abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 juli 2005 @ 11:37:47 #276
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_28825632
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:32 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Balkenende is Zalm en Co.
yep.

@Chewie, bedoel je de laatste novapeiling?
In het geval dat het cda inderdaad zo fluctueert, dan zou iemand als Wilders dus nooit zijn zin mogen krijgen met zijn burgerraad naar Amerikaans voorbeeld, je weet wel, met een beslissend jury bestaande uit willekeurige mensen uit de samenleving.
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_28825707
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:33 schreef Johan_de_With het volgende:
Is Pietverdriet een kok? En hij had op Schiphol gewerkt (niet als kok).
Tegenwoordig iets van adviseur in het een of ander maar altijd erg actief in CUL. Ook het enige forum waar hij tijdens een ban gemist werd .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_28825732
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:28 schreef du_ke het volgende:

Neuh Nighthawk is een pubertje uit Drenthe en Piet een gefrustreerde 40+ kok uit Duitsland.
Je moet toegeven, du_ke, DAT is nu de kracht van FOK, users van allerlei pluimages om te bashen
pi_28825799
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:41 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Je moet toegeven, du_ke, DAT is nu de kracht van FOK, users van allerlei pluimages om te bashen
Het is zeker een kracht maar het is wel een "jongerenforum" meen ik. Niet dat daar ook maar ene zak van terecht komt .
pi_28825930
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:43 schreef du_ke het volgende:

Het is zeker een kracht maar het is wel een "jongerenforum" meen ik. Niet dat daar ook maar ene zak van terecht komt .
Nee, nee, oppergodin yvonne heeft tegen mij zelf gezegd dat het weliswaar als jongeren forum is begonnen maar dat het dat allang niet meer is.
pi_28826020
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:32 schreef du_ke het volgende:
Denk dat die haat vooral tegen de joden in Israël (en evt de VS) is gericht. Niet op de joodse familie die al generaties om de hoek woont.
omg wat een domme opmerking

Alle haat in islamitische landen zal idd wel komen door die zionisten in Israël en de VS. Altijd weer die zionisten

In Duitsland voor WOII waren het ook de zionisten die Hitler boos maakte. Maar voor de rest hielden de meeste Duitsers en andere Europeanen van de joden die naast hun woonde
pi_28826073
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:37 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

yep.

@Chewie, bedoel je de laatste novapeiling?
In het geval dat het cda inderdaad zo fluctueert, dan zou iemand als Wilders dus nooit zijn zin mogen krijgen met zijn burgerraad naar Amerikaans voorbeeld, je weet wel, met een beslissend jury bestaande uit willekeurige mensen uit de samenleving.
Nee de peilingen van de laatste jaren in het algemeen (wekelijkse peilingen hebben overigens al geen nut zover voor de verkiezingen maar goed daar zal wel flink aan verdient worden).

Ben er ook van overtuigt dat als CDA en PvdA wel samen de regering hadden gevormd deze nu exact dezelfde waardering zouden krijgen als het huidige kabinet.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 11:55:32 #284
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_28826114
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:43 schreef du_ke het volgende:
En wie corrigeert de jongeren..... - .juist - get back in line ukkie.
pi_28826119
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 00:55 schreef du_ke het volgende:
Nee eerder Nederland rap aan het verachterlijken.
Denk dat die haat vooral tegen de moslims in Iran (en evt Pakistan) is gericht. Niet op de islamitische familie die al generaties om de hoek woont.

vrijdag 15 juli 2005 @ 11:55:43 #286
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_28826120
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:53 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nee de peilingen van de laatste jaren in het algemeen (wekelijkse peilingen hebben overigens al geen nut zover voor de verkiezingen maar goed daar zal wel flink aan verdient worden).

Ben er ook van overtuigt dat als CDA en PvdA wel samen de regering hadden gevormd deze nu exact dezelfde waardering zouden krijgen als het huidige kabinet.
absoluut, zelfs vanuit de oppositie had de vvd een schaduwkabinet weten te vormen

Het is eigenlijk wel een beetje de schuld van Pim en al die nieuwe politiek onzin he?
pi_28826193
Het is de schuld van de zionisten. Zoals alles de schuld is van de zionisten.

Ik moet straks werken. Ook dat is de schuld van de zionisten

pi_28826195
Nou, ik denk inderdaad dat antisemitisme in islamitische landen meer te maken heeft met andere landen (lees: Israël en Amerika), dan anti-islamitische gevoelens in westerse landen te maken hebben met islamitische landen.
pi_28826204
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:55 schreef Drugshond het volgende:

En wie corrigeert de jongeren..... - .juist - get back in line ukkie.
Ja, ze moeten wel hun plaats kennen natuurlijk
pi_28826223
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:55 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Denk dat die haat vooral tegen de moslims in Iran (en evt Pakistan) is gericht. Niet op de islamitische familie die al generaties om de hoek woont.

Daarom wordt de school van die familie ook in de fik gestoken .
pi_28826271
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:53 schreef Chewie het volgende:

[..]

Oh die zou ook keiharde kritiek hebben gekregen. Maar ik vertrouw een dergelijke coalitie iets meer subtiliteit toe. Ofwel het beter uitleggen en verantwoorden van bezuinigingen. Dan houd je veel meer draagvlak over.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 12:01:42 #292
89730 Drugshond
pi_28826289
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:55 schreef Harry_Sack het volgende:
absoluut, zelfs vanuit de oppositie had de vvd een schaduwkabinet weten te vormen

Het is eigenlijk wel een beetje de schuld van Pim en al die nieuwe politiek onzin he?
Dankzij PF was politiek leuk..... confronterend..... en een real life soap tegelijk.
pi_28826300
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:58 schreef Monidique het volgende:
Nou, ik denk inderdaad dat antisemitisme in islamitische landen meer te maken heeft met andere landen (lees: Israël en Amerika), dan anti-islamitische gevoelens in westerse landen te maken hebben met islamitische landen.
Merkwaardig.

Dezelfde drogeredenatie wat betreft antisemitisme zou je ook kunnen gebruiken voor anti-islamitische tendensen in Europa.

Maar dat past natuurlijk niet in het beeld van de joodse schurk en het islamitische lieverdje/slachtoffertje.
pi_28826324
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 12:02 schreef MrX1982 het volgende:

Maar dat past natuurlijk niet in het beeld van de joodse schurk en het islamitische lieverdje/slachtoffertje.
Ik denk dat jij mijn post niet goed hebt gelezen.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 12:03:51 #295
89730 Drugshond
pi_28826375
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:59 schreef du_ke het volgende:
Daarom wordt de school van die familie ook in de fik gestoken .
Dat had vooral te maken met recalcitrante tieners. Domme tieners maar voor de rest zonder ideologische basis heb ik het idee.

Het zou ook kunnen dat de zionisten erachter zitten
pi_28826387
Rustig vandaag.

Wanneer wordt Bouyeri veroordeeld eigenlijk? Dat heb ik gemist.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_28826392
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 12:03 schreef Drugshond het volgende:
Ach wat maakt het uit...... Een MP van het CDA zien we de komende 12 jr niet meer terug
Je zou er bijna religieus van worden mocht dat bewaarheid worden.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 12:06:48 #299
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_28826441
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 12:01 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Dankzij PF was politiek leuk..... confronterend..... en een real life soap tegelijk.
het enge is dat mensen daar ook naar gaan stemmen.
pi_28826447
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 12:02 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Merkwaardig.

Dezelfde drogeredenatie wat betreft antisemitisme zou je ook kunnen gebruiken voor anti-islamitische tendensen in Europa.

Uiteraard speelt dat ook mee. Maar ik heb over hoofdoorzaken. Kijk toch aub een keer niet zo zwart-wit. Dan gaat er echt een wereld voor je open .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')