou nog steeds te slapen
*stiekum een naakte vent in hools gooit*
Dus golfer gaat eigenlijk met SCH, en Bluezz is de dekmantel..quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:08 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee en Noca net van de stad komen
Op Noca? Wij moeten wel naar het terras ofzo, bij gebrek aan tuin/balkonquote:
ja volgende week heeft hij toch een gesprek bij een ict bedrijf?quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:20 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Op Noca? Wij moeten wel naar het terras ofzo, bij gebrek aan tuin/balkon
Jemig wat is het nog lekker weer![]()
Ooww, dat. Ja, maandagquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja volgende week heeft hij toch een gesprek bij een ict bedrijf?
de zon ook eindelijk doorgebroken in Groningen
Aaah je hebt het licht gezienquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:21 schreef Bananenman het volgende:
In Belgie van de week kennis gemaakt met het (veel) drinken van Jupiler en dat beviel me wel eigenlijk. Wat kost een kratje daarvan nou in NL?
Nou dat lijkt me geen overbodige luxequote:Op donderdag 14 juli 2005 21:26 schreef appelsientje het volgende:
Zo lekker wezen skeeleren..
eerst maar ff douchen
Gelukkig maarquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:28 schreef Bluezz het volgende:
sssstttt...
Die naakte ribbetjes gaan stukkie beter.
Hij haalt weer adem en kan zich beter bewegen.
Maar ik moet nog wel zachtjes met hem doen en hem niet aan het lachen maken
quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:20 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Op Noca? Wij moeten wel naar het terras ofzo, bij gebrek aan tuin/balkon
Jemig wat is het nog lekker weer![]()
Hey Clau-babe!quote:
Ze doet al dagen lang liev tegen me. Eng hoor.quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:33 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hey Clau-babe!![]()
Yup.... nog 1 dag en dan is het weekend!Was deze week weer erg druk, maar vandaag eindelijk het CRM-systeem geimplementeerd, dus dat moet iets meer rust geven!
Dan moet je juist gaan oppassen Golfer!quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze doet al dagen lang liev tegen me. Eng hoor.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:34 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ah mooi. Ik begon je al een beetje te missen
Ssssstquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dan moet je juist gaan oppassen Golfer!
Vrouwen........
Zo fris en fruitigquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me geen overbodige luxe![]()
Bluezz tochquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:36 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Ligt Tong nou nog steeds te slapen
*stiekum een naakte vent in hools gooit*
Waar en wat is dat eigenlijk precies? Ik heb er wel iets over gehoord, maar meer ook nietquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:42 schreef pascalheister het volgende:
morgen nog geen weekend voor mij, zaterdag ook nog een paar uurtjes werken
en dan zondag Zwarte Cross
Dan moet je nog maar een andere foto van Bloesie plaatsen Sien!quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:44 schreef Bluezz het volgende:
Sien ik draag geen takkenbossen op mijn kop
Ailtansjie, brilletje staat prima
enneh golfer jij moet zeker oppassen
in Halle (tussen Zelhem en Varsseveld)quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waar en wat is dat eigenlijk precies? Ik heb er wel iets over gehoord, maar meer ook niet![]()
Golfer als frontmanquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
The Rollators treden ook nog op zie ik.
Het gaat om het ideequote:Op donderdag 14 juli 2005 22:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Die zien er wel behoorlijk kitsch uit Clau.
En jezelf scheren ook nogquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
[afbeelding]
Bier is goed!!!!!
je eigen scheren ook
Een ijsje. Om af te koelenquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden vraagt zich nog steeds af wat Clau nu aanbood?![]()
Mooie zwembandjes eilanden!quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:19 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ooooooh een ijsje?Lekker
* Eilanden koelt verder af in het officiele Hools-pierenbadje
[afbeelding]
Oe oe Zwembad! * clauwheee een duik neemt in dr nieuwe, nog niet gebruikte (quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:19 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ooooooh een ijsje?Lekker
* Eilanden koelt verder af in het officiele Hools-pierenbadje
[afbeelding]
* golfer trekt stiekum even het bandje van het bovenstukje los.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:21 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee een duik neemt in dr nieuwe, nog niet gebruikte () bikini
![]()
* Eilanden steekt de handen onschuldig in de luchtquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:25 schreef golfer het volgende:
[..]
* golfer trekt stiekum even het bandje van het bovenstukje los.
Mmmmmm lekker Bloesie ga zo dooooeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhh *serieuze toon* Mevrouw Bluezz wilt u daar mee ophouden?? De heer Golfer staat namelijk te kijken!quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:28 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz frummelt even aan het nieuwe ventieltje van ailantje
quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:28 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz frummelt even aan het nieuwe ventieltje van ailantje
Ja maar die doet ook dingen die niet mogenquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:30 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Mmmmmm lekker Bloesie ga zo dooooeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhh *serieuze toon* Mevrouw Bluezz wilt u daar mee ophouden?? De heer Golfer staat namelijk te kijken!
Ik weet niet hoe jij het aan Noca uit gaat leggen, Bloesie aan Golfer en ik aan mijn vriendinquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:32 schreef golfer het volgende:
Kijk, Clauwhee komt weer boven water:
[afbeelding]![]()
quote:
quote:
Ik friemel niet, friemelen is voor mietjes.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Kom op Noca huilie .... je mag best aan Golfer friemelen ... die staat daar toch zo zielig alleen met zijn ribbetjes!
Dan zijn Clau en Bloesie ongelooflijke mietjesquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:37 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik friemel niet, friemelen is voor mietjes.
Vrouwen, mietjes...what's the difference?quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:38 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dan zijn Clau en Bloesie ongelooflijke mietjes![]()
![]()
![]()
Pff van vrouwen moeten jullie het hebben manquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:39 schreef Noca het volgende:
[..]
Vrouwen, mietjes...what's the difference?
* Eilanden hoort vanuit Groningen Clau tegen Noca zeggen: 'En jij slaapt op de bank!'quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:39 schreef Noca het volgende:
[..]
Das een ander verhaal.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:40 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Pff van vrouwen moeten jullie het hebben man![]()
![]()
* Eilanden deze post bewaart voor SCHquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:39 schreef Noca het volgende:
[..]
Zelfoverschattingquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:40 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Pff van vrouwen moeten jullie het hebben man![]()
![]()
Dus SCH is gelijk aan vrouwen en mietjes?quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden deze post bewaart voor SCH![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:43 schreef Bluezz het volgende:
Mietjes, maar mét tietjes
Kom clau, we pakken ailant bij zijn knopje, golf bij zijn ribje, en noca bij zijn slangetje
Scroll eens naar boven ?quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:43 schreef tong80 het volgende:
Ik ga nog eens een uurtje liggen4 uur later word ik weer wakker.
Hadden jullie niet ff kunnen roepen ?
quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:43 schreef Bluezz het volgende:
Mietjes, maar mét tietjes
Kom clau, we pakken ailant bij zijn knopje, golf bij zijn ribje, en noca bij zijn slangetje
Jeetje Bluezz dat is wel erg privé, gelukkig is m'n hoofd niet goed te zien.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Scroll eens naar boven ?
Ik heb wel stiekem een foto van je gemaakt
Bedoelt Clau hiermee dat Bloesie en zij een gelijktijdig orgasme hebben?quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:44 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Jihaaaaa Ailantje, Golfer en Nocaatje here we come!!!
Idd! En mensen die tv gaan kijken zijn bikkels! Mits vrouwquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:45 schreef Bluezz het volgende:
En voor degene die gaan slapen, MIETJESSSSSSSSSSS![]()
![]()
Ik duik er ook zo in denk ik ...quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:46 schreef Noca het volgende:
[..]
Idd! En mensen die tv gaan kijken zijn bikkels! Mits vrouw![]()
Dat wist je niet?quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:46 schreef appelsientje het volgende:
Oeps kom er achter dat a.s. woensdag 20 juli om 12:00 mijn scriptie moet zijn ingeleverd....
damm...
Ja zo van kut ik moet morgen afrijdenquote:
Ik wist dat ik deze maand hem moest inleveren.. maar ik dacht dat het 1 week later was... maar dat blijkt dus niet zo te zijn.. ze hebben het vervroegd... en over dat mailtje had ik dus heen gelezen...quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bedoelt Clau hiermee dat Bloesie en zij een gelijktijdig orgasme hebben?![]()
En dan hebben we ze nog geen eens aangeraakt Noca en Golfer
Was het wat ?quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:36 schreef Suijk het volgende:
Nee, ik ben terug van de Tour de France. Ardennen zijn voor mietjes, ik was in de Alpen.
Gaaf daar he, dat landschap?quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:36 schreef Suijk het volgende:
Nee, ik ben terug van de Tour de France. Ardennen zijn voor mietjes, ik was in de Alpen.
Het was geweldig!quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was het wat ?Heb je het goed kunnen zien en nog Nederlanders aangemoedigd ?
quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Was jij die jongen uit Oirschot naast Joost Prinsen die alle namen kon opnoemen ?
Lijkt me leuk en welterusten.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:48 schreef Suijk het volgende:
Ik zal de foto's tzt ter bewijs wel plaatsen.
Linkje ?quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Je moet een plaatje uitzoeken in het onderschriftentopic Tong, je hebt gewonnen daar.
Gaaf!quote:
Je denkt ook aan alles.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:05 schreef tong80 het volgende:
Ok nieuwe foto geplaatst. Van Batistuta, heben de vrouwen ook wat.
Ik heb vandaag door het golfen kijken op de BBC uitzonderlijk weinig gepost en ben morgen hetzelfde van plan.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:09 schreef tong80 het volgende:
Vandaag meer dan 400 posts en dan heb ik van 7 tot 11 op bed gelegen
quote:Over kleding gesproken. Op dat kamp een meisje had een jasje aan van Stone Island. Vond het wel grappig, zelf wist ze vast niet bij welke groep mensen dat merk pas echt populair is![]()
Precies, ik leer het nog wel eensquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:39 schreef popolon het volgende:
Weinig posten is ok.
Dat bedoel ik.quote:
Trusten wel leuk dat de Boezelaar er zit met z'n trom en Oranje shirtjequote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Boez is nu vast al (bijna) in Bratislava om Paul, Raemon, Peter en Melle aan te moedigen. Ik ben benieuwd hoe de heren het gaan doen.
Ik vind het mooi geweest en ga holwaarts, welterusten!
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:20 schreef DarkShine het volgende:
Navond!
Geen witbier hier maar een Belle-Vue Kriek.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:18 schreef rubbereend het volgende:
iedereen gaat al? mijn wekker gaat pas om 6.30
fotoquote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb 2 nieuwe (zelfverkleurende) kleine eendjes erbij
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:39 schreef Bluezz het volgende:
Sorry, koptelefoon dendert maar door
Heb je wel eens ECHT geluisterd
Ja heb het een beetje onderschat.quote:
Tijd voor je plasje ouwe man.quote:
Leuk Suijkquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:46 schreef Suijk het volgende:
Ja, we hadden de hele middag met hem doorgebracht en na de aankomst namen we afscheid, hij zei dat we het thuisfront even moesten bellen dat ze de uitzending maar op moesten nemen. Net dus even terug gekeken.
Nou viel dat namen opnoemen ook wel mee, maar je zag ze van zover aankomen, de beroemden ken je wel, de minder beroemden kijk je daarna op hun rug, zodat je de namen kunt lezen en dat wilde hij dan weer weten.
*Geplast*quote:Op vrijdag 15 juli 2005 05:29 schreef popolon het volgende:
[..]
Tijd voor je plasje ouwe man.
Weekend, ga nog even pilsen.
Wees blijquote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:41 schreef Lionheaad het volgende:Een uur niks gepost in HOOLS....
HALLO !!! WAAR IS IEDEREEEN !!!
Sommige mensen zijn aan het werkquote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:41 schreef Lionheaad het volgende:Een uur niks gepost in HOOLS....
HALLO !!! WAAR IS IEDEREEEN !!!
* Lionheaad een grote kan koffie neerzet voor het geval dat
Op je werk??quote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn aan het werk
En schreeuw niet zo, want ik probeer te pitten!
ja, je moet wat op de vroege morgenquote:
vaderschapsvakantie?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:13 schreef Bjoro het volgende:
mogguh
nog 1 dagje...en dan 2 weken vakantie
uhmm...ja, dat was tekenen jaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:57 schreef appelsientje het volgende:
O trouwens lionheaad nog ff terug komen op gisteren..
Op de LTS en MTS Elektrotechniek heb ik technisch tekenen gehad.. maar dat is al weer 5 jaar geledendus vandaar dat ik zei "vroeger"
Ja dat wil ik wel geloven jaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:34 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
uhmm...ja, dat was tekenen ja
Maar zoals ik het nu hier op m'n werk voorgeschoteld krijg, was dat echt peanuts...![]()
Kalk...heb ik 1 jaar gehad, je moest altijd goed opletten - links bovenin beginnen en rechts onderin eindigen - maar je zorgde er wel voor dat je alles in één keer goed deed, anders moest je gaan krabben. En dan krabte je natuurlijk iets te hard en had je een gat in je papier, Kon je weer overnieuw beginnen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat wil ik wel geloven ja![]()
Op school wat het allemaal super simpel.. maar wat wel vervelend was.. was dat je moest tekenen op kalkpapier.. met die speciale pennen. Die, als je ff niet oplet, begonnen te lekken...
Lang leve de computer
ja iddquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:54 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Kalk...heb ik 1 jaar gehad, je moest altijd goed opletten - links bovenin beginnen en rechts onderin eindigen - maar je zorgde er wel voor dat je alles in één keer goed deed, anders moest je gaan krabben. En dan krabte je natuurlijk iets te hard en had je een gat in je papier, Kon je weer overnieuw beginnen.![]()
hm, mijn schoonouders zijn een paar weken terug met een aanhangwagen naar zuid Frankrijk gereden. Eens even navragen hoe ze gereden zijn. Volgens mij ligt het namelijk tussen Metz en Luxemburg ook open ondertussen.quote:
We komen ze hier nog weleens tegen, bij een verbouwing.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ja iddgeweldig dat jij dat ook gedaan hebt...
Toch maar goed dat er computers zijn.. kan me niet voorstellen dat iemand nog op die manier tekent...
quote:20.00 Linda de Mol, Beau van Erven Dorens en Jack Spijkerman met ‘Linda, Beau & Jack: De weg naar Talpa’.
21.30 registratie van een speciaal open lucht concert van Marco Borsato & Friends, gepresenteerd door Bridget Maasland.
22.30 ‘Eredivisie: De Wedstrijden’
Ok, m'n vader en ik rijden afwisselend. 10 jaar geleden was ik de voorloper van het TomTom navigatiesysteem.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het namelijk tussen Metz en Luxemburg ook open ondertussen.
Opzich wel begrijpelijk...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:16 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
We komen ze hier nog weleens tegen, bij een verbouwing.
Maar gelukkig krijgen we dan gelijk de opdracht om alles digitaal te maken
ja...proberen te wennen aan het nieuwe gezinsleven !quote:
Zo'n Certificaat dat je in heel Europa gecertificeerd autocad user bent?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog eens een certificaat autocad gehaald![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:34 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Zo'n Certificaat dat je in heel Europa gecertificeerd autocad user bent?
Kostte toendertijd zo'n 250 gulden geloof ik
Ik toen nog met 10quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:44 schreef Lionheaad het volgende:
Dat zit tegenwoordig gewoon in je opleiding.
Heb ik geloof ik in het tweede jaar van de MTS gehaald. Met acad R.12
Jaar later gingen ze over op R.14
Ik ben nog steeds het navigatiesysteem (sinds mijn twaalfde zo ongeveer)quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:23 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ok, m'n vader en ik rijden afwisselend. 10 jaar geleden was ik de voorloper van het TomTom navigatiesysteem.
Marco borsatoquote:
Heb hier R14 nog liggen. Bureaustoel maken in 3d gaat niet meer denk ikquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik toen nog met 10
Maar als je me nu achter autocad zet zou ik er niks meer van kunnen denk ik.
Misschien toch maar eens een keer downloaden om te kijken hoe het ook allemaal weer ging
als voorproefje op het voetbal natuurlijkquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:58 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Tja, maar het zal best goed zijn voor de kijkcijfers
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als voorproefje op het voetbal natuurlijk
valt mee hoor Sand...ik heb al een halve dagtaak eropzittenquote:
Yeahquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:55 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Heb hier R14 nog liggen. Bureaustoel maken in 3d gaat niet meer denk ik
Een orginele kopie van AutoCad R14 , heb em gevonden. zo maar installeren
Als je tot drie uur werkt is dit best vroegquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
valt mee hoor Sand...ik heb al een halve dagtaak eropzitten
Vrouwen kijken naar Marco, de mannen naar voetbalquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:01 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
John wil direct marktleider op die avond worden
oke dan...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als je tot drie uur werkt is dit best vroeg
Maar goed, straks verfspullen kopen en aan de slag
*meldt zich*quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:24 schreef DeTolk het volgende:
Zo, iemand nog een bakkie? Anders ga ik de vaatwasser indelen
precies goed voor de klandizie hier !quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Op de muur
Zou een stunt zijn natuurlijk
Hey tour de france heldquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:09 schreef Suijk het volgende:
Mogguh!
Ik lust er ook nog wel éénquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:24 schreef DeTolk het volgende:
Zo, iemand nog een bakkie? Anders ga ik de vaatwasser indelen
Virus ??quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:42 schreef clauwheee het volgende:
Pc-problemen...en m'n pc dokter is aan het werk..hij start steeds uit zichzelf opnieuw op![]()
Geen idee? Ik had de laatste tijd wel steeds dat ie vast liep, 's ochtends, zo'n 4 keer achter elkaar. En dan deed ie het de rest van de dag normaalquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Virus ??
Er was een virus die ervoor zorgde dat je pc steeds opnieuw ging opstarten...
Geeft tie ook nog een foutmelding??quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:42 schreef clauwheee het volgende:
Pc-problemen...en m'n pc dokter is aan het werk..hij start steeds uit zichzelf opnieuw op![]()
Nee hij start zo out of the blue opnieuw op. Ja daarna krijg ik dus dat ie niet regulier is afgesloten blabla.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:48 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Geeft tie ook nog een foutmelding??
maar je bent wel een vrouw natuurlijkquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:47 schreef clauwheee het volgende:
Er zitten op onze pc's volgens mij wel goede beveiliging en ik ben niet zo'n domkoppie dak virussen binnenhaal..denk ik![]()
Kan de hitte zijn of geheugen. Heeft mijne ook wel eens.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:53 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee hij start zo out of the blue opnieuw op. Ja daarna krijg ik dus dat ie niet regulier is afgesloten blabla.
Ik heb het over een werkpause uiteraardquote:
Nog steeds aan het vervelen dus...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:08 schreef clauwheee het volgende:
Ik denk net, sjips, pas om 14.40 uur Tour.
Kijk ik even verder, zie ik op Ned 1 om 12.50 uur staan: Davis Cup. Ook goed
Gelukkig werk ikquote:
nee hoor, Roberrrrrrrt werk.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:24 schreef MaxPower het volgende:
Roberrrrrt!!!! GOLLLLLL
quote:
Lekker pilsje aubquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:34 schreef MaxPower het volgende:
'middag... wat drinken we? Koffie, Icetea of een biertje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |