Leuk, ik dacht dat gebouwen waren om in te wonen of werken, niet om te speculeren en de prijzen op te drijven. Asociaal tuig.quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:09 schreef zakjapannertje het volgende:
nog een laatste beurstip:
[..]
http://www.demorgen.be/telex/index.html?news=own1121272380
mwah, valt wel mee, hebben die europarlementariers laatst niet een loonsverhoging gekregen?quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Leuk, ik dacht dat gebouwen waren om in te wonen of werken, niet om te speculeren en de prijzen op te drijven. Asociaal tuig.
Ja, die boeien me niet, die mogen allemaal ontslagen worden, lapszwansen. Maar voor de inwoners van Brussel is het niet handig.quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:33 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
mwah, valt wel mee, hebben die europarlementariers laatst niet een loonsverhoging gekregen?
ik denk dat ze van 175 jaar Belgie meer last hebbenquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, die boeien me niet, die mogen allemaal ontslagen worden, lapszwansen. Maar voor de inwoners van Brussel is het niet handig.
wel een lekkere plankquote:
Nee eerder Nederland rap aan het verachterlijken.quote:
De islamitische wereld is geen haar beter richting joden en christenen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:55 schreef du_ke het volgende:
Nee eerder Nederland rap aan het verachterlijken.
Nee maar ook niet minder...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:01 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De islamitische wereld is geen haar beter richting joden en christenen.
Geen. Het stikt er van de kerken en synagogen. Dan zal het ook wel min of meer goed gaan niet?quote:
We hebben het over dezelfde tabel?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:04 schreef du_ke het volgende:
Nee maar ook niet minder...
We hebben het nu over deze tabel.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:05 schreef du_ke het volgende:
Geen. Het stikt er van de kerken en synagogen. Dan zal het ook wel min of meer goed gaan niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |