Ja , maar ik vind die kosten voor de tol persoonolijk geen probleemquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:51 schreef DeTolk het volgende:
Maar die andere weg schijnt tol-vrij te zijn, behalve die brug bij Millau
Nog steeds Antwerpen??? Ben er vorig jaar september alleen doorheen gereden.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:25 schreef Tony_diNovo het volgende:
Ontwijk sowieso ring Antwerpen! Daar zijn ze met onderhoud bezig en schiet het echt niet op.
Het wordt dan waarschijnlijk het handigst via Luxemburg te rijden denk ik.
M'n pa ook. "He?? hier ben ik toch net ook al langsgereden?quote:
Nu niet meer neem ik aan, met die nieuwe snelwegen eromheen. Je hoeft de stad niet meer in. Maar dat was ook geen probleem. Altijd linkshouden, dan kwam je er aan de andere kant weer uit!quote:
Zeker omdat ik in het westen woon. Om dan eerst Duitsland in te gaanquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:36 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Nu niet meer neem ik aan, met die nieuwe snelwegen eromheen. Je hoeft de stad niet meer in. Maar dat was ook geen probleem. Altijd linkshouden, dan kwam je er aan de andere kant weer uit!
Maar voor TS: Gezien het gezever tussen Luik en Luxemburg en bij Metz, zou ik de narigheid bij Antwerpen pakken en via Brussel, Parijs en Milau afzakken naar Spanje. Ondanks dat de Route du Soleil lekkerder kachelt.
Ikzelf zat vorige maand bij Nice in de buurt en ik heb de Ardenenn ontweken door bij Mulhouse Duitsland in te gaan en dan door het 'schöne Deutsland' naar boven te razen. Maar dit is voor jou wel erg om!
Niks! Foto's maken en hier posten!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:47 schreef DeTolk het volgende:
[..]
270 meter geloof ik (en ik heb hoogtevrees, maarja rechtuitkijken dan maar)
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:48 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Niks! Foto's maken en hier posten!![]()
Kom met caravan vanuit A'dam.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:55 schreef Hyperdude het volgende:
Als je 's avonds rijdt is Luik- Luxemburg geen enkel probleem, en zeker niet met caravan.
Afgelopen maanden 3-4 keer gedaan en steeds gewoon met 80-90 doorrijden en grote dubbele stukken
waar je die stinkcaravanskan inhalen.
Maar of het loont hangt er ook een beetje van af of je in Rotterdam of Maastricht woont.
Goeie vakantie.
was trouwens ook al een topic over: Verkeers situatie rondom Belgie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |